Dan zal uw ziel in de eeuwig brandende zwavelvuren der helle vernietigd worden, gij ongelovige!quote:
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja veel van die uitvindingen hebben ons nu wel op het randje van de afgrond gebracht
Ja hoe lang geleden is de nieuwste iPhone onderhand uitgekomen? Gaat erg traag ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind dat het een beetje stilstaat eigenlijk...
Nu zijn het vooral verbeteringen van het bestaande eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk wat warmte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zal uw ziel in de eeuwig brandende zwavelvuren der helle vernietigd worden, gij ongelovige!![]()
![]()
![]()
nee man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iphonequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe lang geleden is de nieuwste iPhone onderhand uitgekomen? Gaat erg traag ja.
En dat zonder je schuldig te hoeven voelen over de opwarming van de aarde!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk wat warmte.
Precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat zonder je schuldig te hoeven voelen over de opwarming van de aarde!
Ligt er nog ergens een dode duif of zo waar je je lusten op kunt botvieren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn testosteron levels gaan weer gigantisch omhoog merk ik de laatste dagen.
Ja idd waarom eigenlijk??quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en dan heb je nog die multiresistente bacteriën die hevig in opmars zijn omdat in Amerika en Azië voor elk verkoudheidje de zwaarste antibiotica voorgeschreven worden of gewoon vrij verkrijgbaar zijn.
Maar daar is inmiddels ook weer wat op gevonden: bacterifagen.
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei allesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
De aarde mag kapot van mij hoor ik zal toch baden in de weelde van de Hemel!
In Amerika; omdat artsen geen cent aan je verdienen als je per sé antibiotica wil en je zo bij een andere arts kunt shoppen die het WÉL wil voorschrijven.quote:
Nee, naar de sportschool moet ik. En gauw!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er nog ergens een dode duif of zo waar je je lusten op kunt botvieren?
Paar jaar valt wel mee tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei alles
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei alles
Ga je haar en die kleine weer terug brengen ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
In Amerika; omdat artsen geen cent aan je verdienen als je per sé antibiotica wil en je zo bij een andere arts kunt shoppen die het WÉL wil voorschrijven.
In Aziatische landen: deels onwetendheid, deels omdat je daar vaak wel erg snel nare ontstekingen kunt oplopen. Heb daar een keer wondroos gehad die door 2 nare bacteriën veroorzaakt werd en met een dubbele kuur zware antibiotica bestreden moesten worden.
Verder longontsteking gehad en urineweginfectie door uitdroging.En komende maand gaan we weer die kant op!
Ja joh, 't is mooi geweest zo!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je haar en die kleine weer terug brengen ?
NI HAO!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef ToT het volgende:
Maar goed, die Chinese telefoons zitten weer vol spyware en die spleetogen zijn de hele wereld ook aan het overnemen door alles op te kopen, dus worden wij straks vierderangse burgers en komen we van de honger en gebrek aan medische zorg over en zit straks iedereen de hele fakking dag "Ni hao" tegen elkaar te roepen.
Een kut karakter hebben lijkt anders vaak juist een garantie om pussy te krijgen, zolang je de looks maar hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Boys die geen pussy kunnen krijgen omdat ze of te lelijk zijn of een rot karakter hebben en dan maar een soort act uitvoeren en een persona creëren in de hoop gezien te worden maar dan overschaduwt te worden door de ALPHA GYM BOYS
BAGERRRRRRRRRR
Ligt er maar net aan wat voor dames je zoekt denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kut karakter hebben lijkt anders vaak juist een garantie om pussy te krijgen, zolang je de looks maar hebt.
Valt in het echt toch wel mee, ja of je moet doelen op badguy karakter. Maar daar gaan ook looks bij gepaard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kut karakter hebben lijkt anders vaak juist een garantie om pussy te krijgen, zolang je de looks maar hebt.
Niet zo opscheppen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Looks zijn niet nodig, zolang je maar geld hebt. @:haags_kwartiertje
Of gewoon accepteren dat het niet iets is voor jou en gewoon MOTORRIJDEN WERKEN VAKANTIE !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Boys die geen pussy kunnen krijgen omdat ze of te lelijk zijn of een rot karakter hebben en dan maar een soort act uitvoeren en een persona creëren in de hoop gezien te worden maar dan overschaduwt worden door de ALPHA GYM BOYS
BAGERRRRRRRRRR
Ja van die types die de benen al spreiden na 2 rosé'tjes natuurlijk, wat dacht jij dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor dames je zoekt denk ik
100x beter dan slijmen bij alles met een vaginaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of gewoon accepteren dat het niet iets is voor jou en gewoon MOTORRIJDEN WERKEN VAKANTIE !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kut karakter ftw!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hebben ook al 4 tattoes zeker en lipvulling ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die types die de benen al spreiden na 2 rosé'tjes natuurlijk, wat dacht jij dan!
Tramp stamp boven de bilnaad en alles!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die hebben ook al 4 tattoes zeker en lipvulling ?
Behalve bij @Fancy2 dan majaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
100x beter dan slijmen bij alles met een vagina![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELD
Ja maar is anders, je kan gewoon leuk zijn met 1 chick, maar als je alles wat een gat heeft onder slijmt dan kan dat irritatie opleverenquote:
Ik niet. Nu ff Top Gear en daarna Ewout die in Mexico de bak in draait.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaan er voetbal kijken?
K krktr ftwquote:
Tongpiercing vind ik wel geilquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tramp stamp boven de bilnaad en alles!
Tongpiercing natuurlijk ook he!
JAAAAAAquote:
Absoluut. Echt dolletjes om voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd goed hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was het op het strand?
Bestaat top gear nog steeds?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik niet. Nu ff Top Gear en daarna Ewout die in Mexico de bak in draait.
Ik heb geen tv abboquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En terecht ook!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik hou jou al weken in de gaten ventje nu heb ik je
GERAPPOTEERD!
Ik denk ik meld het toch ffquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik had niet anders van je verwacht.
Nee niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit je wel eens op voetbalprimeur?
Okay, over wie heb je het?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Boys die geen pussy kunnen krijgen omdat ze of te lelijk zijn of een rot karakter hebben en dan maar een soort act uitvoeren en een persona creëren in de hoop gezien te worden maar dan overschaduwt worden door de ALPHA GYM BOYS
BAGERRRRRRRRRR
BANquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achter
Oh, heb daar nu geniale act, zit onder een account en daar pretendeer ik dan harde kern te zijn, ze happen allemaal lol, gemiddelde IQ is niet hoog daarquote:
Over iedereen die zo doetquote:
KOM OP DAN !!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BAN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BAN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHA
Modpower misbruiken, dit mail ik door hoor.
Zeg maar dag tegen je chickies en status!!
Waarom maak je het danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb dus weer mosselen gemaakt. Deze keer met wijn. Blijft blegh
Dan deel ik virtueel bier uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vanavond denk 1-2
Dan gaat de vlag uit
Chakotayquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je nog een lekkere zuster in de aanbieding?
Ik drink nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan deel ik virtueel bier uit.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik drink niet
doe mij maar een glas water
Ze lijkt op mij dus nee ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je nog een lekkere zuster in de aanbieding?
Omdat ik het moet leren. Ik ga door tot ik die ene smaak krijg die mij bevaltquote:
Naja, je kunt niet van alles houden. Voortaan geen mosselen meer dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb dus weer mosselen gemaakt. Deze keer met wijn. Blijft blegh
In een beslag dopen en dan frituren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Omdat ik het moet leren. Ik ga door tot ik die ene smaak krijg die mij bevalt
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Er staat helemaal niet of zo mooi moeten zijn. Alleen maar tetten.
Doe die van jou nog eensquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Er staat helemaal niet of zo mooi moeten zijn. Alleen maar tetten.
Die maak jij KAPUTquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe maar kat, die zijn wel lief
Laters!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:03 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
gaat goed, maar ga nu boksen
laterrrr
Oh die kat maakt jou kaput.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben van de harde kern, geen dierenbeul!
Dat is zelfmoord dan, want wie geeft ze eten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh die kat maakt jou kaput.
Ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord dan, want wie geeft ze eten?
Ik ga toch blijven proberen eerstquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In een beslag dopen en dan frituren.
Echte kameraden van de kuip tot kruiskadequote:
Fock die modeshow joh, je bent zoals je bent Haags.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb pikante saus over mijn shirt gemorst.
NU aftrekken!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb pikante saus over mijn shirt gemorst.
Jawel, met andere presentatoren, maar dit is een herhaling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat top gear nog steeds?
Je vervalt in herhalingquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, met andere presentatoren, maar dit is een herhaling.
Alleen had ik deze herhaling al eens gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |