Mij kan het niet schelen wat hij doet, neemt niet weg dat ik het sneu vind dat hij bij elke vrouw waar hij een relatie mee begint dit soort dingen flikt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Leandra het volgende:
8 jaar... let it go!
Denk je werkelijk dat een nieuwe relatie gaat luisteren naar wat jaloerse, haatdragende exen (want zo gaat hij jullie neerzetten) te vertellen hebben?
Degene waar hij na mij mee ging heeft de ex waarmee hij tot 2 jaar geleden een relatie had in het begin al gewaarschuwd. Zij geloofde haar niet, toen het uit was heeft ze weer contact met haar gezocht met de mededeling dat ze haar excuses aan wilde bieden omdat ze toch gelijk had.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus 3 exen willen de huidige relatie vertellen dat de man niet te vertrouwen is.
En laten we eerlijk zijn: jaloers en haatdragend zijn ze ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Leandra het volgende:
8 jaar... let it go!
Denk je werkelijk dat een nieuwe relatie gaat luisteren naar wat jaloerse, haatdragende exen (want zo gaat hij jullie neerzetten) te vertellen hebben?
Waarom weet jij überhaupt nog wat hij uitspookt en laten mensen jou filmpjes zien van hoe hij een ander zoent dan zijn huidige relatie?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen wat hij doet, neemt niet weg dat ik het sneu vind dat hij bij elke vrouw waar hij een relatie mee begint dit soort dingen flikt.
Het is ook niet mijn idee om het te vertellen en dat filmpje te laten zien maar dat van degene waar hij na mij een relatie mee had.
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef Seven. het volgende:
Is zijn huidige vriendin een goede vriendin van je?
Indien ja: inschatten of jouw vriendin dit, gezien de geschiedenis, dit wel wil horen van jou.
Indien nee: bemoei je met je eigen zaken.
Ik vermoed het laatste.
Niet mee bemoeien dus.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom weet jij überhaupt nog wat hij uitspookt en laten mensen jou filmpjes zien van hoe hij een ander zoent dan zijn huidige relatie?
Let it gooooooooquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.
Laat haar een andere hobby zoeken en vertel haar dat je geen behoefte hebt aan updates.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.
Ik vraag me nu af de hoeveelste TS was ....quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wow, zijn al die vrouwen blind ofzo?!.
Niet jouw probleem verder, lekker laten gaan..
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef Lienekien het volgende:
Kun je alle ex-vriendinnen en buurvrouwen even nummeren en ze in een tijdlijn plaatsen, want ik kan het niet goed volgen.
Bedankt.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:07 schreef Grems het volgende:
Wat een baas, zo professioneel je penis hanteren dat je ex er 8 jaar later nog niet overheen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien vindt hij shoarma wel lekker om te eten?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En hoezo hangt die gast zo vaak in de shoarmatent?
Van vreemdgaan krijg je honger.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon zelf met hem vreemdgaan zoals je overduidelijk diep van binnen wil. Lekker een stoeipakje aantrekken, daaroverheen een burka en op naar de lokale shoarmatent.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef SoepKipFreak het volgende:
Zo'n 8 jaar geleden heb ik de relatie die ik destijds had verbroken omdat mijn ex actief was op datingsites.
Hij bleek al een aantal weken iets te hebben met een vrouw die hij via zo'n site had leren kennen, toevallig kende ik haar van vroeger van school.
Ongeveer een half jaar later stuurde ze mij een bericht via facebook met de mededeling dat het uit was omdat hij achter haar buurvrouw aan zat en in de lokale shoarmatent met alle vrouwen zat te flikflooien.
Ongeveer een week later had hij alweer een nieuwe vriendin met wie hij tot 2 jaar geleden een relatie had, ook uitgegaan omdat hij al lang met andere vrouwen zat te rotzooien.
Vorig jaar leerde hij zijn huidige vriendin kennen die na 10 maanden al bij hem is komen wonen. Maar wat ik van buren en van vaste bezoekers van de lokale shoarmatent hoor zit hij weer te flikflooien met andere vrouwen, iemand liet mij een filmpje zien waarop hij met een andere vrouw op het terras zit te zoenen.
Zijn ex (die ik ken) en zijn andere ex met wie hij tot 2 jaar geleden ging willen samen met mij zijn vriendin waarschuwen. Maar moet ik dat wel doen? Zijn huidige vriendin heeft haar huurwoning opgezegd en is bij hem komen wonen in zijn koopwoning, als ze bij hem weg gaat is ze dakloos met 2 puber zoons. Maar aan de andere kant, zij wordt belazerd en grote kans dat hij haar zodra hij haar zat is op straat zet, dat blijkt hij ook te hebben gedaan met degene waar hij mee ging voordat ik een relatie met hem had. Daar woonde hij ook mee samen, en toen bleek hij dus ook op datingsites actief te zijn en van de 1 op andere dag moest zij haar spullen pakken en wegwezen.
Waarom interesseert je dit allemaal nog? Ex van 8 jaar geleden en je bent er nog niet over heenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.
Ies koeltoer...quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:07 schreef Grems het volgende:
Wat een baas, zo professioneel je penis hanteren dat je ex er 8 jaar later nog niet overheen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel simpel: niet mee bemoeien.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef SoepKipFreak het volgende:
Zo'n 8 jaar geleden heb ik de relatie die ik destijds had verbroken omdat mijn ex actief was op datingsites.
Hij bleek al een aantal weken iets te hebben met een vrouw die hij via zo'n site had leren kennen, toevallig kende ik haar van vroeger van school.
Ongeveer een half jaar later stuurde ze mij een bericht via facebook met de mededeling dat het uit was omdat hij achter haar buurvrouw aan zat en in de lokale shoarmatent met alle vrouwen zat te flikflooien.
Ongeveer een week later had hij alweer een nieuwe vriendin met wie hij tot 2 jaar geleden een relatie had, ook uitgegaan omdat hij al lang met andere vrouwen zat te rotzooien.
Vorig jaar leerde hij zijn huidige vriendin kennen die na 10 maanden al bij hem is komen wonen. Maar wat ik van buren en van vaste bezoekers van de lokale shoarmatent hoor zit hij weer te flikflooien met andere vrouwen, iemand liet mij een filmpje zien waarop hij met een andere vrouw op het terras zit te zoenen.
Zijn ex (die ik ken) en zijn andere ex met wie hij tot 2 jaar geleden ging willen samen met mij zijn vriendin waarschuwen. Maar moet ik dat wel doen? Zijn huidige vriendin heeft haar huurwoning opgezegd en is bij hem komen wonen in zijn koopwoning, als ze bij hem weg gaat is ze dakloos met 2 puber zoons. Maar aan de andere kant, zij wordt belazerd en grote kans dat hij haar zodra hij haar zat is op straat zet, dat blijkt hij ook te hebben gedaan met degene waar hij mee ging voordat ik een relatie met hem had. Daar woonde hij ook mee samen, en toen bleek hij dus ook op datingsites actief te zijn en van de 1 op andere dag moest zij haar spullen pakken en wegwezen.
Het interesseert mij ook niet bepaald, vind het sneu voor zijn vriendin maar liefst meng ik me er niet in. Ik ben 8 jaar geleden bij hem weggegaan en heb hem sindsdien ook niet meer gesproken of gezien,quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom interesseert je dit allemaal nog? Ex van 8 jaar geleden en je bent er nog niet over heen
Ja hij ging vroeger over jou heen, moet onuitwisbare indruk hebben achtergelaten
Zuipenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb al 7 jaar een relatie. Mijn vriend is het met die andere dames eens dat de huidige vriendin van m'n ex mag weten met wat voor bedrieger ze gaat, ik heb zelf zoiets van ze komt er net zoals wij alle 3 vanzelf achter, maar ik word er door degene met wie hij na mij ging wel bij betrokken. Haar zeggen dat ze ermee moet stoppen helpt niet, ze wil en zal hem zwart maken bij iedereen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:44 schreef Maikuuul het volgende:
Vrouwen versieren in de shoarmatenten dat na het klappen van een kapsalon met knoflook
Je nog bezig houden met je ex van 8 jaar geledenin de tussentijd geen nieuwe vriend gehad?
Lekker focussen op je eigen leven, mensen doen toch wat ze zelf willen. Dit is enkel negatieve energie, het brengt je nergens. En je hoeft niemand te beschermen, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven/relaties. Als ze het een goede vriendin is oke, maar iemand die je niet kent...
‘Doe wat je niet laten kunt, maar laat mij erbuiten.’quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:26 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik heb al 7 jaar een relatie. Mijn vriend is het met die andere dames eens dat de huidige vriendin van m'n ex mag weten met wat voor bedrieger ze gaat, ik heb zelf zoiets van ze komt er net zoals wij alle 3 vanzelf achter, maar ik word er door degene met wie hij na mij ging wel bij betrokken. Haar zeggen dat ze ermee moet stoppen helpt niet, ze wil en zal hem zwart maken bij iedereen.
Niemand heeft tot nu toe zijn vriendin ingelicht of hem erop aangesproken dus van stalken is geen sprake.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Is dit niet gewoon stalken?
Om vervolgens diep in de nacht nog een shoarmaschotel te halen in de plaatselijke kroeg.quote:
Heb ik al vele keren gezegd de afgelopen week, maar ze wil vandaag het filmpje + een chatgesprek van ons naar haar sturen dus of ik wil of niet ik word erin betrokken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Doe wat je niet laten kunt, maar laat mij erbuiten.’
Want hoe ga jij daar last van hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:29 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Heb ik al vele keren gezegd de afgelopen week, maar ze wil vandaag het filmpje + een chatgesprek van ons naar haar sturen dus of ik wil of niet ik word erin betrokken.
Die shoarmatent is min of meer de plaatselijke kroeg, het is een dorp waar alleen een shoarmatent, snackbar en supermarkt is. Dus alle alco'tjes uit de buurt zitten daar te zuipen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om vervolgens diep in de nacht nog een shoarmaschotel te halen in de plaatselijke kroeg.
Mwah... die ex na jou die alles in de gaten houdt en met andere exen bespreekt lijkt me wel een stalker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:28 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Niemand heeft tot nu toe zijn vriendin ingelicht of hem erop aangesproken dus van stalken is geen sprake.
Dat ik op een gegeven moment zijn vader aan de deur heb en me weer komt bedreigen. Is een paar jaar geleden ook al eens gebeurd. Ik wist toen niet eens dat zijn ex z'n toenmalige vriendin allerlei berichten stuurde, bleek ze dus wel te hebben gedaan, ook met verhalen over mij waardoor mijn ex naar zijn vader is gestapt die er dus vanuit ging dat ik en die andere vrouw samen spanden. Hij heeft ons toen beide opgezocht en een fatsoenlijk woord viel er niet te wisselen met die kerel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want hoe ga jij daar last van hebben?
Ah, het verhaal wordt nog leuker!quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:33 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Dat ik op een gegeven moment zijn vader aan de deur heb en me weer komt bedreigen. Is een paar jaar geleden ook al eens gebeurd. Ik wist toen niet eens dat zijn ex z'n toenmalige vriendin allerlei berichten stuurde, bleek ze dus wel te hebben gedaan, ook met verhalen over mij waardoor mijn ex naar zijn vader is gestapt die er dus vanuit ging dat ik en die andere vrouw samen spanden. Hij heeft ons toen beide opgezocht en een fatsoenlijk woord viel er niet te wisselen met die kerel.
Die ex gaat er iig wel lol van hebben dat er 3 exen zijn die jaren later nog zo gefrustreerd zijn dat ze een clubje hebben opgericht dat alleen maar over hem gaat.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want hoe ga jij daar last van hebben?
Ik kom niet in die shoarmatent, ben er niet meer geweest sinds wij uit elkaar zijn. Woon zelf ruim een half uur rijden er vandaan. Maar heb nog wel contact met sommige mensen uit zijn straat, daar destijds vriendschap mee gesloten en ben niet van plan vriendschappen op te geven vanwege mijn ex.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... die ex na jou die alles in de gaten houdt en met andere exen bespreekt lijkt me wel een stalker.
En gezien jij/jullie daar niets van zeggen, gewoon in meegaan en daarmee zelfs voeden is dat voor jullie alledrie een behoorlijk ongezonde situatie die weldegelijk stalken is of daaraan grenst.
Overigens geloof ik er geen snars van dat je hem al 8 jaar niet meer gezien hebt maar in shoarmatenten nog wel over hem hoort.
Mensen blijven dat soort informatie niet zomaar geven.
En nog heb je met hen geen ander onderwerp dan je ex.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:36 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik kom niet in die shoarmatent, ben er niet meer geweest sinds wij uit elkaar zijn. Woon zelf ruim een half uur rijden er vandaan. Maar heb nog wel contact met sommige mensen uit zijn straat, daar destijds vriendschap mee gesloten en ben niet van plan vriendschappen op te geven vanwege mijn ex.
Een zwangerschap en een gedwongen abortus kan er nog wel bij.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedere paar posts komt er weer een detail bij. Goed opgezet, ts.
In plaats van meteen alle informatie en details in de OP te zetten, ontwikkelt het verhaal zich met de lengte van dit topic.
Spannend!
Ik ben nu al benieuwd wat er zo meteen nog uitkomt.
Ik praat veelal alleen maar over andere dingen met hun. Maar zodra ze iets over hem horen of hem iets hebben zien doen lichten ze mij in, heb al vaak gezegd dat het me niks kan schelen gezien we al 8 jaar uit elkaar zijn en de relatie heeft ook maar anderhalf jaar geduurd. Zolang ze een tijd lang niet in de shoarmatent komen hebben ze ook niks over hem te vertellen want op andere plekken komen ze hem nooit tegen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog heb je met hen geen ander onderwerp dan je ex.
Vraag je eens af waarom.
Kennelijk weet je dat dan niet echt over te brengen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik praat veelal alleen maar over andere dingen met hun. Maar zodra ze iets over hem horen of hem iets hebben zien doen lichten ze mij in, heb al vaak gezegd dat het me niks kan schelen gezien we al 8 jaar uit elkaar zijn en de relatie heeft ook maar anderhalf jaar geduurd. Zolang ze een tijd lang niet in de shoarmatent komen hebben ze ook niks over hem te vertellen.
Als ze dan iets over hem zeggen dan zeg jij, ik hoef dit niet te horen want het kan mij niks schelen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik praat veelal alleen maar over andere dingen met hun. Maar zodra ze iets over hem horen of hem iets hebben zien doen lichten ze mij in, heb al vaak gezegd dat het me niks kan schelen gezien we al 8 jaar uit elkaar zijn en de relatie heeft ook maar anderhalf jaar geduurd. Zolang ze een tijd lang niet in de shoarmatent komen hebben ze ook niks over hem te vertellen.
Bij sommige mensen helpt dat maar niet bij iedereen. Ik zeg ook altijd dat het vanzelf wel uit zal komen waarmee hij bezig is. Ik ben toen ik met hem ging ook voor hem gewaarschuwd, maar geloofde de verhalen niet maar kwam er ook vanzelf achter dat het waar was.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze dan iets over hem zeggen dan zeg jij, ik hoef dit niet te horen want het kan mij niks schelen.
Dan stopt het vanzelf.
Nog zo'n prima advies van mij.
En ineens gaat het toch weer over hem.........quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Bij sommige mensen helpt dat maar niet bij iedereen. Ik zeg ook altijd dat het vanzelf wel uit zal komen waarmee hij bezig is. Ik ben toen ik met hem ging ook voor hem gewaarschuwd, maar geloofde de verhalen niet maar kwam er ook vanzelf achter dat het waar was.
Met hem was ik al klaar de dag dat ik de relatie verbrak. Alleen bepaalde mensen (vooral degene waar hij na mij wat mee had) blijven hem overal volgen, vooral zij is degene die mij telkens ongevraagd op de hoogte blijft stellen van wat hij doet, met wie hij een relatie heeft e.d. Blokkeren op facebook heeft geen nut, maakt ze gewoon een nieuw profiel aan en stuurt weer pb's.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:49 schreef rival het volgende:
[..]
En ineens gaat het toch weer over hem.........
Ik denk dat je er nog niet zo klaar mee bent.
Nou en? Hoe is dit een reden om "vrienden" die telkens over hem beginnen niet af te kappen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Bij sommige mensen helpt dat maar niet bij iedereen. Ik zeg ook altijd dat het vanzelf wel uit zal komen waarmee hij bezig is. Ik ben toen ik met hem ging ook voor hem gewaarschuwd, maar geloofde de verhalen niet maar kwam er ook vanzelf achter dat het waar was.
Allemaal mensen die al dan niet iets met hem gehad hebben, en zich al jaren druk maken over zijn doen en laten.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het zit je wel diep hé?!
Je ex heeft het halve dorp in zijn greep en vader doet gewoon mee
He? Die gozer is ongetwijfeld dubieus, maar deze ex is dan ook niet helemaal lekker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:51 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Met hem was ik al klaar de dag dat ik de relatie verbrak. Alleen bepaalde mensen (vooral degene waar hij na mij wat mee had) blijven hem overal volgen, vooral zij is degene die mij telkens ongevraagd op de hoogte blijft stellen van wat hij doet, met wie hij een relatie heeft e.d. Blokkeren op facebook heeft geen nut, maakt ze gewoon een nieuw profiel aan en stuurt weer pb's.
En wat wil je hier nou horen?quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:51 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Met hem was ik al klaar de dag dat ik de relatie verbrak. Alleen bepaalde mensen (vooral degene waar hij na mij wat mee had) blijven hem overal volgen, vooral zij is degene die mij telkens ongevraagd op de hoogte blijft stellen van wat hij doet, met wie hij een relatie heeft e.d. Blokkeren op facebook heeft geen nut, maakt ze gewoon een nieuw profiel aan en stuurt weer pb's.
Wanneer ze tijdenlang niets over hem horen spreken ze er met geen woord over. Dan is het gewoon een leuke vriendengroep waarmee ik samen met mijn vriend regelmatig afspreek, stedentripjes maken met een groep. Pas zodra hij een nieuwe relatie krijgt of zoals nu pas is gaan samenwonen beginnen ze erover.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou en? Hoe is dit een reden om "vrienden" die telkens over hem beginnen niet af te kappen?
Waar drijft die vriendschap eigenlijk op? Hebben jullie wel een andere basis dan over hem praten?
Oh, eigenlijk word jij ook gestalked door zijn volgende ex en daarom denk je dat het een goed idee is zijn huidige vriendin te informeren.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:51 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Nou en? Maak duidelijk dat je geen interesse hebt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:54 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wanneer ze tijdenlang niets over hem horen spreken ze er met geen woord over. Dan is het gewoon een leuke vriendengroep waarmee ik samen met mijn vriend regelmatig afspreek, stedentripjes maken met een groep. Pas zodra hij een nieuwe relatie krijgt of zoals nu pas is gaan samenwonen beginnen ze erover.
Geen idee, het is een beetje een "vaag" mens maar heel goed ken ik haar ook niet. Ken haar van vroeger van school, zaten bij elkaar in de klas maar ging niet met haar om, ze zat altijd alleen in de pauzes.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het niet kunnen dat de ex die jou constant er bij betrekt zelf niet over hem heen is en jouw wilt gebruiken om die vent te zieken.?
Maar als jij aangeeft er niet bij betrokken wilt raken en zij blijft maar doorgaan is dan toch wat vreemd?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:00 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Geen idee, het is een beetje een "vaag" mens maar heel goed ken ik haar ook niet. Ken haar van vroeger van school, zaten bij elkaar in de klas maar ging niet met haar om, ze zat altijd alleen in de pauzes.
Daar lijkt het inderdaad wel op. Imo is die ex is een groter probleem voor TS dan die vent zelf.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het niet kunnen dat de ex die jou constant er bij betrekt zelf niet over hem heen is en jouw wilt gebruiken om die vent te zieken.?
Klopt maar hoor van meer mensen dat ze nogal drammerig kan zijn. Sommige mensen zijn blijkbaar zo.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar als jij aangeeft er niet bij betrokken wilt raken en zij blijft maar doorgaan is dan toch wat vreemd?
Met mijn ex heb ik inderdaad geen probleem, relatie destijds verbroken. Het beetje spullen wat van mij was en bij hem thuis lag mee terug genomen naar mijn eigen huis en we hebben elkaar vervolgens nooit meer gezien of gesproken. Wanneer iemand mij belazerd ben ik er altijd in 1x klaar mee, maak daar ver ook geen woorden meer aan vuil. Gebeurd is gebeurd en weer vrolijk verder.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad wel op. Imo is die ex is een groter probleem voor TS dan die vent zelf.
Ja dan moet je zorgen dat je geen contact meer met haar hebt of heel erg duidelijk maken dat het haar probleem is. Lijkt alsof het niet eens om die nieuwe vriendin van hem gaat maar puur om hem.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:02 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Klopt maar hoor van meer mensen dat ze nogal drammerig kan zijn. Sommige mensen zijn blijkbaar zo.
Net als dat andere topic. Leuk man, die schoolvakantiesquote:Op maandag 12 augustus 2019 09:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedere paar posts komt er weer een detail bij. Goed opgezet, ts.
In plaats van meteen alle informatie en details in de OP te zetten, ontwikkelt het verhaal zich met de lengte van dit topic.
Spannend!
Ik ben nu al benieuwd wat er zo meteen nog uitkomt.
PB's van een persoon waar je niet mee bevriend bent komt in een aparte inbox waarvan je geen meldingen krijgt. Dus daar zou je geen last van moeten hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:51 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wat ik soms wel uit haar berichten op kan maken is dat ze er heel erg van baalt dat ze hem ooit vertrouwde, ook zij was door mensen in de shoarmatent voor hem gewaarschuwd toen ze eens eten ging halen zonder hem. Maar zij nam het ook niet serieus. Ze zei eens toen ze net bij hem weg was dat ze zichzelf heel dom voelde. Misschien dat ze nu wraak wil om zichzelf weer goed te voelen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan moet je zorgen dat je geen contact meer met haar hebt of heel erg duidelijk maken dat het haar probleem is. Lijkt alsof het niet eens om die nieuwe vriendin van hem gaat maar puur om hem.
Als diegene een gemeenschappelijke vriend in zijn/haar lijst heeft staan dan krijg je wel meldingen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
PB's van een persoon waar je niet mee bevriend bent komt in een aparte inbox waarvan je geen meldingen krijgt. Dus daar zou je geen last van moeten hebben.
Ze vindt het gewoon leuk om het over hem te hebben of aan hem te denken. Er is geen sprake van contacten verbreken, al dan niet met zijn directe omgeving.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:11 schreef Lienekien het volgende:
Wat wil je nou concreet voor advies horen?
Ze hebben een HALF JAAR wat gehad, als je daar 7 jaar later nog niet overheen bent dan ben je niet goed en heeft hij waarschijnlijk nog 450 prima redenen gehad om het uit te maken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:06 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wat ik soms wel uit haar berichten op kan maken is dat ze er heel erg van baalt dat ze hem ooit vertrouwde, ook zij was door mensen in de shoarmatent voor hem gewaarschuwd toen ze eens eten ging halen zonder hem. Maar zij nam het ook niet serieus. Ze zei eens toen ze net bij hem weg was dat ze zichzelf heel dom voelde. Misschien dat ze nu wraak wil om zichzelf weer goed te voelen.
Klopt, zijn 3x ex heeft inderdaad toen na een aantal jaren de relatie over ging met die andere om te zeggen dat ze gelijk had gehad over hem. Hij heeft dus inmiddels bijna een jaar een relatie met iemand waarmee die nu samenwoont. Zijn andere ex kwam daar pas achter toen ze op een verkoopgroep op facebook foto's van zijn woonkamer voorbij zag komen met de mededeling dat er meerdere spullen te koop waren. Toen heeft ze dus weer contact gezocht met ex nummer 2 doe vervolgens met het idee is gekomen om zijn vriendin te waarschuwen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:10 schreef Leandra het volgende:
Dus jij had 8 jaar geleden periode X een relatie met hem gehad, daarna heeft hij een half jaar een relatie gehad met superstalker ex, die ook gelijk de volgende verkering gewaarschuwd heeft en toen die relatie na 5,5 jaar over ging heeft zij zelf contact gezocht met de superstalker ex die 5,5 jaar daarvoor een half jaartje wat met hem had gehad?
Not buying.
Is dat the place to be als je een een wijfie zoekt ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De shoarmatent loopt wel als een rode draad door het verhaal he.
Hij eet dan ook alleen kippenshoarma, want chickies!quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Waarom zeg je niet gewoon tegen die griet dat ze op moet zouten?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:16 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Klopt, zijn 3x ex heeft inderdaad toen na een aantal jaren de relatie over ging met die andere om te zeggen dat ze gelijk had gehad over hem. Hij heeft dus inmiddels bijna een jaar een relatie met iemand waarmee die nu samenwoont. Zijn andere ex kwam daar pas achter toen ze op een verkoopgroep op facebook foto's van zijn woonkamer voorbij zag komen met de mededeling dat er meerdere spullen te koop waren. Toen heeft ze dus weer contact gezocht met ex nummer 2 doe vervolgens met het idee is gekomen om zijn vriendin te waarschuwen.
Wat interesseert al die exen jou nou weer. Totaal irrelevant. Je hebt al 7 jaar een vriendje. Laat zijn leven los, laat zijn omgeving los. Verbreek de contacten. Ga niet meer shoarma eten daar.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:16 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Klopt, zijn 3x ex heeft inderdaad toen na een aantal jaren de relatie over ging met die andere om te zeggen dat ze gelijk had gehad over hem. Hij heeft dus inmiddels bijna een jaar een relatie met iemand waarmee die nu samenwoont. Zijn andere ex kwam daar pas achter toen ze op een verkoopgroep op facebook foto's van zijn woonkamer voorbij zag komen met de mededeling dat er meerdere spullen te koop waren. Toen heeft ze dus weer contact gezocht met ex nummer 2 doe vervolgens met het idee is gekomen om zijn vriendin te waarschuwen.
Pittige saus erbij...quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik praat met mijn vriend nooit over exen, heb hem alleen het bericht laten lezen wat ik van die vrouw kreeg.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:16 schreef Leandra het volgende:
Wat een asociaal gedrag richting je huidige relatie ook, zowel van jou als van iedereen om je heen die kennelijk steeds maar over je ex moet blijven praten.
Ja, wist je niet hè... weet je waar je moet zijn en waar je je dochter weg moet houden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Is dat the place to be als je een een wijfie zoekt ofzo?
Die club exen zit wel in de vriendenclub. Dan gaat het er ook nooit over als je vriend er bij is?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik praat met mijn vriend nooit over exen, heb hem alleen het bericht laten lezen wat ik van die vrouw kreeg.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:54 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wanneer ze tijdenlang niets over hem horen spreken ze er met geen woord over. Dan is het gewoon een leuke vriendengroep waarmee ik samen met mijn vriend regelmatig afspreek, stedentripjes maken met een groep. Pas zodra hij een nieuwe relatie krijgt of zoals nu pas is gaan samenwonen beginnen ze erover.
Dat je er überhaupt mee bezig bent is asociaal, ook van anderen, en als je hem "alleen dat bericht laat lezen" is dat ook gewoon ermee bezig zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik praat met mijn vriend nooit over exen, heb hem alleen het bericht laten lezen wat ik van die vrouw kreeg.
Vrouwen versieren en knoflook gaat niet zo goed samen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wist je niet hè... weet je waar je moet zijn en waar je je dochter weg moet houden.
Als ze zelf ook al aan de shoarma zitten misschien wel?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:23 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Vrouwen versieren en knoflook gaat niet zo goed samen.
Nee, dank u vriendelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zelf ook al aan de shoarma zitten misschien wel?
Dan meuren ze allebei uit hun bek en er is daar ook nog alcohol in spel dus zoveel zal dat niet uitmakenquote:
Hoe weet je dit allemaal? Is dit een oude fokster ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:35 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, TS woont dus in Duitsland, op 8 hoog met uitzicht op Delfzijl.
Lijkt me een behoorlijk zwaar leven als je naar Duitsland moet verhuizen en dan alsnog 8 hoog met uitzicht op Delfzijl woont.
Dan had je beter in Wildervank kunnen blijven Alida.
Ik denk dat ze 8 hoog woont IN Delfzijl.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:35 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, TS woont dus in Duitsland, op 8 hoog met uitzicht op Delfzijl.
Lijkt me een behoorlijk zwaar leven als je naar Duitsland moet verhuizen en dan alsnog 8 hoog met uitzicht op Delfzijl woont.
Dan had je beter in Wildervank kunnen blijven Alida.
Ik las dat ze 3 maanden geleden naar Duitsland verhuisd was....quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 8 hoog woont IN Delfzijl.
Doe eens een linkje?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat ze 3 maanden geleden naar Duitsland verhuisd was....
En dus 8 hoog met uitzicht op Delfzijl..
Nou snap ik sowieso het nut van hoogbouw in die contreien niet, en ik heb niet de illusie dat de hoogbouw die er is hoogwaardige vrije sector is.
R&P / Bewust kindvrij zijn en niet geaccepteerd door familiequote:
TRV / Midweek weg, waar naartoe? Juist of Schiermonnikoog?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:21 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wij wonen net 3 maanden in Duitsland. Ben niet van plan om nog eens te verhuizen.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:20 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Heb helaas alleen een balkon, woon op 8 hoog. Maar wel met uitzicht op het Wad (Delfzijl) maar ik heb daar geen kuuroord en dat is waar we naartoe willen.
Druk met ex, kinderen van familie, poepswingen, vakanties met oom en tante.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, deze TS zien we niet meer terug.
En maar heen en weer rijden naar die nicht die tegenover haar ouders woont.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Druk met ex, kinderen van familie, poepswingen, vakanties met oom en tante.
Geen wonder dat ze geen kinderen wil, helemaal geen tijd voor.
Op Viva ook met regelmaat actief met dergelijke verzonnen dingenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Is dit een oude fokster ofzo?
Ja zie hier nu boven de andere topics.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op Viva ook met regelmaat actief met dergelijke verzonnen dingen
Die FOK!ster uit de provincie waar dit me aan doet denken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op Viva ook met regelmaat actief met dergelijke verzonnen dingen
Yup, met (ongeveer) dezelfde namen als hier.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die FOK!ster uit de provincie waar dit me aan doet denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |