Kloon van?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:20 schreef LapdGirl het volgende:
Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik zoek een beetje gezelschap.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:20 schreef LapdGirl het volgende:
Hallo lieve mensen, ik ben nieuw hier op dit forum. Ik zoek een beetje gezelschap.
Hoi wat een leuk welkomquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]Helleuh!
Paste "ance" niet meer in je naam?
Wat is dat precies?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Ik blijf maar aan soya saus denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er staat 2 posts boven een foto
Is gewoon een soort watjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik blijf maar aan soya saus denken
Ben vanmiddag aan dat laatste seizoen begonnen. Was echt even in de war toen ik dat deuntje straks bij het voetbal weer hoorde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef SoS87 het volgende:
Dat OITNB liedje is wel maf bij een voetbaluitzending
Oh.. Vond ze juist wel stoere baarden hebbenquote:
Dat wattes liedje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef SoS87 het volgende:
Dat OITNB liedje is wel maf bij een voetbaluitzending
Ik was met mn tel bezig, ik dacht dat netflix vanzelf startte ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben vanmiddag aan dat laatste seizoen begonnen. Was echt even in de war toen ik dat deuntje straks bij het voetbal weer hoorde.
OITNBquote:
Vis a vis is een leuker en beter alternatiefquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben bij de laatste van s4, kijk niet vaak meer
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vis a vis is een leuker en beter alternatief
Jongens die vaak een dikke nekbaard hebben, weinig zelfwaarde, je racistisch vinden omdat je je white privilege niet opgeeft ofzo. Beetje dat soort shit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh.. Vond ze juist wel stoere baarden hebben
La casa is wel genot ook ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnen
La casa de papelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat is nou de hele titel van la casa?
Dat is een leuke serie. De moeite waard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnen
Ja ik heb de eerste 2 seizoenen gezien, moet nog aan 3 beginnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:39 schreef LapdGirl het volgende:
[..]
Dat is een leuke serie. De moeite waard.
Ja moet je echt doen. Leuk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:40 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja ik heb de eerste 2 seizoenen gezien, moet nog aan 3 beginnen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:43 schreef ToT het volgende:
Blijft jammer dat die "ance" niet in de naam paste.
Had bij jou ook graag empaal erachter gezienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:43 schreef ToT het volgende:
Ja helaas. Maar gelukkig snap jij het meteen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:43 schreef ToT het volgende:
Haaaahahaha!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had bij jou ook graag empaal erachter gezien
Dat is scherp opgemerkt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik eet empanadas.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik eet chips. Hoe diep kan je zinken???
Ja ik dacht al niet dat je van de politie van Los Angeles was!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:46 schreef LapdGirl het volgende:
[..]
Ja helaas. Maar gelukkig snap jij het meteen.
quote:
Die hadden wel geweten hoe je gezichtjes moet doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht al niet dat je van de politie van Los Angeles was!
Wil je me arresteren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die hadden wel geweten hoe je gezichtjes moet doen
Dat zou ook zomaar kunnen met die naam inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik dacht al niet dat je van de politie van Los Angeles was!
Goedemorgenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die mag me hardhandig tegen de grond werken
Geen empanda's hè haha.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]En het gaat al zo moeilijk met die beesten! De hele dag door bamboe kauwen enzo....
Alleen dan 100x beterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
Maar dat empanda.....dinges is dus gewoon meuk in een deeglaagje wat gefrituurd is?
Beetje veredelde kroket dus?
Zoiets ja. Deeg met van alles erin. Van gehakt tot kip of vegetarisch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
Maar dat empanda.....dinges is dus gewoon meuk in een deeglaagje wat gefrituurd is?
Beetje veredelde kroket dus? Of meer een loempia?
NEE MIJquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal je lapdansend arresteren jaahaa!
Ben je homo ofzo ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef LapdGirl het volgende:
[..]
Zoiets ja. Deeg met van alles erin. Van gehakt tot kip of vegetarisch.
Doe maar lekker fancy ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal je lapdansend arresteren jaahaa!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:49 schreef ToT het volgende:
[..]En het gaat al zo moeilijk met die beesten! De hele dag door bamboe kauwen enzo....
Echt he.. Groente is gayquote:
Hoe je een panda ook behandelt, een panda lacht altijd (net zoals een hond altijd naar zijn baasje wilt).quote:
Naja, die panda is volgens mij zo geëvolueerd op bamboe. Ze hebben het nodig voor hun tanden enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist!Dat ziet er toch extreem meelijwekkend uit?
Ah, beetje zoals deze hont?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe je een panda ook behandelt, een panda lacht altijd (net zoals een hond altijd naar zijn baasje wilt).
Ja beter gewoon wortelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje een aubergine of komkommer in je hol steken!
Afknallen zo'n hoerquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja idd, een beetje een aubergine of komkommer in je hol steken!
Zij is gewoon exit hoorquote:
Heb eens een keer een droom gehad dat iemand mijn kat gruwelijk had afgemaaktquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb eens een keer een droom gehad dat iemand mijn kat gruwelijk had afgemaakt
Beste deel van de droom was wel dat ik haar te pakken kreeg
Al was ik wel beetje bang geworden toen ik wakker werd
Dat je zulke gruwelijke bloederige fantasieën kon hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb eens een keer een droom gehad dat iemand mijn kat gruwelijk had afgemaakt
Beste deel van de droom was wel dat ik haar te pakken kreeg
Al was ik wel beetje bang geworden toen ik wakker werd
@OmgevallenFlat2 bloederige fantasieën met de kat of met de persoon? (of beide)quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je zulke gruwelijke bloederige fantasieën kon hebben?
Welja, neem anders een sperzieboontje, man!quote:
Nja, wat ik bij die meid had gedaan schrok ik wel van ja, dat was wel echt extreem visueel in die droomquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat je zulke gruwelijke bloederige fantasieën kon hebben?
Ja beide, in die droom kreeg ik dus een video doorgestuurd over hoe mn kitten werd doodmishandeld, tegen de muur aangeslagen en op gestampt enzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
@:Omgevallenflat2 bloederige fantasieën met de kat of met de persoon? (of beide)
Haha heb ik ook een keer gehad. Echt shizzle waar veel ranzige horrorfilms nog jaloers van zouden worden en in die droom zag ik er de pure schoonheid van in!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nja, wat ik bij die meid had gedaan schrok ik wel van ja, dat was wel echt extreem visueel in die droom
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Welja, neem anders een sperzieboontje, man!Een beetje een vent propt er zo een watermeloen naar binnen!
Ehhhhhh, ik bedoel......
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beide, in die droom kreeg ik dus een video doorgestuurd over hoe mn kitten werd doodmishandeld, tegen de muur aangeslagen en op gestampt enzo.
Toen ik dus de dader te pakken kreeg was het niet veel humaner
Ja er zit wel enige schoonheid in misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha heb ik ook een keer gehad. Echt shizzle waar veel ranzige horrorfilms nog jaloers van zouden worden en in die droom zag ik er de pure schoonheid van in!Hellraiser of zo?
Zegt aan de ene kant wel hoe ver je zou gaan voor je beestje en daarmee je liefde voor je beestje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beide, in die droom kreeg ik dus een video doorgestuurd over hoe mn kitten werd doodmishandeld, tegen de muur aangeslagen en op gestampt enzo.
Toen ik dus de dader te pakken kreeg was het niet veel humaner
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zag straks een filmpje van iemand die vrijwillig een watermeloen van een paar meter op z'n zak liet landen
Haha ja volgens mij was ik één of andere kampbeul in een nazi-kasteel of zo, en de vijanden zaten in kleine hokjes onder me opgesloten en daar werden ze overgoten met gesmolten metaal en gebeurden er genoeg andere akelige dingen met ze!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja er zit wel enige schoonheid in misschien![]()
Maar normaal ben ik niet geweldadig dus was beetje gek
Hou sowieso echt veel van die beestjes. Denk dat het in het echt niet veel anders zou zijn, dus daar schrok ik wel een beetje vanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Zegt aan de ene kant wel hoe ver je zou gaan voor je beestje en daarmee je liefde voor je beestje.
Teveel films gekeken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja volgens mij was ik één of andere kampbeul in een nazi-kasteel of zo, en de vijanden zaten in kleine hokjes onder me opgesloten en daar werden ze overgoten met gesmolten metaal en gebeurden er genoeg andere akelige dingen met ze!WTF???
Van onze katten blijf je afquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hou sowieso echt veel van die beestjes. Denk dat het in het echt niet veel anders zou zijn, dus daar schrok ik wel een beetje van
Ik hou wel van horror. Maar wat ik deed is meer liveleak materiaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
En ik ben echt absoluut niet zo van de horror!
Jaaaaaaaren geleden had ik echt een saai leven, en mijn dromen waren zo mogelijk nog saaier, en ik werd soms 's nachts echt uit pure verveling wakker omdat mijn dromen zo fakking oninteressant waren!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ach, is wel bijzonder hoe het brein zoiets vormt.
Ik ben z'n soyboy die er niet tegen kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:13 schreef ToT het volgende:
En ik ben echt absoluut niet zo van de horror!
Hostelquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben z'n soyboy die er niet tegen kan
Mijn dromen zijn iig nooit saaiquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jaaaaaaaren geleden had ik echt een saai leven, en mijn dromen waren zo mogelijk nog saaier, en ik werd soms 's nachts echt uit pure verveling wakker omdat mijn dromen zo fakking oninteressant waren!![]()
Fijn!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik hou wel van horror. Maar wat ik deed is meer liveleak materiaal
Ik heb er vaak niet zo problemen mee, zolang het maar functioneel is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik ben z'n soyboy die er niet tegen kan
Oh een rijke fantasie heb ik ook absoluut wel (zoals vaak wel te merken is in dit topicquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn iig nooit saaiNiet dat ik heel veel bijzonders doe, maar rijke fantasie.
Helaas wel vaker nachtmerries, maar als het een keer een goede droom is dan is het gelijk echt goed
Daarom kijk ik liever een thriller. En sowieso spoken gedoe vind ik niks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Fijn!
[..]
Ik heb er vaak niet zo problemen mee, zolang het maar functioneel is.
Als de verhaallijn flinterdun is en dat het puur om de visuele ranzigheden moet gaan, haak ik echt af.
"Drag me to hell" is zo'n pareltje op dat gebied!
Ja soms heb je ze er tussen..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh een rijke fantasie heb ik ook absoluut wel (zoals vaak wel te merken is in dit topic), maar die periode was gewoon echt geestdodend.
Nog saaier dan mijn leven ;...hoe danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh een rijke fantasie heb ik ook absoluut wel (zoals vaak wel te merken is in dit topic), maar die periode was gewoon echt geestdodend.
Spoken, geesten, fantasy en science fiction vond ik altijd echt geweldig, tot het volkomen verneukt raakte door de deugparade. (En van die Marvelhelden raakte ik sowieso ook al wel moe, voordat captain Marvel d'r intrede deed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik liever een thriller. En sowieso spoken gedoe vind ik niks.
Volgens mij was dat in de periode dat ik technisch medewerker was in een computerwinkel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog saaier dan mijn leven ;...hoe dan
Geen idee, ik moet zelf een Windows '95 CD gebruiken waarna ik allerlei upgrades tot Windows 10 er overheen moet raggen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:21 schreef vosss het volgende:
Windows 10 installeren vanaf een bootable usb 3.0 stick werkt gewoon neem ik aan? Of moet dat per se nog een 2.0 stickie zijn?
Gewoon googlequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:21 schreef vosss het volgende:
Windows 10 installeren vanaf een bootable usb 3.0 stick werkt gewoon neem ik aan? Of moet dat per se nog een 2.0 stickie zijn?
Zojuist Pro gekocht voor 9 euroquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
Maar volgens mij was Windows 10 tegenwoordig niet meer zo duur om te kopen, dus misschien dat ik gewoon een keer een nieuwe versie ga aanschaffen.
We krijgen binnenkort 3 zwarte transgenders met hoofddoek als K3quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Spoken, geesten, fantasy en science fiction vond ik altijd echt geweldig, tot het volkomen verneukt raakte door de deugparade. (En van die Marvelhelden raakte ik sowieso ook al wel moe, voordat captain Marvel d'r intrede deed!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |