Zal de leeftijd zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik moest lachen om mijn eigen grap
Neeee!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
@:fancy2
Ben je voor Feyenoord?
Was ook mooi.quote:
Toch zijn afscheid in de Arena.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja volksheld van 020 een Feyenoorder haha BETER KAN NIET!
Ja mja zijn stad hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch zijn afscheid in de Arena.
Wat is een love rondvaart ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:28 schreef Fancy2 het volgende:
Wat is er in Amsterdam? Ik wil een keer wel de Love Rondvaart doen.
Ben je laat meequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:28 schreef Fancy2 het volgende:
Een verschrikkelijke clubquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:28 schreef Fancy2 het volgende:
Open riool manquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke club
en het stinkt
NIETS kan mij afleidenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Probéren Ajax te kijken bedoel je zeker?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NIETS kan mij aflijden
Denk ik
Echt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een verschrikkelijke club
en het stinkt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NIETS kan mij aflijden
Denk ik
Kijk in je Whatsapp!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
NIETS kan mij afleiden
Denk ik
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mijn mening he, Rotterdammer.
Haags heeft daar meer verstand van.
Doorsteken die dijknequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat is uw mening over 020?
Dan krijg ik een banquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat is uw mening over 020?
quote:Zit jij bij een maffe sekte ofzo?
We zijn ALLEMAAL kinderen van God en jij bent een GODSDIENSTWAANZINNIGE en...
daar ben ik HEEL ERG allergisch voor!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De gayparade is al geweest
Neehee. Ik ben middenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo een linkse he ?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je bent toch niet zo een linkse he ?
Snap hem...wat meer rust is ook niet verkeerd he ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik word echt schijtziek van het niet kunnen sporten
Word er een onrustig gekkie van
Ja maar 1,5 week nu is laaaaangquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snap hem...wat meer rust is ook niet verkeerd he ...
Safe spaces nodig hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:41 schreef ToT het volgende:
Was net ook op het nieuws dat studenten tegenwoordig cursussen Mindfulness enzo krijgen omdat ze steeds vaker van stress en nare emoties hebben!
Dat lijkt me dan wel nuttig ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:41 schreef ToT het volgende:
Was net ook op het nieuws dat studenten tegenwoordig cursussen Mindfulness enzo krijgen omdat ze steeds vaker van stress en nare emoties hebben!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puik planquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, ga dan ff aan een uier zitten sjorren!
Er komt een dag dat Korea&China ons binnenvallen lolquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En jazz-hands voor applaus.
En geen tegenspraak natuurlijk he!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Vandáár dat je zo hard naar een man op zoek bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Soyboys zijn wel grappigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
Echt, 95% van alle veganisten, soyboys, LGBTQ-activisten, milieugekkies enz zouden in katzwijm vallen van dit topic!
Wat is een katzwijm?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
Echt, 95% van alle veganisten, soyboys, LGBTQ-activisten, milieugekkies enz zouden in katzwijm vallen van dit topic!
En velen zullen tot tranen toe ontroerd zijn dat wij ons nu onder zulke oude en rijke culuren mogen scharen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat Korea&China ons binnenvallen lol
Even in de magnetronquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja geduld moet het opwarmen
Geen idee maar kat dus sowiesoquote:
Gelukkig zijn wij, baggeraars, van de sterkere soortquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
Nou zijn we iig gered van die Finnen !quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er komt een dag dat Korea&China ons binnenvallen lol
Denk eerder dat 80% wordt afgeslacht en geen idee hoe ze zichzelf moeten verdedigen. Je hebt nog heel weinig mannen. In de sportschool zie ik het ook, vooral oostblok wat echt aan krachttraining doet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
En velen zullen tot tranen toe ontroerd zijn dat wij ons nu onder zulke oude en rijke culuren mogen scharen!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk eerder dat 80% wordt afgeslacht en geen idee hoe ze zichzelf moeten verdedigen. Je hebt nog heel weinig mannen. In de sportschool zie ik het ook, vooral oostblok wat echt aan krachttraining doet.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nou zijn we iig gered van die Finnen !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij was een Bolsjewiek?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heeft mijn overgroot opa aan mee gedaan
Met de wereld?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het gaat nog niet echt goed hè
Welnee, maak je niet zo druk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Met de wereld?
Nee, alles is KUT, jongen! We gaan met z'n alle naar de KLOTE, en SNEL ook!
Ah, familie van:quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Finse boerenjongen![]()
Maar wel een MAN
Zonder safespace
Plastic rietjes in vissenmaagjes, mang!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, maak je niet zo druk.
Die heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeit het? Ik heb ook een Duitse overgrootmoeder!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet.
Wil wel zo'n kit bestellen keer, kijken hoe gemixt ik nou echt ben
Mini tot is een cocktailquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT zou echt stuiteren van zo'n uitslag!
Net als diverse zwarte Youtubers ("Black lives matter" types) die er live voor de camera achter komen dat ze ook blanke voorouders hebben!
Spreekt hij ook al die talen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]Nederlands, Duits, Spaans, Filipijns en Ghanees!
Van 3 continenten dus!
Ik heb hem wel een paar woordjes Nederlands horen praten, Duits nog niet en de andere talen zou ik niet echt herkennen, maar volgens mij hoorde mevrouw ToT ook wat kleine woordjes uit haar taal.quote:
Is een beginquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een paar woordjes Nederlands horen praten, Duits nog niet en de andere talen zou ik niet echt herkennen, maar volgens mij hoorde mevrouw ToT ook wat kleine woordjes uit haar taal.
Toch knap, voor iemand van 11 maand oud!
En dit soort boys zitten op de foks en redditquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gillette verdient ook niet echt veel aan hen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |