Over 100 jaar bidt iedereen richting Mekka en is er vrede op aard'.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:22 schreef Geerd het volgende:
Ook wel een van de redenen om geen kinderen te willen...nu een beetje feesten en zuipen nog..benzine stroomt nog uit de pompt...schoonwater nog,,,maar over 100 jaar..
Hadden ze toch gelijk gehad ISLAM IS VREDEquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Over 100 jaar bidt iedereen richting Mekka en is er vrede op aard'.
Al veel langer denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh zo denkt men al 100 jaar.
Kak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hadden ze toch gelijk gehad ISLAM IS VREDE
Echt he...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Over 100 jaar bidt iedereen richting Mekka en is er vrede op aard'.
Er komt.altijd ergens gevaar vandaan. Vroeger het rode gevaar uit het oosten. Isis dit dat zus zo.quote:
Ja alleen moeten de Salafisten, Sjiieten en Soennieten en alle andere substromingen elkaar wel eerst de harses in batsen en de overgebleven groep heeft dan vrede en kan naar hartelust homos met het hoofd naar beneden van de hoogste toren af lazeren, verkrachte vrouwen executeren enz enz enz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hadden ze toch gelijk gehad ISLAM IS VREDE
Snap sowieso niet die haat naar rusland...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er komt.altijd ergens gevaar vandaan. Vroeger het rode gevaar uit het oosten. Isis dit dat zus zo.
Tja ach, als de islam ons niet uitroeit is het wel de golfstroom die gierend tot stilstand komt en ons in een ijstijd stort.quote:
Money money moneyquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Snap sowieso niet die haat naar rusland...![]()
![]()
![]()
Maar ondertafel wel een nieuwe gas en olie pijpen aanleggen
![]()
![]()
Ik ben voorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ach, als de islam ons niet uitroeit is het wel de golfstroom die gierend tot stilstand komt en ons in een ijstijd stort.
Ja hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
EN wees eerlijk....ik zou het ook doen
Toen was er nog hoop op vooruitgang door vele uitvindingen vanaf industriele revolutiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Joh zo denkt men al 100 jaar.
Haha ja veel van die uitvindingen hebben ons nu wel op het randje van de afgrond gebrachtquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen was er nog hoop op vooruitgang door vele uitvindingen vanaf industriele revolutie
Ik geloof niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die komt als we eenmaal allemaal naar de klote zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |