Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een garpje en een verwijzing naar de laatste babish
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.
Thanks, goede opties.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maak laatste tijd regelmatig van die hellofresh recepten als er weinig tijd / zin is. Zijn vaak wel redelijk simpel en snel klaar.
https://www.hellofresh.nl(...)dc5992eec95b058b4569
https://www.hellofresh.nl(...)515bb72?locale=nl-NL
https://www.hellofresh.nl(...)54f0bd3?locale=nl-NL
Die met orzo is wel erg lekker
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt lekker,![]()
zoek wel iets meer groente eigenlijk.
Het moet een minuut of 30-40 koken waarbij je vaak moet roeren, afhankelijk van het soort polenta.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks, goede opties.
Polenta nooit gehad maar wil ik wel graag eens eten, maar dat is veel werk dus?
Carrrrbonarrrrrequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.
Alles.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is er mis met de wereldgerechten van Knorr?
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.
Wat is er mis met Heineken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Gehaktballen uit de vriezerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
quote:
Niks hoor, maar het is meer een recept op een kartonnen verpakking. En dan haal je de ingrediënten die op die doos staan en dan zet je hem weer terug.quote:
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.
Ik verdien beter dan dat!
Jij bent perfect tochquote:
Gelukkig was er wel kaas uit Holland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Ja die had ik gister dus wel gemist
Oh ja ook nog wel goed idee, met naanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.
Heb nog wel een leuk receptje voor een kerrykipcurry, als je wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja ook nog wel goed idee, met naan
Graag, misschien niet voor vanavond maar wel in het weekend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb nog wel een leuk receptje voor een kerrykipcurry, als je wil
recept?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
had laatst een curry recept met koriander, limoen en pompoenpit mengseltje eroverheen. Dat was wel goddelijkEn naan met extra koriander/olie erop.
Willik!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bitterballen met kaas in de vriezer liggen
Kloptquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij lust dit allemaal toch niet.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Nou lust wel beetje meer dan dat hoor. Ben geen kleuterquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
frikandellen, kroketten, vissticks!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou lust wel beetje meer dan dat hoor. Ben geen kleuter
Zou ook wel willen, geen dagen overquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag maar vrij genomen. Veel te mooi weer om te werken.
Was ik ook van plan, maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag maar vrij genomen. Veel te mooi weer om te werken.
jou kennende ben je aan het werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat.
Haha en je kreeg hem gratis!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n Lush-shampoo ruikt zo lekker![]()
edit: heilige shit, zocht hem net op op de website en dat kleine flesje kost gewoon negen euro, zijn ze gek.
Vers van haar oksels gehaald zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Manman, hete nieuwe collega die hier voor een dagje is rookt shag.
Beter dan wiet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vers van haar oksels gehaald zeker.
Beetje instagram modelletje kwaliteit, dus mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vers van haar oksels gehaald zeker.
Is heel hip tegenwoordig. female empowerment enzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje instagram modelletje kwaliteit, dus mag hopen van niet.
Die roken menthol sigaretten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme Engelse ziekte hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heeft in de Linda. gestaan dus dat is zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is heel hip tegenwoordig. female empowerment enzo.
triggered.gifquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme Engelse ziekte hier.
Engelseziekte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme Engelse ziekte hier.
Ja of de Grazia, een van de twee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft in de Linda. gestaan dus dat is zo.
Dat was in Frankrijk ook al. Hele mooie meiden die shaggies draaien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Ergens tussen die 500 reclames stond een artikeltje over okselhaar. Maar misschien was dat ook een reclame voor scheermesjes.quote:
Ja soms wel verwarrend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens tussen die 500 reclames stond een artikeltje over okselhaar. Maar misschien was dat ook een reclame voor scheermesjes.
Heb vandaag blote benen die niet glad geschoren zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is heel hip tegenwoordig. female empowerment enzo.
hoe durf je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vandaag blote benen die niet glad geschoren zijn.
You go girl!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vandaag blote benen die niet glad geschoren zijn.
sjekkies roken is wel heel tokkie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik wel waarderen. Van die rokende schones.
Ik hou van ordinair.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
sjekkies roken is wel heel tokkie.
Oh ja, van die mooie zijn wel duur, kun jij vast wel zelf maken!quote:
Niet gewoon meenemen als je door de super loopt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja, van die mooie zijn wel duur, kun jij vast wel zelf maken!
Ik bestel meestal via zooplus, ook voer.
mijn sneeuwvlokje krijgt geen supermarkt voerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Niet gewoon meenemen als je door de super loopt?
Daar hebben ze toch ook whiskasquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mijn sneeuwvlokje krijgt geen supermarkt voer
Ja dat valt allemaal onder supermarkt voer. Is rotzooi. Gaat je kat ook gigantisch van stinken.quote:
Dat wist ik niet, ik dacht dat whiskas de shit was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat valt allemaal onder supermarkt voer. Is rotzooi. Gaat je kat ook gigantisch van stinken.
Jouwe zal wel naar buiten gaan dus minder vervelend qua kaklucht, dat scheelt.
Mijn krijgt iets duurder voer maar is dus ook perfect op gewicht en stinkt zelf niet en haar kak ook amper. Erg fijn bij een binnenkat.
Brokjes van whiskas zijn vooral granen, dat eet een kat normaal gesproken niet en hebben ze dus niet nodig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik dacht dat whiskas de shit was.
Die gaan zeker naar buiten maar wat nog veel beter is, er komt geen kattenbak in huis.
Wat geef jij jouw katten dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Brokjes van whiskas zijn vooral granen, dat eet een kat normaal gesproken niet en hebben ze dus niet nodig.
Zachtvoer vinden ze lekker maar is niet compleet en heeft veel suiker. Leuk voor af en toe als traktatie.
Natvoer heeft teveel suiker? Of is zachtvoer weer iets anders?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Brokjes van whiskas zijn vooral granen, dat eet een kat normaal gesproken niet en hebben ze dus niet nodig.
Zachtvoer vinden ze lekker maar is niet compleet en heeft veel suiker. Leuk voor af en toe als traktatie.
https://www.zooplus.nl/shop/katten/graanvrij/purizon/409792quote:
Dat is natvoer ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Natvoer heeft teveel suiker? Of is zachtvoer weer iets anders?
Want het is de bedoeling om ze natvoer te geven.
Om ruimte te besparen op je telefoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef CherryLips het volgende:
Waarom slaat m'n telefoon foto's op in de cloud? Mijn wifi is dood dus die kan ik niet openen.
Vanavond eens beter naar kijken. Dank je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
https://www.zooplus.nl/shop/katten/graanvrij/purizon/409792
En met zo'n 6.5 kilo zak doe ik minstens 3 maanden ofzo. Ze krijgt dus alleen dit. Soms een snoepje of wat zachtvoer natuurlijk maar niet standaard.
Qua voer is er inderdaad best wel veel keuze en verschil in kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is natvoer ja.
let dan wel op dat je de juiste soort koopt, veel natvoer is niet eens compleet. (staat er wel op dan)
Kan dit uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om ruimte te besparen op je telefoon.
Liever digibeet dan diabeet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent een echte digibeet he?
Ik een beetje..
Google zegt. Welke snacks zijn wel goed?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hecht wel waarde aan een gezonde kat
Daarvoor ben ik te pauper natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Google zegt. Welke snacks zijn wel goed?
Catnip (kattenkruid)
Rauw vlees of vis
Prooidieren (eendagskuikens)
Gedroogd vlees
Kattengras
Dat wordt dus biefstuk
Zag laatst een hond met enorm overgewichtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik hecht wel waarde aan een gezonde kat
Ja ik vind het altijd zo zielig, bij katten vinden mensen het ook altijd maar normaal dat hij zo 'lekker dik' is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst een hond met enorm overgewicht
Die mensen gaven hem ook continue eten omdat hij het allemaal zo lekker vond
Zo'n dikke prop die nauwelijks kan lopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leven die nog? spektakelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:53 schreef gcjoel het volgende:
van die eendagskuikens schijnen wel tof te zijn om te geven. Maar dat hoef ik niet in mijn huis.
Dat is echt zielig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een hond die alcohol lekker vondquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik vind het altijd zo zielig, bij katten vinden mensen het ook altijd maar normaal dat hij zo 'lekker dik' is.
Maar als je ook ziet wat ze die beesten geven: Mijn kat lust chips!!
WAAROM WEET JE DAT?
Met honden vaak nog meer omdat die ook gewoon alles vreten, dus dan delen mensen helemaal veel met ze.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als je een beetje humaan bent niet
Leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:07 schreef rival het volgende:
[..]![]()
Morgenmiddag heb ik een afspraak bij het asiel.
Had duidelijk last van zijn gewrichten, en met dat overgewicht krijg je er ook nog allerlei andere kwalen gratis bij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo'n dikke prop die nauwelijks kan lopen
Eendagskuikens, want "dat is goed voor de kat, kan ie lekker jagen. Super diervriendelijk!"quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:50 schreef rival het volgende:
[..]
Google zegt. Welke snacks zijn wel goed?
Catnip (kattenkruid)
Rauw vlees of vis
Prooidieren (eendagskuikens)
Gedroogd vlees
Kattengras
Dat wordt dus biefstuk
Die koop je gewoon dood hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eendagskuikens, want "dat is goed voor de kat, kan ie lekker jagen. Super diervriendelijk!"
Ja, behalve voor dat kuiken dan
Da's een beetje als een vegatarier die wel vis eet, want vis is stom.
Kan moeilijk de cavia van de buurvrouw stelen Ang3lquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eendagskuikens, want "dat is goed voor de kat, kan ie lekker jagen. Super diervriendelijk!"
Ja, behalve voor dat kuiken dan
Da's een beetje als een vegatarier die wel vis eet, want vis is stom.
wel zo praktischquote:
Mijn hond kreeg bij m'n opa en oma nog weleens een schoteltje koffie of hopjesvla.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:06 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik had een hond die alcohol lekker vonden dat wisten we omdat iedere keer als m'n vader een glaasje nam, zij een aanloop nam en boven op m sprong om te proberen uit het glas te lebberen
Had een studiegenootje, zo'n groene vegetariër. Had twee katten die ze weleens van die levende kuikens gaf en dan zette ze de filmpjes op Facebookquote:
Dat soort discussies moet je niet aangaan. Zelf als bij kinderen zijn mensen er vaak ernstig van overtuigd op welke manier ze hun hond of kat moeten opvoeden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had een studiegenootje, zo'n groene vegetariër. Had twee katten die ze weleens van die levende kuikens gaf en dan zette ze de filmpjes op Facebook'wAnT dAt iS nAtUuRLiJk gEdRaG'. Nou kut, schop je katten vannacht ook maar naar buiten dan en voer ze helemaal niet meer, dan mogen ze pas jagen. Maar nee, het waren natuurlijk binnenkatten met een kattenbak.
jA mAar JiJ MaG NiKs ZeGgEN wAnT jE EeT VlEeSquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort discussies moet je niet aangaan. Zelf als bij kinderen zijn mensen er vaak ernstig van overtuigd op welke manier ze hun hond of kat moeten opvoeden.
Klinkt als mensen die hun kind maar half opvoeden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Opvoeding bij dieren is natuurlijk lastig omdat mensen ze op moeten voeden en die vaak niet erg consequent zijn.
Heel veel storend gedrag is gewoon af te leren.
Ik kon wel wat voedingsleer gebruiken van GC bv.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat soort discussies moet je niet aangaan. Zelf als bij kinderen zijn mensen er vaak ernstig van overtuigd op welke manier ze hun hond of kat moeten opvoeden.
Heb je ook blauwe vegetariërsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had een studiegenootje, zo'n groene vegetariër. Had twee katten die ze weleens van die levende kuikens gaf en dan zette ze de filmpjes op Facebook'wAnT dAt iS nAtUuRLiJk gEdRaG'. Nou kut, schop je katten vannacht ook maar naar buiten dan en voer ze helemaal niet meer, dan mogen ze pas jagen. Maar nee, het waren natuurlijk binnenkatten met een kattenbak.
Ik zag ze al helemaal door de kamer rennenquote:
Hoezo niet? Je gebruikt d'r poes toch ook?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
Kan moeilijk de cavia van de buurvrouw stelen Ang3l
Ja ik heb zo'n collega die altijd loopt te miepen over honden opvoeden, en arme varkens in een stal etc etc en dat we vegetarisch moeten eten. Zie ik r op vrijdag in de kantine zo naast me lekker vis vreten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, Vegasmurf.quote:
Hoi popjequote:
Mocht ze willen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je gebruikt d'r poes toch ook?!
Mijn honden waren ook wel zo verwend hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hond kreeg bij m'n opa en oma nog weleens een schoteltje koffie of hopjesvla.
Bij ons mocht ze de bak slagroomijs leeg likken nadat m'n vader er zoveel mogelijk had uit geschraapt, en ze kreeg ook de eerste of laatste mislukte pannenkoekEn tussen de middag kreeg ze van m'n vader vaak wat vleesbeleg of een stukje kaas. Zodra hij het pak met hagelslag pakte peerde ze, want dan wist ze dat het feest voorbij was.
Maar we woonden bij de hei dus ze liep het er wel weer af.
Wat stáát hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Kennen jullie tina10a op instagram?
NL actrice die sinds kort een karakter heeft (via zo'n snapchat filter) waar ik dus echt hardop smakelijk om moet lachen. Marianne Kogelbips; zo'n heerlijk zure kunsttrut met aura's en stilte retraites en kamperen op camping de Berenklauw in Schuttekaderveen.
Nou, exact dat wat er staat.quote:
Wij zijn ook oud dus dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:07 schreef rival het volgende:
Ik dacht dat het aan mijn ouderdom lag.
Ik dacht dat het aan mijn hoge intellect lag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:07 schreef rival het volgende:
Ik dacht dat het aan mijn ouderdom lag.
een vrouw doet een typetjequote:
1. tina10a is dus de usernaam, van een persoon op instagramquote:Kennen jullie tina10a op instagram?
NL actrice die sinds kort een karakter heeft (via zo'n snapchat filter) waar ik dus echt hardop smakelijk om moet lachen. Marianne Kogelbips; zo'n heerlijk zure kunsttrut met aura's en stilte retraites en kamperen op camping de Berenklauw in Schuttekaderveen.
Ik snap echt niet wat er niet te volgen is aan dat stukje tekstquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af maar durfde niks te zeggen
Je was best okéquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er niet te volgen is aan dat stukje tekst
dat iemand dit leuk kan vinden is niet te volgenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel schattig somsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kijk, DAT is wat anders natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat iemand dit leuk kan vinden is niet te volgen
Ja en jullie blijkbaar wat traag van begrip somsquote:
Bedankt! Ik geloof dat ik 't nu ongeveer snap.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik zat t even voor je analyseren:
[..]
1. tina10a is dus de usernaam, van een persoon op instagram
2. de user is een Nederlandse actrice (NL is afkorting voor Nederlands)
3. en die actrice heeft dus een karakter in het leven geroepen
4. ze doet dat karakter m.b.v. (met behulp van) een snapchat-filter
5. Ik kan er hardop smakelijk om lachen, m.a.w. (met andere woorden) ik vind het leuk
6. het karakter heet Marianne Kogelbips
7. Het karakter (Marianne Kogelbips) valt te omschrijven als een heerlijk zure kunsttrut
8. het karakter (Marianne Kogelbips) haalt zaken aan als:
8a. aura's
8b. stilte retraites
8c. kamperen op camping de Berenklauw in Schuttekaderveen
Welk gedeelte is nu nog onduidelijk?
Als t nu nog maar "ongeveer" is, dan ligt t ECHT aan jezelfquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bedankt! Ik geloof dat ik 't nu ongeveer snap.
Ik moest het gewoon twee keer lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je t gewoon normaal en met aandacht leest, is t 100% duidelijk.
98% dan, als je nietw eet dat NL de aflorting van Nederlands is.
Of als je niet weet wat instagram en snapchat zijn.
Ben jij niet stiekem een super populaire vlogster?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest het gewoon twee keer lezenIk ben niet zo'n hipster.
ho ho, het instagram, ze maakt alleen gebruik van een vreselijk filtertjequote:
Instachat snapgram 1 pot natquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ho ho, het instagram, ze maakt alleen gebruik van een vreselijk filtertje
heul niet.quote:
Ik krijg misschien vier likes op Instagram, dus nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ben jij niet stiekem een super populaire vlogster?
Volgens mij doe je dat tegenwoordig via musical.lyquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heul niet.
instagram gebruik je om foto's van leuke mensen te kijken.
snapchat om je leuter aan minderjarigen te laten zien.
ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat tegenwoordig via musical.ly
Ik zit heul niet op de kast.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef CherryLips het volgende:
Jezus meteen op de kast (OP!!) omdat iemand je niet begrijpt.
Niet met TikTok?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:26 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij doe je dat tegenwoordig via musical.ly
zodra ik een groter huis heb, maak ik een inloopkast.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit heul niet op de kast.
Ik blijf verre van op en in de kast.
Tenzij ik een outfit zoek
Ik voel me wel opgelicht, was iets nieuws denk ik? Zaanse chocolade. En ze zetten dan allemaal teksten alsof het heel lekker is en een ouderwetse verpakking. Maar het is gewoon melkchocolade.quote:
je valt niet meer in de doelgroep hequote:
Ja gewoon 1 van de overgebleven kamers als kast inrichtenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zodra ik een groter huis heb, maak ik een inloopkast.
gewoon omdat het kan
Weet niet, maar had volgens mij een keer over musically gelezen dat daar wel pedo's actief waren.quote:
Sterker nog, niets is meer Heilig!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste hit op Google is de Jongeheer van desexshop.nl
Is niks meer veilig.
Geen idee, ken t niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:31 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet niet, maar had volgens mij een keer over musically gelezen dat daar wel pedo's actief waren.
jep, raam dichtmetselen en een schoenenrek maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon 1 van de overgebleven kamers als kast inrichten
Tot twee dagen geleden was er 10%. Goede timing.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Iemand toevallig nog een kortingscode voor bookdepository?
Heb je honey al?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:34 schreef CherryLips het volgende:
Ow, kende de site niet! EN free shipping.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:34 schreef CherryLips het volgende:
nee. Maar een Amerikaanse op insta deed ook zoietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:20 schreef Chia het volgende:
[..]
En ken je tina10a en dat typetje ook dan?
Walgelijk duur inderdaadquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, kende de site niet! EN free shipping.
Meteen ff kijken voor DnD boeken, want die zijn in NL vaak heul kei duur.
Ja dat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot twee dagen geleden was er 10%. Goede timing.
wacht, bestond dat nog?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Utopia stopt na 6 jaar!
Ik heb t werkelijkwaar nog nooit gezien, maar ik denk dat mijn ouders nu instorten.
Keken er nog mensen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Utopia stopt na 6 jaar!
Ik heb t werkelijkwaar nog nooit gezien, maar ik denk dat mijn ouders nu instorten.
Jezus dan gaat dat subforum dicht natuurlijk. Krijgen we een stroom forumvluchtelingen die op zoek zijn naar een nieuwe scquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef Ang3l het volgende:
Utopia stopt na 6 jaar!
Iew.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus dan gaat dat subforum dicht natuurlijk. Krijgen we een stroom forumvluchtelingen die op zoek zijn naar een nieuwe sc
Oh nee straks zit het hier vol met gedesillusioneerde azijnpissers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jezus dan gaat dat subforum dicht natuurlijk. Krijgen we een stroom forumvluchtelingen die op zoek zijn naar een nieuwe sc
Het soort dat 6 jaar lang Utopia kijktquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb 1x gesplurged en die gift set gekochtquote:
quote:
Schijnbaar!quote:
O ja, die blonde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
nee. Maar een Amerikaanse op insta deed ook zoiets
Is dit een persoonlijke aanval? Het voelt als een persoonlijke aanvalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee straks zit het hier vol met gedesillusioneerde azijnpissers.
O God nee. Sluit de deuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ook omdat ik zonder filter op haar typetje lijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, die blonde.
Die kan ik dan weer niet uitstaan
In tegenstelling to wat er nu zit?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh nee straks zit het hier vol met gedesillusioneerde azijnpissers.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Ook omdat ik zonder filter op haar typetje lijk
Heb ze gekocht bij de lokale winkel. Beetje de kleine zelfstandige ondersteunen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb 1x gesplurged en die gift set gekocht
Die vind ik dan ook wel de moeite waard.
[ afbeelding ]
Maar die extra boeken zijn vaak vrij dun, en dezelfde prijs zowat.
Heb ze natuurlijk wel allemaal al als PDF, maar toch.... fysiek is leuker
Ja wilde al een "not sure if sarcastic" of zo er onder typenquote:
Ja die giftset is t scherm en die 3 boeken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb ze gekocht bij de lokale winkel. Beetje de kleine zelfstandige ondersteunen.
Heb het scherm, dm boek, spelersboek, monsterboek en een zelfstandige module.
Geef ze 1 dag, zijn ze toch weer weggejaagdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hoe duur was de set dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die giftset is t scherm en die 3 boeken.
Die zelfstandige module weet ik dan niet wat t inhoudt.
Is dat die starters set met die pre-build characters?
Zuur is ie zeker, maar Dino is toch niet elitairquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik herken me dan weer in t karakter van die Marianne Kogelbips. Zo heerlijk zuur en elitair.
Beetje zoals Dino
haha!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zuur is ie zeker, maar Dino is toch niet elitair
Laura Clery/Helen Smash?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
nee. Maar een Amerikaanse op insta deed ook zoiets
Natuurlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tot twee dagen geleden was er 10%. Goede timing.
Jezus kende je die niet? Is fantastisch. En anders kun je ook bij amazon.de terecht, ook Engelse boeken, 9 van de 10 keer met gratis verzenden. Het loont wel om de prijzen en de edities (/spast) te vergelijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, kende de site niet! EN free shipping.
Meteen ff kijken voor DnD boeken, want die zijn in NL vaak heul kei duur.
Dat heb ik nooit. Ik heb er net boeken uit gemikt die ik ondertussen al bij Amazon had besteld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja dat jawilde het niet zeggen.
Gewoon heel veel in je wishlist zetten en dan niks bestellen, dan krijg je ook een kortingscode.
RIP Fok.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:42 schreef Elvi het volgende:
[..]
Honey een gratis browser plug-in, die scant of er kortingscodes zijn op desbetreffende site.quote:
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Honey een gratis browser plug-in, die scant of er kortingscodes zijn op desbetreffende site.
wat ik me er van kan herinneren was dat een groepje mensen vanuit het niks een samenleving moesten opbouwen.quote:
Oh ik dacht gewoon mensen die samen opgesloten zaten om te neuken en onderling ruzie te maken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ik me er van kan herinneren was dat een groepje mensen vanuit het niks een samenleving moesten opbouwen.
maar ze mochten wel gewoon met een bestelbusje naar de hornbach om alles van de bestaande samenleving te kopen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:05 schreef Elvi het volgende:
Ook mooi, ik zie bij MED dat fok net vandaag Utopia als vast forum heeft gemaakt![]()
Over timing gesproken.
dat klinkt meer als ex on the beachquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Oh ik dacht gewoon mensen die samen opgesloten zaten om te neuken en onderling ruzie te maken.
Ja precies, dat is de starterskit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe duur was de set dan?
Zelfstandige module is zoiets:
http://members.chello.nl/(...)0of%20Phandelver.pdf
Ja amazon.de gebruikte ik idd wel af en toe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus kende je die niet? Is fantastisch. En anders kun je ook bij amazon.de terecht, ook Engelse boeken, 9 van de 10 keer met gratis verzenden. Het loont wel om de prijzen en de edities (/spast) te vergelijken.
Oh jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klinkt meer als ex on the beach
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ik me er van kan herinneren was dat een groepje mensen vanuit het niks een samenleving moesten opbouwen.
maar ze mochten wel gewoon met een bestelbusje naar de hornbach om alles van de bestaande samenleving te kopen
Das Zimmer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:15 schreef DeZwabber het volgende:
Amazon.de is ook leuk als je Engelstalige films wilt kopen maar per se een foute Duitse titel op de doos wilt.
wat staat hier?quote:
Jij koopt ook wel vies veel geloof ik.quote:
Ik doe ook veel boeken weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij koopt ook wel vies veel geloof ik.
Waar laat je alles?
Het kruidje roer me niet moet walgelijk veel water zeg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik koop de laatste tijd veel planten door jou
Wat is daarvoor de beste manier?quote:
Gewoon naar de kringloopquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daarvoor de beste manier?
Gewoon alles naar een tweedehands boekwinkel?
Daar ben ik minder goed in, ik heb wel onderhoudsarm nodigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kruidje roer me niet moet walgelijk veel water zeg.
Of naar zo'n openbare mini bieb.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is daarvoor de beste manier?
Gewoon alles naar een tweedehands boekwinkel?
Ah, oké.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon naar de kringloop
En losse boeken dump ik nog weleens in de boekenkast op Utrecht CS maar die is verder maar matig. Dat oude hokje dat ze eerst hadden was leuker.
Ik kan me echt de energie niet opbrengen om spullen via marktplaats te verkopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weer lekker 7 boekjes verkocht vandaag, en nummer 8 zit er aan te komen als die muts op marktplaats eens reageert.
Heerlijk steeds leger huis.
Snap ik, is verre van ideaal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan me echt de energie niet opbrengen om spullen via marktplaats te verkopen
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef Faxie het volgende:
Probeer eens transformers te verkopen....
Doneer ze dan gewoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef Faxie het volgende:
Probeer eens transformers te verkopen....
Big King?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Over een maand de nieuwe KingWeet al welke editie ik wil.
Hoe heten ze?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:49 schreef Elvi het volgende:
In Gouda zitten ook 2 leuke tweedehands boekenwinkels. De ene is fris en fruitig en overzichtelijk.
De ander oud, aftands, boeken in stapels overal, en de verkoper heeft een leuke kijk op politiek.
Tokkiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Pff in een roadrage terechtgekomen .
Nog adrenaline in mijn bloed
Koop dan iets snellers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dus jij hebt daar een verklaring afgegeven?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee de andere, is opgepakt en zit vast.
Die mongool gooit hem voor me totaal ontspoort die gastquote:
Wanneer op dumpert?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat lukt dus niet meer als je sneller bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die mongool gooit hem voor me totaal ontspoort die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |