....in rolstoelen, met downsyndroom!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:23 schreef SoS87 het volgende:
[..]
We krijgen binnenkort 3 zwarte transgenders met hoofddoek als K3
Zet stront in een hoekje en je hebt je vliegen terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voel me altijd slecht als ik een vlieg dood
Serieus kerel, het was hij of jij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voel me altijd slecht als ik een vlieg dood
Ik wil ze niet aantrekken, wil alleen geen levende dingen vermoordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Zet stront in een hoekje en je hebt je vliegen terug![]()
![]()
![]()
Daar heb je wel een punt iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Serieus kerel, het was hij of jij!
Niet meer aan denken.
Niet omkeren.
Het was overmacht!
Je had geen keus!!!
3 penaltys ook hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:27 schreef stokj het volgende:
Ajax gaat zo te zien door na 2 penalties en een doelpunt
Nee, ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn SSD helemaal compleet van het padje is. Met diverse tools krijg ik hem niet weer aan de gang, partitie is onbekend, maar er staat wel nog data op.quote:
Dat altijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
Of moet mister Wolf van Pulp Fiction je er ff bij komen helpen?
Ja en dat ze je dan bijten en eitjes onder je huid leggen... Nee dankjequote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zo kan iedereen winnen
Heeft Ajax salpeterzuur bij [insert tegenstander] in de bakkes gegooid dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja zo kan iedereen winnen
Ik zat vorige week op kantoor en had daar een stapel papier gevonden in een stoffige doos. Haal de mappen eruit en blader alles door. Totdat er opeens zo een grote zilvervis met van die grote sprieten/poten op een bladzijde aan het bewegen is. Hij viel op de grond en ik heb toen een boek van 600 pagina's van een collega uit de kast gepakt en op de zilvervis gegooid. Zag je allemaal wit spul uit dat beest komen (waarschijnlijk de eitjes en het was een vrouwtje). Dat boek was vies, heb het op het bureau van de collega teruggelegdquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik wil ze niet aantrekken, wil alleen geen levende dingen vermoorden![]()
Behalve spinnen. Die moord ik uit als een psychopaat, gewetenloos.
Ja en in je eikel kruipen en daar een web makenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en dat ze je dan bijten en eitjes onder je huid leggen... Nee dankje
Waarvan ie eentje mistte. Oh staat nu weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
![]()
![]()
Vliegen leggen eitjes achter je oogbal, de maden vreten zich een weg naar buiten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en dat ze je dan bijten en eitjes onder je huid leggen... Nee dankje
Ja dat is wel een beetje de overtreffende trap van:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat vorige week op kantoor en had daar een stapel papier gevonden in een stoffige doos. Haal de mappen eruit en blader alles door. Totdat er opeens zo een grote zilvervis met van die grote sprieten/poten op een bladzijde aan het bewegen is. Hij viel op de grond en ik heb toen een boek van 600 pagina's van een collega uit de kast gepakt en op de zilvervis gegooid. Zag je allemaal wit spul uit dat beest komen (waarschijnlijk de eitjes en het was een vrouwtje). Dat boek was vies, heb het op het bureau van de collega teruggelegd![]()
![]()
Of in je oor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en in je eikel kruipen en daar een web maken
Njea, maar zilvervisjes zijn vervelend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje de overtreffende trap van:
[ afbeelding ]
Nog nooit gezien hierquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, maar zilvervisjes zijn vervelend.
Moet je niet willenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en in je eikel kruipen en daar een web maken
Daarom slaap ik met m'n ogen dichtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vliegen leggen eitjes achter je oogbal, de maden vreten zich een weg naar buiten.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zat vorige week op kantoor en had daar een stapel papier gevonden in een stoffige doos. Haal de mappen eruit en blader alles door. Totdat er opeens zo een grote zilvervis met van die grote sprieten/poten op een bladzijde aan het bewegen is. Hij viel op de grond en ik heb toen een boek van 600 pagina's van een collega uit de kast gepakt en op de zilvervis gegooid. Zag je allemaal wit spul uit dat beest komen (waarschijnlijk de eitjes en het was een vrouwtje). Dat boek was vies, heb het op het bureau van de collega teruggelegd![]()
![]()
Ja idd, ze staren je altijd zo aan alsof ze diep in je ziel kunnen kijken en dan denken van: "Ik weet wie je bent, stokj. IK WEET WIE JE BENT!!!"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Njea, maar zilvervisjes zijn vervelend.
Lidl rookworst aan het schransen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:34 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ben weer lekker viesdik bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |