abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2019 @ 07:43:48 #201
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189221903
It's all about the money...

bron

En los van dit; we zijn nog niet eens aanbeland bij de rechtszaak tegen Roger Stone die zijn belangrijkste argument had in.......

Crowdstrike *)
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 09:31:01 #202
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189222813
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 07:43 schreef dellipder het volgende:
It's all about the money...

[ afbeelding ]

bron

Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:28:50 #203
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223430

Denk dat deze samenvatting voor hier ook wel nuttig is.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:40:56 #204
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223589
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 01:26 schreef illusions het volgende:
"Trump heeft het al gemeld"

Trump dit.. Trump dat.. kan je ook voor jezelf denken i.p.v. shady nieuwssites te echo'en? :D
Heeft niets met shady websites te maken , er is gewoon video van dat hij dat voor in de tuin van het witte huis tegen de media zegt.
Mischien zelf eens wat dieper kijken en onderzoeken, wat zou kunnen schelen.
Waarom heeft men ineens de complaint mogelijkheden veranderd dat nu hearsay ook meer serieus genomen dient te worden?
Denk je niet dat het een deurtje is voor de CIA om te proberen trump dwars te bomen met heel veel van dit soort hearsay zaken?

Er zullen er vast veel meer komen en dat puur om de media de mensen op te laten hitsen tegen een president die al jaren onderzocht is en waar telkens maar keihard bewijs ontbreekt.

Maar goed in jullie brein werkt het zo dat als je president wil worden om iets aan de corruptie te doen en dus ook de corrupten der aarde hard aan gaat pakken, en dat vaak aangeeft en de executive powers daar voor heeft, ,en dan is het in een keer corrupt om iets aan corruptie te doen lol

Er is notabene bewijs dat biden liegt en bedriegt, en ook dat hij toe geeft dat hij oekraine onder druk heeft gezet.
tevens is er bewijs dat de dnc en clinton oekraine hebben gebruikt om vuiligheid op trump te krijgen.

Maar dat hoeft allemaal niet onderzocht te worden? lekker dan.

Ik heb nooit gezegd dat trump perfect is want hij maakt fouten genoeg , sommige bewust .
Maar heb m nog niet kunnen betrappen op iets wat zo fout is dat daar geen vrij goede uitleg voor is.
Dat is bij de democrats en soomige reps wel anders.

Maar goed ik heb door wat er gebeurt en als je lekker in je bubble wil blijven , be my guest.
Maar het gaat je pijn doen.

Trump krijgt gewoon zn 2e termijn
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:42:44 #205
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223616
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:

Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?
Wat denk je van schiff en pelosi? Daar is al behoorlijk wat info van naar boven gekomen.

Overigens is het vaticaan ook al op deze manier gepakt gisteren of eregister
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:43:05 #206
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189223621
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 09:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?
Je moet van mij helemaal niks.
Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Dit vind ik totaal niet boeiend.
Crooked Hillary
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:45:51 #207
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189223653
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:

[..]

Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:54:07 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223761
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?
Wat denk je van schiff en pelosi? Daar is al behoorlijk wat info van naar boven gekomen.

Overigens is het vaticaan ook al op deze manier gepakt gisteren of eregister
Je komt een beetje warrig over. Wat bedoel je precies? En wat heeft dat met Trump te maken?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 oktober 2019 @ 10:55:03 #209
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223771
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:

mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.
Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.

Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.

o|O

En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Man man man leuker kan je het niet maken
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:05:24 #210
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223887
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.

Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.

o|O

En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...
Onikaan ni ov dovah
pi_189223895
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:

[..]

Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:09:47 #212
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189223932
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...
Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.
En als je iets weet van strafrecht e.d. dan moet je met keiharde bewijzen komen en niet met hypotheses die je niet kan bewiijzen.

Zelfs integendeel er is wel bewijs dat er geen druk was (volgens persoenen zelf)
Met giswerk wat hij dus deed maakt hij er een spin van met een vrij duidelijke richting.
En tevens wist oekraine zelf niet eens dat er een delay was in de aid(wat overigens volkomen in lijn is met trumps lijn van weken aangezien hij wil dat andere landen eerst ook wat meer ophoesten)
Dus totaal in lijn met wat trumps policy is.

En dan geloof je iemand die een paar seconden nodig heeft om de info te verwerken ,terwijl je echt wel efe wat dieper in de materie moet gaan alvorens een mening te krijgen
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:10:30 #213
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189223940
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:09 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.
Zoals?
Onikaan ni ov dovah
pi_189224023
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:06 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.
Wel grappig is dat zetpilled in werkelijk bijna elke post de drang heeft om te moeten verkondigen dat zijn opponent de info uit verkeerde bronnen zou halen. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:17:42 #215
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_189224043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?
Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.
Crooked Hillary
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:24:07 #216
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189224121
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zoals?
OA de quid pro quo.
Want hoe kan dat als oekraine op dat moment niet eens wist dat de aid delayed was?

Dus hoe kan je druk uitoefenen, als diegene die het moet ontvangen het niet weet dat het later komt, want men kwam er pas later achter.
Die info heb ik eerder al aangeleverd.

En over de server gesproken:
Welke mogelijkheden zijn er om documenten te verplaatsen die een snellere overdracht van data hebben gehad dan het internet lijntje kan geven?

Maw de documenten zijn sneller dan het internet verplaatst en dat kun je zien aan de documenten zelf.
Dus in mijn optiek is het dus onmogelijk dat er sprake is van een hack en dus overblijft een inside job.
Wat ook zou verklaren dat men de servers nooit zelf heeft onderzocht ,maar op het woord geloofde van een door DNC betaald bedrijf.

Leg eens uit dan?
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:54:44 #217
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189224541
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:24 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

OA de quid pro quo.
Want hoe kan dat als oekraine op dat moment niet eens wist dat de aid delayed was?

Dus hoe kan je druk uitoefenen, als diegene die het moet ontvangen het niet weet dat het later komt, want men kwam er pas later achter.
Die info heb ik eerder al aangeleverd.
Waar baseer je deze info eigenlijk op? Heb je daar een betrouwbare bron voor?

En zelfs al zou dit waar zijn, is het dan opeens ok als de poging mislukt is?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 oktober 2019 @ 11:58:05 #218
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189224610
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 11:17 schreef dellipder het volgende:

[..]

Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.
No u! Je reageert als door een wesp gestoken, waar ik gewoon geïnteresseerd ben of je dezelfde logische gevolgtrekking maakt als ik, als ik dat nieuws zo zou interpreteren als jij waarschijnlijk doet omtrent eventueel onderzoek naar de Bidens. Maar als je dat volstrekt met een andere bedoeling hebt neergezet ben ik wel benieuwd wta je daar dan mee bedoelde.

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtraWaskracht op 02-10-2019 12:08:36 ]
pi_189226574

[ Bericht 51% gewijzigd door SuperHartje op 02-10-2019 16:34:40 (Op inhoud reageren aub) ]
  woensdag 2 oktober 2019 @ 18:47:55 #220
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189230662
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

o|O

Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 22:47:41 #221
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189236979
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 18:47 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.
De man was duidelijk bias of wist gewoon niet voldoende van de zaak.

Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Maar goed dat was in irak ook met shahaf die zei dat er geen Amerikanen waren
  woensdag 2 oktober 2019 @ 23:06:16 #222
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189237441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.

Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 3 oktober 2019 @ 02:42:15 #223
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189239288
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 3 oktober 2019 @ 11:22:56 #224
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189242654
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
Het ergste is wel, dat de 2 grootste rand debielen overbleven tijdens de verkiezingen.
Ik kan er gewoon af en toe met de kop niet meer bij hoe het daar in dat land loopt..(politiek gezien)
Ik wil niet zeggen dat wij goeie politici hebben maar daar is het wel echt extreem droevig vooral bij de hoger geplaatste politici

Wat ik alleen jammer vind is dat Trump zelf een groot complot gekkie is ( no offence ) hij was zelfs al paar keer te gast bij Alex Jones.
Dan zou juist verwachten dat veel complotten over de Amerikaanse regering naar buiten treden.

Maar dan lees ik Trump zijn Twitter en dan denk ik.... Laat maar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_189245608
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.
Het hele
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ah daarom gaat het zo goed in dat land en daarom zijn zn cijfers op dit moment ook beter dan die van obama die door de pers aanbeden werd.
Ja precies
Economie draait goed en werkloosheid is erg laag en hij heeft op dit moment een betere rating dan obama op dezelfde tijd.
Een obama die niets verkeerd kan doen volgens de media en trump die niets goed kan doen.

Je leeft in een bubble en staat onwetend aan de kant van de soros figuren en de corruptie die al tot vele oorlogen heeft gezorgd.

Je ziet het niet of wil het gewoon niet zien, maar wat ga je doen als je ziet dat er dalijk daadwerkelijk allemaal rechtzaken komen mbt clinton,schiff ,pelosi,brennan etc?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')