Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 07:43 schreef dellipder het volgende:
It's all about the money...
[ afbeelding ]
bron
Heeft niets met shady websites te maken , er is gewoon video van dat hij dat voor in de tuin van het witte huis tegen de media zegt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 01:26 schreef illusions het volgende:
"Trump heeft het al gemeld"
Trump dit.. Trump dat.. kan je ook voor jezelf denken i.p.v. shady nieuwssites te echo'en?
Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Denk dat deze samenvatting voor hier ook wel nuttig is.
Je moet van mij helemaal niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:31 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Moet ik hier uit opmaken dat je denkt dat de Oekraiense president loog toen hij zei zich niet geïntimideerd te hebben gevoeld en gehoor heeft gegeven aan Trumps verzoek?
Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet van mij helemaal niks.
Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Dit vind ik totaal niet boeiend.
Je komt een beetje warrig over. Wat bedoel je precies? En wat heeft dat met Trump te maken?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:42 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Wie denk je dat er allemaal met de nek in de oekraine zit?
Wat denk je van schiff en pelosi? Daar is al behoorlijk wat info van naar boven gekomen.
Overigens is het vaticaan ook al op deze manier gepakt gisteren of eregister
mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:28 schreef ATuin-hek het volgende:
Denk dat deze samenvatting voor hier ook wel nuttig is.
Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.
Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.
Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.
En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Man man man leuker kan je het niet maken
Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:43 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je moet van mij helemaal niks.
Het interesseert me niet of je je dit topic leest of de spoonfed BS narratief van de corrupte media tot je neemt.
Dit vind ik totaal niet boeiend.
Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Anders kijk je even verder dan de eerste 2 minuten...
Zoals?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:09 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan en daar maakt hij meer aannames die gewoon niet vast staan.
Wel grappig is dat zetpilled in werkelijk bijna elke post de drang heeft om te moeten verkondigen dat zijn opponent de info uit verkeerde bronnen zou halen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:06 schreef EchteLiberaal het volgende:
[..]
Toch grappig dat nietszeggende rode pil reddit taalgebruik, ook een vorm van projectie zeker jij laat je "spoonfeeden" door onzinnige youtube filmpjes, alt rechtse mediabronnen die geen enkele claim onderbouwen en dus moet je discussiepartner zich ook wel laten "spoonfeeden" door wat jij als de corrupte media ziet terwijl je dit op geen enkele manier met feiten kan onderbouwen dat die media corrupt zijn.
Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Kun je svp niet gewoon in gaan op de vraag ipv dit kinderachtige antwoord geven? Jij denkt dus de dingen die ik bevroeg in mijn vorige bericht?
OA de quid pro quo.quote:
Waar baseer je deze info eigenlijk op? Heb je daar een betrouwbare bron voor?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:24 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
OA de quid pro quo.
Want hoe kan dat als oekraine op dat moment niet eens wist dat de aid delayed was?
Dus hoe kan je druk uitoefenen, als diegene die het moet ontvangen het niet weet dat het later komt, want men kwam er pas later achter.
Die info heb ik eerder al aangeleverd.
No u! Je reageert als door een wesp gestoken, waar ik gewoon geïnteresseerd ben of je dezelfde logische gevolgtrekking maakt als ik, als ik dat nieuws zo zou interpreteren als jij waarschijnlijk doet omtrent eventueel onderzoek naar de Bidens. Maar als je dat volstrekt met een andere bedoeling hebt neergezet ben ik wel benieuwd wta je daar dan mee bedoelde.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:17 schreef dellipder het volgende:
[..]
Over infantiel gedrag gesproken en wanneer je oprecht geïnteresseerd zou zijn zou je geen sturende vraag stellen.
Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:55 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
mischien dan zelf ook effe dit stuk kijken.
Want hij geeft zelf aan dat hij nog niet alle informatie heeft en dat hij uit gaat van wat de media zegt.
Ik snap wel hoe het komt dat je die nonsens gelooft aangezien je alles aan neemt wat de media zegt of wat iemand zegt over wat de media zegt.
En dan nog melden dat er geen info is over dat hunter biden onderzocht werd, terwijl dat gewoon onder ede is verklaard.
Man man man leuker kan je het niet maken
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zegt hij omdat de opzet van het filpmje is dat de informatie binnenkomt terwijl hij het filpmje maakt. Je valt best wel door de mand.
Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.
De man was duidelijk bias of wist gewoon niet voldoende van de zaak.
Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Maar goed dat was in irak ook met shahaf die zei dat er geen Amerikanen waren
Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al aangegeven dat je meer tijd nodig hebt om dit soort materie te onderzoeken , en dat is dus geen parate kennis.
De man was duidelijk bias of wist gewoon niet voldoende van de zaak.
Je zal het vanzelf zien ontvouwen , en nu met de wederom leugens van schiff en wat de media doet, zijn er blijkbaar nog genoeg domme zielen die het geloven.
Maar goed dat was in irak ook met shahaf die zei dat er geen Amerikanen waren
Het ergste is wel, dat de 2 grootste rand debielen overbleven tijdens de verkiezingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
Het helequote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat doet de media precies dan? Je hebt die helemaal niet nodig om tot conclusies te komen, de brieven en memo's zijn daar ook al best goed in.
Ah daarom gaat het zo goed in dat land en daarom zijn zn cijfers op dit moment ook beter dan die van obama die door de pers aanbeden werd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Die man is knet-ter-gek en hem steunen zegt wat over de persoon. Trump is de allerslechtste president ooit. Kijk naar die persco van vandaag. Totaal koekwous. Iets met history en you being on the wrong side.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |