Mooi wel hoe je volledig voorbij gaat aan het punt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het proces-Wilders is sowieso een politiek proces tegen een van de opponenten van Rutte cs.
Ook al zal ik in geen 100 jaar op Wilders of zijn PVV stemmen, deze hele rechtszaak is een schandaal.
als dat zo zou zijn dan zie ik dat als een probleem alleen is het tegendeel waar juist in dit geval.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als Trump zijn ambt misbruikt om een politieke tegenstander kwaad te doen zie je dat niet als een probleem?
Waar is het bewijs?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Trump heeft als president een buitenlandse mogendheid onder druk gezet om 1 van zijn politieke tegenstanders schade te doen. Heb je hier wel of geen problemen mee?
Ik denk het laatste en dat ze gewoon slaafs zijn aan de media.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nee, ze zien het echt niet. Ze missen het grote plaatje. Of ze zijn zo blij met nieuwe actie tegen Trump dat het niet uit maakt of het weer gebaseerd is op leugens.
Want het doel heiligt de middelen
Nee dat hoort absoluut niet bij zijn functie, en nee het gaat niet over de 2016 election!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:32 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan zie ik dat als een probleem alleen is het tegendeel waar juist in dit geval.
Dit soort zaken hoort gewoon bij zn functie en het gaat over de 2016 election ,
Ja ja jaquote:
Heb net de link gepost waar iuit duidelijk is dat het wel degelijk bij zijn functie hoort en vooral met oekraine .quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee dat hoort absoluut niet bij zijn functie, en nee het gaat niet over de 2016 election!
" Good because I heard you had a prosecutor who was very good and he was shut down and that's really unfair. A lot of people are talking about that, the way they shut your very good prosecutor down and you had some very bad people involved. Mr. Giuliani is a highly respected man. He was the mayor of New York City, a great mayor, and I would like him to call you. I will ask him to call you along with the Attorney General. Rudy very much knows what's happening and he is a very capable guy. If you could speak to him that would be great. The former ambassador from the United States, the woman, was bad news and the people she was dealing with in the Ukraine were bad news so I just want to let you know that. The other thing, There's a lot of talk about Biden's son, that Biden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me."quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Heb net de link gepost waar iuit duidelijk is dat het wel degelijk bij zijn functie hoort en vooral met oekraine .
Volgens mij moet je het transcript maar eens lezen want hij vraagt om het onderzoek van wat er gebeurde in 2016 er is met geen woord gerept over 2020
Anders zie ik daar graag bewijs van je over en dan uitgelicht in het transcript en dus niet wat msm er van gemaakt heeft
Hier het transcript , dan kan je perfect aanwijzen waar trump het heeft over de 2020 verkiezing:
https://www.whitehouse.go(...)lassified09.2019.pdf
Hij had het over crowdstrike en wat er gebeurde tijdens de verkiezingen en mbt Mueller.
En hij had het over wat biden zelf heeft gezegd ivm het weg sturen van de aanklager (wat op tape staat)
Hier kan je dat zien.
Je geeft precies aan wat ik zeg , maar vergeet intussen het andere deel.Nogmaals waar heeft hij het over de 2020 electionquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:58 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
" Good because I heard you had a prosecutor who was very good and he was shut down and that's really unfair. A lot of people are talking about that, the way they shut your very good prosecutor down and you had some very bad people involved. Mr. Giuliani is a highly respected man. He was the mayor of New York City, a great mayor, and I would like him to call you. I will ask him to call you along with the Attorney General. Rudy very much knows what's happening and he is a very capable guy. If you could speak to him that would be great. The former ambassador from the United States, the woman, was bad news and the people she was dealing with in the Ukraine were bad news so I just want to let you know that. The other thing, There's a lot of talk about Biden's son, that Biden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me."
Was dat nou zo moeilijk? Eerder in de transcript vroeg hij om een favor, direct nadat ze het over de steun (die dus net daarvoor opgeschort was) van de VS hadden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:23 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Je geeft precies aan wat ik zeg , maar vergeet intussen het andere deel.Nogmaals waar heeft hij het over de 2020 election
Hij had het over wat er met crowdstrike gebeurde en het mueller onderzoek en in het midden van het gesprek heeft hij het over wat biden heeft gezegd en dat er nogal commotie over was, dus in feite niets wat niet mag en totaal anders dan wat jij verklaart.
Volgens mij vrij normaal te vragen aangeizen men dus dat agreement heeft, of ivnd je dat hij ondanks het agreement maar niets moet vragen.
En het deel mbt de steun zijn insinuaties van de media en jou kant zonder bewijs, terwijl trump wel aan geeft dat hij vind dat de andere landen te weinig doen voor oekraine.
Ter informatie: men wist in oekraine niet eens dat de steun vertraagd was:
https://www.dailywire.com(...)til-month-after-call
En tevens geeft trump aan al het tegen gehouden te hebben voor het gesprek , dus wederom 2 keer een niets nada nothingburger.
Je zus man, je lijkt wel zo'n idioot die alles wat alternatieve media berichten gelooft. Alles wat je hier zegt lees ik op sites als ninefornews en xandernieuws. Die van Trump een grote held maken en van anderen de slechtsten die er bestaan..quote:Op maandag 30 september 2019 23:27 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het verschil tussen hillary en de rest is dat hillary daadwerkelijk crooked is.
Ik weet niet of je een beetje info hebt over het reilen en zelen van hillary?
Crooked is niets anders dan een woord voor iemand die oneerlijk is, en hillary is dat in bijna elke vezel.
Of je het nu wil hebben over het gedoe van het vrij pleiten van een child trafficker persoon die onder haar werkte ten tijde van haiti.
Of je het nu hebt over de vele leugens die ze verteld heeft en verzonnen momenten zoals dat ze beschoten zou zijn toen ze naar een leger basis ging .
Of dat ze de slachtoffers van haar man heeft behandeld.
Om nog maar te zwijgen over hoeveel mensen er om haar heen toevallig zijn gestorven of die opgepakt zijn wegens pedofilie.
En de lijst is nog veel langer van het gedeelte dat ze in arkansas woonde voordat bill president werd.
Clinton cash is mischien een tip om je iets meer te informeren of gebruik duck duck go .
En dan hebben we nog de foundation die verdacht veel geld krijgt van de zo goede russen net na een deal over uranium en dan is het grootste gedeelte van de miljoenen besteed aan salaris en onkosten lol
Man dat wijf is zo corrupt daar kunnen ze in de gevangenis nog veel van leren
Heb je wel gezien waar die president dat zei? Dat zei hij niet 1 op 1 tegen journalisten. Maar heilige Trump zat er naast. Hij wreef die man zelfs over zijn derde been...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:34 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Waar is het bewijs?
De present van oekraine zegt zelf dat er geen sprake was van druk.
Dus je wil zonder bewijs je punt maken terwijl de personen over wie het ging zeiden geen druk te voelen en daar was ook geen bewijs van.
Volgens mij snap je het niet helemaal
Kerel/Meid,quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Het proces-Wilders is sowieso een politiek proces tegen een van de opponenten van Rutte cs.
Ook al zal ik in geen 100 jaar op Wilders of zijn PVV stemmen, deze hele rechtszaak is een schandaal.
maar je weet toch dat trump dit al lang gezegd heeft tegen de pers dat hij hoopte dat alles onderzocht zou worden, zowel oekraine alswel australie italie en de UK.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:00 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:
[..]
Heb je wel gezien waar die president dat zei? Dat zei hij niet 1 op 1 tegen journalisten. Maar heilige Trump zat er naast. Hij wreef die man zelfs over zijn derde been...
Ingestudeerd dus. Ook toevallig dat Trump en die man van Oekraine met elkaar gingen praten, nadat het gebeuren was uitgelekt. Erg toevallig.
De complaint is gemaakt door iemand van de cia , jawel dezelfde cia die al die dingen deed waardoor oorlogen komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:50 schreef Vis1980 het volgende:
Man, man wat een idioterie, ZidB. Blijf jij maar lekker volhouden dat Trump onschendbaar is en daar gewoon zn werk deed. Vandaag the complaint die je ook nog eens onbetrouwbaar vindt. Ik wens je veel succes.
Waar was je toen trump zn Russia collusion onderzoek beizig was? toen vond je het zeker wel goed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
Dat de aanhangers van Trump het prima vinden dat hij de president van Oekraïne heeft gevraagd een politieke rivaal te onderzoeken, betekent natuurlijk niet dat dat ook prima is.
Uiteindelijk is impeachment ook gewoon een politiek proces, oftewel een spel van meerderheden. Het Huis van Afgevaardigden vindt in meerderheid dat Trump over de schreef is gegaan en lanceert daarom een impeachmentprocedure. Maar dat betekent natuurlijk niet dat Trump ook daadwerkelijk wordt afgezet. Dat zal afhangen van de Senaat.
Pas als de Republikeinse kiezer zich massaal tegen Trump keert, zullen Republikeinse Senatoren hun steun aan hem opgeven.
Dan bedoel je je eigen plaat, want blijkbaar heb je totaal geen sjoege van hoe dit soort zaken werken en poog je niet eens te verdiepen hoe iets echt zit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat maar, deze dikke plaat kan ik (nu) niet tegenop.
Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 07:43 schreef dellipder het volgende:
It's all about the money...
[ afbeelding ]
bron
Heeft niets met shady websites te maken , er is gewoon video van dat hij dat voor in de tuin van het witte huis tegen de media zegt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 01:26 schreef illusions het volgende:
"Trump heeft het al gemeld"
Trump dit.. Trump dat.. kan je ook voor jezelf denken i.p.v. shady nieuwssites te echo'en?
Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Denk dat deze samenvatting voor hier ook wel nuttig is.
Je moet van mij helemaal niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?
Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet van mij helemaal niks.
Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Dit vind ik totaal niet boeiend.
Je komt een beetje warrig over. Wat bedoel je precies? En wat heeft dat met Trump te maken?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?
Wat denk je van schiff en pelosi? Daar is al behoorlijk wat info van naar boven gekomen.
Overigens is het vaticaan ook al op deze manier gepakt gisteren of eregister
mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Denk dat deze samenvatting voor hier ook wel nuttig is.
Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.
Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.
Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.
En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Man man man leuker kan je het niet maken
Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet van mij helemaal niks.
Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Dit vind ik totaal niet boeiend.
Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...
Zoals?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:09 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.
Wel grappig is dat zetpilled in werkelijk bijna elke post de drang heeft om te moeten verkondigen dat zijn opponent de info uit verkeerde bronnen zou halen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:06 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.
Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?
OA de quid pro quo.quote:
Waar baseer je deze info eigenlijk op? Heb je daar een betrouwbare bron voor?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:24 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
OA de quid pro quo.
Want hoe kan dat als oekraine op dat moment niet eens wist dat de aid delayed was?
Dus hoe kan je druk uitoefenen, als diegene die het moet ontvangen het niet weet dat het later komt, want men kwam er pas later achter.
Die info heb ik eerder al aangeleverd.
No u! Je reageert als door een wesp gestoken, waar ik gewoon geïnteresseerd ben of je dezelfde logische gevolgtrekking maakt als ik, als ik dat nieuws zo zou interpreteren als jij waarschijnlijk doet omtrent eventueel onderzoek naar de Bidens. Maar als je dat volstrekt met een andere bedoeling hebt neergezet ben ik wel benieuwd wta je daar dan mee bedoelde.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.
Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.
Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.
Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.
En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Man man man leuker kan je het niet maken
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.
Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.
De man was duidelijk bias of wist gewoon niet voldoende van de zaak.
Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Maar goed dat was in irak ook met shahaf die zei dat er geen Amerikanen waren
Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.
De man was duidelijk bias of wist gewoon niet voldoende van de zaak.
Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Maar goed dat was in irak ook met shahaf die zei dat er geen Amerikanen waren
Het ergste is wel, dat de 2 grootste rand debielen overbleven tijdens de verkiezingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
Het helequote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.
Ah daarom gaat het zo goed in dat land en daarom zijn zn cijfers op dit moment ook beter dan die van obama die door de pers aanbeden werd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
De complaint is gebasseerd op hearsay en op media artikelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.
Ah, het is weer tijd voor Soros.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:16 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het hele
[..]
Ah daarom gaat het zo goed in dat land en daarom zijn zn cijfers op dit moment ook beter dan die van obama die door de pers aanbeden werd.
Ja precies
Economie draait goed en werkloosheid is erg laag en hij heeft op dit moment een betere rating dan obama op dezelfde tijd.
Een obama die niets verkeerd kan doen volgens de media en trump die niets goed kan doen.
Je leeft in een bubble en staat onwetend aan de kant van de soros figuren en de corruptie die al tot vele oorlogen heeft gezorgd.
Je ziet het niet of wil het gewoon niet zien, maar wat ga je doen als je ziet dat er dalijk daadwerkelijk allemaal rechtzaken komen mbt clinton,schiff ,pelosi,brennan etc?
Wat een totale onzin.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:16 schreef zomerindebol het volgende:
Je leeft in een bubble en staat onwetend aan de kant van de soros figuren en de corruptie die al tot vele oorlogen heeft gezorgd.
Nee, hier geef je aan totaal niet te weten hoe het werkt. Dat is prima, maar ga dan niet net doen alsof jij het wel even weet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:18 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
De complaint is gebasseerd op hearsay en op media artikelen.
En niet geheel toevallig iemand van het brennan kamp.
Loop maar weer als een idioot achter het volgende circus aan zoals met Russia waar ook niets van over is gebleven integendeel men is zo bang voor wat er naar buiten komt dat men met die oekraine hoax komt
Aldus de idioot die gelooft dat Trump schoon schip maakt en voor een revolutie zorgt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:18 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Loop maar weer als een idioot achter het volgende circus aan zoals met Russia waar ook niets van over is gebleven integendeel men is zo bang voor wat er naar buiten komt dat men met die oekraine hoax komt
Die is heel actief in de Oekraine en trekt daar ongetwijfeld aan de nodige touwtjes.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ah, het is weer tijd voor Soros.
Simpel al zal dat wel te hoog gegrepen voor jou zijn om zelf effe te onderzoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Ah fijn, wat heeft dit met Trump te maken?
Weer die Sorosquote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:00 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Simpel al zal dat wel te hoog gegrepen voor jou zijn om zelf effe te onderzoeken.
soros---wapenleveranciers---democratic top people---en trump die de corrupte mensen wil aanpakken .
Niet voor niets dat ze zo in paniek zijn en alles aangrijpen om trump zwart te maken of kapot, maar het zal niet lukken aangezien hij precies om die reden schoon gehouden is.
Als het zo erg was wat trump deed , waarom was het dan niet erg onder obama die het echt deed(projectie van de dems)
En als het zo erg was wat trump deed waarom moesten schiff zo liegen
Dat zou een stuk makkelijker werken als hij zelf niet zo corrupt was.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:00 schreef zomerindebol het volgende:
en trump die de corrupte mensen wil aanpakken
Weer een totale onzin. Als Obama dat had gedaan, had ik het ook schandalig gevonden. Ik ben geen fanboy, ik zie graag een mooie democratie. Hillary fout? Prima, hard aanpakken. Trump fout? Prima hard aanpakken. Zijn uitspraken alleen al zijn genoeg voor mij om te zien dat die man totaal krankjorem is, daar heb ik geen krant of site voor nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:00 schreef zomerindebol het volgende:
Als het zo erg was wat trump deed , waarom was het dan niet erg onder obama die het echt deed(projectie van de dems)
En als het zo erg was wat trump deed waarom moesten schiff zo liegen
Eh nee, je kan zelf ook de brief en de memo lezen, en in context plaatsen van wat verschillende betrokkenen daar nu publiek over gemeld hebben. Daar heb je de media helemaal niet voor nodig.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:18 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als hoe ze Nixon hebben gesloopt, alsmede Joseph McCarthy.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:43 schreef Special-Tee het volgende:
Oh, wat irritant allemaal. Ik volg dat hele Trump gebeuren niet. Maar begrijp dat die hele karaktermoord op Trump met die emails finaal is mislukt. En nu proberen ze het nog een keer. Ondertussen wordt uitgezocht hoe dat eerste zover heeft kunnen komen. En nog beweert het gros dat complotten niet kunnen bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |