abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189209582
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het proces-Wilders is sowieso een politiek proces tegen een van de opponenten van Rutte cs.

Ook al zal ik in geen 100 jaar op Wilders of zijn PVV stemmen, deze hele rechtszaak is een schandaal.
Mooi wel hoe je volledig voorbij gaat aan het punt.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:32:26 #182
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189211419
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 13:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als Trump zijn ambt misbruikt om een politieke tegenstander kwaad te doen zie je dat niet als een probleem?
als dat zo zou zijn dan zie ik dat als een probleem alleen is het tegendeel waar juist in dit geval.
Dit soort zaken hoort gewoon bij zn functie en het gaat over de 2016 election ,

Wat wel een probleem was is dat hij meer dan 2 jaar onrechtmatig om een fake rapport onderzocht is, maar dat is voor jou dus geen enkel probleem blijkbaar en dat sommige zaken op een zeer verkeerde wijze tot stand gekomen zijn maakt ook niet uit voor je, zoals het oa weg laten van bewijzen dat iemand onschuldig iszoals bv bij flynn gebeurde.

Bij jou mag je dus gewoon criminele zaken doen en erover opscheppen op camera, maar omdat men in de race zou zijn voor een presidentschap mag er niets onderzocht worden, terwijl men wel al jaren datzelfde doet maar dan zonder echt bewijs (ja das lekker hypocriet)
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:34:02 #183
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189211444
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

:?

Trump heeft als president een buitenlandse mogendheid onder druk gezet om 1 van zijn politieke tegenstanders schade te doen. Heb je hier wel of geen problemen mee?
Waar is het bewijs?
De present van oekraine zegt zelf dat er geen sprake was van druk.

Dus je wil zonder bewijs je punt maken terwijl de personen over wie het ging zeiden geen druk te voelen en daar was ook geen bewijs van.

Volgens mij snap je het niet helemaal
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:35:24 #184
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189211469
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee, ze zien het echt niet. Ze missen het grote plaatje. Of ze zijn zo blij met nieuwe actie tegen Trump dat het niet uit maakt of het weer gebaseerd is op leugens.

Want het doel heiligt de middelen
Ik denk het laatste en dat ze gewoon slaafs zijn aan de media.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:36:36 #185
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189211496
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:32 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

als dat zo zou zijn dan zie ik dat als een probleem alleen is het tegendeel waar juist in dit geval.
Dit soort zaken hoort gewoon bij zn functie en het gaat over de 2016 election ,
Nee dat hoort absoluut niet bij zijn functie, en nee het gaat niet over de 2016 election!
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:43:22 #186
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189211620
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 12:45 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Nee. Nee. Nee. Nee. :N
Ja ja ja

Hier domoor
Hier staat toch dat het bij zn functie hoort:
https://en.wikipedia.org/wiki/Executive_order

En hier staat de overeenkomst tussen oekraine en de US mbt dit soort zaken:
https://www.congress.gov/(...)ext?overview=closeds

Dus kom maar met bewijs van wat hij dan illegaal heeft gedaan?

Hij heeft notabene exact gewacht tot na de mueller zaak.

En alle domme democrats en aanhangers en media trappen er mete open ogen in .

Goh wat moet je je toch dom voelen dat je elke keer ziet dat elk onderzoek op niets uit loopt en dat er onderzoeken zijn naar jou zijde en dat daar nogal veel aan de hand is op strafbaar gebied.

Je hebt je eigen nog nooit afgevraagd hoe die congres mensen nu zo schat hemeltje rijk worden?
Ik denk niet van een baan met maar 300k per jaar.
En waarom is toch iedereen zo verweven met oekraine en china?

Vogel eens iets zelf uit
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:48:02 #187
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189211701
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee dat hoort absoluut niet bij zijn functie, en nee het gaat niet over de 2016 election!
Heb net de link gepost waar iuit duidelijk is dat het wel degelijk bij zijn functie hoort en vooral met oekraine .

Volgens mij moet je het transcript maar eens lezen want hij vraagt om het onderzoek van wat er gebeurde in 2016 er is met geen woord gerept over 2020
Anders zie ik daar graag bewijs van je over en dan uitgelicht in het transcript en dus niet wat msm er van gemaakt heeft

Hier het transcript , dan kan je perfect aanwijzen waar trump het heeft over de 2020 verkiezing:
https://www.whitehouse.go(...)lassified09.2019.pdf

Hij had het over crowdstrike en wat er gebeurde tijdens de verkiezingen en mbt Mueller.
En hij had het over wat biden zelf heeft gezegd ivm het weg sturen van de aanklager (wat op tape staat)

Hier kan je dat zien.

[ Bericht 37% gewijzigd door zomerindebol op 01-10-2019 16:53:57 ]
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 16:58:15 #188
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189211888
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Heb net de link gepost waar iuit duidelijk is dat het wel degelijk bij zijn functie hoort en vooral met oekraine .

Volgens mij moet je het transcript maar eens lezen want hij vraagt om het onderzoek van wat er gebeurde in 2016 er is met geen woord gerept over 2020
Anders zie ik daar graag bewijs van je over en dan uitgelicht in het transcript en dus niet wat msm er van gemaakt heeft

Hier het transcript , dan kan je perfect aanwijzen waar trump het heeft over de 2020 verkiezing:
https://www.whitehouse.go(...)lassified09.2019.pdf

Hij had het over crowdstrike en wat er gebeurde tijdens de verkiezingen en mbt Mueller.
En hij had het over wat biden zelf heeft gezegd ivm het weg sturen van de aanklager (wat op tape staat)

Hier kan je dat zien.

" Good because I heard you had a prosecutor who was very good and he was shut down and that's really unfair. A lot of people are talking about that, the way they shut your very good prosecutor down and you had some very bad people involved. Mr. Giuliani is a highly respected man. He was the mayor of New York City, a great mayor, and I would like him to call you. I will ask him to call you along with the Attorney General. Rudy very much knows what's happening and he is a very capable guy. If you could speak to him that would be great. The former ambassador from the United States, the woman, was bad news and the people she was dealing with in the Ukraine were bad news so I just want to let you know that. The other thing, There's a lot of talk about Biden's son, that Biden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me."

Was dat nou zo moeilijk? Eerder in de transcript vroeg hij om een favor, direct nadat ze het over de steun (die dus net daarvoor opgeschort was) van de VS hadden.
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:23:06 #189
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189212367
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:58 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

" Good because I heard you had a prosecutor who was very good and he was shut down and that's really unfair. A lot of people are talking about that, the way they shut your very good prosecutor down and you had some very bad people involved. Mr. Giuliani is a highly respected man. He was the mayor of New York City, a great mayor, and I would like him to call you. I will ask him to call you along with the Attorney General. Rudy very much knows what's happening and he is a very capable guy. If you could speak to him that would be great. The former ambassador from the United States, the woman, was bad news and the people she was dealing with in the Ukraine were bad news so I just want to let you know that. The other thing, There's a lot of talk about Biden's son, that Biden stopped the prosecution and a lot of people want to find out about that so whatever you can do with the Attorney General would be great. Biden went around bragging that he stopped the prosecution so if you can look into it... It sounds horrible to me."

Was dat nou zo moeilijk? Eerder in de transcript vroeg hij om een favor, direct nadat ze het over de steun (die dus net daarvoor opgeschort was) van de VS hadden.
Je geeft precies aan wat ik zeg , maar vergeet intussen het andere deel.Nogmaals waar heeft hij het over de 2020 election
Hij had het over wat er met crowdstrike gebeurde en het mueller onderzoek en in het midden van het gesprek heeft hij het over wat biden heeft gezegd en dat er nogal commotie over was, dus in feite niets wat niet mag en totaal anders dan wat jij verklaart.

Volgens mij vrij normaal te vragen aangeizen men dus dat agreement heeft, of ivnd je dat hij ondanks het agreement maar niets moet vragen.

En het deel mbt de steun zijn insinuaties van de media en jou kant zonder bewijs, terwijl trump wel aan geeft dat hij vind dat de andere landen te weinig doen voor oekraine.

Ter informatie: men wist in oekraine niet eens dat de steun vertraagd was:
https://www.dailywire.com(...)til-month-after-call

En tevens geeft trump aan al het tegen gehouden te hebben voor het gesprek , dus wederom 2 keer een niets nada nothingburger.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 17:40:09 #190
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189212674
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:23 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je geeft precies aan wat ik zeg , maar vergeet intussen het andere deel.Nogmaals waar heeft hij het over de 2020 election
Hij had het over wat er met crowdstrike gebeurde en het mueller onderzoek en in het midden van het gesprek heeft hij het over wat biden heeft gezegd en dat er nogal commotie over was, dus in feite niets wat niet mag en totaal anders dan wat jij verklaart.

Volgens mij vrij normaal te vragen aangeizen men dus dat agreement heeft, of ivnd je dat hij ondanks het agreement maar niets moet vragen.

En het deel mbt de steun zijn insinuaties van de media en jou kant zonder bewijs, terwijl trump wel aan geeft dat hij vind dat de andere landen te weinig doen voor oekraine.

Ter informatie: men wist in oekraine niet eens dat de steun vertraagd was:
https://www.dailywire.com(...)til-month-after-call

En tevens geeft trump aan al het tegen gehouden te hebben voor het gesprek , dus wederom 2 keer een niets nada nothingburger.

Laat maar, deze dikke plaat kan ik (nu) niet tegenop.
Onikaan ni ov dovah
pi_189212724
Dat de aanhangers van Trump het prima vinden dat hij de president van Oekraïne heeft gevraagd een politieke rivaal te onderzoeken, betekent natuurlijk niet dat dat ook prima is.

Uiteindelijk is impeachment ook gewoon een politiek proces, oftewel een spel van meerderheden. Het Huis van Afgevaardigden vindt in meerderheid dat Trump over de schreef is gegaan en lanceert daarom een impeachmentprocedure. Maar dat betekent natuurlijk niet dat Trump ook daadwerkelijk wordt afgezet. Dat zal afhangen van de Senaat.

Pas als de Republikeinse kiezer zich massaal tegen Trump keert, zullen Republikeinse Senatoren hun steun aan hem opgeven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 18:50:08 #192
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189213765
Man, man wat een idioterie, ZidB. Blijf jij maar lekker volhouden dat Trump onschendbaar is en daar gewoon zn werk deed. Vandaag the complaint die je ook nog eens onbetrouwbaar vindt. Ik wens je veel succes.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189216291
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 23:27 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het verschil tussen hillary en de rest is dat hillary daadwerkelijk crooked is.
Ik weet niet of je een beetje info hebt over het reilen en zelen van hillary?

Crooked is niets anders dan een woord voor iemand die oneerlijk is, en hillary is dat in bijna elke vezel.
Of je het nu wil hebben over het gedoe van het vrij pleiten van een child trafficker persoon die onder haar werkte ten tijde van haiti.
Of je het nu hebt over de vele leugens die ze verteld heeft en verzonnen momenten zoals dat ze beschoten zou zijn toen ze naar een leger basis ging .
Of dat ze de slachtoffers van haar man heeft behandeld.
Om nog maar te zwijgen over hoeveel mensen er om haar heen toevallig zijn gestorven of die opgepakt zijn wegens pedofilie.

En de lijst is nog veel langer van het gedeelte dat ze in arkansas woonde voordat bill president werd.

Clinton cash is mischien een tip om je iets meer te informeren of gebruik duck duck go .

En dan hebben we nog de foundation die verdacht veel geld krijgt van de zo goede russen net na een deal over uranium en dan is het grootste gedeelte van de miljoenen besteed aan salaris en onkosten lol

Man dat wijf is zo corrupt daar kunnen ze in de gevangenis nog veel van leren
Je zus man, je lijkt wel zo'n idioot die alles wat alternatieve media berichten gelooft. Alles wat je hier zegt lees ik op sites als ninefornews en xandernieuws. Die van Trump een grote held maken en van anderen de slechtsten die er bestaan..

Maar iedereen die een beetje mensenkennis heeft doorziet die Trump, die er alleen voor zichzelf en zijn zakenvriendjes zit..

Als je dus Clinton crooked mag noemen, omdat ze dat toevallig is, dan mogen tegenstanders van Trump hem toch ook noemen zoals ze dat willen? Want daar hebben ze toevallig ook gelijk in..
Alleen mensen die verliefd op Trump (en andere narcistische populisten) zijn zien het niet. Die zien de slechte kanten van 1 persoon niet, want liefde maakt blind.
pi_189216414
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 16:34 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Waar is het bewijs?
De present van oekraine zegt zelf dat er geen sprake was van druk.

Dus je wil zonder bewijs je punt maken terwijl de personen over wie het ging zeiden geen druk te voelen en daar was ook geen bewijs van.

Volgens mij snap je het niet helemaal
Heb je wel gezien waar die president dat zei? Dat zei hij niet 1 op 1 tegen journalisten. Maar heilige Trump zat er naast. Hij wreef die man zelfs over zijn derde been...
Ingestudeerd dus. Ook toevallig dat Trump en die man van Oekraine met elkaar gingen praten, nadat het gebeuren was uitgelekt. Erg toevallig.
pi_189216439
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 14:48 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het proces-Wilders is sowieso een politiek proces tegen een van de opponenten van Rutte cs.

Ook al zal ik in geen 100 jaar op Wilders of zijn PVV stemmen, deze hele rechtszaak is een schandaal.
Kerel/Meid,

dit gaat om intern gebeuren. Trump vraagt aan een buitenlandse mogendheid om een concurrent te onderzoeken. Als je dat verschil niet ziet, moet je eens met je kop uit Trump zijn aars komen.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 00:31:34 #196
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189220625
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 21:00 schreef FoppeBoppe1986II het volgende:

[..]

Heb je wel gezien waar die president dat zei? Dat zei hij niet 1 op 1 tegen journalisten. Maar heilige Trump zat er naast. Hij wreef die man zelfs over zijn derde been...
Ingestudeerd dus. Ook toevallig dat Trump en die man van Oekraine met elkaar gingen praten, nadat het gebeuren was uitgelekt. Erg toevallig.
maar je weet toch dat trump dit al lang gezegd heeft tegen de pers dat hij hoopte dat alles onderzocht zou worden, zowel oekraine alswel australie italie en de UK.
Dus in feite gaf hij toen precies aan wat hij nu aan het doen is.

Maar snap het wel want de media en veel democrats en wat republicans zijn bang aangezien er veel gaat gebeuren over niet al te lange tijd , en dat allemaal vanwege een rusland hoax.

En dat is waar het om gaat en niets minder.

En dan wordt gedaan alsof hij oekraine onder druk heeft gezegd terwijl die niet eens wisten dat er een delay was en dus ook van druk geen sprake kan zijn.
En overigens was er nog niets gebeurt

Dus waar gaat het dan om? juist paniek
  woensdag 2 oktober 2019 @ 00:33:28 #197
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189220644
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 18:50 schreef Vis1980 het volgende:
Man, man wat een idioterie, ZidB. Blijf jij maar lekker volhouden dat Trump onschendbaar is en daar gewoon zn werk deed. Vandaag the complaint die je ook nog eens onbetrouwbaar vindt. Ik wens je veel succes.
De complaint is gemaakt door iemand van de cia , jawel dezelfde cia die al die dingen deed waardoor oorlogen komen.
En wie heeft er ook weer gedreigd met dat de cia trump terug zou pakken?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 00:37:00 #198
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189220690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:43 schreef KoosVogels het volgende:
Dat de aanhangers van Trump het prima vinden dat hij de president van Oekraïne heeft gevraagd een politieke rivaal te onderzoeken, betekent natuurlijk niet dat dat ook prima is.

Uiteindelijk is impeachment ook gewoon een politiek proces, oftewel een spel van meerderheden. Het Huis van Afgevaardigden vindt in meerderheid dat Trump over de schreef is gegaan en lanceert daarom een impeachmentprocedure. Maar dat betekent natuurlijk niet dat Trump ook daadwerkelijk wordt afgezet. Dat zal afhangen van de Senaat.

Pas als de Republikeinse kiezer zich massaal tegen Trump keert, zullen Republikeinse Senatoren hun steun aan hem opgeven.
Waar was je toen trump zn Russia collusion onderzoek beizig was? toen vond je het zeker wel goed?
Terwijl dat op niets gebaseerd was terwijl trump het wel heeft laten afronden.

En dan zou je criminaliteits onderzoeken maar moeten laten liggen omdat iemand voor president gaat, geen wonder dat hillary weer een poging doen ,want er zijn nog meer domme mensen die dat goed vinden
  woensdag 2 oktober 2019 @ 00:38:19 #199
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189220707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 17:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Laat maar, deze dikke plaat kan ik (nu) niet tegenop.
Dan bedoel je je eigen plaat, want blijkbaar heb je totaal geen sjoege van hoe dit soort zaken werken en poog je niet eens te verdiepen hoe iets echt zit.

Trump heeft het al gemeld vanaf 24 mei dat dit ging gebeuren en nu is het zover en in korte tijd komt er een hele hoop bloot te liggen
pi_189221080
"Trump heeft het al gemeld"

Trump dit.. Trump dat.. kan je ook voor jezelf denken i.p.v. shady nieuwssites te echo'en? :D
  woensdag 2 oktober 2019 @ 07:43:48 #201
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189221903
It's all about the money...

bron

En los van dit; we zijn nog niet eens aanbeland bij de rechtszaak tegen Roger Stone die zijn belangrijkste argument had in.......

Crowdstrike *)
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:31:01 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189222813
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 07:43 schreef dellipder het volgende:
It's all about the money...

[ afbeelding ]

bron

Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:28:50 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223430

Denk dat deze samenvatting voor hier ook wel nuttig is.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:40:56 #204
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 01:26 schreef illusions het volgende:
"Trump heeft het al gemeld"

Trump dit.. Trump dat.. kan je ook voor jezelf denken i.p.v. shady nieuwssites te echo'en? :D
Heeft niets met shady websites te maken , er is gewoon video van dat hij dat voor in de tuin van het witte huis tegen de media zegt.
Mischien zelf eens wat dieper kijken en onderzoeken, wat zou kunnen schelen.
Waarom heeft men ineens de complaint mogelijkheden veranderd dat nu hearsay ook meer serieus genomen dient te worden?
Denk je niet dat het een deurtje is voor de CIA om te proberen trump dwars te bomen met heel veel van dit soort hearsay zaken?

Er zullen er vast veel meer komen en dat puur om de media de mensen op te laten hitsen tegen een president die al jaren onderzocht is en waar telkens maar keihard bewijs ontbreekt.

Maar goed in jullie brein werkt het zo dat als je president wil worden om iets aan de corruptie te doen en dus ook de corrupten der aarde hard aan gaat pakken, en dat vaak aangeeft en de executive powers daar voor heeft, ,en dan is het in een keer corrupt om iets aan corruptie te doen lol

Er is notabene bewijs dat biden liegt en bedriegt, en ook dat hij toe geeft dat hij oekraine onder druk heeft gezet.
tevens is er bewijs dat de dnc en clinton oekraine hebben gebruikt om vuiligheid op trump te krijgen.

Maar dat hoeft allemaal niet onderzocht te worden? lekker dan.

Ik heb nooit gezegd dat trump perfect is want hij maakt fouten genoeg , sommige bewust .
Maar heb m nog niet kunnen betrappen op iets wat zo fout is dat daar geen vrij goede uitleg voor is.
Dat is bij de democrats en soomige reps wel anders.

Maar goed ik heb door wat er gebeurt en als je lekker in je bubble wil blijven , be my guest.
Maar het gaat je pijn doen.

Trump krijgt gewoon zn 2e termijn
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:42:44 #205
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223616
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:

Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?
Wat denk je van schiff en pelosi? Daar is al behoorlijk wat info van naar boven gekomen.

Overigens is het vaticaan ook al op deze manier gepakt gisteren of eregister
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:43:05 #206
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189223621
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?
Je moet van mij helemaal niks.
Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Dit vind ik totaal niet boeiend.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:45:51 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189223653
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:54:07 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?
Wat denk je van schiff en pelosi? Daar is al behoorlijk wat info van naar boven gekomen.

Overigens is het vaticaan ook al op deze manier gepakt gisteren of eregister
Je komt een beetje warrig over. Wat bedoel je precies? En wat heeft dat met Trump te maken?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:55:03 #209
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223771
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:

mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.
Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.

Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.

o|O

En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Man man man leuker kan je het niet maken
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:05:24 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.

Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.

o|O

En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...
Onikaan ni ov dovah
pi_189223895
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:

[..]

Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:09:47 #212
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223932
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...
Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.
En als je iets weet van strafrecht e.d. dan moet je met keiharde bewijzen komen en niet met hypotheses die je niet kan bewiijzen.

Zelfs integendeel er is wel bewijs dat er geen druk was (volgens persoenen zelf)
Met giswerk wat hij dus deed maakt hij er een spin van met een vrij duidelijke richting.
En tevens wist oekraine zelf niet eens dat er een delay was in de aid(wat overigens volkomen in lijn is met trumps lijn van weken aangezien hij wil dat andere landen eerst ook wat meer ophoesten)
Dus totaal in lijn met wat trumps policy is.

En dan geloof je iemand die een paar seconden nodig heeft om de info te verwerken ,terwijl je echt wel efe wat dieper in de materie moet gaan alvorens een mening te krijgen
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:10:30 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223940
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:09 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.
Zoals?
Onikaan ni ov dovah
pi_189224023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:06 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.
Wel grappig is dat zetpilled in werkelijk bijna elke post de drang heeft om te moeten verkondigen dat zijn opponent de info uit verkeerde bronnen zou halen. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:17:42 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189224043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?
Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.
Crooked Hillary
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:24:07 #216
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189224121
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals?
OA de quid pro quo.
Want hoe kan dat als oekraine op dat moment niet eens wist dat de aid delayed was?

Dus hoe kan je druk uitoefenen, als diegene die het moet ontvangen het niet weet dat het later komt, want men kwam er pas later achter.
Die info heb ik eerder al aangeleverd.

En over de server gesproken:
Welke mogelijkheden zijn er om documenten te verplaatsen die een snellere overdracht van data hebben gehad dan het internet lijntje kan geven?

Maw de documenten zijn sneller dan het internet verplaatst en dat kun je zien aan de documenten zelf.
Dus in mijn optiek is het dus onmogelijk dat er sprake is van een hack en dus overblijft een inside job.
Wat ook zou verklaren dat men de servers nooit zelf heeft onderzocht ,maar op het woord geloofde van een door DNC betaald bedrijf.

Leg eens uit dan?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:54:44 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189224541
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:24 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

OA de quid pro quo.
Want hoe kan dat als oekraine op dat moment niet eens wist dat de aid delayed was?

Dus hoe kan je druk uitoefenen, als diegene die het moet ontvangen het niet weet dat het later komt, want men kwam er pas later achter.
Die info heb ik eerder al aangeleverd.
Waar baseer je deze info eigenlijk op? Heb je daar een betrouwbare bron voor?

En zelfs al zou dit waar zijn, is het dan opeens ok als de poging mislukt is?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:58:05 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189224610
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.
No u! Je reageert als door een wesp gestoken, waar ik gewoon geïnteresseerd ben of je dezelfde logische gevolgtrekking maakt als ik, als ik dat nieuws zo zou interpreteren als jij waarschijnlijk doet omtrent eventueel onderzoek naar de Bidens. Maar als je dat volstrekt met een andere bedoeling hebt neergezet ben ik wel benieuwd wta je daar dan mee bedoelde.

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtraWaskracht op 02-10-2019 12:08:36 ]
pi_189226574

[ Bericht 51% gewijzigd door SuperHartje op 02-10-2019 16:34:40 (Op inhoud reageren aub) ]
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:47:55 #220
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

o|O

Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:47:41 #221
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189236979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.
De man was duidelijk bias of wist gewoon niet voldoende van de zaak.

Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Maar goed dat was in irak ook met shahaf die zei dat er geen Amerikanen waren
  woensdag 2 oktober 2019 @ 23:06:16 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189237441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.

Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 oktober 2019 @ 02:42:15 #223
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189239288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:22:56 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189242654
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
Het ergste is wel, dat de 2 grootste rand debielen overbleven tijdens de verkiezingen.
Ik kan er gewoon af en toe met de kop niet meer bij hoe het daar in dat land loopt..(politiek gezien)
Ik wil niet zeggen dat wij goeie politici hebben maar daar is het wel echt extreem droevig vooral bij de hoger geplaatste politici

Wat ik alleen jammer vind is dat Trump zelf een groot complot gekkie is ( no offence ) hij was zelfs al paar keer te gast bij Alex Jones.
Dan zou juist verwachten dat veel complotten over de Amerikaanse regering naar buiten treden.

Maar dan lees ik Trump zijn Twitter en dan denk ik.... Laat maar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189245608
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.
Het hele
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ah daarom gaat het zo goed in dat land en daarom zijn zn cijfers op dit moment ook beter dan die van obama die door de pers aanbeden werd.
Ja precies
Economie draait goed en werkloosheid is erg laag en hij heeft op dit moment een betere rating dan obama op dezelfde tijd.
Een obama die niets verkeerd kan doen volgens de media en trump die niets goed kan doen.

Je leeft in een bubble en staat onwetend aan de kant van de soros figuren en de corruptie die al tot vele oorlogen heeft gezorgd.

Je ziet het niet of wil het gewoon niet zien, maar wat ga je doen als je ziet dat er dalijk daadwerkelijk allemaal rechtzaken komen mbt clinton,schiff ,pelosi,brennan etc?
pi_189245640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

De complaint is gebasseerd op hearsay en op media artikelen.
En niet geheel toevallig iemand van het brennan kamp.

Loop maar weer als een idioot achter het volgende circus aan zoals met Russia waar ook niets van over is gebleven integendeel men is zo bang voor wat er naar buiten komt dat men met die oekraine hoax komt
pi_189245655
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:16 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het hele
[..]

Ah daarom gaat het zo goed in dat land en daarom zijn zn cijfers op dit moment ook beter dan die van obama die door de pers aanbeden werd.
Ja precies
Economie draait goed en werkloosheid is erg laag en hij heeft op dit moment een betere rating dan obama op dezelfde tijd.
Een obama die niets verkeerd kan doen volgens de media en trump die niets goed kan doen.

Je leeft in een bubble en staat onwetend aan de kant van de soros figuren en de corruptie die al tot vele oorlogen heeft gezorgd.

Je ziet het niet of wil het gewoon niet zien, maar wat ga je doen als je ziet dat er dalijk daadwerkelijk allemaal rechtzaken komen mbt clinton,schiff ,pelosi,brennan etc?
Ah, het is weer tijd voor Soros. _O-
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:45:03 #228
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189246082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:16 schreef zomerindebol het volgende:
Wat een totale onzin.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:45:51 #229
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189246092
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:18 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Loop maar weer als een idioot achter het volgende circus aan zoals met Russia waar ook niets van over is gebleven integendeel men is zo bang voor wat er naar buiten komt dat men met die oekraine hoax komt
Nee, hier geef je aan totaal niet te weten hoe het werkt. Dat is prima, maar ga dan niet net doen alsof jij het wel even weet.
pi_189246103
quote:

[..]

Aldus de idioot die gelooft dat Trump schoon schip maakt en voor een revolutie zorgt.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:50:09 #231
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_189246150
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ah, het is weer tijd voor Soros. _O-
Die is heel actief in de Oekraine en trekt daar ongetwijfeld aan de nodige touwtjes.

Hij heeft er in ieder geval genoeg te winnen of verliezen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:53:24 #232
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189246204
Ah fijn, wat heeft dit met Trump te maken?
pi_189246282
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:53 schreef Vis1980 het volgende:
Ah fijn, wat heeft dit met Trump te maken?
Simpel al zal dat wel te hoog gegrepen voor jou zijn om zelf effe te onderzoeken.
soros---wapenleveranciers---democratic top people---en trump die de corrupte mensen wil aanpakken .

Niet voor niets dat ze zo in paniek zijn en alles aangrijpen om trump zwart te maken of kapot, maar het zal niet lukken aangezien hij precies om die reden schoon gehouden is.

Als het zo erg was wat trump deed , waarom was het dan niet erg onder obama die het echt deed(projectie van de dems)
En als het zo erg was wat trump deed waarom moesten schiff zo liegen
pi_189246304
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:00 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Simpel al zal dat wel te hoog gegrepen voor jou zijn om zelf effe te onderzoeken.
soros---wapenleveranciers---democratic top people---en trump die de corrupte mensen wil aanpakken .

Niet voor niets dat ze zo in paniek zijn en alles aangrijpen om trump zwart te maken of kapot, maar het zal niet lukken aangezien hij precies om die reden schoon gehouden is.

Als het zo erg was wat trump deed , waarom was het dan niet erg onder obama die het echt deed(projectie van de dems)
Weer die Soros _O-
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:01:47 #235
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189246313
quote:
en trump die de corrupte mensen wil aanpakken
Dat zou een stuk makkelijker werken als hij zelf niet zo corrupt was.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:04:51 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189246352
quote:
Weer een totale onzin. Als Obama dat had gedaan, had ik het ook schandalig gevonden. Ik ben geen fanboy, ik zie graag een mooie democratie. Hillary fout? Prima, hard aanpakken. Trump fout? Prima hard aanpakken. Zijn uitspraken alleen al zijn genoeg voor mij om te zien dat die man totaal krankjorem is, daar heb ik geen krant of site voor nodig.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 03-10-2019 15:07:59 ]
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:11:06 #237
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189246447
.

[ Bericht 99% gewijzigd door ATuin-hek op 03-10-2019 15:11:43 ]
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 oktober 2019 @ 15:12:49 #238
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189246484
quote:

[..]

Eh nee, je kan zelf ook de brief en de memo lezen, en in context plaatsen van wat verschillende betrokkenen daar nu publiek over gemeld hebben. Daar heb je de media helemaal niet voor nodig.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 oktober 2019 @ 20:43:37 #239
477595 Special-Tee
Speciaal Geval
pi_189252673
Oh, wat irritant allemaal. Ik volg dat hele Trump gebeuren niet. Maar begrijp dat die hele karaktermoord op Trump met die emails finaal is mislukt. En nu proberen ze het nog een keer. Ondertussen wordt uitgezocht hoe dat eerste zover heeft kunnen komen. En nog beweert het gros dat complotten niet kunnen bestaan.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 20:50:13 #240
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_189252881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:43 schreef Special-Tee het volgende:
Oh, wat irritant allemaal. Ik volg dat hele Trump gebeuren niet. Maar begrijp dat die hele karaktermoord op Trump met die emails finaal is mislukt. En nu proberen ze het nog een keer. Ondertussen wordt uitgezocht hoe dat eerste zover heeft kunnen komen. En nog beweert het gros dat complotten niet kunnen bestaan.
Het is hetzelfde als hoe ze Nixon hebben gesloopt, alsmede Joseph McCarthy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')