Jij bent al geweest dit jaar toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:48 schreef z80 het volgende:
Ik wil ook vakantie. Weet alleen niet waar naartoe. Voor volgend jaar wel. Die staat inmiddels vast. Laos.
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik nog wel een keer weg wil. Ook aan het kijken om rond kerst een paar dagen ergens naar toe. Wel wat ideeën.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent al geweest dit jaar toch?
Maar tof hoor, Laos. Al heb ik het niet zo op lang vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog wat oude bekenden opgezocht van van Gogh en in de giga beeldentuin gewandeld.
Knudde Uniek om je machteloos te voelen.![]()
Neuhquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Malta is wel erg hip op Fok! de afgelopen 24 mnd
Mocht je Barbusse kennen en gaan meeten, doe hem dan de groeten
Ik kom van het grondgebied van de gedoodverfde concurrentquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Waar kom jij oorspronkelijk vandaan dan? Als je dat kwijt wil uiteraard.
Je gaat goedquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Dit was echt een superleuke avond. Het was ook 21:00 uurEn daarna nog 45 minuten gedaan over een stukkie wat je normaal in 15 minuten wandelt.
Woensdag het vervolg geloof ik
Zat me net af te vragen hoe het gegaan wasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Dit was echt een superleuke avond. Het was ook 21:00 uurEn daarna nog 45 minuten gedaan over een stukkie wat je normaal in 15 minuten wandelt.
Thanksquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kom van het grondgebied van de gedoodverfde concurrent
(Vlakbij 020 dus)
Dat ik nu vlakbij de kuip woon vindt een groot deel van mijn familie nog steeds op zn zachtst gezegd bijzonder![]()
En geeft altijd voer voor discussie en flauwigheid.
Dochterlief al heel vroeg geleerd om vakkundig te reageren op de vraag of ze uit Rotterdam kwam
Klein blond moppie dat er dan ff in plat rotterdams “ken je dat horen dan?” uitgooide.
Onze persoonlijke revenge op alle flauwe 010-grappen
(En ikzelf betrap me inmiddels op een aantal stereotype rotterdamse taalkundige kwaaltjes.. maar zolang ik dat accent maar niet overneem vind ik het prima )
Goezo P!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja de seksquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu wel zo'n 3 mnd geleden dat ik mijn fwb eruit schopte. Ik mis wat
Hmmm...als je het zo wil noemenquote:
*plaatje met uil insert*quote:
Nou, valt wel mee hoor. Dit waren de eerste sinds een jaar of 5quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat een dates nog mensen (iig P en U). Ik heb daar echt géén zin in
Jij bent heftig ad scharrelquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...als je het zo wil noemen
Des te leukerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee hoor. Dit waren de eerste sinds een jaar of 5
misschien welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:20 schreef golfer het volgende:
En straks moet player Pee nog gaan kiezen tussen zijn chickies?
Zwijnen wil ik nog een keer op de foto hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:24 schreef fietsie het volgende:
Terug uit Toverland.
We belandden zomaar spontaan bij mijn broer op de camping, voor de avondkoffie, op de werk terug.
Ook andere familieleden hadden dit spontaan ondernomen, het werd zowaar gezellig
Terug over de Veluwe binnendoor gereden; meerdere Zwijnen gespot.
Oh dat is niet handig ook hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat een dates nog mensen (iig P en U). Ik heb daar echt géén zin in
Maar nu wel zo'n 3 mnd geleden dat ik mijn fwb eruit schopte. Ik mis wat
Mijn techniek was rijden met alleen mistlicht en dan bij beweging grootlicht + modderlichten aanknallen (LED)quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwijnen wil ik nog een keer op de foto hebben
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn techniek was rijden met alleen mistlicht en dan bij beweging grootlicht + modderlichten aanknallen (LED)![]()
Moet ik er wel bijzeggen dat mijn mistlichten alleen al ehm, ietsie rianter zijn dan menig dimlichtquote:
friend with benefitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:20 schreef golfer het volgende:
Ouwe lul (letterlijk) loopt hopeloos achter maar wat is een fwb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |