Jij bent al geweest dit jaar toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:48 schreef z80 het volgende:
Ik wil ook vakantie. Weet alleen niet waar naartoe. Voor volgend jaar wel. Die staat inmiddels vast. Laos.
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik nog wel een keer weg wil. Ook aan het kijken om rond kerst een paar dagen ergens naar toe. Wel wat ideeën.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent al geweest dit jaar toch?
Maar tof hoor, Laos. Al heb ik het niet zo op lang vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog wat oude bekenden opgezocht van van Gogh en in de giga beeldentuin gewandeld.
Knudde Uniek om je machteloos te voelen.![]()
Neuhquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Malta is wel erg hip op Fok! de afgelopen 24 mnd
Mocht je Barbusse kennen en gaan meeten, doe hem dan de groeten
Ik kom van het grondgebied van de gedoodverfde concurrentquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Waar kom jij oorspronkelijk vandaan dan? Als je dat kwijt wil uiteraard.
Je gaat goedquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Dit was echt een superleuke avond. Het was ook 21:00 uurEn daarna nog 45 minuten gedaan over een stukkie wat je normaal in 15 minuten wandelt.
Woensdag het vervolg geloof ik
Zat me net af te vragen hoe het gegaan wasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Dit was echt een superleuke avond. Het was ook 21:00 uurEn daarna nog 45 minuten gedaan over een stukkie wat je normaal in 15 minuten wandelt.
Thanksquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kom van het grondgebied van de gedoodverfde concurrent
(Vlakbij 020 dus)
Dat ik nu vlakbij de kuip woon vindt een groot deel van mijn familie nog steeds op zn zachtst gezegd bijzonder![]()
En geeft altijd voer voor discussie en flauwigheid.
Dochterlief al heel vroeg geleerd om vakkundig te reageren op de vraag of ze uit Rotterdam kwam
Klein blond moppie dat er dan ff in plat rotterdams “ken je dat horen dan?” uitgooide.
Onze persoonlijke revenge op alle flauwe 010-grappen
(En ikzelf betrap me inmiddels op een aantal stereotype rotterdamse taalkundige kwaaltjes.. maar zolang ik dat accent maar niet overneem vind ik het prima )
Goezo P!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja de seksquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu wel zo'n 3 mnd geleden dat ik mijn fwb eruit schopte. Ik mis wat
Hmmm...als je het zo wil noemenquote:
*plaatje met uil insert*quote:
Nou, valt wel mee hoor. Dit waren de eerste sinds een jaar of 5quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat een dates nog mensen (iig P en U). Ik heb daar echt géén zin in
Jij bent heftig ad scharrelquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...als je het zo wil noemen
Des te leukerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee hoor. Dit waren de eerste sinds een jaar of 5
misschien welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:20 schreef golfer het volgende:
En straks moet player Pee nog gaan kiezen tussen zijn chickies?
Zwijnen wil ik nog een keer op de foto hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:24 schreef fietsie het volgende:
Terug uit Toverland.
We belandden zomaar spontaan bij mijn broer op de camping, voor de avondkoffie, op de werk terug.
Ook andere familieleden hadden dit spontaan ondernomen, het werd zowaar gezellig
Terug over de Veluwe binnendoor gereden; meerdere Zwijnen gespot.
Oh dat is niet handig ook hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat een dates nog mensen (iig P en U). Ik heb daar echt géén zin in
Maar nu wel zo'n 3 mnd geleden dat ik mijn fwb eruit schopte. Ik mis wat
Mijn techniek was rijden met alleen mistlicht en dan bij beweging grootlicht + modderlichten aanknallen (LED)quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwijnen wil ik nog een keer op de foto hebben
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn techniek was rijden met alleen mistlicht en dan bij beweging grootlicht + modderlichten aanknallen (LED)![]()
Moet ik er wel bijzeggen dat mijn mistlichten alleen al ehm, ietsie rianter zijn dan menig dimlichtquote:
friend with benefitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:20 schreef golfer het volgende:
Ouwe lul (letterlijk) loopt hopeloos achter maar wat is een fwb?
En wat betekent dat dan weer? Wat voor benefits?quote:
Wel de lusten, niet de lastenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat betekent dat dan weer? Wat voor benefits?
Iemand die de rekeningen voor je betaalt?quote:
De beste soort vrienden!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:38 schreef golfer het volgende:
Google is my friend in deze. Gevonden.
https://www.gratisdatingtips.nl/friends-with-benefits/
Nooit van gehoord.
Oooh, wat goed zeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Niet Ashton Kutcher maar Justin Timberlake. Of eentje met Ashton K en Natalie Portmanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:46 schreef FranticDJ het volgende:
Er is ook een vrij vermakelijke film met Ashton kutcher en mila kunis met de titel friends with benefits..
quote:
Mja... plat haags.. klinkt ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks
En
Amsterdams is ook niet alles
Ik woon nu 10 jaar in Den Haag en ik heb nog steeds een zachte G. En wat mij betreft blijft dat lekker zo
Je dochter![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja... plat haags.. klinkt ook niet.
Ik spreek redelijk abn gewoon trouwens.
Woonde tussen amsterdam en ‘t gooi.
Qua “accent” te netjes voor amsterdam maar te plat voor ‘t gooi.
Overigens praat dochterlief redelijk als een rotterdammerT maar wel met die typisch gooise Rrrr die ze in rotterdam niet echt kennen.
Ik had over een generieke friend with benefitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm. Kennelijk zaten hier toch wel lasten aan
Geweldige film nog steedsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 02:15 schreef minilot het volgende:
Gister de eerste Terminator (1984) weer eens gekeken (wegens vanavond met broertje van J. naar Terminator 2 op de Pleinbios). Pret gehad
Ik zou het ook niet kunnen raden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat niemand echt kan horen waar ik eigenlijk vandaan kom.
Jij hebt echt het raarste accentmixje!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat niemand echt kan horen waar ik eigenlijk vandaan kom.
De halve randstad denkt dat volgens mij, maar bij de meesten is de afkomst wel te horen. Gelukkig wat mij betreft, vind het wel charme hebben meestal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik dénk dat ik altijd ABN spreek, maarrrrr er rolt nog wel eens een platte A tussen @:Utregs
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij hebt echt het raarste accentmixje!![]()
DHL zou verboden moeten worden. Gezeik met die gasten altijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Wel een briefje van de DHL in mijn bus dat ik mijn pakket vandaag ergens kan ophalen, online zou ik moeten kunnen zien waar. Maar online kunnen ze de zending niet vinden. Handig, handig.
Standaard, bij DHL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Wel een briefje van de DHL in mijn bus dat ik mijn pakket vandaag ergens kan ophalen, online zou ik moeten kunnen zien waar. Maar online kunnen ze de zending niet vinden. Handig, handig.
Ik twijfel nog tussen DHL en DPDquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:40 schreef borisz het volgende:
DHL. Dat is de ergste pakjesboer die ik ken.
Nee, al zijn die al wel verzonden. Niet met DHL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:35 schreef minilot het volgende:
Standaard, bij DHL.Succes ermee! (Zijn het je jassen?
)
Ik twijfelde alquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet Ashton Kutcher maar Justin Timberlake. Of eentje met Ashton K en Natalie Portman
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:04 schreef Myraela het volgende:
Ik schijn heel raar te praten.Toen ik nog niet in Rotterdam woonde, klaagde mijn Rotterdamse docenten al dat ik te Rotterdams praatte. Ook praat ik sneller dan dat ik kan denken, dus ik maak soms fouten alsof Nederlands niet mijn moedertaal is.
Echt heel lelijk.
GLS..quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:40 schreef borisz het volgende:
DHL. Dat is de ergste pakjesboer die ik ken.
Weinig ervaring mee....quote:
Waar heb je eerdere pakketjes op kunnen halen? Grote kans dat het dezelfde isquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Heb best wel wat gasten gezien die een overduidelijk Twents accent hadden en vervolgens na een maand studie of dienst ineens een soort vaag half Amsterdams accent haddenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik praat ook wel redelijk ABN geloof ik, maar ik heb de rare neiging accenten over te nemen.
Dat idee had ik ook niet, maar je opmerking dat je accenten overneemt deed me hier aan denkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
Tja, het is bij mij niet echt een behoefte ofzo, ik ben prima tevreden met de manier waarop ik praat, maar het gebeurt gewoon. Als ik drie uur met een Amsterdamse patiënt zit moet ik echt hard mijn best doen om geen Mokums accent te krijgen.
Ik snapte je...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik had over een generieke friend with benefits
Ik heb dat ook wel. Als ik vroeger bij mijn penvriendinnetje in Limburg ging logeren, kwam ik ook terug met een vreemd accent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:18 schreef Clubsoda het volgende:
Tja, het is bij mij niet echt een behoefte ofzo, ik ben prima tevreden met de manier waarop ik praat, maar het gebeurt gewoon. Als ik drie uur met een Amsterdamse patiënt zit moet ik echt hard mijn best doen om geen Mokums accent te krijgen.
Accent is voor het gepeupel toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel. Als ik vroeger bij mijn penvriendinnetje in Limburg ging logeren, kwam ik ook terug met een vreemd accent.
Ik nam ook wel uitdrukkingen uit mijn directe omgeving over. Mijn moeder zei daar altijd wat van, ze deed zo haar best om me met ABN op te voeden.
Maar jouw moeder was sowieso beetje bijzonder geloof ik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel. Als ik vroeger bij mijn penvriendinnetje in Limburg ging logeren, kwam ik ook terug met een vreemd accent.
Ik nam ook wel uitdrukkingen uit mijn directe omgeving over. Mijn moeder zei daar altijd wat van, ze deed zo haar best om me met ABN op te voeden.
Correctquote:
Ditquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:05 schreef Candaasje het volgende:
Uniek, schrijf gerust van je af. Zo machteloos staan is echt heel erg naar.
Thanksquote:Lekker bezig P!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De groene asperges maakten het af.![]()
Sucadevlees gewaxt (?) met ketjap en nog wat en gegrild..Smakelijk.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:21 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky: jullie dag-op-stap klinkt prima! Wat een weertje hé!
De afsluiting bij ‘de Engel’ op de markt in Wijk wil ik jullie niet onthouden.Gelakt denk ik. Maar ziet er lekker uit zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De groene asperges maakten het af.![]()
Sucadevlees gewaxt (?) met ketjap en nog wat en gegrild..Smakelijk.
Spoilers!
Accenten toch vooral in dit geval.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:21 schreef AnneX het volgende:
Praten jullie over accenten of over dialecten?
Ach, als wij elkaar maar verstaan en begrijpen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Accenten toch vooral in dit geval.
Wat dialect betreft kan ik ook wel aardig echt Twents, maar kan mezelf niet zo goed serieus nemen als ik dat ook echt praat. Maar een losse uitdrukking tussendoor is wel lollig
Oh, dat is leuk! Ik heb het laatst eens geprobeerd. Viel me niet tegen!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hoelahoep besteld, hij komt morgen binnen.Nu stop ik echt weer met dingen bestellen.
Mini, was jij ook niet van het hoelahoepen? Ben benieuwd of het me een beetje lukt en of ik het leuk ga vinden.
Wow...... dat is wel een beetje gast-onvriendelijk.....quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Over 3 weken hebben wij een bruiloft. In de middle of fucking nowhere.
Met het OV erheen duurt 2 uur omdat het eindigt met 74 minuten!!! lopen.Dichtsbijzijnde overnachtingsmogelijkheid is 3 km door het bos.
Dit wordt een uitdaging.
Oh, dit is ook wel een verzwaarde sporthoelahoep.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:42 schreef Candaasje het volgende:
Oh, dat is leuk! Ik heb het laatst eens geprobeerd. Viel me niet tegen!
(Terwijl ik het bij de fysio - met zo'n verzwaarde 'sport-hoelahoep' amper voor elkaar kreeg.)
Ik geloof dat ik zou afzeggen. Zorgt het bruidspaar niet voor vervoer? Dat is toch wel het minste als je zo ver van de bewoonde wereld iets regeltquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Met het OV erheen duurt 2 uur omdat het eindigt met 74 minuten!!! lopen.Dichtsbijzijnde overnachtingsmogelijkheid is 3 km door het bos.
Dit wordt een uitdaging.
Wat voor een heb je besteld? Zo'n fitnessding of een gewone voor volwassenen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een hoelahoep besteld, hij komt morgen binnen.Nu stop ik echt weer met dingen bestellen.
Mini, was jij ook niet van het hoelahoepen? Ben benieuwd of het me een beetje lukt en of ik het leuk ga vinden.
Ah ik heb niet genoeg bijgelezen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dit is ook wel een verzwaarde sporthoelahoep.
Ah, nou, veel oefenen! Mijn moeder lukte het welquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dit is ook wel een verzwaarde sporthoelahoep.
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Begin wel rustig aan trouwnes. Die dingen geven in het begin nog wel eens blauwe plekken als je wat te fanatiek doorgaat.
Waarschijnlijk kan je er met de auto gewoon komen....quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik zou afzeggen. Zorgt het bruidspaar niet voor vervoer? Dat is toch wel het minste als je zo ver van de bewoonde wereld iets regelt
Hahaha, dat lijkt me wel ongemakkelijk, ja. Gelukkig loop ik nooit in bikini. Ach, misschien vind ik het straks helemaal niets. Ga het gewoon een poosje proberen, en anders maakt het me voor die 20 euro ook niet uit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:48 schreef Sarabi het volgende:
Inderdaadals je nog in bikini gaat, geeft het wel bekijks
Ik ben nog aan de slag met make up gemoeten omdat ik moest optreden.
Ja, met gemak.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan je er met de auto gewoon komen....
Ik zou er om eerlijk te zijn ook gewoon vanuit gaan dat mensen zelf wel vervoer kunnen regelen hoor. Maar als mensen daarom zouden willen afzeggen, moeten ze dat ook vooral doen. Als ik ga trouwen ga ik het zo moeilijk mogelijk maken voor gasten, dan komen alleen de belangrijkste mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik geloof dat ik zou afzeggen. Zorgt het bruidspaar niet voor vervoer? Dat is toch wel het minste als je zo ver van de bewoonde wereld iets regelt
Het is wel een goede work-out voor de buikspieren!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, dat lijkt me wel ongemakkelijk, ja. Gelukkig loop ik nooit in bikini. Ach, misschien vind ik het straks helemaal niets. Ga het gewoon een poosje proberen, en anders maakt het me voor die 20 euro ook niet uit.
Ik vind Brabants ook niet ontzettend intelligent, met dat 'hedde gij' en dat malle 'wat pak jij?' en 'brood bij hebben' en het verschil tussen langs en naast niet snappenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:06 schreef Myraela het volgende:
Ik had wel liever iets meer van m'n Brabantse accent gehouden. Vind ik bij vrouwen wel tof. Nu heb ik alleen een zachte G wanneer ik moe of dronken ben. Rotterdams vind ik veel dommer overkomen.
Elke dag aanrijden en afgewerkt zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind Brabants ook niet ontzettend intelligent, met dat 'hedde gij' en dat malle 'wat pak jij?' en 'brood bij hebben' en het verschil tussen langs en naast niet snappen
Leuke manier van bewegenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hahaha, dat lijkt me wel ongemakkelijk, ja. Gelukkig loop ik nooit in bikini. Ach, misschien vind ik het straks helemaal niets. Ga het gewoon een poosje proberen, en anders maakt het me voor die 20 euro ook niet uit.
Er is zelfs een YouTube hoelahoep tutorial van miniquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ik heb er laatst ook eentje gekocht, maar dat is moeilijker dan je denktquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Myraela het volgende:
Ja kom maar door met die link dan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:58 schreef Aure het volgende:
[..]
Er is zelfs een YouTube hoelahoep tutorial van mini
Wij hadden hier vorig jaar een Zeeuwse klusser. Die was echt nauwelijks verstaanbaar. Niet heel handig als hij dingen aan de constructie van je huis wil veranderen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik vind Brabants ook niet ontzettend intelligent, met dat 'hedde gij' en dat malle 'wat pak jij?' en 'brood bij hebben' en het verschil tussen langs en naast niet snappen
Gelukkig wist ik nog in welk topic ik dit had gezienquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:59 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja kom maar door met die link dan!
quote:Op woensdag 12 september 2018 07:20 schreef minilot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan zelf niet luisteren of er een bruikbaar woord in zit: baby O.tto ligt in mijn oksel te slapen. Een naam met volgens mij weinig mogelijke uitspraakverwarring.![]()
Ik was dus wel van een natuurgebied uitgegaan, maar dan één waar je niet verder mocht met de auto.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Zeker hebben we een auto en met auto is het prima te bereiken, zo'n 40 minuten rijden. Het zijn goede vrienden die gaan trouwen en hij is mijn speciaal-bier-drink-buddy. Hij heeft zelfs zn eigen bier gebrouwen voor de bruiloft. Dus ech nie da ik ga rijden.
Ik was vooral verbaasd over de slechte bereikbaarheid en overnachtingsmogelijkheden omdat de omgeving best wel een groot natuurgebied is met veel toeristen en mogelijkheden om te trouwen en zulks
Het ene dorp verstaat het andere dorp vaak al niet. Terwijl daar misschien 5km tussen zitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Sommige Zeeuwen kan ik ook echt niet verstaan. Terwijl het soms best op Brabants lijkt, maar kennelijk ook niet alle dialecten.
Had ik laatst ook, even bellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Dat doen ze in Antwerpen ook (ja goed, ligt ook in/tegen de Kempen, dus niet zo gek.)quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben opgegroeid in Brabant tegen Noord-Limburg aan en m'n middelbareschooltijd in de Achterhoek. Nu ben ik weer terug richting het zuiden en ik merk dat ik daar wel meer van meegekregen heb. Vooral de formulering "doe het daar maar neerleggen" "doe eens even zitten joh" etcetera.
Daar word ik door m'n ABN vrienden nog wel om uitgelachen soms
Vlaams heeft sowieso veel overbodige woorden in een zin hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat doen ze in Antwerpen ook (ja goed, ligt ook in/tegen de Kempen, dus niet zo gek.)
Ik moest er echt even aan wennen, al die overbodige werkwoorden (of wat het ook moge zijn) in een zin gepropt. Ik heb ook al tig verschillende zinnen met 2 -3x een vervoeging van 'gaan' gehoord. (Ik kan het zelf niet echt reproduceren...maar "Gaat zich om heen gaan leggen' ofzo, bij iets zoals anatomie.)
Truequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vlaams heeft sowieso veel overbodige woorden in een zin hoor
"omwille van het feit dat"
Tournavisquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlaams gebruikt ook totaal onnodige gallicismen: Briquet (aansteker), camionnette (busje) etc.
Maar dat doen wij ook. Een van de eerste lessen werd ons NL-ers nog even fijn ingewreven dat wij - zij die zo goed Frans spreken - graag een glaasje "Jus'de orange' drinken. En Belgen gewoon graag een glaasje appelsienquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlaams gebruikt ook totaal onnodige gallicismen: Briquet (aansteker), camionnette (busje) etc.
of fruitsapquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar dat doen wij ook. Een van de eerste lessen werd ons NL-ers nog even fijn ingewreven dat wij - zij die zo goed Frans spreken - graag een glaasje "Jus'de orange' drinken. En Belgen gewoon graag een glaasje appelsien.
Oh!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik praat redelijk abn volgens mij, hoewel iig wel te horen is dat ik van boven de rivieren kom.
Mn vriend (ja die is nog vrij nieuw) heeft wel 'n redelijk Brabants accent.
Mijn peuter, die naar een Vlaamse school gaat vertelde mij laatst dat ik maar even op m’n poep moest gaan zitten...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of fruitsapAppelsien is wel weer Antwerps geloof ik.
Maar goed. Zo zijn er nog tig grappige uitspraken in 't Vlaams
Haha ja ik ben zelf ook nog vrij verbaasdquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh!![]()
Mijn noord hollandsche tongval is er op de pabo uitgeramd. Geen duidelijk accent hier meer, alleen als ik mijn best doe
Herkenbaar ja. Het blijft nog altijd een beetje een vreemde gewaarwording als volwassen Vlamingen het over 'hun poep' hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Mijn peuter, die naar een Vlaamse school gaat vertelde mij laatst dat ik maar even op m’n poep moest gaan zitten...
Zo langzamerhand snapt hij dat er een verschil zit tussen Nederlands en Vlaams, echt leuk vind ik dat.
Krieltjes, wortelen en een worstje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:42 schreef Candaasje het volgende:
Goed, wat eten we vanavond?
Ik kom niet verder dan wraps.....
Restanten van de Chinees van gisteren.quote:
Dat hier dus ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:02 schreef borisz het volgende:
Nog geen idee. Het wordt sowieso ergens iets halen (of thuis laten komen).
Iets snels in centrum Rotterdam, maar weet nog niet wat..quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 13:42 schreef Candaasje het volgende:
Goed, wat eten we vanavond?
Ik kom niet verder dan wraps.....
Ik moet daar nog steeds een keer gaan kijken (eten) bij Gare du Nord of Spirit, is me verteld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Iets snels in centrum Rotterdam, maar weet nog niet wat..
Bara pom sowiesoooo!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Iets snels in centrum Rotterdam, maar weet nog niet wat..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bara pom sowiesoooo!
ML spotten vanavond
Valt best mee hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 11:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat is altijd zo grappig (of niet) als je met groepsreizen gaat. Een keer een echtpaar uit een zeeuws dorpje, ik heb 2 weken lang niets begrepen wat hij zei. Zijn vrouw probeerde wel te vertalen maar dat was ook nauwelijks verstaanbaar.
[b] Maar ook ooit eens iemand uit Thorn meegemaakt, ook totaal onverstaanbaar. [/ b]
Booooohquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:24 schreef Aure het volgende:
Ah nu heb ik zin in een broodje foe yong hai van 't wokhuisje hier schuin tegenoverdas gewoon een megadik omelet op je broodje met saus
Shit. Dat wilde ik kopen. Roti.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bara pom sowiesoooo!
ML spotten vanavond
Geen wespen hierquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:59 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat het barbecueseizoen alweer voorbij is want wespen.
Zit inderdaad te weinig vlees aan om leuk te braaienquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:59 schreef minilot het volgende:
Ik vind dat het barbecueseizoen alweer voorbij is want wespen.
Ok, lekker uit de richtingquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 14:33 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Het wordt Delibird op Deliplein (Thais) op verzoek van broertje van J.
Enneh, what happens @ Pleinbios stays @ Pleinbios hč?
*stil*quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Mezelf naar buiten gesleept
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Mezelf naar buiten gesleept
[ afbeelding ]
Terminator 2quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:11 schreef Aure het volgende:
Oh veel plezier bij PB vanavond! Welke draait er vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dieptepunt hier. Ik ben al 18 uur bezig met mijn afwas
Hmm ik al heel de dag met tas inpakken en vakantieboodschappen/avondeten halenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dieptepunt hier. Ik ben al 18 uur bezig met mijn afwas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet failliet hoor. Houd gewoon op met bestaan. En nee niet aan het rondkijken. Er moeten ook mensen zijn om over te dragenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:42 schreef Barreltje het volgende:
Oh Ja.. jouw werkgever gaat failliet he? Al een beetje aan het rond kijken of is dat nog niet echt een optie?
Hier begint vanavond de vakantie..![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik al heel de dag met tas inpakken en vakantieboodschappen/avondeten halenHuh muizen? Die houd je als huisdier ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een bestrijder bellen die het nest weghaalt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:55 schreef AnneX het volgende:
Minder bericht: de wespen vliegen af en aan vanachter de dakgoot met ws stukjes weggevreten isolatie uit de spouw? of pur? om elders een nestje te bouwen?
Hoe komen ze erop?
Vanavond eens de tuinslang erop zetten. Zou het helpen?
# vragen.
Buurman zei net dat hij nog een spuitbus heeft van een of ander.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Of een bestrijder bellen die het nest weghaalt?
Met die tuinslang kan je een aanval uitlokken...quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:55 schreef AnneX het volgende:
Minder bericht: de wespen vliegen af en aan vanachter de dakgoot met ws stukjes weggevreten isolatie uit de spouw? of pur? om elders een nestje te bouwen?
Hoe komen ze erop?
# vragen.
Idd. Coolblue/bol a las. Maar dit gaat wel ver zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:00 schreef Clubsoda het volgende:
God, wat vind ik dat gebeuren dat een n.est direct een link wordt irritant
Ik zag net al bij het woord koelkast, maar deze is wel extra random.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:00 schreef Clubsoda het volgende:
God, wat vind ik dat gebeuren dat een n.est direct een link wordt irritant
Doorbetaald?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:39 schreef Tally het volgende:
Nog ‘ff’ en dan heb ik heel lang vakantie![]()
Hoelang dat ff is weet ik niet. Kan 4, 10 of 14 maanden zijn.
Wtf even proberen. Dildo Kalasjnikov crystal meth fleshlightquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag net al bij het woord koelkast, maar deze is wel extra random.
Lijkt me een beetje een gooi naar de Darwin award eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:55 schreef AnneX het volgende:
Wel ff camera ophangen danquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:22 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje een gooi naar de Darwin award eigenlijk.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 10:39 schreef Lonaa het volgende:
Dit wordt een uitdaging.
Dat heet vrij zijn, geen vakantie tochŋquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Hehe. Eindelijk vakantie. Zes hele dagen.
eigenlijk niet idd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:56 schreef murp het volgende:
[..]
Dat heet vrij zijn, geen vakantie tochŋ
Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eigenlijk niet idd.
Maar goed ik ga er een action packed thrill ride van maken
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben ook heel hard aan vakantie toeNog 1 dagje werken en dan heel even een paar daagjes naar Zuid-Frankrijk
Dan zing ik het nog wel uit tot wat dan mijn echte zomervakantie heet. Een weekje Malta in oktober.
Hm ik zou het lekker laten doen door iemand die er verstand van heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 17:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Buurman zei net dat hij nog een spuitbus heeft van een of ander.
Inderdaad heeft een kennis de pro wespenverdelger gebeld en had een vuilniszak vol met dooie wespen. 😳
Kloptquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Huh muizen? Die houd je als huisdier ofzo?
Enjoyquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 18:40 schreef minilot het volgende:
Zo, tijd om man en kroost te verlaten in de richting van Rotterdam..
@:DancingPhoebe Mocht je een dwergje zien (in een Joy Division-tshirt) dat stuit ziet alsof het al een maand niet geslapen heeft - zwaai even
Een manier om alles wat iedereen intyped te parsen om te kijken of er geld uit valt te persen.quote:
Hooguit extra belasting op de serversquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een manier om alles wat iedereen intyped te parsen om te kijken of er geld uit valt te persen.
Alsof Forum gebruikers zo dom zijn dat ze artikelen gaan kopen omdat de woorden die ze zelf typen linkjes worden.
Maar hoeveel mensen typen er dan nest en als je dan een linkje krijgt dan kan ik me nog een beetje indenken dat je daar dan nieuwsgierig op klikt, maar dan ga je toch niet ineens shoppenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
Een manier om alles wat iedereen intyped te parsen om te kijken of er geld uit valt te persen.
Alsof Forum gebruikers zo dom zijn dat ze artikelen gaan kopen omdat de woorden die ze zelf typen linkjes worden.
Ja er zijn nu 2 koelkasten onderweg naar onsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan ga je door voor de wasmachine.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja er zijn nu 2 koelkasten onderweg naar ons
Nou dit dus. Sterker nog; het zorgt er iig voor dat als ik al een nest zou willen hebben ik die zeer zeker -niet- bij CB ga kopen, juist hierom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen typen er dan nest en als je dan een linkje krijgt dan kan ik me nog een beetje indenken dat je daar dan nieuwsgierig op klikt, maar dan ga je toch niet ineens shoppenx10
Slechte een paar keer nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest . Zal de code zeker niet laten crashen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:54 schreef fietsie het volgende:
nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest (Zou het ook mogelijk zijn de code te laten crashen?) nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest nest (Nee zeker..)
Hmmm die werkt niet.....quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan ga je door voor de wasmachine.
Wespennest, nest met puppies, wat voor nest hebben we het hier dan over?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:02 schreef fietsie het volgende:
Nou dit dus. Sterker nog; het zorgt er iig voor dat als ik al een nest zou willen hebben ik die zeer zeker -niet- bij CB ga kopen, juist hierom.
Flauw, wil je niet dat Danny eten kan kopen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou dit dus. Sterker nog; het zorgt er iig voor dat als ik al een nest zou willen hebben ik die zeer zeker -niet- bij CB ga kopen, juist hierom.
Gezien de cheape manier van deze vorm van gebruikersirritatie implementeren was het te proberen.quote:
Ahquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 19:58 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Klopt![]()
[ afbeelding ]
Dit is River Song.. de enige overlevende op het moment
Daar betaal ik al een abbo voor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Flauw, wil je niet dat Danny eten kan kopen.
Ik koop eigenlijk bijna nooit bij Coolblue.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Denk dat je even moet denken in de richting van wat coolblue verkoopt.
Camera wasmachine iphone ... dat soort dingen
Samsung tablet ik verzin eens wst
Ik had ooit vogelspinnen.. die lusten dat ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah
Ik heb verder helemaal niks met muizen hoor(behalve pinkies voeren aan hagedissen in vroeger tijden
)
Dat is een noodzakelijke bijkomstigheid, anders zou dit forum sowieso al jaren onbruikbaar zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet om vervelende mensen te blocken?
Showmuisquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik had ooit vogelspinnen.. die lusten dat ook.
Maar dit zijn gewoon dames...
die van de foto is een showmuis...
die andere 2 waren dat niet.
De nieuw uitgezochte muizen... ook niet
De voermuizen zijn vaak de mannetjes.
Och, ik vind het wel te doen als je maar een beetje uit bepaalde fora/topics blijft. De cul slowchat is een verademing vergeleken met veel andere plekken op fok.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:07 schreef fietsie het volgende:
Dat is een noodzakelijke bijkomstigheid, anders zou dit forum sowieso al jaren onbruikbaar zijn.
Hmm hier wel prima ervaringen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk bijna nooit bij Coolblue.
En alleen maar slechte ervaringen met de laptops die van hun komen.
Hm ik koop er vrij veel eigenlijk.. In tegenstelling tot de lokale witgoedboer betaal je er oa geen leverkostenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:06 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk bijna nooit bij Coolblue.
En alleen maar slechte ervaringen met de laptops die van hun komen.
Een Thermostaat, die met Google deelt hoe warm jij het graag hebt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet verdorie nu nog niet waar nest voor staat en heb het toch herhaaldelijk gewoon gevraagd![]()
Blijkbaar is het echt iets en iets met google?
JONGENS WAAR STAAT NEST VOOR!!!!
hehe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef fietsie het volgende:
Een Thermostaat, die met Google deelt hoe warm jij het graag hebt.
En brandmelders.. En een deurbel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Een Thermostaat, die met Google deelt hoe warm jij het graag hebt.
Ik koop niet zo vaak witgoed dus dat helpt alquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm ik koop er vrij veel eigenlijk.. In tegenstelling tot de lokale witgoedboer betaal je er oa geen leverkosten
Ik tot een jaar geleden ook niet... maar leer snel bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Showmuis
Ik ben echt niet thuis in dat wereldje
Ik ben allergisch voor knaagdieren
GA DAN KLIKKEN JE WEET DAT JE NIET KUNT STOPPEENNNNNNNNNquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet verdorie nu nog niet waar nest voor staat en heb het toch herhaaldelijk gewoon gevraagd![]()
Nja ik krijg gigantisch rooie vlekken enzo. Los van het stofnest gebeurenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik tot een jaar geleden ook niet... maar leer snel bij.
En ook allergisch voor “knaagdieren”.
Tenminste... niet de knaagdieren maar dat stofbed dat je een kooi noem.
Dus deze zitten op stofarme bodembedekking met een ienieminie beetje hooi (want daar ga ik dus wel van niezen/hoesten/dichte keel etc)
En dochterlief maakt het hok schoon... want dat is eigenlijk qua stof het ergste.
(En het zijn tenslotte haar muizen...)
Weer wat geleerdquote:En showmuizen... ik heb zoiets nooit gedaan met de muizen hier.
Maaaaar die zijn dus groter met extra grote oren en een langere staart.
Deze is dus ook flink groter dan die andere 2 die we hadden
Nu heb ik dus gewoon nog een keer voor jou geklikt, zodat ik je kan uitleggen dat nest op Coolblue een soort slimme thermostaat ofzo is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:10 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat wilde ik dus niet hčquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
GA DAN KLIKKEN JE WEET DAT JE NIET KUNT STOPPEENNNNNNNNN
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
Nu heb ik dus gewoon nog een keer voor jou geklikt, zodat ik je kan uitleggen dat nest op Coolblue een soort slimme thermostaat ofzo is.
Geen rode vlekken hier gelukkig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja ik krijg gigantisch rooie vlekken enzo. Los van het stofnest gebeurenWant ook daar ken ik niet tegen..
[..]
Weer wat geleerd
Ik ben te goed voor deze mensheid.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik dus niet hč
[..]
Oh ik dacht dat het eoa sleutel-terugvind tag was of zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu heb ik dus gewoon nog een keer voor jou geklikt, zodat ik je kan uitleggen dat nest op Coolblue een soort slimme thermostaat ofzo is.
Wat zeggen de kleine lettertjes over deze claim? 16u zonder verder wat te doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:55 schreef Candaasje het volgende:
Ahw, ja ik had ook al last laatst toen ik n.est typte. Irritant![]()
Wat ook irritant is, is dat er iets mis is met de batterij van de nieuwe laptopMet ' energiezuinig scherm' zou hij het toch 16 uur moeten volhouden, met het scherm waar wij voor kozen wellicht wat uren minder...maar binnen 1,5 minuut van 3,5 naar 2 uur gaan...dat is me echt te gortig.
![]()
(Wel een of ander energie rapport laten draaien en daar komen wel 'errors' uit, dus ik ga maandag maar eens de fabrikant bellen. Zal vast goed komen, hopelijk is het iets van een driver die geüpdate moet worden ofzo..... maar hmpf.)
Nee op basis van het "FHD energiezuinige scherm' Ofzo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wat zeggen de kleine lettertjes over deze claim? 16u zonder verder wat te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:15 schreef Barreltje het volgende:
Hij is terug
Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Hij is terug
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is terug
GefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is terug
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |