Dit denk ik niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
BEN BANG DAT HET JA TOCH WEER UIT DE HAND GAAT LOPEN VANNACHT !!!!
Hertog Jan beste bierquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
HERTOG JAN TRIPPELS KLAPPEN !!!!!!!!
Hoeveel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 17:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
HERTOG JAN TRIPPELS KLAPPEN !!!!!!!!
Genoeg tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
2 maar vind speciaal bier wel lekker maar niet 4/6 ofzo gewoon 1 of 2
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal jou eens horizontaal beffen.
Ja had helemaal niet verwacht dat het zo erg uit de hand zou lopen eerste dag van de protestenquote:
Nee ze zetten wel door daar. Als China zelf ingrijpt heb je helemaal de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja had helemaal niet verwacht dat het zo erg uit de hand zou lopen eerste dag van de protesten
Niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naah ik hou niet zo van vechten eigenlijk
Linkje ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja had helemaal niet verwacht dat het zo erg uit de hand zou lopen eerste dag van de protesten
Ze hebben allemaal troepen klaarstaan aan de grens met Shenzhen. Maar ze zitten wel in een dilemma met ingrijpenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ze zetten wel door daar. Als China zelf ingrijpt heb je helemaal de poppen aan het dansen.
Ik heb wat gezien op dumpert maar waar het eigenlijk omgaat ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is jou helemaal voorbij gegaan?
De Hongkongse autoriteiten hebben voor de tweede dag op rij alle uitgaande vluchten van de internationale luchthaven geannuleerd. Honderden demonstranten bezetten de terminals van het vliegveld. Ze eisen democratische hervormingen, een einde aan de toenemende Chinese invloed en het opstappen van de leider, Carrie Lam.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb wat gezien op dumpert maar waar het eigenlijk omgaat ik heb geen idee.
Beter gewoon niet ingrijpenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal troepen klaarstaan aan de grens met Shenzhen. Maar ze zitten wel in een dilemma met ingrijpen
Ze demonstreren tegen de uitleveringswet met China, omdat China deze kan misbruiken voor politieke dissidenten op te pakken in Hongkong. En ook eisen ze dat de leider van Hongkong opstapt. Uitleveringswet is nu voorlopig van de baan, maar ze eisen dat het defnitief wordt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb wat gezien op dumpert maar waar het eigenlijk omgaat ik heb geen idee.
Nee dat zeker niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter gewoon niet ingrijpen
Waarom zou je dat doen ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:14 schreef aloa het volgende:
[..]
De Hongkongse autoriteiten hebben voor de tweede dag op rij alle uitgaande vluchten van de internationale luchthaven geannuleerd. Honderden demonstranten bezetten de terminals van het vliegveld. Ze eisen democratische hervormingen, een einde aan de toenemende Chinese invloed en het opstappen van de leider, Carrie Lam.
Hongkong is china toch ??quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze demonstreren tegen de uitleveringswet met China, omdat China deze kan misbruiken voor politieke dissidenten op te pakken in Hongkong. En ook eisen ze dat de leider van Hongkong opstapt. Uitleveringswet is nu voorlopig van de baan, maar ze eisen dat het defnitief wordt.
Maar de demonstranten gebruiken nu wel heelveel geweld en de politie rest dan niks anders op om dan harder in te grijpen en met traangas en rubberen kogels te schieten.
Ja is onderdeel van China, maar heeft een aparte status. Het heeft eigen wetten en bestuur en is niet communistisch en heeft persvrijheid.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja is onderdeel van China, maar heeft een aparte status. Het heeft eigen wetten en bestuur en is niet communistisch en heeft persvrijheid.
Waar ging dit ook alweer overquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
wtf, die opgepakte GL-wethouder uit Diemen schijnt dus nuchter te zijn uit bloedonderzoek
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
wtf, die opgepakte GL-wethouder uit Diemen schijnt dus nuchter te zijn uit bloedonderzoek
[ afbeelding ]
Ja tot 1997 en werd afgesproken om na teruggave nog 50 jaar eigen wetgeving en bestuur te behoudenquote:
Die wethouder van Diemen deed helemaal gek op terras in Amsterdam en werd opgepakt doordat hij steeds tegenwerkte. En het vermoeden was dat die drugs bij zich had en had gebruikt.quote:
Oja, paar weken terug was dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die wethouder van Diemen deed helemaal gek op terras in Amsterdam en werd opgepakt doordat hij steeds tegenwerkte. En het vermoeden was dat die drugs bij zich had en had gebruikt.
Oja dat filmpje...en nu achteraf was die nuchterquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die wethouder van Diemen deed helemaal gek op terras in Amsterdam en werd opgepakt doordat hij steeds tegenwerkte. En het vermoeden was dat die drugs bij zich had en had gebruikt.
BEGIN ER NOU NIET OVER.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Zwarte piet discussie gaat zo ongeveer het hele jaar door
Geloof je toch geen reet van...die van diemen was zeker een linkse.. die kunnen ze niet missen in dat stinkhol daarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)se-of-bloedonderzoek
In bepaalde tijden wisten ze wel raad met dat soort volk RUsland enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BEGIN ER NOU NIET OVER.
Ow gaat HBO weer een nieuwe serie maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat explosietje in Rusland is ook wel een dingetje hè
Paar maanden Siberië in de winter doet wonderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
In bepaalde tijden wisten ze wel raad met dat soort volk RUsland enzo
Wel geschikt ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow gaat HBO weer een nieuwe serie maken?
Ik las het netquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat explosietje in Rusland is ook wel een dingetje hè
Ah ja ik lees het ook net.quote:
Dat laatste zal ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja ik lees het ook net.
Echt geen fijne ontwikkelingen.Ik had al eens eerder gehoord dat dit soort wapens in ontwikkeling zouden zijn.
Je moet er niet aan denken dat dat ding om de zoveel dagen over je hoofd langs komt scheren.
Als die dingen jarenlang in de lucht kunnen blijven.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste zal ook wel meevallen.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste zal ook wel meevallen.
Beter dan dat ze op de grond komenquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Als die dingen jarenlang in de lucht kunnen blijven.....
Even spierballen tonen, meer niet. Wereld is met kernwapens gek genoeg best veilig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Als die dingen jarenlang in de lucht kunnen blijven.....
Dat is sowieso wel het geval; niemand durft de ander aan te vallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Even spierballen tonen, meer niet. Wereld is met kernwapens gek genoeg best veilig.
Als we gaan dan gaan we met z'n allen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is sowieso wel het geval; niemand durft de ander aan te vallen.
Die Doomsday weapon van Rusland is ook wel een dingetje zeg!
ZUIPEN!@!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als we gaan dan gaan we met z'n allen.
De kroegen overvallen?quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Vergeleken met Hiroshima is dat echt een gigantische bom.
[ afbeelding ]
Geluid ging 4x keer de wereld rondquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Vergeleken met Hiroshima is dat echt een gigantische bom.
[ afbeelding ]
Gewoon bier zuipen en kut roepen, en dan lijkt alles meteen een heel stuk beter!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een teringzooi is deze wereld toch.
Vooral dat kutquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon bier zuipen en kut roepen, en dan lijkt alles meteen een heel stuk beter!
Joh zo denkt men al 100 jaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:22 schreef Geerd het volgende:
Ook wel een van de redenen om geen kinderen te willen...nu een beetje feesten en zuipen nog..benzine stroomt nog uit de pompt...schoonwater nog,,,maar over 100 jaar..
Over 100 jaar bidt iedereen richting Mekka en is er vrede op aard'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:22 schreef Geerd het volgende:
Ook wel een van de redenen om geen kinderen te willen...nu een beetje feesten en zuipen nog..benzine stroomt nog uit de pompt...schoonwater nog,,,maar over 100 jaar..
Hadden ze toch gelijk gehad ISLAM IS VREDEquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Over 100 jaar bidt iedereen richting Mekka en is er vrede op aard'.
Al veel langer denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh zo denkt men al 100 jaar.
Kak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hadden ze toch gelijk gehad ISLAM IS VREDE
Echt he...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Over 100 jaar bidt iedereen richting Mekka en is er vrede op aard'.
Er komt.altijd ergens gevaar vandaan. Vroeger het rode gevaar uit het oosten. Isis dit dat zus zo.quote:
Ja alleen moeten de Salafisten, Sjiieten en Soennieten en alle andere substromingen elkaar wel eerst de harses in batsen en de overgebleven groep heeft dan vrede en kan naar hartelust homos met het hoofd naar beneden van de hoogste toren af lazeren, verkrachte vrouwen executeren enz enz enz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hadden ze toch gelijk gehad ISLAM IS VREDE
Snap sowieso niet die haat naar rusland...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt.altijd ergens gevaar vandaan. Vroeger het rode gevaar uit het oosten. Isis dit dat zus zo.
Tja ach, als de islam ons niet uitroeit is het wel de golfstroom die gierend tot stilstand komt en ons in een ijstijd stort.quote:
Money money moneyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snap sowieso niet die haat naar rusland...![]()
![]()
![]()
Maar ondertafel wel een nieuwe gas en olie pijpen aanleggen
![]()
![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ach, als de islam ons niet uitroeit is het wel de golfstroom die gierend tot stilstand komt en ons in een ijstijd stort.
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
EN wees eerlijk....ik zou het ook doen
Toen was er nog hoop op vooruitgang door vele uitvindingen vanaf industriele revolutiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh zo denkt men al 100 jaar.
Haha ja veel van die uitvindingen hebben ons nu wel op het randje van de afgrond gebrachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen was er nog hoop op vooruitgang door vele uitvindingen vanaf industriele revolutie
Ik geloof niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die komt als we eenmaal allemaal naar de klote zijn!
Ik vind dat het een beetje stilstaat eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen was er nog hoop op vooruitgang door vele uitvindingen vanaf industriele revolutie
Dan zal uw ziel in de eeuwig brandende zwavelvuren der helle vernietigd worden, gij ongelovige!quote:
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja veel van die uitvindingen hebben ons nu wel op het randje van de afgrond gebracht
Ja hoe lang geleden is de nieuwste iPhone onderhand uitgekomen? Gaat erg traag ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind dat het een beetje stilstaat eigenlijk...
Nu zijn het vooral verbeteringen van het bestaande eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk wat warmte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zal uw ziel in de eeuwig brandende zwavelvuren der helle vernietigd worden, gij ongelovige!![]()
![]()
![]()
nee man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iphonequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe lang geleden is de nieuwste iPhone onderhand uitgekomen? Gaat erg traag ja.
En dat zonder je schuldig te hoeven voelen over de opwarming van de aarde!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk wat warmte.
Precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat zonder je schuldig te hoeven voelen over de opwarming van de aarde!
Ligt er nog ergens een dode duif of zo waar je je lusten op kunt botvieren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn testosteron levels gaan weer gigantisch omhoog merk ik de laatste dagen.
Ja idd waarom eigenlijk??quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en dan heb je nog die multiresistente bacteriën die hevig in opmars zijn omdat in Amerika en Azië voor elk verkoudheidje de zwaarste antibiotica voorgeschreven worden of gewoon vrij verkrijgbaar zijn.
Maar daar is inmiddels ook weer wat op gevonden: bacterifagen.
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei allesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
De aarde mag kapot van mij hoor ik zal toch baden in de weelde van de Hemel!
In Amerika; omdat artsen geen cent aan je verdienen als je per sé antibiotica wil en je zo bij een andere arts kunt shoppen die het WÉL wil voorschrijven.quote:
Nee, naar de sportschool moet ik. En gauw!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er nog ergens een dode duif of zo waar je je lusten op kunt botvieren?
Paar jaar valt wel mee tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei alles
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei alles
Ga je haar en die kleine weer terug brengen ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:38 schreef ToT het volgende:
[..]
In Amerika; omdat artsen geen cent aan je verdienen als je per sé antibiotica wil en je zo bij een andere arts kunt shoppen die het WÉL wil voorschrijven.
In Aziatische landen: deels onwetendheid, deels omdat je daar vaak wel erg snel nare ontstekingen kunt oplopen. Heb daar een keer wondroos gehad die door 2 nare bacteriën veroorzaakt werd en met een dubbele kuur zware antibiotica bestreden moesten worden.
Verder longontsteking gehad en urineweginfectie door uitdroging.En komende maand gaan we weer die kant op!
Ja joh, 't is mooi geweest zo!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ga je haar en die kleine weer terug brengen ?
NI HAO!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef ToT het volgende:
Maar goed, die Chinese telefoons zitten weer vol spyware en die spleetogen zijn de hele wereld ook aan het overnemen door alles op te kopen, dus worden wij straks vierderangse burgers en komen we van de honger en gebrek aan medische zorg over en zit straks iedereen de hele fakking dag "Ni hao" tegen elkaar te roepen.
Een kut karakter hebben lijkt anders vaak juist een garantie om pussy te krijgen, zolang je de looks maar hebt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Boys die geen pussy kunnen krijgen omdat ze of te lelijk zijn of een rot karakter hebben en dan maar een soort act uitvoeren en een persona creëren in de hoop gezien te worden maar dan overschaduwt te worden door de ALPHA GYM BOYS
BAGERRRRRRRRRR
Ligt er maar net aan wat voor dames je zoekt denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kut karakter hebben lijkt anders vaak juist een garantie om pussy te krijgen, zolang je de looks maar hebt.
Valt in het echt toch wel mee, ja of je moet doelen op badguy karakter. Maar daar gaan ook looks bij gepaard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kut karakter hebben lijkt anders vaak juist een garantie om pussy te krijgen, zolang je de looks maar hebt.
Niet zo opscheppen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Looks zijn niet nodig, zolang je maar geld hebt. @:haags_kwartiertje
Of gewoon accepteren dat het niet iets is voor jou en gewoon MOTORRIJDEN WERKEN VAKANTIE !!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Boys die geen pussy kunnen krijgen omdat ze of te lelijk zijn of een rot karakter hebben en dan maar een soort act uitvoeren en een persona creëren in de hoop gezien te worden maar dan overschaduwt worden door de ALPHA GYM BOYS
BAGERRRRRRRRRR
Ja van die types die de benen al spreiden na 2 rosé'tjes natuurlijk, wat dacht jij dan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat voor dames je zoekt denk ik
100x beter dan slijmen bij alles met een vaginaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of gewoon accepteren dat het niet iets is voor jou en gewoon MOTORRIJDEN WERKEN VAKANTIE !!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kut karakter ftw!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hebben ook al 4 tattoes zeker en lipvulling ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van die types die de benen al spreiden na 2 rosé'tjes natuurlijk, wat dacht jij dan!
Tramp stamp boven de bilnaad en alles!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die hebben ook al 4 tattoes zeker en lipvulling ?
Behalve bij @Fancy2 dan majaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
100x beter dan slijmen bij alles met een vagina![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELD
Ja maar is anders, je kan gewoon leuk zijn met 1 chick, maar als je alles wat een gat heeft onder slijmt dan kan dat irritatie opleverenquote:
Ik niet. Nu ff Top Gear en daarna Ewout die in Mexico de bak in draait.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie gaan er voetbal kijken?
K krktr ftwquote:
Tongpiercing vind ik wel geilquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Tramp stamp boven de bilnaad en alles!
Tongpiercing natuurlijk ook he!
JAAAAAAquote:
Absoluut. Echt dolletjes om voetbal te kijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd goed hequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe was het op het strand?
Bestaat top gear nog steeds?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik niet. Nu ff Top Gear en daarna Ewout die in Mexico de bak in draait.
Ik heb geen tv abboquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En terecht ook!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik hou jou al weken in de gaten ventje nu heb ik je
GERAPPOTEERD!
Ik denk ik meld het toch ffquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik had niet anders van je verwacht.
Nee niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zit je wel eens op voetbalprimeur?
Okay, over wie heb je het?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Boys die geen pussy kunnen krijgen omdat ze of te lelijk zijn of een rot karakter hebben en dan maar een soort act uitvoeren en een persona creëren in de hoop gezien te worden maar dan overschaduwt worden door de ALPHA GYM BOYS
BAGERRRRRRRRRR
BANquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
We nemen het mee naar achter
Oh, heb daar nu geniale act, zit onder een account en daar pretendeer ik dan harde kern te zijn, ze happen allemaal lol, gemiddelde IQ is niet hoog daarquote:
Over iedereen die zo doetquote:
KOM OP DAN !!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BAN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BAN
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
HAHHAHAHAHHA
Modpower misbruiken, dit mail ik door hoor.
Zeg maar dag tegen je chickies en status!!
Lijkt me wel heerlijk om daar je hoofd zo lekker tussen te leggen na 14 halve litersquote:
Waarom maak je het danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb dus weer mosselen gemaakt. Deze keer met wijn. Blijft blegh
Dan deel ik virtueel bier uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vanavond denk 1-2
Dan gaat de vlag uit
Chakotayquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je nog een lekkere zuster in de aanbieding?
Ik drink nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan deel ik virtueel bier uit.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik drink niet
doe mij maar een glas water
Ze lijkt op mij dus nee ....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:56 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
heb je nog een lekkere zuster in de aanbieding?
Omdat ik het moet leren. Ik ga door tot ik die ene smaak krijg die mij bevaltquote:
Naja, je kunt niet van alles houden. Voortaan geen mosselen meer dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:59 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb dus weer mosselen gemaakt. Deze keer met wijn. Blijft blegh
In een beslag dopen en dan frituren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Omdat ik het moet leren. Ik ga door tot ik die ene smaak krijg die mij bevalt
Heb je een punt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Er staat helemaal niet of zo mooi moeten zijn. Alleen maar tetten.
Doe die van jou nog eensquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Er staat helemaal niet of zo mooi moeten zijn. Alleen maar tetten.
Die maak jij KAPUTquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe maar kat, die zijn wel lief
Laters!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:03 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
gaat goed, maar ga nu boksen
laterrrr
Oh die kat maakt jou kaput.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben van de harde kern, geen dierenbeul!
Dat is zelfmoord dan, want wie geeft ze eten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh die kat maakt jou kaput.
Ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is zelfmoord dan, want wie geeft ze eten?
Ik ga toch blijven proberen eerstquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:04 schreef devzero het volgende:
[..]
In een beslag dopen en dan frituren.
Echte kameraden van de kuip tot kruiskadequote:
Fock die modeshow joh, je bent zoals je bent Haags.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb pikante saus over mijn shirt gemorst.
NU aftrekken!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb pikante saus over mijn shirt gemorst.
Jawel, met andere presentatoren, maar dit is een herhaling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bestaat top gear nog steeds?
Je vervalt in herhalingquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Jawel, met andere presentatoren, maar dit is een herhaling.
Alleen had ik deze herhaling al eens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |