Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een garpje en een verwijzing naar de laatste babish
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.
Thanks, goede opties.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maak laatste tijd regelmatig van die hellofresh recepten als er weinig tijd / zin is. Zijn vaak wel redelijk simpel en snel klaar.
https://www.hellofresh.nl(...)dc5992eec95b058b4569
https://www.hellofresh.nl(...)515bb72?locale=nl-NL
https://www.hellofresh.nl(...)54f0bd3?locale=nl-NL
Die met orzo is wel erg lekker
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt lekker,![]()
zoek wel iets meer groente eigenlijk.
Het moet een minuut of 30-40 koken waarbij je vaak moet roeren, afhankelijk van het soort polenta.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks, goede opties.
Polenta nooit gehad maar wil ik wel graag eens eten, maar dat is veel werk dus?
Carrrrbonarrrrrequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.
Alles.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is er mis met de wereldgerechten van Knorr?
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.
Wat is er mis met Heineken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Gehaktballen uit de vriezerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
quote:
Niks hoor, maar het is meer een recept op een kartonnen verpakking. En dan haal je de ingrediënten die op die doos staan en dan zet je hem weer terug.quote:
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.
Ik verdien beter dan dat!
Jij bent perfect tochquote:
Gelukkig was er wel kaas uit Holland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Ja die had ik gister dus wel gemist
Oh ja ook nog wel goed idee, met naanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.
Heb nog wel een leuk receptje voor een kerrykipcurry, als je wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja ook nog wel goed idee, met naan
Graag, misschien niet voor vanavond maar wel in het weekend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb nog wel een leuk receptje voor een kerrykipcurry, als je wil
recept?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
had laatst een curry recept met koriander, limoen en pompoenpit mengseltje eroverheen. Dat was wel goddelijkEn naan met extra koriander/olie erop.
Willik!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bitterballen met kaas in de vriezer liggen
Kloptquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij lust dit allemaal toch niet.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Nou lust wel beetje meer dan dat hoor. Ben geen kleuterquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
frikandellen, kroketten, vissticks!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou lust wel beetje meer dan dat hoor. Ben geen kleuter
Zou ook wel willen, geen dagen overquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag maar vrij genomen. Veel te mooi weer om te werken.
Was ik ook van plan, maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag maar vrij genomen. Veel te mooi weer om te werken.
jou kennende ben je aan het werk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ik ook van plan, maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat.
Haha en je kreeg hem gratis!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:07 schreef CherryLips het volgende:
M'n Lush-shampoo ruikt zo lekker![]()
edit: heilige shit, zocht hem net op op de website en dat kleine flesje kost gewoon negen euro, zijn ze gek.
Vers van haar oksels gehaald zeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Manman, hete nieuwe collega die hier voor een dagje is rookt shag.
Beter dan wiet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vers van haar oksels gehaald zeker.
Beetje instagram modelletje kwaliteit, dus mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vers van haar oksels gehaald zeker.
Is heel hip tegenwoordig. female empowerment enzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Beetje instagram modelletje kwaliteit, dus mag hopen van niet.
Die roken menthol sigaretten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Godverdomme Engelse ziekte hier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat heeft in de Linda. gestaan dus dat is zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is heel hip tegenwoordig. female empowerment enzo.
triggered.gifquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme Engelse ziekte hier.
Engelseziekte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Godverdomme Engelse ziekte hier.
Ja of de Grazia, een van de twee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft in de Linda. gestaan dus dat is zo.
Dat was in Frankrijk ook al. Hele mooie meiden die shaggies draaien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:10 schreef ElDinosaur het volgende:
Ergens tussen die 500 reclames stond een artikeltje over okselhaar. Maar misschien was dat ook een reclame voor scheermesjes.quote:
Ja soms wel verwarrend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ergens tussen die 500 reclames stond een artikeltje over okselhaar. Maar misschien was dat ook een reclame voor scheermesjes.
Heb vandaag blote benen die niet glad geschoren zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is heel hip tegenwoordig. female empowerment enzo.
hoe durf je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vandaag blote benen die niet glad geschoren zijn.
You go girl!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb vandaag blote benen die niet glad geschoren zijn.
sjekkies roken is wel heel tokkie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef HostiMeister het volgende:
Kan ik wel waarderen. Van die rokende schones.
Ik hou van ordinair.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
sjekkies roken is wel heel tokkie.
Oh ja, van die mooie zijn wel duur, kun jij vast wel zelf maken!quote:
Niet gewoon meenemen als je door de super loopt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:30 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja, van die mooie zijn wel duur, kun jij vast wel zelf maken!
Ik bestel meestal via zooplus, ook voer.
mijn sneeuwvlokje krijgt geen supermarkt voerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Niet gewoon meenemen als je door de super loopt?
Daar hebben ze toch ook whiskasquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mijn sneeuwvlokje krijgt geen supermarkt voer
Ja dat valt allemaal onder supermarkt voer. Is rotzooi. Gaat je kat ook gigantisch van stinken.quote:
Dat wist ik niet, ik dacht dat whiskas de shit was.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat valt allemaal onder supermarkt voer. Is rotzooi. Gaat je kat ook gigantisch van stinken.
Jouwe zal wel naar buiten gaan dus minder vervelend qua kaklucht, dat scheelt.
Mijn krijgt iets duurder voer maar is dus ook perfect op gewicht en stinkt zelf niet en haar kak ook amper. Erg fijn bij een binnenkat.
Brokjes van whiskas zijn vooral granen, dat eet een kat normaal gesproken niet en hebben ze dus niet nodig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik dacht dat whiskas de shit was.
Die gaan zeker naar buiten maar wat nog veel beter is, er komt geen kattenbak in huis.
Wat geef jij jouw katten dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Brokjes van whiskas zijn vooral granen, dat eet een kat normaal gesproken niet en hebben ze dus niet nodig.
Zachtvoer vinden ze lekker maar is niet compleet en heeft veel suiker. Leuk voor af en toe als traktatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |