Ik vind dat het een beetje stilstaat eigenlijk...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen was er nog hoop op vooruitgang door vele uitvindingen vanaf industriele revolutie
Dan zal uw ziel in de eeuwig brandende zwavelvuren der helle vernietigd worden, gij ongelovige!quote:
Stel je niet zo aan manquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha ja veel van die uitvindingen hebben ons nu wel op het randje van de afgrond gebracht
Ja hoe lang geleden is de nieuwste iPhone onderhand uitgekomen? Gaat erg traag ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind dat het een beetje stilstaat eigenlijk...
Nu zijn het vooral verbeteringen van het bestaande eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk wat warmte.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zal uw ziel in de eeuwig brandende zwavelvuren der helle vernietigd worden, gij ongelovige!![]()
![]()
![]()
nee man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Iphonequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe lang geleden is de nieuwste iPhone onderhand uitgekomen? Gaat erg traag ja.
En dat zonder je schuldig te hoeven voelen over de opwarming van de aarde!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk wat warmte.
Precies.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat zonder je schuldig te hoeven voelen over de opwarming van de aarde!
Ligt er nog ergens een dode duif of zo waar je je lusten op kunt botvieren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn testosteron levels gaan weer gigantisch omhoog merk ik de laatste dagen.
Ja idd waarom eigenlijk??quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:33 schreef ToT het volgende:
Oh ja, en dan heb je nog die multiresistente bacteriën die hevig in opmars zijn omdat in Amerika en Azië voor elk verkoudheidje de zwaarste antibiotica voorgeschreven worden of gewoon vrij verkrijgbaar zijn.
Maar daar is inmiddels ook weer wat op gevonden: bacterifagen.
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei allesquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
De aarde mag kapot van mij hoor ik zal toch baden in de weelde van de Hemel!
In Amerika; omdat artsen geen cent aan je verdienen als je per sé antibiotica wil en je zo bij een andere arts kunt shoppen die het WÉL wil voorschrijven.quote:
Nee, naar de sportschool moet ik. En gauw!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er nog ergens een dode duif of zo waar je je lusten op kunt botvieren?
Paar jaar valt wel mee tochquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei alles
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar jaar wachten nog dan is de zon uitgebrand ..doei alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |