Mij kan het niet schelen wat hij doet, neemt niet weg dat ik het sneu vind dat hij bij elke vrouw waar hij een relatie mee begint dit soort dingen flikt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Leandra het volgende:
8 jaar... let it go!
Denk je werkelijk dat een nieuwe relatie gaat luisteren naar wat jaloerse, haatdragende exen (want zo gaat hij jullie neerzetten) te vertellen hebben?
Degene waar hij na mij mee ging heeft de ex waarmee hij tot 2 jaar geleden een relatie had in het begin al gewaarschuwd. Zij geloofde haar niet, toen het uit was heeft ze weer contact met haar gezocht met de mededeling dat ze haar excuses aan wilde bieden omdat ze toch gelijk had.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus 3 exen willen de huidige relatie vertellen dat de man niet te vertrouwen is.
En laten we eerlijk zijn: jaloers en haatdragend zijn ze ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Leandra het volgende:
8 jaar... let it go!
Denk je werkelijk dat een nieuwe relatie gaat luisteren naar wat jaloerse, haatdragende exen (want zo gaat hij jullie neerzetten) te vertellen hebben?
Waarom weet jij überhaupt nog wat hij uitspookt en laten mensen jou filmpjes zien van hoe hij een ander zoent dan zijn huidige relatie?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen wat hij doet, neemt niet weg dat ik het sneu vind dat hij bij elke vrouw waar hij een relatie mee begint dit soort dingen flikt.
Het is ook niet mijn idee om het te vertellen en dat filmpje te laten zien maar dat van degene waar hij na mij een relatie mee had.
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef Seven. het volgende:
Is zijn huidige vriendin een goede vriendin van je?
Indien ja: inschatten of jouw vriendin dit, gezien de geschiedenis, dit wel wil horen van jou.
Indien nee: bemoei je met je eigen zaken.
Ik vermoed het laatste.
Niet mee bemoeien dus.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom weet jij überhaupt nog wat hij uitspookt en laten mensen jou filmpjes zien van hoe hij een ander zoent dan zijn huidige relatie?
Let it gooooooooquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.
Laat haar een andere hobby zoeken en vertel haar dat je geen behoefte hebt aan updates.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.
Ik vraag me nu af de hoeveelste TS was ....quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wow, zijn al die vrouwen blind ofzo?!.
Niet jouw probleem verder, lekker laten gaan..
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef Lienekien het volgende:
Kun je alle ex-vriendinnen en buurvrouwen even nummeren en ze in een tijdlijn plaatsen, want ik kan het niet goed volgen.
Bedankt.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:07 schreef Grems het volgende:
Wat een baas, zo professioneel je penis hanteren dat je ex er 8 jaar later nog niet overheen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien vindt hij shoarma wel lekker om te eten?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En hoezo hangt die gast zo vaak in de shoarmatent?
Van vreemdgaan krijg je honger.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gewoon zelf met hem vreemdgaan zoals je overduidelijk diep van binnen wil. Lekker een stoeipakje aantrekken, daaroverheen een burka en op naar de lokale shoarmatent.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef SoepKipFreak het volgende:
Zo'n 8 jaar geleden heb ik de relatie die ik destijds had verbroken omdat mijn ex actief was op datingsites.
Hij bleek al een aantal weken iets te hebben met een vrouw die hij via zo'n site had leren kennen, toevallig kende ik haar van vroeger van school.
Ongeveer een half jaar later stuurde ze mij een bericht via facebook met de mededeling dat het uit was omdat hij achter haar buurvrouw aan zat en in de lokale shoarmatent met alle vrouwen zat te flikflooien.
Ongeveer een week later had hij alweer een nieuwe vriendin met wie hij tot 2 jaar geleden een relatie had, ook uitgegaan omdat hij al lang met andere vrouwen zat te rotzooien.
Vorig jaar leerde hij zijn huidige vriendin kennen die na 10 maanden al bij hem is komen wonen. Maar wat ik van buren en van vaste bezoekers van de lokale shoarmatent hoor zit hij weer te flikflooien met andere vrouwen, iemand liet mij een filmpje zien waarop hij met een andere vrouw op het terras zit te zoenen.
Zijn ex (die ik ken) en zijn andere ex met wie hij tot 2 jaar geleden ging willen samen met mij zijn vriendin waarschuwen. Maar moet ik dat wel doen? Zijn huidige vriendin heeft haar huurwoning opgezegd en is bij hem komen wonen in zijn koopwoning, als ze bij hem weg gaat is ze dakloos met 2 puber zoons. Maar aan de andere kant, zij wordt belazerd en grote kans dat hij haar zodra hij haar zat is op straat zet, dat blijkt hij ook te hebben gedaan met degene waar hij mee ging voordat ik een relatie met hem had. Daar woonde hij ook mee samen, en toen bleek hij dus ook op datingsites actief te zijn en van de 1 op andere dag moest zij haar spullen pakken en wegwezen.
Waarom interesseert je dit allemaal nog? Ex van 8 jaar geleden en je bent er nog niet over heenquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.
Ies koeltoer...quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:07 schreef Grems het volgende:
Wat een baas, zo professioneel je penis hanteren dat je ex er 8 jaar later nog niet overheen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heel simpel: niet mee bemoeien.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:54 schreef SoepKipFreak het volgende:
Zo'n 8 jaar geleden heb ik de relatie die ik destijds had verbroken omdat mijn ex actief was op datingsites.
Hij bleek al een aantal weken iets te hebben met een vrouw die hij via zo'n site had leren kennen, toevallig kende ik haar van vroeger van school.
Ongeveer een half jaar later stuurde ze mij een bericht via facebook met de mededeling dat het uit was omdat hij achter haar buurvrouw aan zat en in de lokale shoarmatent met alle vrouwen zat te flikflooien.
Ongeveer een week later had hij alweer een nieuwe vriendin met wie hij tot 2 jaar geleden een relatie had, ook uitgegaan omdat hij al lang met andere vrouwen zat te rotzooien.
Vorig jaar leerde hij zijn huidige vriendin kennen die na 10 maanden al bij hem is komen wonen. Maar wat ik van buren en van vaste bezoekers van de lokale shoarmatent hoor zit hij weer te flikflooien met andere vrouwen, iemand liet mij een filmpje zien waarop hij met een andere vrouw op het terras zit te zoenen.
Zijn ex (die ik ken) en zijn andere ex met wie hij tot 2 jaar geleden ging willen samen met mij zijn vriendin waarschuwen. Maar moet ik dat wel doen? Zijn huidige vriendin heeft haar huurwoning opgezegd en is bij hem komen wonen in zijn koopwoning, als ze bij hem weg gaat is ze dakloos met 2 puber zoons. Maar aan de andere kant, zij wordt belazerd en grote kans dat hij haar zodra hij haar zat is op straat zet, dat blijkt hij ook te hebben gedaan met degene waar hij mee ging voordat ik een relatie met hem had. Daar woonde hij ook mee samen, en toen bleek hij dus ook op datingsites actief te zijn en van de 1 op andere dag moest zij haar spullen pakken en wegwezen.
Het interesseert mij ook niet bepaald, vind het sneu voor zijn vriendin maar liefst meng ik me er niet in. Ik ben 8 jaar geleden bij hem weggegaan en heb hem sindsdien ook niet meer gesproken of gezien,quote:Op maandag 12 augustus 2019 07:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom interesseert je dit allemaal nog? Ex van 8 jaar geleden en je bent er nog niet over heen
Ja hij ging vroeger over jou heen, moet onuitwisbare indruk hebben achtergelaten
Zuipenquote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb al 7 jaar een relatie. Mijn vriend is het met die andere dames eens dat de huidige vriendin van m'n ex mag weten met wat voor bedrieger ze gaat, ik heb zelf zoiets van ze komt er net zoals wij alle 3 vanzelf achter, maar ik word er door degene met wie hij na mij ging wel bij betrokken. Haar zeggen dat ze ermee moet stoppen helpt niet, ze wil en zal hem zwart maken bij iedereen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:44 schreef Maikuuul het volgende:
Vrouwen versieren in de shoarmatenten dat na het klappen van een kapsalon met knoflook
Je nog bezig houden met je ex van 8 jaar geledenin de tussentijd geen nieuwe vriend gehad?
Lekker focussen op je eigen leven, mensen doen toch wat ze zelf willen. Dit is enkel negatieve energie, het brengt je nergens. En je hoeft niemand te beschermen, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen leven/relaties. Als ze het een goede vriendin is oke, maar iemand die je niet kent...
‘Doe wat je niet laten kunt, maar laat mij erbuiten.’quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:26 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik heb al 7 jaar een relatie. Mijn vriend is het met die andere dames eens dat de huidige vriendin van m'n ex mag weten met wat voor bedrieger ze gaat, ik heb zelf zoiets van ze komt er net zoals wij alle 3 vanzelf achter, maar ik word er door degene met wie hij na mij ging wel bij betrokken. Haar zeggen dat ze ermee moet stoppen helpt niet, ze wil en zal hem zwart maken bij iedereen.
Niemand heeft tot nu toe zijn vriendin ingelicht of hem erop aangesproken dus van stalken is geen sprake.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:24 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Is dit niet gewoon stalken?
Om vervolgens diep in de nacht nog een shoarmaschotel te halen in de plaatselijke kroeg.quote:
Heb ik al vele keren gezegd de afgelopen week, maar ze wil vandaag het filmpje + een chatgesprek van ons naar haar sturen dus of ik wil of niet ik word erin betrokken.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
‘Doe wat je niet laten kunt, maar laat mij erbuiten.’
Want hoe ga jij daar last van hebben?quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:29 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Heb ik al vele keren gezegd de afgelopen week, maar ze wil vandaag het filmpje + een chatgesprek van ons naar haar sturen dus of ik wil of niet ik word erin betrokken.
Die shoarmatent is min of meer de plaatselijke kroeg, het is een dorp waar alleen een shoarmatent, snackbar en supermarkt is. Dus alle alco'tjes uit de buurt zitten daar te zuipen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:28 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Om vervolgens diep in de nacht nog een shoarmaschotel te halen in de plaatselijke kroeg.
Mwah... die ex na jou die alles in de gaten houdt en met andere exen bespreekt lijkt me wel een stalker.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:28 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Niemand heeft tot nu toe zijn vriendin ingelicht of hem erop aangesproken dus van stalken is geen sprake.
Dat ik op een gegeven moment zijn vader aan de deur heb en me weer komt bedreigen. Is een paar jaar geleden ook al eens gebeurd. Ik wist toen niet eens dat zijn ex z'n toenmalige vriendin allerlei berichten stuurde, bleek ze dus wel te hebben gedaan, ook met verhalen over mij waardoor mijn ex naar zijn vader is gestapt die er dus vanuit ging dat ik en die andere vrouw samen spanden. Hij heeft ons toen beide opgezocht en een fatsoenlijk woord viel er niet te wisselen met die kerel.quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Want hoe ga jij daar last van hebben?
Ah, het verhaal wordt nog leuker!quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:33 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Dat ik op een gegeven moment zijn vader aan de deur heb en me weer komt bedreigen. Is een paar jaar geleden ook al eens gebeurd. Ik wist toen niet eens dat zijn ex z'n toenmalige vriendin allerlei berichten stuurde, bleek ze dus wel te hebben gedaan, ook met verhalen over mij waardoor mijn ex naar zijn vader is gestapt die er dus vanuit ging dat ik en die andere vrouw samen spanden. Hij heeft ons toen beide opgezocht en een fatsoenlijk woord viel er niet te wisselen met die kerel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |