Ik blijf maar aan soya saus denkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Er staat 2 posts boven een foto
Is gewoon een soort watjequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik blijf maar aan soya saus denken
Ben vanmiddag aan dat laatste seizoen begonnen. Was echt even in de war toen ik dat deuntje straks bij het voetbal weer hoorde.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef SoS87 het volgende:
Dat OITNB liedje is wel maf bij een voetbaluitzending
Oh.. Vond ze juist wel stoere baarden hebbenquote:
Dat wattes liedje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:31 schreef SoS87 het volgende:
Dat OITNB liedje is wel maf bij een voetbaluitzending
Ik was met mn tel bezig, ik dacht dat netflix vanzelf startte ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ben vanmiddag aan dat laatste seizoen begonnen. Was echt even in de war toen ik dat deuntje straks bij het voetbal weer hoorde.
OITNBquote:
Vis a vis is een leuker en beter alternatiefquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:35 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ben bij de laatste van s4, kijk niet vaak meer
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vis a vis is een leuker en beter alternatief
Jongens die vaak een dikke nekbaard hebben, weinig zelfwaarde, je racistisch vinden omdat je je white privilege niet opgeeft ofzo. Beetje dat soort shit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh.. Vond ze juist wel stoere baarden hebben
La casa is wel genot ook ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 21:37 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ga ik ook nog kijken. Moet ook nog aan la casa beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |