Ben je van het padje afgegaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mijn eerste jaar vwo/havo was wel echt debiel![]()
Toen uiteindelijk vmbo, maar toen derde en vierde klas, toen ik vertrouwen had en een gigantische etterbak kon zijnDe gekste dingen gedaan
Helaas wel. Had wel echt enorme potentie, maar gedrag liet te wensen over.quote:
Komt goed!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Helaas wel. Had wel echt enorme potentie, maar gedrag liet te wensen over.
En nu op de blaren zitten en kutten met een 21-test om dan maar hbo en wie weet ooit uni te halen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je kunt hem ook gewoon in bed liggen en een paar uur laten janken he..hij hoeft niet altijd zijn zin te krijgen..
slappe ouders tegenwoordig
Mocht het zou uitkomen in een minder druk gebied en er zijn toevallig collegaas van vens daar..ja dan hebt die wel een probleem...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, die dan ook clementie verwachten omdat ze toerist zijn. In het het stadsOV zie je dat ook vaak vind ik, waar anderen uit zichzelf een kaartje bij de bestuurder kopen, komt er een sjakie die dacht dat zijn 24 uurskaart nog geldig is. Die mag dan gewoon doorlopen.
Als die controle er komt is ie wel de sjaak.
MOet er niet aan denken ...quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:24 schreef ToT het volgende:
[..]En jij hebt kinderen?
Anyway, na pakweg 60 ml begon hij ineens als een malle te huilen.
Pas toen ik flink heen en weer met hem ging lopen viel-ie in slaap.
Hij ligt nu boven te meuren en ik ga het zelfde doen.Laterz folks!
@Vanillekwarkquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ken er nog wel 1 in de ONZ-SC
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet wegquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef aloa het volgende:
[..]![]()
Al een tijdje niet meer gepost daar
Wacht maar offiequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Dat is waarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Veel gezelliger hier joh, pesten ze je niet weg
Jullie hebben zelfde bevoegdheden als V&S toch qua bekeuringen uitschrijven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mocht het zou uitkomen in een minder druk gebied en er zijn toevallig collegaas van vens daar..ja dan hebt die wel een probleem...
Wij mogen best veel, mij mogen schrijven voor alles wat de veiligheid, of de goede bedrijfsgang in de weg staat..
Beetje zoals art5 van de wegen verkeerswet...
Alleen dan...
WTF waarom kots jijquote:
Echt niet. Let jij maar opquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja noob jij hebt voorsprong nu
Enige moment dat je ook kans maakt
Wanneer ga ik eens wat zien danquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WTF waarom kots jij
[..]
Echt niet. Let jij maar op
Sowieso!!!quote:
Oké oké oké okéquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer ga ik eens wat zien dan
Geen woorden maar daden flipso
Wanneer kan ik je verwachten?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso!!!
Blaas hem omver
[..]
Oké oké oké oké
Ze zijn jaloers in Alkmaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
Geen ideeeeeeequote:Op dinsdag 13 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wanneer kan ik je verwachten?![]()
Wij hebben zelfs een dak hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |