abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:35:24 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403045
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Want hoe ga jij daar last van hebben?
Die ex gaat er iig wel lol van hebben dat er 3 exen zijn die jaren later nog zo gefrustreerd zijn dat ze een clubje hebben opgericht dat alleen maar over hem gaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:36:35 #52
486624 SoepKipFreak
Ik hou van kippensoep
pi_188403061
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:32 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah... die ex na jou die alles in de gaten houdt en met andere exen bespreekt lijkt me wel een stalker.
En gezien jij/jullie daar niets van zeggen, gewoon in meegaan en daarmee zelfs voeden is dat voor jullie alledrie een behoorlijk ongezonde situatie die weldegelijk stalken is of daaraan grenst.

Overigens geloof ik er geen snars van dat je hem al 8 jaar niet meer gezien hebt maar in shoarmatenten nog wel over hem hoort.
Mensen blijven dat soort informatie niet zomaar geven.
Ik kom niet in die shoarmatent, ben er niet meer geweest sinds wij uit elkaar zijn. Woon zelf ruim een half uur rijden er vandaan. Maar heb nog wel contact met sommige mensen uit zijn straat, daar destijds vriendschap mee gesloten en ben niet van plan vriendschappen op te geven vanwege mijn ex.
  Moderator maandag 12 augustus 2019 @ 09:37:51 #53
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_188403077
Iedere paar posts komt er weer een detail bij. Goed opgezet, ts.
In plaats van meteen alle informatie en details in de OP te zetten, ontwikkelt het verhaal zich met de lengte van dit topic.
Spannend!
Ik ben nu al benieuwd wat er zo meteen nog uitkomt. :D
F.K.A. SuperwormJim
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:38:29 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403082
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:36 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Ik kom niet in die shoarmatent, ben er niet meer geweest sinds wij uit elkaar zijn. Woon zelf ruim een half uur rijden er vandaan. Maar heb nog wel contact met sommige mensen uit zijn straat, daar destijds vriendschap mee gesloten en ben niet van plan vriendschappen op te geven vanwege mijn ex.
En nog heb je met hen geen ander onderwerp dan je ex.
Vraag je eens af waarom.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:39:28 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403091
quote:
17s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Iedere paar posts komt er weer een detail bij. Goed opgezet, ts.
In plaats van meteen alle informatie en details in de OP te zetten, ontwikkelt het verhaal zich met de lengte van dit topic.
Spannend!
Ik ben nu al benieuwd wat er zo meteen nog uitkomt. :D
Een zwangerschap en een gedwongen abortus kan er nog wel bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:41:57 #56
486624 SoepKipFreak
Ik hou van kippensoep
pi_188403122
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

En nog heb je met hen geen ander onderwerp dan je ex.
Vraag je eens af waarom.
Ik praat veelal alleen maar over andere dingen met hun. Maar zodra ze iets over hem horen of hem iets hebben zien doen lichten ze mij in, heb al vaak gezegd dat het me niks kan schelen gezien we al 8 jaar uit elkaar zijn en de relatie heeft ook maar anderhalf jaar geduurd. Zolang ze een tijd lang niet in de shoarmatent komen hebben ze ook niks over hem te vertellen want op andere plekken komen ze hem nooit tegen.

Toen hij een tijd single was ook niks over hem gehoord, maar nu die weer een vriendin heeft word ik er weer bij betrokken helaas.
pi_188403130
Mijn advies.

maandag 12 augustus 2019 @ 09:43:25 #58
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403137
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Ik praat veelal alleen maar over andere dingen met hun. Maar zodra ze iets over hem horen of hem iets hebben zien doen lichten ze mij in, heb al vaak gezegd dat het me niks kan schelen gezien we al 8 jaar uit elkaar zijn en de relatie heeft ook maar anderhalf jaar geduurd. Zolang ze een tijd lang niet in de shoarmatent komen hebben ze ook niks over hem te vertellen.
Kennelijk weet je dat dan niet echt over te brengen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188403139
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:41 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Ik praat veelal alleen maar over andere dingen met hun. Maar zodra ze iets over hem horen of hem iets hebben zien doen lichten ze mij in, heb al vaak gezegd dat het me niks kan schelen gezien we al 8 jaar uit elkaar zijn en de relatie heeft ook maar anderhalf jaar geduurd. Zolang ze een tijd lang niet in de shoarmatent komen hebben ze ook niks over hem te vertellen.
Als ze dan iets over hem zeggen dan zeg jij, ik hoef dit niet te horen want het kan mij niks schelen.
Dan stopt het vanzelf.

Nog zo'n prima advies van mij.
pi_188403149
Het zit je wel diep hé?!

Je ex heeft het halve dorp in zijn greep en vader doet gewoon mee _O-
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:45:18 #61
486624 SoepKipFreak
Ik hou van kippensoep
pi_188403160
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:43 schreef rival het volgende:

[..]

Als ze dan iets over hem zeggen dan zeg jij, ik hoef dit niet te horen want het kan mij niks schelen.
Dan stopt het vanzelf.

Nog zo'n prima advies van mij.
Bij sommige mensen helpt dat maar niet bij iedereen. Ik zeg ook altijd dat het vanzelf wel uit zal komen waarmee hij bezig is. Ik ben toen ik met hem ging ook voor hem gewaarschuwd, maar geloofde de verhalen niet maar kwam er ook vanzelf achter dat het waar was.
pi_188403200
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Bij sommige mensen helpt dat maar niet bij iedereen. Ik zeg ook altijd dat het vanzelf wel uit zal komen waarmee hij bezig is. Ik ben toen ik met hem ging ook voor hem gewaarschuwd, maar geloofde de verhalen niet maar kwam er ook vanzelf achter dat het waar was.
En ineens gaat het toch weer over hem.........

Ik denk dat je er nog niet zo klaar mee bent.
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:51:54 #63
486624 SoepKipFreak
Ik hou van kippensoep
pi_188403218
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:49 schreef rival het volgende:

[..]

En ineens gaat het toch weer over hem.........

Ik denk dat je er nog niet zo klaar mee bent.
Met hem was ik al klaar de dag dat ik de relatie verbrak. Alleen bepaalde mensen (vooral degene waar hij na mij wat mee had) blijven hem overal volgen, vooral zij is degene die mij telkens ongevraagd op de hoogte blijft stellen van wat hij doet, met wie hij een relatie heeft e.d. Blokkeren op facebook heeft geen nut, maakt ze gewoon een nieuw profiel aan en stuurt weer pb's.
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:52:44 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403229
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:45 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Nou en? Hoe is dit een reden om "vrienden" die telkens over hem beginnen niet af te kappen?

Waar drijft die vriendschap eigenlijk op? Hebben jullie wel een andere basis dan over hem praten?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188403232
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het zit je wel diep hé?!

Je ex heeft het halve dorp in zijn greep en vader doet gewoon mee _O-
Allemaal mensen die al dan niet iets met hem gehad hebben, en zich al jaren druk maken over zijn doen en laten. _O- Is die vent de lokaal bekende dorpscrimineel ofzo, dat ook buitenstaanders zich met hem bezighouden?
pi_188403236
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:51 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Met hem was ik al klaar de dag dat ik de relatie verbrak. Alleen bepaalde mensen (vooral degene waar hij na mij wat mee had) blijven hem overal volgen, vooral zij is degene die mij telkens ongevraagd op de hoogte blijft stellen van wat hij doet, met wie hij een relatie heeft e.d. Blokkeren op facebook heeft geen nut, maakt ze gewoon een nieuw profiel aan en stuurt weer pb's.
He? Die gozer is ongetwijfeld dubieus, maar deze ex is dan ook niet helemaal lekker.
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:54:10 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188403241
quote:

[..]

En wat wil je hier nou horen?
The love you take is equal to the love you make.
pi_188403244
Smaad, laster, stalking, opruiing. Zeg maar waarvan hij aangifte mag doen.

Laat die vent lekker met rust. Oh, en lekkere ‘vrienden’ zijn dat die jou na 8 jaar nog blijven confronteren met verhalen over je ex, zelfs terwijl je al lang en breed een nieuwe vriend hebt. Ik denk dat een hoop mensen die je kent een hobby moeten gaan zoeken. Als je dit bij mij zou flikken, met een groepje mij achter m’n rug om zwartmaken, dan had ik je ook opgezocht. De grootste fout die hij gemaakt heeft is dat hij zo te horen te vaak z’n dick in crazy heeft gestoken.

Tot zover mijn mening.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2019 09:55:45 ]
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:54:59 #69
486624 SoepKipFreak
Ik hou van kippensoep
pi_188403248
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou en? Hoe is dit een reden om "vrienden" die telkens over hem beginnen niet af te kappen?

Waar drijft die vriendschap eigenlijk op? Hebben jullie wel een andere basis dan over hem praten?
Wanneer ze tijdenlang niets over hem horen spreken ze er met geen woord over. Dan is het gewoon een leuke vriendengroep waarmee ik samen met mijn vriend regelmatig afspreek, stedentripjes maken met een groep. Pas zodra hij een nieuwe relatie krijgt of zoals nu pas is gaan samenwonen beginnen ze erover.
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:56:51 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403258
quote:

[..]

Oh, eigenlijk word jij ook gestalked door zijn volgende ex en daarom denk je dat het een goed idee is zijn huidige vriendin te informeren.

Toen het een tijdje stil was omdat hij geen relatie had deed hij het waarschijnlijk weer met haar.
Daarom was ze stil en daarom zit ze hem en zijn nieuwe vriendin nog steeds te stalken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  maandag 12 augustus 2019 @ 09:57:51 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403263
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:54 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Wanneer ze tijdenlang niets over hem horen spreken ze er met geen woord over. Dan is het gewoon een leuke vriendengroep waarmee ik samen met mijn vriend regelmatig afspreek, stedentripjes maken met een groep. Pas zodra hij een nieuwe relatie krijgt of zoals nu pas is gaan samenwonen beginnen ze erover.
Nou en? Maak duidelijk dat je geen interesse hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188403267
Zou het niet kunnen dat de ex die jou constant er bij betrekt zelf niet over hem heen is en jouw wilt gebruiken om die vent te zieken.?
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:00:15 #73
486624 SoepKipFreak
Ik hou van kippensoep
pi_188403283
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 09:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Zou het niet kunnen dat de ex die jou constant er bij betrekt zelf niet over hem heen is en jouw wilt gebruiken om die vent te zieken.?
Geen idee, het is een beetje een "vaag" mens maar heel goed ken ik haar ook niet. Ken haar van vroeger van school, zaten bij elkaar in de klas maar ging niet met haar om, ze zat altijd alleen in de pauzes.
pi_188403292
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:00 schreef SoepKipFreak het volgende:

[..]

Geen idee, het is een beetje een "vaag" mens maar heel goed ken ik haar ook niet. Ken haar van vroeger van school, zaten bij elkaar in de klas maar ging niet met haar om, ze zat altijd alleen in de pauzes.
Maar als jij aangeeft er niet bij betrokken wilt raken en zij blijft maar doorgaan is dan toch wat vreemd?
  maandag 12 augustus 2019 @ 10:01:45 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188403297
Die vent heeft iig een radar voor gestoorde wijven.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')