....in rolstoelen, met downsyndroom!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:23 schreef SoS87 het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort 3 zwarte transgenders met hoofddoek als K3
Zet stront in een hoekje en je hebt je vliegen terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voel me altijd slecht als ik een vlieg dood
Serieus kerel, het was hij of jij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voel me altijd slecht als ik een vlieg dood
Ik wil ze niet aantrekken, wil alleen geen levende dingen vermoordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Zet stront in een hoekje en je hebt je vliegen terug![]()
![]()
![]()
Daar heb je wel een punt iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus kerel, het was hij of jij!
Niet meer aan denken.
Niet omkeren.
Het was overmacht!
Je had geen keus!!!
3 penaltys ook hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:27 schreef stokj het volgende:
Ajax gaat zo te zien door na 2 penalties en een doelpunt
Nee, ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn SSD helemaal compleet van het padje is. Met diverse tools krijg ik hem niet weer aan de gang, partitie is onbekend, maar er staat wel nog data op.quote:
Dat altijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
Of moet mister Wolf van Pulp Fiction je er ff bij komen helpen?
Ja en dat ze je dan bijten en eitjes onder je huid leggen... Nee dankjequote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zo kan iedereen winnen
Heeft Ajax salpeterzuur bij [insert tegenstander] in de bakkes gegooid dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zo kan iedereen winnen
Ik zat vorige week op kantoor en had daar een stapel papier gevonden in een stoffige doos. Haal de mappen eruit en blader alles door. Totdat er opeens zo een grote zilvervis met van die grote sprieten/poten op een bladzijde aan het bewegen is. Hij viel op de grond en ik heb toen een boek van 600 pagina's van een collega uit de kast gepakt en op de zilvervis gegooid. Zag je allemaal wit spul uit dat beest komen (waarschijnlijk de eitjes en het was een vrouwtje). Dat boek was vies, heb het op het bureau van de collega teruggelegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wil ze niet aantrekken, wil alleen geen levende dingen vermoorden![]()
Behalve spinnen. Die moord ik uit als een psychopaat, gewetenloos.
Ja en in je eikel kruipen en daar een web makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en dat ze je dan bijten en eitjes onder je huid leggen... Nee dankje
Waarvan ie eentje mistte. Oh staat nu weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
![]()
Vliegen leggen eitjes achter je oogbal, de maden vreten zich een weg naar buiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en dat ze je dan bijten en eitjes onder je huid leggen... Nee dankje
Ja dat is wel een beetje de overtreffende trap van:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat vorige week op kantoor en had daar een stapel papier gevonden in een stoffige doos. Haal de mappen eruit en blader alles door. Totdat er opeens zo een grote zilvervis met van die grote sprieten/poten op een bladzijde aan het bewegen is. Hij viel op de grond en ik heb toen een boek van 600 pagina's van een collega uit de kast gepakt en op de zilvervis gegooid. Zag je allemaal wit spul uit dat beest komen (waarschijnlijk de eitjes en het was een vrouwtje). Dat boek was vies, heb het op het bureau van de collega teruggelegd![]()
![]()
Of in je oor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en in je eikel kruipen en daar een web maken
Njea, maar zilvervisjes zijn vervelend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje de overtreffende trap van:
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, maar zilvervisjes zijn vervelend.
Moet je niet willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en in je eikel kruipen en daar een web maken
Daarom slaap ik met m'n ogen dichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vliegen leggen eitjes achter je oogbal, de maden vreten zich een weg naar buiten.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat vorige week op kantoor en had daar een stapel papier gevonden in een stoffige doos. Haal de mappen eruit en blader alles door. Totdat er opeens zo een grote zilvervis met van die grote sprieten/poten op een bladzijde aan het bewegen is. Hij viel op de grond en ik heb toen een boek van 600 pagina's van een collega uit de kast gepakt en op de zilvervis gegooid. Zag je allemaal wit spul uit dat beest komen (waarschijnlijk de eitjes en het was een vrouwtje). Dat boek was vies, heb het op het bureau van de collega teruggelegd![]()
![]()
Ja idd, ze staren je altijd zo aan alsof ze diep in je ziel kunnen kijken en dan denken van: "Ik weet wie je bent, stokj. IK WEET WIE JE BENT!!!"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, maar zilvervisjes zijn vervelend.
Lidl rookworst aan het schransen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ben weer lekker viesdik bezig
Ze komen op plekken waar stof en vocht is. De doos lag in de archiefkamer helemaal in het oude deel van de kamer waar er vocht is. Sowieso breng ik nooit een bezoek aan de archiefkamer maar nu moest het helaas.quote:
Zo'n zakje lays sensations streetmix in een keer opgegetenquote:
Hij komt volgende week pas terug. Al zag een andere collega dat het boek vies was en die zette zijn gebruikte boterhamzak er naast. Volgens mij wordt zijn bureau een vuilnisdump als hij terug isquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeft je collega nog iets gemerkt?
Op wat voor kantoor werk jijquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij komt volgende week pas terug. Al zag een andere collega dat het boek vies was en die zette zijn gebruikte boterhamzak er naast. Volgens mij wordt zijn bureau een vuilnisdump als hij terug is![]()
![]()
Ze wachten en observeren je tot je diep genoeg in slaap bent en je traangootje tussen de 2 en 3 cm van het matras af zit.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Ze komen op plekken waar stof en vocht is. De doos lag in de archiefkamer helemaal in het oude deel van de kamer waar er vocht is. Sowieso breng ik nooit een bezoek aan de archiefkamer maar nu moest het helaas.
Nou, daar lijkt het soms wel op. Gelukkig hier thuis haal ik de stofzuiger erbij en die zuigt ze wel op tussen de stof.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, ze staren je altijd zo aan alsof ze diep in je ziel kunnen kijken en dan denken van: "Ik weet wie je bent, stokj. IK WEET WIE JE BENT!!!"
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n zakje lays sensations streetmix in een keer opgegeten
Vreetkickje? Morgen liters water drinken en hardlopen dan maar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n zakje lays sensations streetmix in een keer opgegeten
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij komt volgende week pas terug. Al zag een andere collega dat het boek vies was en die zette zijn gebruikte boterhamzak er naast. Volgens mij wordt zijn bureau een vuilnisdump als hij terug is![]()
![]()
Alleen als de "r" in de maand is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik eet bijna nooit rookworst in de zomermaanden
Achjoh, kantoorhumorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op wat voor kantoor werk jij
Heb je dat ooit ervaren dat je dit zo nauwkeurig kan vertellen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze wachten en observeren je tot je diep genoeg in slaap bent en je traangootje tussen de 2 en 3 cm van het matras af zit.....
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen als de "r" in de maand is?
Je weet toch dat rookworst zonder de "r" ook worst is?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Op wat voor kantoor werk jij
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, daar lijkt het soms wel op. Gelukkig hier thuis haal ik de stofzuiger erbij en die zuigt ze wel op tussen de stof.
Paulusquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef Paul het volgende:
Als er een frontpage slowchat zou bestaan he, zou je daar posten
Ik zou het ook niet op prijs stellen als het bij mij gebeurde. Maar ik kan er wel om lachen. De collega wie het betreft is ook een nietsnut (is collega D trouwens, over wie ik soms wat post als ik weer wat heb meegemaakt).quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Bij ons moet je dat niet flikken hoor
lolquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen als de "r" in de maand is?
Je weet toch dat rookworst zonder de "r" ook worst is?
quote:
het is gelukkig "maar" 115 grquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Vreetkickje? Morgen liters water drinken en hardlopen dan maar.
Hangt het portret van Erdogan 2 meter groot in het kantoor, en zit er een foto van Gülen over het dartbord?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar ik werk op een Turks kantoor, toch andere werksfeer
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je dat ooit ervaren dat je dit zo nauwkeurig kan vertellen?
Ah, de bekende collega Dquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet op prijs stellen als het bij mij gebeurde. Maar ik kan er wel om lachen. De collega wie het betreft is ook een nietsnut (is collega D trouwens, over wie ik soms wat post als ik weer wat heb meegemaakt).
Dat niet, maar wel 500 schilderijen met Arabische tekst en een imam die soms het kantoor komt zegenenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hangt het portret van Erdogan 2 meter groot in het kantoor, en zit er een foto van Gülen over het dartbord?
Ze hebben ook een grasveldje met geitenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hangt het portret van Erdogan 2 meter groot in het kantoor, en zit er een foto van Gülen over het dartbord?
Jawel!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef Paul het volgende:
Als er een frontpage slowchat zou bestaan he, zou je daar posten
Doet me aan een Garfield stripje denken; heeft maandenlang gevast om een paar pondjes te verliezen, eet één chipje en op het moment dat die in zijn maag valt zijn alle pondjes weer terug!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lol
[..]
[..]
het is gelukkig "maar" 115 gr
In de AH-winkel waar ik mijn eerste bijbaantje had werkten er allerlei culturen. Je had er ook allerlei restaurantjes en snacky's. Dus we hadden ooit turkse pizza gehaald. Maar een iemand kreeg het niet op (blijkbaar had ie een babymaag). Hij vond het zonde om weg te gooien. De cassieres hadden ondertussen hun tas en jas in de kantine gezet en gingen nog even naar het toilet. Pakte eentje de overgebleven turkse pizza en stopte het bij een van die cassieres in de tas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar ik werk op een Turks kantoor, toch andere werksfeer
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, de bekende collega D
[..]
Dat niet, maar wel 500 schilderijen met Arabische tekst en een imam die soms het kantoor komt zegenen
Nou, ik reisde zoals je weet met jouw werkgever naar Scheveningen vandaag.quote:
WTFquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:42 schreef stokj het volgende:
[..]
In de AH-winkel waar ik mijn eerste bijbaantje had werkten er allerlei culturen. Je had er ook allerlei restaurantjes en snacky's. Dus we hadden ooit turkse pizza gehaald. Maar een iemand kreeg het niet op (blijkbaar had ie een babymaag). Hij vond het zonde om weg te gooien. De cassieres hadden ondertussen hun tas en jas in de kantine gezet en gingen nog even naar het toilet. Pakte eentje de overgebleven turkse pizza en stopte het bij een van die cassieres in de tas.
Toen we buiten stonden zei die cassiere opeens van wat ruikt het hier buiten toch sterk naar lachmacun. Wacht, even mijn OV pakken. Nou, ze schreeuwde het uit van smerigheid wat die halve turkse pizza daar in haar tas deed. Ze dumpte het precies bij de voordeur van de winkel.
Via de buitencammy zagen we de volgende ochtend dat een zwerver het had opgegeten.
Deden mijn rekeningen dat maarquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Als dat vaker gebeurt dan is er iets aan de hand daar. Meestal is een keer voldoende.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en een imam die soms het kantoor komt zegenen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan een Garfield stripje denken; heeft maandenlang gevast om een paar pondjes te verliezen, eet één chipje en op het moment dat die in zijn maag valt zijn alle pondjes weer terug!
Met Ramadan was het dagelijks en ging hij zingen en een vers voorlezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dat vaker gebeurt dan is er iets aan de hand daar. Meestal is een keer voldoende.
@lapddance tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef ToT het volgende:
Waas is dat lapdance-kloontje gebleven trouwens?
Zit hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef ToT het volgende:
Waas is dat lapdance-kloontje gebleven trouwens?
Door zelf aanwezig te zijn; ik word lekgeprikt en mini-ToT niet!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe hou jij die kleine insecten dan weg bij mini-ToT?
Hebben jullie op kantoor iftar gehouden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met Ramadan was het dagelijks en ging hij zingen en een vers voorlezen
Tfoe! Met een dhimmi daar?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hebben jullie op kantoor iftar gehouden?
Nee, plaatselijke moskee geloof ik. Was vrij die dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Hebben jullie op kantoor iftar gehouden?
Gelukkig let je goed op. Kleintjes stoppen op een bepaalde leeftijd alles in hun mond, zo ook kleine insectjes die ze 'vangen'. Pas daar inderdaad mee op en gebruik de stofzuiger, die doet het goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Door zelf aanwezig te zijn; ik word lekgeprikt en mini-ToT niet!
Maar een ventilator 's nachts doet ook wonderen!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
DE EERSTE SLOWCHAT IS ER:
https://frontpage.fok.nl/(...)ier-13-augustus.html
Je hebt jezelf al verklapt als een Hagrid, nu wil je onschuldig gaan doen als een Dobbyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:48 schreef ToT het volgende:
[..]Ik mag niet over mijn meesters praten!
Ja laatst toen hij in het gras zat, vrat hij zo een pluk gras met zand op!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Gelukkig let je goed op. Kleintjes stoppen op een bepaalde leeftijd alles in hun mond, zo ook kleine insectjes die ze 'vangen'. Pas daar inderdaad mee op en gebruik de stofzuiger, die doet het goed.
Je werkt in de moskee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
N
[..]
Nee, plaatselijke moskee geloof ik. Was vrij die dag
Fipo gepaktquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:50 schreef Paul het volgende:
[..]
DE EERSTE SLOWCHAT IS ER:
HAHAHA is de leeftijd. En volgens mij vallen kleuren als groen extra op vanwege de 'felheid'. Dat maakt ze extra nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja laatst toen hij in het gras zat, vrat hij zo een pluk gras met zand op!![]()
![]()
Meteen navraag gedaan bij het consultatiebureau, maar dat scheen echt elke baby te doen die ze daar over de vloer kregen!
Goed gedaan Polleke!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Aha op die manier ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neemaar vgm werd daar die iftar gehouden, maar ik kreeg vrij omdat ik geen moslim ben
Ze zijn hier niet zo sociaal, helaasquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:55 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha op die manier ja.
Werden er geen zoete koekjes uitgedeeld of turks fruit?
Bij ons stond de tafel vol met zoetigheden die men had gemaakt.
Ik had hem een tuinslang gegeven waar een klein beetje water uit liep.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:54 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHAHA is de leeftijd. En volgens mij vallen kleuren als groen extra op vanwege de 'felheid'. Dat maakt ze extra nieuwsgierig.
Maak hem moe dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT hier denkt daar wel absoluut anders over!
Ja volgens mij zo een soort alleen uit check ding ofzo. ..zoiets als ga door start en je hoeft niet de gevangenis in..ik weet alleen niet hoe dat moet eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, ik reisde zoals je weet met jouw werkgever naar Scheveningen vandaag.
In Leiden stapte nog net een warrige gozer van een jaar of 23 in. Toen jouw collega kwam om de OV-controle te doen bleek dat de jongeman niet had kunnen inchecken omdat hij geen voldoende saldo had. Jouw collega gaf hem toen een papiertje o.i.d. mee en in DH mocht ie uitstappen (toevallig zei hij dat hij in DH moest zijn).
Iedereen dacht die jongen krijgt een boete maar jouw collega zei in het Engels tegen de jongen dat ie alleen zijn eindbestemming nodig had en dat voor zijn administratie moest opschrijven.
Aha, gelukkig. Ik dacht even dat jij die condu was.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja volgens mij zo een soort alleen uit check ding ofzo. ..zoiets als ga door start en je hoeft niet de gevangenis in..ik weet alleen niet hoe dat moet eigenlijk![]()
![]()
Ik zeg altijd je bent er toch ook door gekomen of niet ??
Ja hoe dan!quote:
Modderbadjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had hem een tuinslang gegeven waar een klein beetje water uit liep.
Dat liep dus continu op 1 plaats, waar de grond dus in blubber veranderde!
Haha neequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha, gelukkig. Ik dacht even dat jij die condu was.Maar jij pakt ze streng aan?
Ja en het maakte het een stuk makkelijker om het gras er uit te trekken, samen met een lading modder!quote:
Je breng m'n kindernangst wel aardig omhoog zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe dan!![]()
Meneertje heeft al als een malle rond zitten racen in zijn loopstoeltje.
Net een hele tijd hem naar slaapliedjes laten kijken en luisteren op Youtube.
Daarna hem in mijn armen gehouden en wiegend door de kamer heengelopen en hem in bed gelegd; blèren geblazen!
Net opeen matje op de grond gelegd in het donker (ik typ nu ook in het pikkedonker) en meneertje kwam naar me toe gekropen en begon meteen aan een kabel op de grond te trekken.
WTF? Ik kan amper mijn toetsenbord zien, hoe heeft hij die kabel zo snel gevonden?![]()
Nou, bij ons houden mensen er van om te trakteren wanneer zij blij zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ze zijn hier niet zo sociaal, helaas![]()
Doos baklava en meer niet. Maar goed, het is hun geloof, dus ik had ook geen verwachtingen.
Werk je ook op een buitenlands kantoor dan? Of is het gewoon heel geforceerd allemaal?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, bij ons houden mensen er van om te trakteren wanneer zij blij zijn.
De kat die jarig is, de hond die gecastreerd is, de verjaardag van een kind, eigen verjaardag, iemand die zijn zwemdiploma heeft gehaald. En dat terwijl men helemaal niet zo sociaal met elkaar omgaat maar het blijkbaar een ongeschreven regel is om te trakteren.
Ikzelf trakteer nooit op mijn verjaardag, heb het na een paar felicitaties al weer gehad om het continu (door iedereen) weer opnieuw te horen. Maar op een of andere manier zorgt iemand er altijd voor dat er taart aan iedereen wordt uitgedeeld op mijn verjaring.![]()
![]()
Man man man, lees gewoon voor uit pinkeltje ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe dan!![]()
Daarna hem in mijn armen gehouden en wiegend door de kamer heengelopen en hem in bed gelegd; blèren geblazen!
Net opeen matje op de grond gelegd in het donker (ik typ nu ook in het pikkedonker) en meneertje kwam naar me toe gekropen en begon meteen aan een kabel op de grond te trekken.
WTF? Ik kan amper mijn toetsenbord zien, hoe heeft hij die kabel zo snel gevonden?![]()
Doe iets saais met hem, daar valt hij wel van in slaap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe dan!![]()
115 gram is echt niks hoor...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zit niet eens vol na die hele zak snacks, wat is er met mij aan de hand vandaag
Hij zit nu weer in zijn stoeltje. Hij leek eerder bijna in slaap te vallen daarin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je breng m'n kindernangst wel aardig omhoog zo![]()
Ik ben geen papa dus ik kan je hiermee weinig advies geven
Er werken ook andere nationaliteiten bij ons. Het is niet geforceerd maar men ziet het als een ongeschreven verplichting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Werk je ook op een buitenlands kantoor dan? Of is het gewoon heel geforceerd allemaal?
Ach je hebt in ieder geval je zak geleegd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zit niet eens vol na die hele zak snacks, wat is er met mij aan de hand vandaag
Volhouden dan maar denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zit nu weer in zijn stoeltje. Hij leek eerder bijna in slaap te vallen daarin.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Man man man, lees gewoon voor uit pinkeltje ...
Ahhhh ik kan de boekhouding wel even aan hem voorlezen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Doe iets saais met hem, daar valt hij wel van in slaap.
Ah op die manier. Ja elk kantoor heeft z'n kruisje zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Er werken ook andere nationaliteiten bij ons. Het is niet geforceerd maar men ziet het als een ongeschreven verplichting.
Pak gewoon die XXL zakkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja zak chips is toch wel vanaf 150 gram
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volhouden dan maar denk ikNog maar een paar jaar, je bent er bijna!
Of doe een spelletje met hem waar hij moe van wordt en in slaap valt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhhh ik kan de boekhouding wel even aan hem voorlezen!
Op de middelbare school zaten ook een paar leerlingen die uit oost kwamen. Die schreeuwden dan altijd "I am for the east side". Nou, die kregen blinde codequote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Of doe een spelletje met hem waar hij moe van wordt en in slaap valt.
Maar komt zijn slaapschema nu in de war?
Jij zat in de bijlmer op school?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Op de middelbare school zaten ook een paar leerlingen die uit oost kwamen. Die schreeuwden dan altijd "I am for the east side". Nou, die kregen blinde code![]()
![]()
Je kunt hem ook gewoon in bed liggen en een paar uur laten janken he..hij hoeft niet altijd zijn zin te krijgen..quote:
Goede buurt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zat in de bijlmer op school?
Ik doopte de speen in mn glas whiskyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon in bed liggen en een paar uur laten janken he..hij hoeft niet altijd zijn zin te krijgen..
slappe ouders tegenwoordig
Misschien dat dat flesje melk wel helpt ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]Welk schema?
Het idiote is dat hij echt weinig slaap nodig lijkt te hebben. Vannacht het grootste deel van de nacht wakker geweest, vanmiddag maar een kort dutje gedaan en nu is hij weer niet in slaap te krijgen.
Ik geef hem wel ff een flesje melk, even kijken of dat helpt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zat in de bijlmer op school?
Ahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:14 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee, wel op een school in de west side
Ach zijn zoveel buitenlanders, die net doen of ze geen engels kunnen etc...of zich gewoon van de domme houden..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, ik reisde zoals je weet met jouw werkgever naar Scheveningen vandaag.
In Leiden stapte nog net een warrige gozer van een jaar of 23 in. Toen jouw collega kwam om de OV-controle te doen bleek dat de jongeman niet had kunnen inchecken omdat hij geen voldoende saldo had. Jouw collega gaf hem toen een papiertje o.i.d. mee en in DH mocht ie uitstappen (toevallig zei hij dat hij in DH moest zijn).
Iedereen dacht die jongen krijgt een boete maar jouw collega zei in het Engels tegen de jongen dat ie alleen zijn eindbestemming nodig had en dat voor zijn administratie moest opschrijven.
Ik vond de vierde en vijfde van de middelbare school het leukst. En de periode op het hbo en wo. Lekker grappen maken maar toch serieus zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
AhaJa hier had je dat allemaal niet zo joh, al was mijn middelbare wel bijzonder achterlijk. Maar de tijden zijn niet te vervangen.
Mijn eerste jaar vwo/havo was wel echt debielquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vond de vierde en vijfde van de middelbare school het leukst. En de periode op het hbo en wo. Lekker grappen maken maar toch serieus zijn.
Ja, die dan ook clementie verwachten omdat ze toerist zijn. In het het stadsOV zie je dat ook vaak vind ik, waar anderen uit zichzelf een kaartje bij de bestuurder kopen, komt er een sjakie die dacht dat zijn 24 uurskaart nog geldig is. Die mag dan gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach zijn zoveel buitenlanders, die net doen of ze geen engels kunnen etc...of zich gewoon van de domme houden..
Wij kunnen daar niet zoveel mee...ja op Holland Spoor een trein met 1200 man in de spits, en dan wachten op collega's...
Worden mensen echt niet blij van..moeten zoveel treinen door, als je daar echt vertraging gaat lopen maken..staat de schiphol tunnel al vol
Ben je van het padje afgegaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar vwo/havo was wel echt debiel![]()
Toen uiteindelijk vmbo, maar toen derde en vierde klas, toen ik vertrouwen had en een gigantische etterbak kon zijnDe gekste dingen gedaan
Helaas wel. Had wel echt enorme potentie, maar gedrag liet te wensen over.quote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helaas wel. Had wel echt enorme potentie, maar gedrag liet te wensen over.
En nu op de blaren zitten en kutten met een 21-test om dan maar hbo en wie weet ooit uni te halen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon in bed liggen en een paar uur laten janken he..hij hoeft niet altijd zijn zin te krijgen..
slappe ouders tegenwoordig
Mocht het zou uitkomen in een minder druk gebied en er zijn toevallig collegaas van vens daar..ja dan hebt die wel een probleem...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, die dan ook clementie verwachten omdat ze toerist zijn. In het het stadsOV zie je dat ook vaak vind ik, waar anderen uit zichzelf een kaartje bij de bestuurder kopen, komt er een sjakie die dacht dat zijn 24 uurskaart nog geldig is. Die mag dan gewoon doorlopen.
Als die controle er komt is ie wel de sjaak.
MOet er niet aan denken ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]En jij hebt kinderen?
Anyway, na pakweg 60 ml begon hij ineens als een malle te huilen.
Pas toen ik flink heen en weer met hem ging lopen viel-ie in slaap.
Hij ligt nu boven te meuren en ik ga het zelfde doen.Laterz folks!
@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet wegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Al een tijdje niet meer gepost daar
Straks gaan ze nog denken dat er wat mis met ons is... in kampen opsluiten enzoquote:
Wacht maar offiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Dat is waarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Jullie hebben zelfde bevoegdheden als V&S toch qua bekeuringen uitschrijven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mocht het zou uitkomen in een minder druk gebied en er zijn toevallig collegaas van vens daar..ja dan hebt die wel een probleem...
Wij mogen best veel, mij mogen schrijven voor alles wat de veiligheid, of de goede bedrijfsgang in de weg staat..
Beetje zoals art5 van de wegen verkeerswet...
Alleen dan...
WTF waarom kots jijquote:
Echt niet. Let jij maar opquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja noob jij hebt voorsprong nu
Enige moment dat je ook kans maakt
Wanneer ga ik eens wat zien danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WTF waarom kots jij
[..]
Echt niet. Let jij maar op
Sowieso!!!quote:
Oké oké oké okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer ga ik eens wat zien dan
Geen woorden maar daden flipso
Wanneer kan ik je verwachten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso!!!
Blaas hem omver
[..]
Oké oké oké oké
Ze zijn jaloers in Alkmaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
Geen ideeeeeeequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
Ja, alleen als ik persoon x een kaartje wil schrijven...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfde bevoegdheden als V&S toch qua bekeuringen uitschrijven?
Volgens mij is die al staande gehouden op het moment dat je om identiteitsbewijs vraagt na constatering van een strafbare feitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik persoon x een kaartje wil schrijven...
Ik vraag heb je iets bij je waar je naam opstaat ?
Hij zegt nee..
Rijbewijs ofzo paspoort?
Hij zegt weer nee...
Dan kan ik hem vorderen..
Volgens mij moet je dan al mededelen dat die is staande gehouden..
Bij deze vorder ik uw identiteitsbewijs..
Als je dat doet en hij heeft niks moet je hem ook echt gaan aanhouden..
Jup, maar zo zeg je dat niet in de praktijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij is die al staande gehouden op het moment dat je om identiteitsbewijs vraagt na constatering van een strafbare feit
quote:
Ik melk die hangtieten helemaal uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij verkocht toch hypotheken aan oudjes?
Daar kent hij aloa en @haags_kwartiertje ook van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij verkocht toch hypotheken aan oudjes?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kent hij aloa en @:haags_kwartiertje ook van.
En @Flippiee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kent hij aloa en @:haags_kwartiertje ook van.
Die ken ik dan weer van hele andere dingenquote:
ANALE SEX !!!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer van hele andere dingen
quote:
Je had ook wel een beetje staf verdientquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Uuh oke, ik val niet zo op jongetjes van 12...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had ook wel een beetje staf verdient
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh oke, ik val niet zo op jongetjes van 12...
Flips weegt minstens 8 jongetjes van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.
@Samuel24quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik hou jou al weken in de gaten dit rapporteer ik
Waarom weet jij het gemiddelde gewicht van een jongetje van 12?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Flips weegt minstens 8 jongetjes van 12
Misschien het IQ van 8 jongetjes van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
https://lmgtfy.com/?q=gemiddelde+gewicht+12+jaarquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom weet jij het gemiddelde gewicht van een jongetje van 12?
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom weet jij het gemiddelde gewicht van een jongetje van 12?
Niet gekliktquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
https://lmgtfy.com/?q=gemiddelde+gewicht+12+jaar
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu maak ik me druk over hoeveel een jongen van 8 weegtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zou me eerder druk maken om een jongen van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nu maak ik me druk over hoeveel een jongen van 8 weegt
Gelukkig gaat het om jongetjes van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nu maak ik me druk over hoeveel een jongen van 8 weegt
DOE NIET ALSOF JE HOOGOPGELEID EN BETER BENT DAN IKquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou me eerder druk maken om een jongen van 12
BEGRIJPEND LEZEN!!!
Ohquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het om jongetjes van 12
Ja waar zou je gewicht anders in uitdrukkenquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
DOE NIET ALSOF JE HOOGOPGELEID EN BETER BENT DAN IK
DIT IS WAAROM IK IN ONZ SC POST. JULLIE VOELEN JE TE GOED![]()
kijk maar uit jij mafkees want als ik het straks zat ben is het janken ik weet niet maar ik ben niet voor ajax en al 46 jaar gek van feyenoord, dus je slaatt de plank mis vuile vieze gore debiel en als ik jou was zou ik maar op je tellen passen in charlois want ik raak niet in de war van jou geloof me en ik ken heel veel mensen daar zeg dan is wie je ben danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIT IS WAAROM IK IN ONZ SC POST. JULLIE VOELEN JE TE GOED
[..]
Oh
Bananenschillen is veel gebruikelijker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar zou je gewicht anders in uitdrukken
Hooggeleid bedoel je ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oh
Verse of bruine?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bananenschillen is veel gebruikelijker.
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou nietquote:
Stond dit weer op FR12?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk maar uit jij mafkees want als ik het straks zat ben is het janken ik weet niet maar ik ben niet voor ajax en al 46 jaar gek van feyenoord, dus je slaatt de plank mis vuile vieze gore debiel en als ik jou was zou ik maar op je tellen passen in charlois want ik raak niet in de war van jou geloof me en ik ken heel veel mensen daar zeg dan is wie je ben dan
Goed punt, wat doet OF2 hier eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Deze manquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk maar uit jij mafkees want als ik het straks zat ben is het janken ik weet niet maar ik ben niet voor ajax en al 46 jaar gek van feyenoord, dus je slaatt de plank mis vuile vieze gore debiel en als ik jou was zou ik maar op je tellen passen in charlois want ik raak niet in de war van jou geloof me en ik ken heel veel mensen daar zeg dan is wie je ben dan
Samen staan we sterkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou niet![]()
Dit vraag ik mij ook af!!!! Woest!!!! Ben ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, wat doet OF2 hier eigenlijk?
Lol offie. Als ik ergens haters hebquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar bagger he jongens, voor ik dalijk allemaal boze mannen met hooivorken hier heb omdat ik FlipsGodin onjuist bejegen
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou niet
[..]
Stond dit weer op FR12?
De koe is gemolken, ik herhaal, de koe is gemolkenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom praten jullie in codetaal wtf
Die troep kan ik echt niet meer lezen hoor, wordt je echt simpel vanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
JaDat ging over een wedstrijd van ajax, iemand zei van ajax gaat dit verliezen, ander reageert waarom kijk je die wedstrijd ben je voor ajax en toen kwam deze parel eruit rollen
Sowiesoquote:
Hahahaha heerlijk weerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
JaDat ging over een wedstrijd van ajax, iemand zei van ajax gaat dit verliezen, ander reageert waarom kijk je die wedstrijd ben je voor ajax en toen kwam deze parel eruit rollen
Ik heb een gezonde aversie jegens doorgesneden voorwerpen van die vormquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Oranje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik lach me regelmatig de ballen uit de broek. Wat een simpel volk is het toch eigenlijk ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die troep kan ik echt niet meer lezen hoor, wordt je echt simpel van
Als je maar kan stacken Gquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, niet hooggeleid genoeg?
Wel triest volk jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik lach me regelmatig de ballen uit de broek. Wat een simpel volk is het toch eigenlijk ook.
De meest domme ruzies, dreigementen, en waar gaat het over
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als cadeau kreeg Boyd van het zich als met liters glijmiddel ingesmeerde aalgladde palingen voortglibberende geld- en machtswellustige clownsduo Nartin van Bil en Eric Knudde een botte bijl in de hand toegestopt, met het advies er in zijn vrije tijd zoveel mogelijk mee te gaan houthakken om binnen no-time door de 'ekte', 'lijdende', 'oermenstrouwe', 'eelt op de ziel hebbende' en 'gifbeker op gifbeker leegdrinkende' geestelijk beperkte cultclubsupporters als halfgod aanbeden te worden.
Dalmau moet fit worden, wij missen echt iemand die de kansen wel afmaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de versterkingen die nog binnenkomen. Anders denk een dood potje
Laat @FlippingCoin het maar niet lezenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ingesmeerde aalgladde palingen
Wij toevallig ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dalmau moet fit worden, wij missen echt iemand die de kansen wel afmaakt
Die heeft ze liever droog in zijn zeesterquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat @:flippingcoin het maar niet lezen
0-4quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wij toevallig ook.
Zal wel gelijkspel worden dan
hé die was ergens in de aanbieding zag ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Smaakt lekker zeker, die 8.6?
Amstelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Smaakt lekker zeker, die 8.6?
Neenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je al je 12 halve liters op @:Sos87
Die zal wel ergens voor 5 uur wel weer wakker zijnquote:
Jij bent een opgedroogde palingquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die heeft ze liever droog in zijn zeester
lekker bezigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me zojuist ingehaald, 5-4 nu
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je al je 12 halve liters op @:Sos87
Zijn het er nou 12 of 24?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom zijn traytjes altijd 24
Er zitten altijd 24 in een kratquote:
je kan het alleen per 12 bestellen volgens mij, maar bedoelde wat anders meequote:
JIJ BENT DAN OOK HOOGOMGELEIDT, GA NAAR DE SC OENSKEUTELquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dev...zelfs ik weet dit
LIk haar anus eens ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me zojuist ingehaald, 5-4 nu
Ik zou mij nooit omringen met narcistische psychopaten!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
JIJ BENT DAN OOK HOOGOMGELEIDT, GA NAAR DE SC OENSKEUTEL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |