Ik doopte de speen in mn glas whiskyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon in bed liggen en een paar uur laten janken he..hij hoeft niet altijd zijn zin te krijgen..
slappe ouders tegenwoordig
Misschien dat dat flesje melk wel helpt ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]Welk schema?
Het idiote is dat hij echt weinig slaap nodig lijkt te hebben. Vannacht het grootste deel van de nacht wakker geweest, vanmiddag maar een kort dutje gedaan en nu is hij weer niet in slaap te krijgen.
Ik geef hem wel ff een flesje melk, even kijken of dat helpt.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij zat in de bijlmer op school?
Ahaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:14 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nee, wel op een school in de west side
Ach zijn zoveel buitenlanders, die net doen of ze geen engels kunnen etc...of zich gewoon van de domme houden..quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 22:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, ik reisde zoals je weet met jouw werkgever naar Scheveningen vandaag.
In Leiden stapte nog net een warrige gozer van een jaar of 23 in. Toen jouw collega kwam om de OV-controle te doen bleek dat de jongeman niet had kunnen inchecken omdat hij geen voldoende saldo had. Jouw collega gaf hem toen een papiertje o.i.d. mee en in DH mocht ie uitstappen (toevallig zei hij dat hij in DH moest zijn).
Iedereen dacht die jongen krijgt een boete maar jouw collega zei in het Engels tegen de jongen dat ie alleen zijn eindbestemming nodig had en dat voor zijn administratie moest opschrijven.
Ik vond de vierde en vijfde van de middelbare school het leukst. En de periode op het hbo en wo. Lekker grappen maken maar toch serieus zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
AhaJa hier had je dat allemaal niet zo joh, al was mijn middelbare wel bijzonder achterlijk. Maar de tijden zijn niet te vervangen.
Mijn eerste jaar vwo/havo was wel echt debielquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik vond de vierde en vijfde van de middelbare school het leukst. En de periode op het hbo en wo. Lekker grappen maken maar toch serieus zijn.
Ja, die dan ook clementie verwachten omdat ze toerist zijn. In het het stadsOV zie je dat ook vaak vind ik, waar anderen uit zichzelf een kaartje bij de bestuurder kopen, komt er een sjakie die dacht dat zijn 24 uurskaart nog geldig is. Die mag dan gewoon doorlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach zijn zoveel buitenlanders, die net doen of ze geen engels kunnen etc...of zich gewoon van de domme houden..
Wij kunnen daar niet zoveel mee...ja op Holland Spoor een trein met 1200 man in de spits, en dan wachten op collega's...
Worden mensen echt niet blij van..moeten zoveel treinen door, als je daar echt vertraging gaat lopen maken..staat de schiphol tunnel al vol
Ben je van het padje afgegaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar vwo/havo was wel echt debiel![]()
Toen uiteindelijk vmbo, maar toen derde en vierde klas, toen ik vertrouwen had en een gigantische etterbak kon zijnDe gekste dingen gedaan
Helaas wel. Had wel echt enorme potentie, maar gedrag liet te wensen over.quote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helaas wel. Had wel echt enorme potentie, maar gedrag liet te wensen over.
En nu op de blaren zitten en kutten met een 21-test om dan maar hbo en wie weet ooit uni te halen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon in bed liggen en een paar uur laten janken he..hij hoeft niet altijd zijn zin te krijgen..
slappe ouders tegenwoordig
Mocht het zou uitkomen in een minder druk gebied en er zijn toevallig collegaas van vens daar..ja dan hebt die wel een probleem...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, die dan ook clementie verwachten omdat ze toerist zijn. In het het stadsOV zie je dat ook vaak vind ik, waar anderen uit zichzelf een kaartje bij de bestuurder kopen, komt er een sjakie die dacht dat zijn 24 uurskaart nog geldig is. Die mag dan gewoon doorlopen.
Als die controle er komt is ie wel de sjaak.
MOet er niet aan denken ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]En jij hebt kinderen?
Anyway, na pakweg 60 ml begon hij ineens als een malle te huilen.
Pas toen ik flink heen en weer met hem ging lopen viel-ie in slaap.
Hij ligt nu boven te meuren en ik ga het zelfde doen.Laterz folks!
@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet wegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Al een tijdje niet meer gepost daar
Wacht maar offiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Dat is waarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Jullie hebben zelfde bevoegdheden als V&S toch qua bekeuringen uitschrijven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mocht het zou uitkomen in een minder druk gebied en er zijn toevallig collegaas van vens daar..ja dan hebt die wel een probleem...
Wij mogen best veel, mij mogen schrijven voor alles wat de veiligheid, of de goede bedrijfsgang in de weg staat..
Beetje zoals art5 van de wegen verkeerswet...
Alleen dan...
WTF waarom kots jijquote:
Echt niet. Let jij maar opquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja noob jij hebt voorsprong nu
Enige moment dat je ook kans maakt
Wanneer ga ik eens wat zien danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WTF waarom kots jij
[..]
Echt niet. Let jij maar op
Sowieso!!!quote:
Oké oké oké okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer ga ik eens wat zien dan
Geen woorden maar daden flipso
Wanneer kan ik je verwachten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso!!!
Blaas hem omver
[..]
Oké oké oké oké
Ze zijn jaloers in Alkmaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
Geen ideeeeeeequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
Ja, alleen als ik persoon x een kaartje wil schrijven...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jullie hebben zelfde bevoegdheden als V&S toch qua bekeuringen uitschrijven?
Volgens mij is die al staande gehouden op het moment dat je om identiteitsbewijs vraagt na constatering van een strafbare feitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:44 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja, alleen als ik persoon x een kaartje wil schrijven...
Ik vraag heb je iets bij je waar je naam opstaat ?
Hij zegt nee..
Rijbewijs ofzo paspoort?
Hij zegt weer nee...
Dan kan ik hem vorderen..
Volgens mij moet je dan al mededelen dat die is staande gehouden..
Bij deze vorder ik uw identiteitsbewijs..
Als je dat doet en hij heeft niks moet je hem ook echt gaan aanhouden..
Jup, maar zo zeg je dat niet in de praktijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij is die al staande gehouden op het moment dat je om identiteitsbewijs vraagt na constatering van een strafbare feit
quote:
Ik melk die hangtieten helemaal uitquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij verkocht toch hypotheken aan oudjes?
Daar kent hij aloa en @haags_kwartiertje ook van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij verkocht toch hypotheken aan oudjes?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kent hij aloa en @:haags_kwartiertje ook van.
En @Flippiee?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kent hij aloa en @:haags_kwartiertje ook van.
Die ken ik dan weer van hele andere dingenquote:
ANALE SEX !!!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer van hele andere dingen
quote:
Je had ook wel een beetje staf verdientquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Uuh oke, ik val niet zo op jongetjes van 12...quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je had ook wel een beetje staf verdient
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@Flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uuh oke, ik val niet zo op jongetjes van 12...
Flips weegt minstens 8 jongetjes van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.
@Samuel24quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippiee met een jongetje van 12 vergelijken.
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik hou jou al weken in de gaten dit rapporteer ik
Waarom weet jij het gemiddelde gewicht van een jongetje van 12?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Flips weegt minstens 8 jongetjes van 12
Misschien het IQ van 8 jongetjes van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
https://lmgtfy.com/?q=gemiddelde+gewicht+12+jaarquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom weet jij het gemiddelde gewicht van een jongetje van 12?
Ik ben 12, wat is deze?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waarom weet jij het gemiddelde gewicht van een jongetje van 12?
Niet gekliktquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:11 schreef SoS87 het volgende:
[..]
https://lmgtfy.com/?q=gemiddelde+gewicht+12+jaar
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nu maak ik me druk over hoeveel een jongen van 8 weegtquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zou me eerder druk maken om een jongen van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nu maak ik me druk over hoeveel een jongen van 8 weegt
Gelukkig gaat het om jongetjes van 12quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Nu maak ik me druk over hoeveel een jongen van 8 weegt
DOE NIET ALSOF JE HOOGOPGELEID EN BETER BENT DAN IKquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou me eerder druk maken om een jongen van 12
BEGRIJPEND LEZEN!!!
Ohquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het om jongetjes van 12
Ja waar zou je gewicht anders in uitdrukkenquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
DOE NIET ALSOF JE HOOGOPGELEID EN BETER BENT DAN IK
DIT IS WAAROM IK IN ONZ SC POST. JULLIE VOELEN JE TE GOED![]()
kijk maar uit jij mafkees want als ik het straks zat ben is het janken ik weet niet maar ik ben niet voor ajax en al 46 jaar gek van feyenoord, dus je slaatt de plank mis vuile vieze gore debiel en als ik jou was zou ik maar op je tellen passen in charlois want ik raak niet in de war van jou geloof me en ik ken heel veel mensen daar zeg dan is wie je ben danquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DIT IS WAAROM IK IN ONZ SC POST. JULLIE VOELEN JE TE GOED
[..]
Oh
Bananenschillen is veel gebruikelijker.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja waar zou je gewicht anders in uitdrukken
Hooggeleid bedoel je ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Oh
Verse of bruine?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Bananenschillen is veel gebruikelijker.
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou nietquote:
Stond dit weer op FR12?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk maar uit jij mafkees want als ik het straks zat ben is het janken ik weet niet maar ik ben niet voor ajax en al 46 jaar gek van feyenoord, dus je slaatt de plank mis vuile vieze gore debiel en als ik jou was zou ik maar op je tellen passen in charlois want ik raak niet in de war van jou geloof me en ik ken heel veel mensen daar zeg dan is wie je ben dan
Goed punt, wat doet OF2 hier eigenlijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Deze manquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kijk maar uit jij mafkees want als ik het straks zat ben is het janken ik weet niet maar ik ben niet voor ajax en al 46 jaar gek van feyenoord, dus je slaatt de plank mis vuile vieze gore debiel en als ik jou was zou ik maar op je tellen passen in charlois want ik raak niet in de war van jou geloof me en ik ken heel veel mensen daar zeg dan is wie je ben dan
Samen staan we sterkquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou niet![]()
Dit vraag ik mij ook af!!!! Woest!!!! Ben ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed punt, wat doet OF2 hier eigenlijk?
Lol offie. Als ik ergens haters hebquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar bagger he jongens, voor ik dalijk allemaal boze mannen met hooivorken hier heb omdat ik FlipsGodin onjuist bejegen
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik pak ze aan hoor R-woud maar jou niet
[..]
Stond dit weer op FR12?
De koe is gemolken, ik herhaal, de koe is gemolkenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:19 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom praten jullie in codetaal wtf
Die troep kan ik echt niet meer lezen hoor, wordt je echt simpel vanquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
JaDat ging over een wedstrijd van ajax, iemand zei van ajax gaat dit verliezen, ander reageert waarom kijk je die wedstrijd ben je voor ajax en toen kwam deze parel eruit rollen
Sowiesoquote:
Hahahaha heerlijk weerquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
JaDat ging over een wedstrijd van ajax, iemand zei van ajax gaat dit verliezen, ander reageert waarom kijk je die wedstrijd ben je voor ajax en toen kwam deze parel eruit rollen
Ik heb een gezonde aversie jegens doorgesneden voorwerpen van die vormquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Oranje natuurlijk.
[ afbeelding ]
Ik lach me regelmatig de ballen uit de broek. Wat een simpel volk is het toch eigenlijk ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die troep kan ik echt niet meer lezen hoor, wordt je echt simpel van
Als je maar kan stacken Gquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sorry, niet hooggeleid genoeg?
Wel triest volk jaquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik lach me regelmatig de ballen uit de broek. Wat een simpel volk is het toch eigenlijk ook.
De meest domme ruzies, dreigementen, en waar gaat het over
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als cadeau kreeg Boyd van het zich als met liters glijmiddel ingesmeerde aalgladde palingen voortglibberende geld- en machtswellustige clownsduo Nartin van Bil en Eric Knudde een botte bijl in de hand toegestopt, met het advies er in zijn vrije tijd zoveel mogelijk mee te gaan houthakken om binnen no-time door de 'ekte', 'lijdende', 'oermenstrouwe', 'eelt op de ziel hebbende' en 'gifbeker op gifbeker leegdrinkende' geestelijk beperkte cultclubsupporters als halfgod aanbeden te worden.
Dalmau moet fit worden, wij missen echt iemand die de kansen wel afmaaktquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de versterkingen die nog binnenkomen. Anders denk een dood potje
Laat @FlippingCoin het maar niet lezenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ingesmeerde aalgladde palingen
Wij toevallig ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:27 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dalmau moet fit worden, wij missen echt iemand die de kansen wel afmaakt
Die heeft ze liever droog in zijn zeesterquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Laat @:flippingcoin het maar niet lezen
0-4quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wij toevallig ook.
Zal wel gelijkspel worden dan
hé die was ergens in de aanbieding zag ikquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Smaakt lekker zeker, die 8.6?
Amstelquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Smaakt lekker zeker, die 8.6?
Neenquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je al je 12 halve liters op @:Sos87
Die zal wel ergens voor 5 uur wel weer wakker zijnquote:
Jij bent een opgedroogde palingquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:28 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die heeft ze liever droog in zijn zeester
lekker bezigquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me zojuist ingehaald, 5-4 nu
quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Heb je al je 12 halve liters op @:Sos87
Zijn het er nou 12 of 24?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 01:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom zijn traytjes altijd 24
Er zitten altijd 24 in een kratquote:
je kan het alleen per 12 bestellen volgens mij, maar bedoelde wat anders meequote:
JIJ BENT DAN OOK HOOGOMGELEIDT, GA NAAR DE SC OENSKEUTELquote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dev...zelfs ik weet dit
LIk haar anus eens ?quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:33 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft me zojuist ingehaald, 5-4 nu
Ik zou mij nooit omringen met narcistische psychopaten!quote:Op woensdag 14 augustus 2019 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
JIJ BENT DAN OOK HOOGOMGELEIDT, GA NAAR DE SC OENSKEUTEL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |