Ik denk ik meld het toch ffquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik had niet anders van je verwacht.
Nee niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit je wel eens op voetbalprimeur?
Okay, over wie heb je het?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Boys die geen pussy kunnen krijgen omdat ze of te lelijk zijn of een rot karakter hebben en dan maar een soort act uitvoeren en een persona creëren in de hoop gezien te worden maar dan overschaduwt worden door de ALPHA GYM BOYS
BAGERRRRRRRRRR
BANquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achter
Oh, heb daar nu geniale act, zit onder een account en daar pretendeer ik dan harde kern te zijn, ze happen allemaal lol, gemiddelde IQ is niet hoog daarquote:
Over iedereen die zo doetquote:
KOM OP DAN !!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BAN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BAN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHA
Modpower misbruiken, dit mail ik door hoor.
Zeg maar dag tegen je chickies en status!!
Waarom maak je het danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb dus weer mosselen gemaakt. Deze keer met wijn. Blijft blegh
Dan deel ik virtueel bier uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vanavond denk 1-2
Dan gaat de vlag uit
Chakotayquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je nog een lekkere zuster in de aanbieding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |