Mij kan het niet schelen wat hij doet, neemt niet weg dat ik het sneu vind dat hij bij elke vrouw waar hij een relatie mee begint dit soort dingen flikt.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Leandra het volgende:
8 jaar... let it go!
Denk je werkelijk dat een nieuwe relatie gaat luisteren naar wat jaloerse, haatdragende exen (want zo gaat hij jullie neerzetten) te vertellen hebben?
Degene waar hij na mij mee ging heeft de ex waarmee hij tot 2 jaar geleden een relatie had in het begin al gewaarschuwd. Zij geloofde haar niet, toen het uit was heeft ze weer contact met haar gezocht met de mededeling dat ze haar excuses aan wilde bieden omdat ze toch gelijk had.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus 3 exen willen de huidige relatie vertellen dat de man niet te vertrouwen is.
En laten we eerlijk zijn: jaloers en haatdragend zijn ze ook.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:59 schreef Leandra het volgende:
8 jaar... let it go!
Denk je werkelijk dat een nieuwe relatie gaat luisteren naar wat jaloerse, haatdragende exen (want zo gaat hij jullie neerzetten) te vertellen hebben?
Waarom weet jij überhaupt nog wat hij uitspookt en laten mensen jou filmpjes zien van hoe hij een ander zoent dan zijn huidige relatie?quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:00 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Mij kan het niet schelen wat hij doet, neemt niet weg dat ik het sneu vind dat hij bij elke vrouw waar hij een relatie mee begint dit soort dingen flikt.
Het is ook niet mijn idee om het te vertellen en dat filmpje te laten zien maar dat van degene waar hij na mij een relatie mee had.
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:01 schreef Seven. het volgende:
Is zijn huidige vriendin een goede vriendin van je?
Indien ja: inschatten of jouw vriendin dit, gezien de geschiedenis, dit wel wil horen van jou.
Indien nee: bemoei je met je eigen zaken.
Ik vermoed het laatste.
Niet mee bemoeien dus.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom weet jij überhaupt nog wat hij uitspookt en laten mensen jou filmpjes zien van hoe hij een ander zoent dan zijn huidige relatie?
Let it gooooooooquote:Op maandag 12 augustus 2019 00:03 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Geen vriendin, maar een vriendin van mij is sinds kort hun buurvrouw en heeft veel contact met haar. Ook zij ziet regelmatig wat hij doet als ze toevallig in de shoarmatent is wanneer mijn ex z'n vriendin 's avonds werkt.
Laat haar een andere hobby zoeken en vertel haar dat je geen behoefte hebt aan updates.quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:04 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
De ex met wie hij na mij ging houdt hem nog veel in de gaten en vervolgens stuurt ze me alles via mail, vraag ik zelf niet om, doet ze uit zichzelf. Ze zegt dat ze vrouwen wil beschermen tegen hem. Ook zijn wij beide toen we achter zijn vreemdgaan kwamen geslagen door hem toen we hem ermee confronteerden.
Ik vraag me nu af de hoeveelste TS was ....quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:30 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Wow, zijn al die vrouwen blind ofzo?!.
Niet jouw probleem verder, lekker laten gaan..
quote:Op maandag 12 augustus 2019 00:10 schreef Lienekien het volgende:
Kun je alle ex-vriendinnen en buurvrouwen even nummeren en ze in een tijdlijn plaatsen, want ik kan het niet goed volgen.
Bedankt.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:07 schreef Grems het volgende:
Wat een baas, zo professioneel je penis hanteren dat je ex er 8 jaar later nog niet overheen is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien vindt hij shoarma wel lekker om te eten?quote:Op maandag 12 augustus 2019 01:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En hoezo hangt die gast zo vaak in de shoarmatent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |