Jij bent al geweest dit jaar toch?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:48 schreef z80 het volgende:
Ik wil ook vakantie. Weet alleen niet waar naartoe. Voor volgend jaar wel. Die staat inmiddels vast. Laos.
Klopt. Maar dat wil niet zeggen dat ik nog wel een keer weg wil. Ook aan het kijken om rond kerst een paar dagen ergens naar toe. Wel wat ideeën.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij bent al geweest dit jaar toch?
Maar tof hoor, Laos. Al heb ik het niet zo op lang vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook nog wat oude bekenden opgezocht van van Gogh en in de giga beeldentuin gewandeld.
Knudde Uniek om je machteloos te voelen.![]()
Neuhquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Malta is wel erg hip op Fok! de afgelopen 24 mnd
Mocht je Barbusse kennen en gaan meeten, doe hem dan de groeten
Ik kom van het grondgebied van de gedoodverfde concurrentquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende: [..] Waar kom jij oorspronkelijk vandaan dan? Als je dat kwijt wil uiteraard.
Je gaat goedquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Dit was echt een superleuke avond. Het was ook 21:00 uurEn daarna nog 45 minuten gedaan over een stukkie wat je normaal in 15 minuten wandelt.
Woensdag het vervolg geloof ik
Zat me net af te vragen hoe het gegaan wasquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Thuis! Dit was echt een superleuke avond. Het was ook 21:00 uurEn daarna nog 45 minuten gedaan over een stukkie wat je normaal in 15 minuten wandelt.
Thanksquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik kom van het grondgebied van de gedoodverfde concurrent
(Vlakbij 020 dus)
Dat ik nu vlakbij de kuip woon vindt een groot deel van mijn familie nog steeds op zn zachtst gezegd bijzonder![]()
En geeft altijd voer voor discussie en flauwigheid.
Dochterlief al heel vroeg geleerd om vakkundig te reageren op de vraag of ze uit Rotterdam kwam
Klein blond moppie dat er dan ff in plat rotterdams “ken je dat horen dan?” uitgooide.
Onze persoonlijke revenge op alle flauwe 010-grappen
(En ikzelf betrap me inmiddels op een aantal stereotype rotterdamse taalkundige kwaaltjes.. maar zolang ik dat accent maar niet overneem vind ik het prima )
Goezo P!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ja de seksquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nu wel zo'n 3 mnd geleden dat ik mijn fwb eruit schopte. Ik mis wat
Hmmm...als je het zo wil noemenquote:
*plaatje met uil insert*quote:
Nou, valt wel mee hoor. Dit waren de eerste sinds een jaar of 5quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat een dates nog mensen (iig P en U). Ik heb daar echt géén zin in
Jij bent heftig ad scharrelquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...als je het zo wil noemen
Des te leukerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, valt wel mee hoor. Dit waren de eerste sinds een jaar of 5
misschien welquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:20 schreef golfer het volgende:
En straks moet player Pee nog gaan kiezen tussen zijn chickies?
Zwijnen wil ik nog een keer op de foto hebbenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:24 schreef fietsie het volgende:
Terug uit Toverland.
We belandden zomaar spontaan bij mijn broer op de camping, voor de avondkoffie, op de werk terug.
Ook andere familieleden hadden dit spontaan ondernomen, het werd zowaar gezellig
Terug over de Veluwe binnendoor gereden; meerdere Zwijnen gespot.
Oh dat is niet handig ook hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
En wat een dates nog mensen (iig P en U). Ik heb daar echt géén zin in
Maar nu wel zo'n 3 mnd geleden dat ik mijn fwb eruit schopte. Ik mis wat
Mijn techniek was rijden met alleen mistlicht en dan bij beweging grootlicht + modderlichten aanknallen (LED)quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zwijnen wil ik nog een keer op de foto hebben
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 23:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn techniek was rijden met alleen mistlicht en dan bij beweging grootlicht + modderlichten aanknallen (LED)![]()
Moet ik er wel bijzeggen dat mijn mistlichten alleen al ehm, ietsie rianter zijn dan menig dimlichtquote:
friend with benefitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:20 schreef golfer het volgende:
Ouwe lul (letterlijk) loopt hopeloos achter maar wat is een fwb?
En wat betekent dat dan weer? Wat voor benefits?quote:
Wel de lusten, niet de lastenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat betekent dat dan weer? Wat voor benefits?
Iemand die de rekeningen voor je betaalt?quote:
De beste soort vrienden!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:38 schreef golfer het volgende:
Google is my friend in deze. Gevonden.
https://www.gratisdatingtips.nl/friends-with-benefits/
Nooit van gehoord.
Oooh, wat goed zeg!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef PdeHoog het volgende:
Niet Ashton Kutcher maar Justin Timberlake. Of eentje met Ashton K en Natalie Portmanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 00:46 schreef FranticDJ het volgende:
Er is ook een vrij vermakelijke film met Ashton kutcher en mila kunis met de titel friends with benefits..
quote:
Mja... plat haags.. klinkt ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks
En
Amsterdams is ook niet alles
Ik woon nu 10 jaar in Den Haag en ik heb nog steeds een zachte G. En wat mij betreft blijft dat lekker zo
Je dochter![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja... plat haags.. klinkt ook niet.
Ik spreek redelijk abn gewoon trouwens.
Woonde tussen amsterdam en ‘t gooi.
Qua “accent” te netjes voor amsterdam maar te plat voor ‘t gooi.
Overigens praat dochterlief redelijk als een rotterdammerT maar wel met die typisch gooise Rrrr die ze in rotterdam niet echt kennen.
Ik had over een generieke friend with benefitsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:35 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm. Kennelijk zaten hier toch wel lasten aan
Geweldige film nog steedsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 02:15 schreef minilot het volgende:
Gister de eerste Terminator (1984) weer eens gekeken (wegens vanavond met broertje van J. naar Terminator 2 op de Pleinbios). Pret gehad
Ik zou het ook niet kunnen raden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat niemand echt kan horen waar ik eigenlijk vandaan kom.
Jij hebt echt het raarste accentmixje!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik blijf het grappig vinden dat niemand echt kan horen waar ik eigenlijk vandaan kom.
De halve randstad denkt dat volgens mij, maar bij de meesten is de afkomst wel te horen. Gelukkig wat mij betreft, vind het wel charme hebben meestal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 07:37 schreef Bluezz het volgende:
Ik dénk dat ik altijd ABN spreek, maarrrrr er rolt nog wel eens een platte A tussen @:Utregs
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij hebt echt het raarste accentmixje!![]()
DHL zou verboden moeten worden. Gezeik met die gasten altijdquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Wel een briefje van de DHL in mijn bus dat ik mijn pakket vandaag ergens kan ophalen, online zou ik moeten kunnen zien waar. Maar online kunnen ze de zending niet vinden. Handig, handig.
Standaard, bij DHL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Wel een briefje van de DHL in mijn bus dat ik mijn pakket vandaag ergens kan ophalen, online zou ik moeten kunnen zien waar. Maar online kunnen ze de zending niet vinden. Handig, handig.
Ik twijfel nog tussen DHL en DPDquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:40 schreef borisz het volgende:
DHL. Dat is de ergste pakjesboer die ik ken.
Nee, al zijn die al wel verzonden. Niet met DHL.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:35 schreef minilot het volgende:
Standaard, bij DHL.Succes ermee! (Zijn het je jassen?
)
Ik twijfelde alquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet Ashton Kutcher maar Justin Timberlake. Of eentje met Ashton K en Natalie Portman
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:04 schreef Myraela het volgende:
Ik schijn heel raar te praten.Toen ik nog niet in Rotterdam woonde, klaagde mijn Rotterdamse docenten al dat ik te Rotterdams praatte. Ook praat ik sneller dan dat ik kan denken, dus ik maak soms fouten alsof Nederlands niet mijn moedertaal is.
Echt heel lelijk.
GLS..quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:40 schreef borisz het volgende:
DHL. Dat is de ergste pakjesboer die ik ken.
Weinig ervaring mee....quote:
Waar heb je eerdere pakketjes op kunnen halen? Grote kans dat het dezelfde isquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 08:13 schreef Myraela het volgende:
Heb best wel wat gasten gezien die een overduidelijk Twents accent hadden en vervolgens na een maand studie of dienst ineens een soort vaag half Amsterdams accent haddenquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 09:05 schreef Clubsoda het volgende:
Ik praat ook wel redelijk ABN geloof ik, maar ik heb de rare neiging accenten over te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |