Plastic rietjes in vissenmaagjes, mang!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, maak je niet zo druk.
Die heb ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Boeit het? Ik heb ook een Duitse overgrootmoeder!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die heb ik dan weer niet.
Wil wel zo'n kit bestellen keer, kijken hoe gemixt ik nou echt ben
Mini tot is een cocktailquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT zou echt stuiteren van zo'n uitslag!
Net als diverse zwarte Youtubers ("Black lives matter" types) die er live voor de camera achter komen dat ze ook blanke voorouders hebben!
Spreekt hij ook al die talen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]Nederlands, Duits, Spaans, Filipijns en Ghanees!
Van 3 continenten dus!
Ik heb hem wel een paar woordjes Nederlands horen praten, Duits nog niet en de andere talen zou ik niet echt herkennen, maar volgens mij hoorde mevrouw ToT ook wat kleine woordjes uit haar taal.quote:
Is een beginquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een paar woordjes Nederlands horen praten, Duits nog niet en de andere talen zou ik niet echt herkennen, maar volgens mij hoorde mevrouw ToT ook wat kleine woordjes uit haar taal.
Toch knap, voor iemand van 11 maand oud!
En dit soort boys zitten op de foks en redditquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gillette verdient ook niet echt veel aan hen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |