abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:06:42 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_188409960
Paar weken geleden liep ze rond in een antifa t-shirt. Jammer dat ze de extreme kant op gaat. Dit lijkt mij niet goed voor het doel wat zij wil bereiken.

Hebben deze activisten trouwens niet allemaal bomen gekapt om hun boomhutten en kampvuurtjes van te maken? :') Of was dit ergens anders?

quote:
Greta Thunberg laat zich rondleiden door gemaskerde activisten, maar dat schiet in verkeerde keelgat

Greta Thunberg heeft gisteren een bezoek gebracht aan het bos van Hambach in het Westen van Duitsland, waar milieuactivisten zich al jaren verzetten tegen het rooien van het bos voor mijnbouw. Het Zweedse meisje liet zich rondleiden door gemaskerde activisten en dat komt haar nu op kritiek te staan.

Volgens Süddeutsche Zeitung wilden de activisten hun gelaat niet tonen omdat ze illegale boomhutten bouwen in het bos van Hambach. Thunberg verdedigde de acties van de ‘bosbezetters’ die vorig jaar de politie vanuit hun boomhutten met fecaliën en stenen bekogelden. “Het is absurd dat mensen dat allemaal moeten doen om het woud te beschermen”, verklaarde de grondlegster van de beweging ‘Fridays for Future’. “In vele gevallen is burgerlijke ongehoorzaamheid broodnodig”, aldus Thunberg, “zolang niemand gekwetst raakt en niks wordt beschadigd”.

Het feit dat de tiener zich in het bos liet gidsen door gemaskerde activisten, is in het verkeerde keelgat geschoten bij de autoriteiten. Zo ook bij Herbert Reul (CDU), de minister van Binnenlandse Zaken van Noordrijn-Westfalen: “Greta moet, naar mijn mening, ervoor zorgen dat ze haar legitieme bekommernis voor het klimaat niet in gevaar brengt door zich te omringen met de verkeerde mensen”.

Michael Mertens, voorzitter van de politievakbond, deelt die mening: “Greta Thunberg zien staan naast gemaskerde activisten, voelt gewoon verkeerd aan”. Agenten verwonden door hen met stenen en Molotovcocktails te bekogelen en het beschadigen van allerlei zaken, staat volgens de vakbondsman niet gelijk aan burgerlijke ongehoorzaamheid. Het zijn regelrechte strafbare feiten die moeten vervolgd worden. “En dat staat veraf van de vreedzame protesten van ‘Fridays for Future’”, klinkt het.

De kolenmijnen in het Rijnland en het bos van Hambach zijn de voorbije jaren uitgegroeid tot belangrijke symbolen voor de Europese klimaatbeweging. Het woud is eeuwenoud en herbergt heel wat beschermde diersoorten.

Energieconcern RWE wil wat nog rest van het bos rooien voor bruinkoolontginning. De gedolven bruinkool voedt de nabijgelegen elektriciteitscentrale, maar tegelijkertijd wordt heel veel milieuvervuilende CO2 in de atmosfeer gepompt.

Milieuactivisten bivakkeerden de voorbije jaren in boomhutten in het bos van Hambach om het rooien van het bos te verhinderen. De kampen werden vorig jaar door de politie ontruimd, maar een regionale administratieve rechtbank heeft voorlopig ook een stokje gestoken voor de plannen van RWE. Er worden geen bomen meer gekapt, tot er een oordeel ten gronde is van de rechtbank of het bos al dan niet beschermd moet worden. Dat vonnis wordt ten vroegste in 2020 verwacht.

‘Fridays for Future’ verklaart zich solidair met organisaties die geweldloos dezelfde doelen ondersteunen, zo luidt het. “Daartoe behoren ook organisaties van burgerlijke ongehoorzaamheid”.

https://www.hln.be/nieuws(...)de-keelgat~ab5241da/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:09:38 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_188410013
Ik zie er maar 1
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:10:25 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_188410032
Ik vind haar eng. Alsof ze geen mens is met zelfreflectie en nuance en alles wat een mens een mens maakt.
pi_188410052
Ik ken heel dat kind niet maar vind dat ze een eng gezicht heeft.
Sowieso, op die leeftijd [hoe oud is ze eigenlijk?] jezelf profileren alsof je in je eentje de hele wereld op je schouders moet dragen. :')
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 12 augustus 2019 @ 18:15:14 #5
284411 crew  heywoodu
pi_188410119
Waar zijn de foto's van al die gemaskerde activisten?
pi_188410123
Zielig hoe zo'n kwetsbaar meisje met een geestelijke handicap misbruikt wordt om een punt door te drijven.
pi_188410128
Een beetje castingdirector die z'n vak verstaat belt dit kind toch meteen voor een volgende Addams Family film..? :s)
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:18:47 #8
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188410190
Ik heb dat rare kind nooit gemogen, los van ideologie. Ze doet mij denken aan Volkert.
  Moderator / Redactie FP maandag 12 augustus 2019 @ 18:21:09 #9
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_188410234
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind haar eng. Alsof ze geen mens is met zelfreflectie en nuance en alles wat een mens een mens maakt.
Dit heb ik dus ook, brr.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_188410263
Wie the fuck is Greta tunberg? En wie the fuck is dat creepy zielloze kind op die foto’s?
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:30:09 #11
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_188410415
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:22 schreef Silven het volgende:
Wie the fuck is Greta tunberg? En wie the fuck is dat creepy zielloze kind op die foto’s?
Zij speelde toch ook in die film waar ze uit een tv kroop?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_188410455
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:10 schreef BasEnAad het volgende:
Kind is dan ook autistisch.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_188410463
Ze is 16? en ziet eruit als een negenjarige en gedraagt zich als een oud wijf.

pi_188410475
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kind is dan ook autistisch.
En dus geestelijk beperkt, onverantwoord van alle discipelen om haar als verlosser te zien en onverstandig van haar ouders om haar hieraan bloot te stellen.
pi_188410551
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:33 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

En dus geestelijk beperkt, onverantwoord van alle discipelen om haar als verlosser te zien en onverstandig van haar ouders om haar hieraan bloot te stellen.
Laat dat kind toch lekker. Snap niet dat bepaalde zich zo druk maken om die Greta. Ze roept wat over duurzaamheid en zorg voor de planeet. Nou, veel succes ermee.
pi_188410560
Daar moet gewoon een keer een dikke neger in
  Moderator maandag 12 augustus 2019 @ 18:40:29 #17
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_188410606
ik zie vooral mensen zonder masker
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_188410680
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat dat kind toch lekker. Snap niet dat bepaalde zich zo druk maken om die Greta. Ze roept wat over duurzaamheid en zorg voor de planeet. Nou, veel succes ermee.
Ik kan me werkelijk doodergeren aan alle jongeren, volwassenen en zelfs politici die haar of enerzijds serieus nemen of anderzijds haar een podium geven terwijl ze weten dat er genoeg anderen zijn die dezelfde boodschap kunnen overbrengen en veel geschikter in die rol zijn.

In feite is het niet zo boeiend, maar elke keer als ik weer iemand hoor die positief over haar optreden in deze periode praat irriteer ik me weer. Idem met de constante stroom nieuws over haar.
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:50:42 #19
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188410820
Had die dikke polderkoe geen masker op kunnen doen :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_188410937
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:37 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laat dat kind toch lekker.

Op wie doel je hiermee specifiek, wie moeten dat kind "toch lekker laten", en wat "moet dat kind"?

Ter verduidelijking, dit kind heeft meerdere (waaronder ook ongezonde) psychische diagnoses.

Bedoel je hiermee de mensen die haar aandacht geven, en er bijvoorbeeld voor zorgen dat ze mag speechen in het Britse parlement, Europese commissie in Brussel, Europees parlement in Straatsburg of de paus die haar aanmoedigt?

Wat dus eigenlijk niet kan, want van "haar lekker laten" is dus geen enkele sprake, integendeel dus zoals je kunt lezen.
Of die mensen die van menig zijn dat al deze aandacht compleet overdreven is?

En wat doen? Spijbelen om "te protesteren voor een beter klimaat"?

quote:
Snap niet dat bepaalde zich zo druk maken om die Greta. Ze roept wat over duurzaamheid en zorg voor de planeet. Nou, veel succes ermee.
Nee precies ik snap dat ook niet, al die aandacht, vandaar m'n kritiek.
pi_188410961
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:40 schreef sp3c het volgende:
ik zie vooral mensen zonder masker
Ja, bijzonder.

En ik begrijp alle ophef rondom haar persoon niet zo goed. Al die volwassenen die met haar dwepen alleen omdat ze zegt dat we eens lief voor de planeet moeten zijn. Er zijn wetenschappers die dat al decennia lang roepen en die worden ook niet vertroeteld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 12 augustus 2019 @ 18:59:34 #22
65846 Bocaj
47th President.
pi_188411071
Ze is een soort Jeanne d'Arc, die hoorde ook stemmen en dacht dat zij uitverkoren was om de wereld te redden. Ze werd gebruikt en toen ze niet meer nodig was verbrand.
Ik ben benieuwd wie achter haar zitten en aan de touwtjes trekken.
En het is idd walgelijk dat er misbruik gemaakt wordt van dit gehandicapte kind.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_188411101
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:11 schreef IriYe het volgende:
Ik ken heel dat kind niet maar vind dat ze een eng gezicht heeft.
Sowieso, op die leeftijd [hoe oud is ze eigenlijk?] jezelf profileren alsof je in je eentje de hele wereld op je schouders moet dragen. :')
16.

En dat enge gezicht is het gevolg van fetal alcohol syndrome.
  maandag 12 augustus 2019 @ 19:19:41 #25
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_188411290
Who the fuck is?
pi_188411326
Mijn reactie in een ander topic van zojuist lijkt me hier ook wel gepast:

Dit hele Gretha Thunberg verhaal kan alleen maar slecht aflopen:

quote:
Greta is eleven years old and has gone two months without eating. Her heart rate and blood pressure show clear signs of starvation. She has stopped speaking to anyone but her parents and younger sister, Beata.

After years of depression, eating disorders, and anxiety attacks, she finally receives a medical diagnosis: Asperger’s syndrome, high-functioning autism, and OCD. She also suffers from selective mutism—which explains why she sometimes can’t speak to anyone outside her closest family. When she wants to tell a climate researcher that she plans a school strike on behalf of the environment, she speaks through her father. [...]

Greta does not skip classes from just any school, but one for children with special needs. Many other Swedish families fight hard to get their children into such schools, because places are rare.
Is het toeval dat er in een familie met milieuradicalen twee kinderen zware psychische problemen krijgen?

quote:
Greta is not alone in her mental suffering, according to the book. Her sister Beata, who was 12 when the book was written, lives with ADHD, Asperger’s syndrome, and OCD. She is prone to sudden outbursts of anger, during which she screams obscenities at her mother. What would normally be a 10-minute walk to dance class takes almost an hour because Beata insists on walking with her left foot in front, refuses to step on certain parts of the sidewalk, and demands that her mother walk the same way. She also insists that her mother wait outside during class—she isn’t allowed to move, even to go to the bathroom. The child still ends up weeping in her mother’s arms.
https://quillette.com/201(...)-and-child-activism/

Iedereen die Gretha voor het eigen politieke karretje spant, inclusief de media, moet zich diep en diep schamen en medeverantwoordelijk gehouden worden voor de anafwendbare psychische instorting van dit kind.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188411364
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Is het toeval dat er in een familie met milieuradicalen twee kinderen zware psychische problemen krijgen?
Interessant experiment, dat dan weer wel.
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 12 augustus 2019 @ 19:26:15 #28
22565 asco
Los in deze tent
pi_188411394
Extreem links is de kots van de huidige maatschappij. :r
pi_188411400
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:26 schreef asco het volgende:
Extreem links is de kots van de huidige maatschappij. :r
Dit is gewoon een gehandicapt kind, die ouders zijn de echte smeerlappen :r
pi_188411407
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

16.

Ook dat nog.
Ik lees nu wat ze allemaal mankeert. wist ik niet. Nu ik dit weet zijn mijn reacties wel wat lullig, achteraf. Kut voor het kind, waardeloze ouders enzo.
Ondanks alles zal ik het een eng kind blijven vinden. :@
:+
pi_188412940

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_188413253
quote:
4s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:57 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Op wie doel je hiermee specifiek, wie moeten dat kind "toch lekker laten", en wat "moet dat kind"?

Ter verduidelijking, dit kind heeft meerdere (waaronder ook ongezonde) psychische diagnoses.

Bedoel je hiermee de mensen die haar aandacht geven, en er bijvoorbeeld voor zorgen dat ze mag speechen in het Britse parlement, Europese commissie in Brussel, Europees parlement in Straatsburg of de paus die haar aanmoedigt?

Wat dus eigenlijk niet kan, want van "haar lekker laten" is dus geen enkele sprake, integendeel dus zoals je kunt lezen.
Of die mensen die van menig zijn dat al deze aandacht compleet overdreven is?

En wat doen? Spijbelen om "te protesteren voor een beter klimaat"?
[..]

Nee precies ik snap dat ook niet, al die aandacht, vandaar m'n kritiek.
Laat dat kind toch lekker haar ding doen. En als media en politici haar aandacht willen geven: prima.

Vind je dat vervelend? Dan negeer je de berichtgeving in de media.
pi_188413264
quote:
Dit is nog triester!
  maandag 12 augustus 2019 @ 21:03:40 #34
481998 K21
Cappuccino
pi_188413319
quote:
Kansloze tokkies. :')
pi_188413359
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Mijn reactie in een ander topic van zojuist lijkt me hier ook wel gepast:

Dit hele Gretha Thunberg verhaal kan alleen maar slecht aflopen:
[..]

[..]

https://quillette.com/201(...)-and-child-activism/

Iedereen die Gretha voor het eigen politieke karretje spant, inclusief de media, moet zich diep en diep schamen en medeverantwoordelijk gehouden worden voor de anafwendbare psychische instorting van dit kind.
Bedoel je dat die ouders mogelijk ook autisme hebben? Autisme is namelijk erfelijk en krijg je al vanaf je geboorte. Het kan wel andere psychische problemen triggeren als autisme niet goed behandeld wordt.
ROBODEMONS..................|:(
  maandag 12 augustus 2019 @ 21:06:54 #36
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_188413406
quote:
Fantastisch. :D
  maandag 12 augustus 2019 @ 21:08:13 #37
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_188413439
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Eerder triest , bijna net triest als dat kind zelf
Ik ben inmiddels overleden
pi_188413468
quote:
Downies :') Tweede lijkt wel photoshop btw
pi_188413755
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:43 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik kan me werkelijk doodergeren aan alle jongeren, volwassenen en zelfs politici die haar of enerzijds serieus nemen of anderzijds haar een podium geven terwijl ze weten dat er genoeg anderen zijn die dezelfde boodschap kunnen overbrengen en veel geschikter in die rol zijn.

In feite is het niet zo boeiend, maar elke keer als ik weer iemand hoor die positief over haar optreden in deze periode praat irriteer ik me weer. Idem met de constante stroom nieuws over haar.
Het is manipulatie idd. Zowel van dat kind als van de mensen die haar moeten aanschouwen en aanhoren. Het is geen eerlijke politiek bedrijven.
pi_188413782
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:08 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

16.

Nu je het zegt ja. Dunne bovenlip, aparte ogen. Zou best kunnen.
pi_188414278
quote:
15s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:04 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Bedoel je dat die ouders mogelijk ook autisme hebben? Autisme is namelijk erfelijk en krijg je al vanaf je geboorte. Het kan wel andere psychische problemen triggeren als autisme niet goed behandeld wordt.
Nee ik bedoel dat deze ouders slechte ouders zijn die hun zieke gestoorde kind voor hun politieke karretje spannen.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_188414484
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:01 schreef KoosVogels het volgende:

Laat dat kind toch lekker haar ding doen. En als media en politici haar aandacht willen geven: prima.

Vind je dat vervelend? Dan negeer je de berichtgeving in de media.
De struisvogel act om berichtgeving die ik als "vervelend" acht te negeren of te bagitaliseren is er niet één die van mij is.

Ik vind het ronduit stuitend, dit politieke misbruik van een kind met een flink psychisch dossier. Niks prima, en er is niets om te negeren, alleen maar voor mij, mijn mening om het te geven. Zoals anderen die dat ook doen

Vind je dat vervelend? Dan negeer je zulke reacties nav de berichtgeving in de media zelf maar.
pi_188414499
Het sprookje van de dwerg Asperger en het witte Deugvolk in de héle boze en héle enge gemene buitenwereld.

Olifant met een lange snuit waar ben je?
pi_188414638
quote:
4s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:58 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

De struisvogel act om berichtgeving die ik als "vervelend" acht te negeren of te bagitaliseren is er niet één die van mij is.

Ik vind het ronduit stuitend, dit politieke misbruik van een kind met een flink psychisch dossier. Niks prima, en er is niets om te negeren, alleen maar voor mij, mijn mening om het te geven. Zoals anderen die dat ook doen

Vind je dat vervelend? Dan negeer je zulke reacties nav de berichtgeving in de media zelf maar.
Oké, kerel. Dan maak jij je toch lekker kwaad. Ik wens zowel jou als Greta veel succes.
pi_188414884
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik heb dat rare kind nooit gemogen, los van ideologie. Ze doet mij denken aan Volkert.
Ken je Volkert dan ?
Even dit stellen in jouw stigmatiserend stijl : Jij doet me denken aan Stephan Ernst
pi_188414926
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:37 schreef myShizzle het volgende:
Daar moet gewoon een keer een dikke neger in
^
Waarom worden dit soort racistische posts niet verwijderd?
  maandag 12 augustus 2019 @ 22:26:39 #47
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_188415095
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Hoe is de brugklas?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_188417021
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 21:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee ik bedoel dat deze ouders slechte ouders zijn die hun zieke gestoorde kind voor hun politieke karretje spannen.
Hun zieke gestoorde kind? Hoewel ik het verder met je eens ben, vind ik het nogal treurig om iemand met autisme ziek en gestoord te noemen.
ROBODEMONS..................|:(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:18:33 #49
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_188417036
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 22:18 schreef n__n het volgende:

[..]

^
Waarom worden dit soort racistische posts niet verwijderd?
Niet "racistischer" dan zeggen dat een recent gevangen- en opgesloten crimineel binnenkort Bubba's bitch wordt in de gevangenis.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_188417236
quote:
15s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:16 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Hun zieke gestoorde kind? Hoewel ik het verder met je eens ben, vind ik het nogal treurig om iemand met autisme ziek en gestoord te noemen.
OCD is een stoornis. Autisme is een stoornis, angstaanvallen is een stoornis, selectief mutisme is een stoornis. Het kind staat stijf van de stoornissen.
  dinsdag 13 augustus 2019 @ 00:55:02 #51
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_188417267
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2019 00:48 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

OCD is een stoornis. Autisme is een stoornis, angstaanvallen is een stoornis, selectief mutisme is een stoornis. Het kind staat stijf van de stoornissen.
Ouders hebben is ook wel een aardige stoornis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')