BEGIN ER NOU NIET OVER.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Zwarte piet discussie gaat zo ongeveer het hele jaar door
Geloof je toch geen reet van...die van diemen was zeker een linkse.. die kunnen ze niet missen in dat stinkhol daarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)se-of-bloedonderzoek
In bepaalde tijden wisten ze wel raad met dat soort volk RUsland enzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BEGIN ER NOU NIET OVER.
Ow gaat HBO weer een nieuwe serie maken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat explosietje in Rusland is ook wel een dingetje hè
Paar maanden Siberië in de winter doet wonderen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
In bepaalde tijden wisten ze wel raad met dat soort volk RUsland enzo
Wel geschikt ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow gaat HBO weer een nieuwe serie maken?
Ik las het netquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat explosietje in Rusland is ook wel een dingetje hè
Ah ja ik lees het ook net.quote:
Dat laatste zal ook wel meevallen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja ik lees het ook net.
Echt geen fijne ontwikkelingen.Ik had al eens eerder gehoord dat dit soort wapens in ontwikkeling zouden zijn.
Je moet er niet aan denken dat dat ding om de zoveel dagen over je hoofd langs komt scheren.
Als die dingen jarenlang in de lucht kunnen blijven.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste zal ook wel meevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |