Dat het Duits is weet ik, maar kan er niet veel nuttige reviews over vinden.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:50 schreef Postbus100 het volgende:
Juist is heel klein (kleiner dan Vlieland), maar wel Duits /buitenland.
Meer weet ik er niet over te zeggen.
Ik bedoel : dan is het misschien iets avontuurlijker dan Schiermonnikoog. Met sauerbrot enzo.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:55 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Dat het Duits is weet ik, maar kan er niet veel nuttige reviews over vinden.
Duits eten ken ik wel, wij zijn al vaak op Borkum en Norderney geweest voor een vakantie. Gaat me dus meer om het eiland zelf, de omgeving, de natuur.quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik bedoel : dan is het misschien iets avontuurlijker dan Schiermonnikoog. Met sauerbrot enzo.
In het buitenland is misschien spannend maar ook gevaarlijk. Stel dat ze geen Nederlands kunnen? Of stel dat je je paspoort kwijt raakt. Is er dan wel een Nederlandse ambassade op het Eiland? Kun je er Nederlands type eten kopen?quote:Op zondag 11 augustus 2019 23:57 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik bedoel : dan is het misschien iets avontuurlijker dan Schiermonnikoog. Met sauerbrot enzo.
Heb helaas alleen een balkon, woon op 8 hoog. Maar wel met uitzicht op het Wad (Delfzijl) maar ik heb daar geen kuuroord en dat is waar we naartoe willen.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:10 schreef borbit het volgende:
[..]
In het buitenland is misschien spannend maar ook gevaarlijk. Stel dat ze geen Nederlands kunnen? Of stel dat je je paspoort kwijt raakt. Is er dan wel een Nederlandse ambassade op het Eiland? Kun je er Nederlands type eten kopen?
Je kunt beter gewoon in de buurt blijven. Als je een achtertuin hebt zou je daar tentjes kunnen opzetten. En dan lekker barbecueën. Kun je 's avonds gewoon veilig in je eigen bed slapen.
Oké dan is Juist niet héél ver weg. Maar het is toch oppassen in het buitenland. Sluit maar een goede reisverzekering af. En zorg voor kopieën van je belangrijke documenten. Als je het echt wil doen ga ik je niet tegenhouden. Maar het is wel onverstandig zoveel risico te nemen. En waarvoor eigenlijk. Je kan tegenwoordig gewoon op de computer foto's bekijken van verre plekken. Is veel veiliger zo.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:20 schreef SoepKipFreak het volgende:
[..]
Heb helaas alleen een balkon, woon op 8 hoog. Maar wel met uitzicht op het Wad (Delfzijl) maar ik heb daar geen kuuroord en dat is waar we naartoe willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |