Ja, wist je niet hè... weet je waar je moet zijn en waar je je dochter weg moet houden.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:16 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Is dat the place to be als je een een wijfie zoekt ofzo?
Die club exen zit wel in de vriendenclub. Dan gaat het er ook nooit over als je vriend er bij is?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik praat met mijn vriend nooit over exen, heb hem alleen het bericht laten lezen wat ik van die vrouw kreeg.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 09:54 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wanneer ze tijdenlang niets over hem horen spreken ze er met geen woord over. Dan is het gewoon een leuke vriendengroep waarmee ik samen met mijn vriend regelmatig afspreek, stedentripjes maken met een groep. Pas zodra hij een nieuwe relatie krijgt of zoals nu pas is gaan samenwonen beginnen ze erover.
Dat je er überhaupt mee bezig bent is asociaal, ook van anderen, en als je hem "alleen dat bericht laat lezen" is dat ook gewoon ermee bezig zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:18 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Ik praat met mijn vriend nooit over exen, heb hem alleen het bericht laten lezen wat ik van die vrouw kreeg.
Vrouwen versieren en knoflook gaat niet zo goed samen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, wist je niet hè... weet je waar je moet zijn en waar je je dochter weg moet houden.
Als ze zelf ook al aan de shoarma zitten misschien wel?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:23 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Vrouwen versieren en knoflook gaat niet zo goed samen.
Nee, dank u vriendelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze zelf ook al aan de shoarma zitten misschien wel?
Dan meuren ze allebei uit hun bek en er is daar ook nog alcohol in spel dus zoveel zal dat niet uitmakenquote:
Hoe weet je dit allemaal? Is dit een oude fokster ofzo?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:35 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, TS woont dus in Duitsland, op 8 hoog met uitzicht op Delfzijl.
Lijkt me een behoorlijk zwaar leven als je naar Duitsland moet verhuizen en dan alsnog 8 hoog met uitzicht op Delfzijl woont.
Dan had je beter in Wildervank kunnen blijven Alida.
Ik denk dat ze 8 hoog woont IN Delfzijl.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:35 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, TS woont dus in Duitsland, op 8 hoog met uitzicht op Delfzijl.
Lijkt me een behoorlijk zwaar leven als je naar Duitsland moet verhuizen en dan alsnog 8 hoog met uitzicht op Delfzijl woont.
Dan had je beter in Wildervank kunnen blijven Alida.
Ik las dat ze 3 maanden geleden naar Duitsland verhuisd was....quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 8 hoog woont IN Delfzijl.
Doe eens een linkje?quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik las dat ze 3 maanden geleden naar Duitsland verhuisd was....
En dus 8 hoog met uitzicht op Delfzijl..
Nou snap ik sowieso het nut van hoogbouw in die contreien niet, en ik heb niet de illusie dat de hoogbouw die er is hoogwaardige vrije sector is.
R&P / Bewust kindvrij zijn en niet geaccepteerd door familiequote:
TRV / Midweek weg, waar naartoe? Juist of Schiermonnikoog?quote:Op vrijdag 26 juli 2019 16:21 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Wij wonen net 3 maanden in Duitsland. Ben niet van plan om nog eens te verhuizen.
quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:20 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Heb helaas alleen een balkon, woon op 8 hoog. Maar wel met uitzicht op het Wad (Delfzijl) maar ik heb daar geen kuuroord en dat is waar we naartoe willen.
Druk met ex, kinderen van familie, poepswingen, vakanties met oom en tante.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, deze TS zien we niet meer terug.
En maar heen en weer rijden naar die nicht die tegenover haar ouders woont.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Druk met ex, kinderen van familie, poepswingen, vakanties met oom en tante.
Geen wonder dat ze geen kinderen wil, helemaal geen tijd voor.
Op Viva ook met regelmaat actief met dergelijke verzonnen dingenquote:Op maandag 12 augustus 2019 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe weet je dit allemaal? Is dit een oude fokster ofzo?
Ja zie hier nu boven de andere topics.quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op Viva ook met regelmaat actief met dergelijke verzonnen dingen
Die FOK!ster uit de provincie waar dit me aan doet denken?quote:Op maandag 12 augustus 2019 11:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op Viva ook met regelmaat actief met dergelijke verzonnen dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |