Kut karakter ftw!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kut karakter hebben lijkt anders vaak juist een garantie om pussy te krijgen, zolang je de looks maar hebt.
Die hebben ook al 4 tattoes zeker en lipvulling ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die types die de benen al spreiden na 2 rosé'tjes natuurlijk, wat dacht jij dan!
Tramp stamp boven de bilnaad en alles!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die hebben ook al 4 tattoes zeker en lipvulling ?
Behalve bij @Fancy2 dan majaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
100x beter dan slijmen bij alles met een vagina![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELD
Ja maar is anders, je kan gewoon leuk zijn met 1 chick, maar als je alles wat een gat heeft onder slijmt dan kan dat irritatie opleverenquote:
Ik niet. Nu ff Top Gear en daarna Ewout die in Mexico de bak in draait.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaan er voetbal kijken?
K krktr ftwquote:
Tongpiercing vind ik wel geilquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tramp stamp boven de bilnaad en alles!
Tongpiercing natuurlijk ook he!
JAAAAAAquote:
Absoluut. Echt dolletjes om voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd goed hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was het op het strand?
Bestaat top gear nog steeds?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik niet. Nu ff Top Gear en daarna Ewout die in Mexico de bak in draait.
Ik heb geen tv abboquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En terecht ook!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik hou jou al weken in de gaten ventje nu heb ik je
GERAPPOTEERD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |