Ja, alleen als ik persoon x een kaartje wil schrijven...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfde bevoegdheden als V&S toch qua bekeuringen uitschrijven?
Volgens mij is die al staande gehouden op het moment dat je om identiteitsbewijs vraagt na constatering van een strafbare feitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik persoon x een kaartje wil schrijven...
Ik vraag heb je iets bij je waar je naam opstaat ?
Hij zegt nee..
Rijbewijs ofzo paspoort?
Hij zegt weer nee...
Dan kan ik hem vorderen..
Volgens mij moet je dan al mededelen dat die is staande gehouden..
Bij deze vorder ik uw identiteitsbewijs..
Als je dat doet en hij heeft niks moet je hem ook echt gaan aanhouden..
Jup, maar zo zeg je dat niet in de praktijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij is die al staande gehouden op het moment dat je om identiteitsbewijs vraagt na constatering van een strafbare feit
quote:
Ik melk die hangtieten helemaal uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij verkocht toch hypotheken aan oudjes?
Daar kent hij aloa en @haags_kwartiertje ook van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij verkocht toch hypotheken aan oudjes?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kent hij aloa en @:haags_kwartiertje ook van.
En @Flippiee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kent hij aloa en @:haags_kwartiertje ook van.
Die ken ik dan weer van hele andere dingenquote:
ANALE SEX !!!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer van hele andere dingen
quote:
Je had ook wel een beetje staf verdientquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer van hele andere dingen
Uuh oke, ik val niet zo op jongetjes van 12...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had ook wel een beetje staf verdient
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh oke, ik val niet zo op jongetjes van 12...
Flips weegt minstens 8 jongetjes van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |