Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een garpje en een verwijzing naar de laatste babish
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.
Thanks, goede opties.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maak laatste tijd regelmatig van die hellofresh recepten als er weinig tijd / zin is. Zijn vaak wel redelijk simpel en snel klaar.
https://www.hellofresh.nl(...)dc5992eec95b058b4569
https://www.hellofresh.nl(...)515bb72?locale=nl-NL
https://www.hellofresh.nl(...)54f0bd3?locale=nl-NL
Die met orzo is wel erg lekker
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt lekker,![]()
zoek wel iets meer groente eigenlijk.
Het moet een minuut of 30-40 koken waarbij je vaak moet roeren, afhankelijk van het soort polenta.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks, goede opties.
Polenta nooit gehad maar wil ik wel graag eens eten, maar dat is veel werk dus?
Carrrrbonarrrrrequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.
Alles.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is er mis met de wereldgerechten van Knorr?
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.
Wat is er mis met Heineken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Gehaktballen uit de vriezerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
quote:
Niks hoor, maar het is meer een recept op een kartonnen verpakking. En dan haal je de ingrediënten die op die doos staan en dan zet je hem weer terug.quote:
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.
Ik verdien beter dan dat!
Jij bent perfect tochquote:
Gelukkig was er wel kaas uit Holland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Ja die had ik gister dus wel gemist
Oh ja ook nog wel goed idee, met naanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.
Heb nog wel een leuk receptje voor een kerrykipcurry, als je wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja ook nog wel goed idee, met naan
Graag, misschien niet voor vanavond maar wel in het weekend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb nog wel een leuk receptje voor een kerrykipcurry, als je wil
recept?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:30 schreef ElDinosaur het volgende:
had laatst een curry recept met koriander, limoen en pompoenpit mengseltje eroverheen. Dat was wel goddelijkEn naan met extra koriander/olie erop.
Willik!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb bitterballen met kaas in de vriezer liggen
Kloptquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij lust dit allemaal toch niet.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Nou lust wel beetje meer dan dat hoor. Ben geen kleuterquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
frikandellen, kroketten, vissticks!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nou lust wel beetje meer dan dat hoor. Ben geen kleuter
Zou ook wel willen, geen dagen overquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag maar vrij genomen. Veel te mooi weer om te werken.
Was ik ook van plan, maar even kijken hoe dat in de praktijk gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Vrijdag maar vrij genomen. Veel te mooi weer om te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |