Is pas 29 en doet het prima bij Basel. Fantastische 2e spits man.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt vijf seizoenen geleden ofzo, net na Pelle had ik dat een leuke transfer gevonden
Feyenoord kan geen talenten halen helaas, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nee nee, helemaal niet leuk.
Vrees dat dat niet zo eenvoudig gaat. Hij is ook een middenvelder, dus snap (buiten zijn indrukwekkende fysiek) de hele behoefte ook niet om hem centraal achterin te willen posteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stiekem hoop je dat Stam dat er toch wel uit moet kunnen krijgen, dat achterlijke gedoe van hem?
Prima als stand in voor De Jorg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt vijf seizoenen geleden ofzo, net na Pelle had ik dat een leuke transfer gevonden
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrees dat dat niet zo eenvoudig gaat. Hij is ook een middenvelder, dus snap (buiten zijn indrukwekkende fysiek) de hele behoefte ook niet om hem centraal achterin te willen posteren.
Feit dat je een overschot aan middenvelders hebt kan toch niet berekenen dat je ze ze dan maar gaat inzetten op andere posities?
Zoiets kan echt alleen bij ons weer
Ons grote voorbeeldclub die ons op alle fronten voorbij is heeft ook met een middenvelder genaamd Koopmeiners als centrale verdediger gespeeld, behoorlijk lange tijd ook. Dus ik vind dat wij dit ook moeten doen, omdat we anders geen 3e worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..
Ik sta ook niet op de banken, maar Van Beek is geblesseerd en is kut, Botteghin is (half?) geblesseerd en kan amper nog draaien, V/d Heijden is kut en wil/moet weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.
Wat het meest pijnlijke aan dit verhaal is, is dat men het een paar jaar geleden gewoon al met De Taap geprobeerd heeft achterin. Iets met een ezel en een fucking steen
Van december tot april, overigens was dat zeker niet geheel probleemloos en dreigde hij op een gegeven moment ook met een vertrek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ons grote voorbeeldclub die ons op alle fronten voorbij is heeft ook met een middenvelder genaamd Koopmeiners als centrale verdediger gespeeld, behoorlijk lange tijd ook. Dus ik vind dat wij dit ook moeten doen, omdat we anders geen 3e worden.
Hij kan dat niet man. Zet dan liever nog Fer achterin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op de banken, maar Van Beek is geblesseerd en is kut, Botteghin is (half?) geblesseerd en kan amper nog draaien, V/d Heijden is kut en wil/moet weg.
Dan kom je naast Geertruida en een vertrekkende St Juste dus uit op een Tapia.
dat zou ik wel grappig vindenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O en de Taap tekent bij, wat is deze. Of neemt ie ons nou in de maling? Dat schijnt hij goed te kunnen.
Zijn fouten van destijds werden/worden enorm uitvergroot terwijl hij zonder wedstrijdritme achterin werd opgesteld in wedstrijden tegen City en Napoli, ik geef het je te doen. Hij had ook meer dan genoeg goede momenten, zoals z’n voetbal van achteruit en verdedigende ingrepen. Geef hem 30 wedstrijden en ik weet vrij zeker dat je er meer plezier van hebt dan aan Jan Arie, Botteghin of Beek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.
Wat het meest pijnlijke aan dit verhaal is, is dat men het een paar jaar geleden gewoon al met De Taap geprobeerd heeft achterin. Iets met een ezel en een fucking steen
Dit dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:50 schreef hhh38 het volgende:
We moeten nou ook weer niet overdrijven hoe slecht Tapia het deed als centrale verdediger. Het was vooral in de Champions League en in toppers geen beginnen aan, maar dat niveau komen we de komende weken helemaal niet tegen.
En hij is ook weer 2 jaar volwassener geworden zoals mensen al zeiden.
Ik denk dat er nog een rechtsback wordt gehuurd en er nog een centrale verdediger bijkomt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, buiten de linksbackpositie, waar overduidelijk Haps en Malacia de opties zijn, is de hele verdediging nu wel een raadsel. Denk dat vdHeijden met dit alles nu ook wel mag vertrekken. Doet mij een beetje denken aan 14/15, toen er ook steeds nieuwe spelers bij kwamen en de hele ploeg werd omgegooid.
Die hele voorbereiding is dus wel enigszins nutteloos geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een rechtsback wordt gehuurd en er nog een centrale verdediger bijkomt.
Dan speel je dus bijvoorbeeld zo:
Tete - Le - Aankoop (bijv Senesi) - Haps.
Compleet andere defensie dus.
Van Wolfswinkel is toch een prima spits voor Feyenoord in de prijsklasse waar ze het moeten zoeken? Maakte er een paar seizoenen geleden bij Vitesse gewoon 20.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nee nee, helemaal niet leuk.
Zijn grootste fouten maakte hij juist uit tegen VVV (doorgebroken speler neerhalen in de 16 met een tackle die niet eens in de buurt kwam van de bal) tegen Heerenveen (balletje in de voeten spelen van Henk Veerman) en ik kan me er ook nog een paar herinneren tegen Utrecht en Sparta. Die jongen heeft Feyenoord al ontzettend veel punten gekost, maar blijkbaar zijn de meeste hier dat alweer vergeten. Tapia verlengen en achterin zetten zou totaal debiel zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn fouten van destijds werden/worden enorm uitvergroot terwijl hij zonder wedstrijdritme achterin werd opgesteld in wedstrijden tegen City en Napoli, ik geef het je te doen. Hij had ook meer dan genoeg goede momenten, zoals z’n voetbal van achteruit en verdedigende ingrepen. Geef hem 30 wedstrijden en ik weet vrij zeker dat je er meer plezier van hebt dan aan Jan Arie, Botteghin of Beek.
Dat nonchalante blijft wel een groot minpunt maar het is niet alsof de Beekjes en Botteghienen van deze wereld altijd foutloos zijn.
Niet persé voor onze middenvelders en aanvallers toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die hele voorbereiding is dus wel enigszins nutteloos geweest.
Het was toch de bedoeling dat Kelly voor de verdediging ging spelen? Gelukkig hebben ze daar Fer voor gehaald, maar als ze ook nog Tapia gaan verlengen dan kun je netzogoed het contract van Kelly direct weer ontbinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia is een prima cvm als hij daar mag spelen.
Ook primaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling dat Kelly voor de verdediging ging spelen? Gelukkig hebben ze daar Fer voor gehaald, maar als ze ook nog Tapia gaan verlengen dan kun je netzogoed het contract van Kelly direct weer ontbinden.
Guardiola deed dit ook altijd, bij Barca met Marcharano, bij Bayern met Martinez, bij City deed hij het met de linksback: Delph & Zintsjenko.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou hij basel verlaten? Prima club om te zitten lijkt mij...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Wolfswinkel. Dikke prima.
Voor 1-2 miljoen ga je ze niet veel beter vinden.
Wordt inderdaad echt enorm overdreven. Vond hem in de Champions League namelijk erg sterk spelen, los van die capriolen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn fouten van destijds werden/worden enorm uitvergroot terwijl hij zonder wedstrijdritme achterin werd opgesteld in wedstrijden tegen City en Napoli, ik geef het je te doen. Hij had ook meer dan genoeg goede momenten, zoals z’n voetbal van achteruit en verdedigende ingrepen. Geef hem 30 wedstrijden en ik weet vrij zeker dat je er meer plezier van hebt dan aan Jan Arie, Botteghin of Beek.
Dat nonchalante blijft wel een groot minpunt maar het is niet alsof de Beekjes en Botteghienen van deze wereld altijd foutloos zijn.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:51 schreef Oldground het volgende:
Eerst even PSV uitschaken en daarna in De Kuip tekenen. Van Wolfswinkelgod.
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:48:44Can confirm that Feyenoord is very close to signing Portuguese defender Edgar Ié on a 1-year loan deal. Club is hoping (and expecting) to finish the deal today and register him for tomorrow's Europa League game against Dinamo Tbilisi. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:50:02RE: Van Wolfswinkel. Feyenoord and the 30-year old striker reached a personal agreement more than a week ago and he was very close to signing, but club had to pull out last week because they couldn't come close to Basel's asking price. reageer retweet
Dit zijn echt tiltende berichten. Feyenoord wil 1 miljoen betalen Basel wil 2. Couldnt come close to asking price?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:56 schreef Caland het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:48:44Can confirm that Feyenoord is very close to signing Portuguese defender Edgar Ié on a 1-year loan deal. Club is hoping (and expecting) to finish the deal today and register him for tomorrow's Europa League game against Dinamo Tbilisi. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:50:02RE: Van Wolfswinkel. Feyenoord and the 30-year old striker reached a personal agreement more than a week ago and he was very close to signing, but club had to pull out last week because they couldn't come close to Basel's asking price. reageer retweet
Heel treurig inderdaad. Sjaak laat zich natuurlijk niet in de maling nemen. Maar dit soort bedragen....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:09 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dit zijn echt tiltende berichten. Feyenoord wil 1 miljoen betalen Basel wil 2. Couldnt come close to asking price?
Nee, vorige week had Feyenoord het geld gewoon niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:09 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dit zijn echt tiltende berichten. Feyenoord wil 1 miljoen betalen Basel wil 2. Couldnt come close to asking price?
Je gaat me niet vertellen dat ze geen 2 miljoen hebben liggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, vorige week had Feyenoord het geld gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Iets met de hoeveelheid buitenlanders die Turkse clubs mogen hebben in hun selectie volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:25 schreef satecl het volgende:
Ik Le vind ik een prima speler als ik het zo zie. Maar wat ik niet snap. Waarom koopt een Turkse club zo'n speler om direct te verhuren? En volgend seizoen zijn wij hem weer kwijt...
Dus we helpen Rob Janssen weer even uit de brand. Top! Eigen kapitaal? Nee dat bouwen we liever niet op.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:27 schreef dopemin het volgende:
[..]
Iets met de hoeveelheid buitenlanders die Turkse clubs mogen hebben in hun selectie volgens mij.
Ié.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:25 schreef satecl het volgende:
Ik Le vind ik een prima speler als ik het zo zie. Maar wat ik niet snap. Waarom koopt een Turkse club zo'n speler om direct te verhuren? En volgend seizoen zijn wij hem weer kwijt...
Totaal ongezond die situatie met Rob Jansen (en in zijn kielzoog z’n maatje Kuijt).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus we helpen Rob Janssen weer even uit de brand. Top! Eigen kapitaal? Nee dat bouwen we liever niet op.
Wolves doet het ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Totaal ongezond die situatie met Rob Jansen (en in zijn kielzoog z’n maatje Kuijt).
Hoe kan je als club je beleid laten bepalen door een zaakwaarnemer
Denk dat we toch wel mogen stellen dat hij significant beter is dan Vente. Lijkt me ook een prima versterking en hij kan volgens mij op meerdere posities voorin uit de voet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:36 schreef fetX het volgende:
Goed en dan ook nog even een rechtsback kopen aub.
Ben geen fan van vWolfswinkel, maar als back-up voor 1 à 2 miljoen; vooruit!
Waarom niet? Volgens mij wel toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:44 schreef fetX het volgende:
In de EL kan vWolfswinkel iig in de voorrondes niet meedoen.
hoe zit het met Jorgensen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:44 schreef fetX het volgende:
In de EL kan vWolfswinkel iig in de voorrondes niet meedoen.
Volgend mij maakt het niet uit of je in de CL of EL uitkomt. Europees mag je dan niet meer voor een andere club uitkomen tot aan de groepsfase. Alleen ik weet het niet zeker. Kan het ook niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij wel toch?
Hij heeft alleen CL voorrondes meegedaan.
Volgens mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend mij maakt het niet uit of je in de CL of EL uitkomt. Europees mag je dan niet meer voor een andere club uitkomen tot aan de groepsfase. Alleen ik weet het niet zeker. Kan het ook niet zo snel vinden.
quote:In de jacht naar een verdediger lijkt op de korte termijn vooral alleen huur een optie. Met de verkoop van Jerry St. Juste en de blessures van Nieuwkoop, Botteghin en Van Beek lijkt de situatie achterin zelfs nijpend. Volgens voetbalnieuwssite Footballinsider247.com is Feyenoord echter hard op weg om verdediger George Johnston permanent over te nemen van Liverpool.
Omdat Liverpool ruim in de verdedigers zit zou Liverpool niet geheel onwelwillend tegenover een vertrek staan van de jongeling. Johnston speelt geregeld in het onder 23 elftal van Liverpool en is ook jeugdinternational van Schotland. Johnston is 20 jaar en speelde afgelopen seizoen 22 wedstrijden voor het tweede team van Liverpool. Daarin scoorde de verdediger maar liefst 2 keer.
Echt een zak zure appels te pakken gehad of niet? Eerst moeten we waken voor degradatie, zo zwak is de selectie, komt er versterking, is het weer niet goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus we helpen Rob Janssen weer even uit de brand. Top! Eigen kapitaal? Nee dat bouwen we liever niet op.
Hij staat daar linksbuiten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:48 schreef Haringkop het volgende:
Waarom zou Van Wolfswinkel naar ons willen komen? Is bij Basel toch gewoon eerste spits / basisspeler?
Hier raakt hij straks nog verwikkeld in concurrentiestrijd Jorgensen. Nog los van het feit dat Basel nog zicht heeft op CL deelname.
Zat al te twijfelen, maar wel gewoon basisspeler toch? Wil hij zo graag in de spits spelen dat hij naar Feyenoord zou willen? Sportief zie ik de stap voor hem niet zo.quote:
Misschien wil hij graag terug naar Nederland. En het is nu ook weer niet een behoorlijke stap terug of zo. Eerder opzij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen, maar wel gewoon basisspeler toch? Wil hij zo graag in de spits spelen dat hij naar Feyenoord zou willen? Sportief zie ik de stap voor hem niet zo.
Klopt, Lé en Johnston zijn typische Van Geel namen!!1!!11!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
Van Geel is vertrokken maar de scouting is er niet veel anders op geworden.
Wie zijn dat eigenlijkquote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, Lé en Johnston zijn typische Van Geel namen!!1!!11!
quote:Feyenoord is naarstig op zoek naar versterkingen voor de aanstaande Europa League wedstrijd tegen Dinamo Tibilisi. Er zijn op dit moment 18 spelers ingeschreven, zo valt te lezen op de site van de UEFA. Daar mag Feyenoord tot 23:59 vanavond nog 2 spelers aan toevoegen die niet al op de B-Lijst staan. Momenteel staan op die B-Lijst onder ander Orkun Kökcü en Wouter Burger zo meldt Kuiptalk op twitter.
Het is Feyenoord er dus veel aan gelegen om vandaag twee transfers af te ronden, wil trainer Jaap Stam de nieuwe aanwinsten kunnen gebruiken morgen in de Kuip. De twee spelers waar de meeste concrete belangstelling voor schijnt te zijn, Ricky van Wolfswinkel en Edgar Lé zouden zelf ook oren hebben naar een transfer. Voor Lé is de link met zaakwaarnemer Rob Jansen een belangrijk motief. Ricky van Wolfswinkel is al zijn hele leve fan van Feyenoord en lijkt daarom graag in de herfst van zijn carrière nog voor zijn favoriete club te willen spelen.
Een huurling die meteen weer in de huur gaat bij zijn nieuwe club, die jeugdspeler kan een prima aankoop zijn hoewel het nog een gerucht is. Fer/Narsingh/Wolfswinkel had Yellow ook wel kunnen bedenken. En dan hoor ik ook nog Karsdorp, Janmaat en Tete. Zijn ook nogal veel spelers uit de stal van Jansen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jeugdspeler vind je prima maaarrrr dat is maar een gerucht. En dan later kom je met Tete en Karsdorp aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een huurling die meteen weer in de huur gaat bij zijn nieuwe club, die jeugdspeler kan een prima aankoop zijn hoewel het nog een gerucht is. Fer/Narsingh/Wolfswinkel had Yellow ook wel kunnen bedenken. En dan hoor ik ook nog Karsdorp, Janmaat en Tete. Zijn ook nogal veel spelers uit de stal van Jansen.
uh ja, daar zeg ik toch ook bij 'en dan hoor ik nog'. Oftewel, dat is ook een gerucht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:04 schreef satecl het volgende:
[..]
Jeugdspeler vind je prima maaarrrr dat is maar een gerucht. En dan later kom je met Tete en Karsdorp aanOké man!
Lekker selectief.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
uh ja, daar zeg ik toch ook bij 'en dan hoor ik nog'. Oftewel, dat is ook een gerucht.
ADquote:Feyenoord en Van Wolfswinkel: match lijkt eindelijk aanstaande
Feyenoord maakt er werk van om Ricky van Wolfswinkel binnen te hengelen. Dit bevestigen bronnen rondom de onderhandelingen. Voorlopig bijt de Rotterdamse club zich echter nog stuk op de vraagprijs voor de dertigjarige spits, die nog een jaar contract heeft bij de Zwitserse topclub FC Basel.
Ricky van Wolfswinkel heeft er nooit een geheim van gemaakt ooit graag voor Feyenoord te willen voetballen. Tijdens zijn loopbaan, die hem voerde langs Vitesse, FC Utrecht, Sporting Lissabon, Norwich City, Saint-Étienne, Real Betis, opnieuw Vitesse en nu dus FC Basel, kwam het nog nooit van een transfer naar de Kuip. Nu dient de gelegenheid zich opnieuw aan. Feyenoord onderhandelt met FC Basel over een overgang van de 30-jarige aanvaller.
Tot overeenstemming zijn de partijen tot nu toe niet gekomen. Van Wolfswinkel moet in Rotterdam de broze voorhoede van een extra impuls voorzien, nu Nicolai Jørgensen al maanden geblesseerd is en de jonge Dylan Vente nog niet voldoet. Van Wolfswinkel, die er namens FC Basel onlangs hoogstpersoonlijk voor zorgde dat PSV werd uitgeschakeld in de tweede voorronde van de Champions League, wordt vanwege zijn ervaring en doelgerichtheid beschouwd als de man die Feyenoord aan doelpunten kan gaan helpen.
De Rotterdamse club heeft weer wat extra te besteden nu vandaag Jeremiah St. Juste de overstap maakt naar het Duitse FSV Mainz 05. Feyenoord ontvangt voor hem zo’n negen miljoen euro. Hij is er morgen al niet meer bij wanneer Feyenoord in De Kuip Dinami Tbilisi ontvangt in de derde voorronde van de Europa League.
Niets wat we al niet wisten.quote:
Het is Ié.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, geen van de geruchten zijn al officieel en kunnen dus ook nog afketsen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Transfer Hansson 'on hold'. Traint weer mee met Feyenoord volgens een Duitse journalist.
Is er intussen al iets 'officieel' van alle geruchten?
Alsof het wenselijk dat een speler vandaag wordt gepresenteerd en morgen meteen speeltquote:
Nee, maar wel handig voor volgende week. Je schrijft per ronde in.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof het wenselijk dat een speler vandaag wordt gepresenteerd en morgen meteen speelt
Daarnaast mag dat in het geval van Rickert niet eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof het wenselijk dat een speler vandaag wordt gepresenteerd en morgen meteen speelt
Niet echt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook gewoon beide centrale verdedigers. Kennen elkaar niet eens en zouden dan morgen gaan vlammenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarnaast mag dat in het geval van Rickert niet eens.
Aha. Dacht per wedstrijd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, maar wel handig voor volgende week. Je schrijft per ronde in.
Ik niet, dan word je namelijk gediskwalificeerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet echt.
Al zou ik Van Wolfswinkel er zonder twijfel in zetten ipv Vente.
Daarom staat er ook zou, als in hypothetisch, als het wel mocht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik niet, dan word je namelijk gediskwalificeerd.
Als @maxi-mus het zegt, is het zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het 100% zeker dan dat van Wolfswinkel niet meer in actie mag komen in de voorrondes van de EL voor Feyenoord?
Ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Is het 100% zeker dan dat van Wolfswinkel niet meer in actie mag komen in de voorrondes van de EL voor Feyenoord?
Want dat zou niet zo handig zijn.
Bron? Ik zit al even te zoeken, maar kan alleen maar vinden dat de regels voor winter transfers aangepast zijn verleden jaar.quote:
https://www.trouw.nl/nieu(...)der-actief~b47aa426/quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bron? Ik zit al even te zoeken, maar kan alleen maar vinden dat de regels voor winter transfers aangepast zijn verleden jaar.
Zou deze uitzondering niet gelden:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/nieu(...)der-actief~b47aa426/
Ja dan noem je wat spelers die in aanleg over bepaalde eigenschappen beschikken. Zie Tapia dat met zijn slaapmomentjes en trucendoos nou niet echt nuttig gaan invullen. Maar hey ik laat me graag verrassenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:45 schreef leeroy het volgende:
[..]
Guardiola deed dit ook altijd, bij Barca met Marcharano, bij Bayern met Martinez, bij City deed hij het met de linksback: Delph & Zintsjenko.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zou deze uitzondering niet gelden:
A further exemption applies: one player per club who would normally be cup-tied can be registered and eligible to play, so long as his previous club did not field him in the same competition. This means that players can represent two different clubs in the Europa League and Champions League, but only a maximum of one player per club. However, if the first club switches into the same competition (e.g. transfers from the Champions League to the Europa League through finishing third in the group stage), the transferred player becomes ineligible. This can lead to some complex situations.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cup-tied#The_cup-tied_rule
Nee, het mag niet. Vaak genoeg gezien bij clubs.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zou deze uitzondering niet gelden:
A further exemption applies: one player per club who would normally be cup-tied can be registered and eligible to play, so long as his previous club did not field him in the same competition. This means that players can represent two different clubs in the Europa League and Champions League, but only a maximum of one player per club. However, if the first club switches into the same competition (e.g. transfers from the Champions League to the Europa League through finishing third in the group stage), the transferred player becomes ineligible. This can lead to some complex situations.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cup-tied#The_cup-tied_rule
Dus, indien speler voorrondes heeft gespeeld, welke competitie maakt niks uit, mag hij vanaf groepsfase voor andere club spelen. Toch?quote:
Bedankt voor de uitleg waarom die uitzondering niet toepasbaar zou zijn op Van Wolfswinkel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, het mag niet. Vaak genoeg gezien bij clubs.
Waarom zou ik alles voor je moeten uitspellen, zoek dat lekker zelf uit.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg waarom die uitzondering niet toepasbaar zou zijn op Van Wolfswinkel.
Echt hèquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg waarom die uitzondering niet toepasbaar zou zijn op Van Wolfswinkel.
Dat staat er ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus, indien speler voorrondes heeft gespeeld, welke competitie maakt niks uit, mag hij vanaf groepsfase voor andere club spelen. Toch?
Reageer dan nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik alles voor je moeten uitspellen, zoek dat lekker zelf uit.
Uhm je vraagt om een bron, die ik gewoon gaf. Dat je daarna met uitzonderingen komt moet je zelf weten, als je die kan vinden kan je ook de regels vinden. Maar dummie moet alles in hapklare brokken krijgen.quote:
Gastquote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm je vraagt om een bron, die ik gewoon gaf. Dat je daarna met uitzonderingen komt moet je zelf weten, als je die kan vinden kan je ook de regels vinden. Maar dummie moet alles in hapklare brokken krijgen.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm je vraagt om een bron, die ik gewoon gaf. Dat je daarna met uitzonderingen komt moet je zelf weten, als je die kan vinden kan je ook de regels vinden. Maar dummie moet alles in hapklare brokken krijgen.
Uh oke.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gast.
Ga gewoon weg als je er niet tegen kan dat je een vraag krijgt op een fucking forum.
Sorry Scrummie! Zand erover?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jammer dat een vrij normaal gesprek weer zo moet eindigen.
Klopt. Misschien dat we gewoon Groningen kunnen sturen. Die schijnen tenslotte een betere selectie te hebben dan wij, aldus Pistolero.quote:
Correct.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 10:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dus, indien speler voorrondes heeft gespeeld, welke competitie maakt niks uit, mag hij vanaf groepsfase voor andere club spelen. Toch?
quote:Feyenoord lijkt George Johnston binnen te hebben. Volgens Neil Jones van Goal.com is de transfer afgerond, zo schrijft hij op Twitter. Johnston is een 20-jarige verdediger.
Johnston komt over van Liverpool. Feyenoord zou ongeveer 300.000 euro betalen voor de verdediger. Ook zou de Engelse club nog een doorverkooppercentage van 30 procent hebben.
quote:Feyenoord lijkt George Johnston binnen te hebben. Volgens Neil Jones van Goal.com is de transfer afgerond, zo schrijft hij op Twitter. Johnston is een 20-jarige verdediger.
Johnston komt over van Liverpool. Feyenoord zou ongeveer 300.000 euro betalen voor de verdediger. Ook zou de Engelse club nog een doorverkooppercentage van 30 procent hebben.
Eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens wel jammer wat betreft Rick Karsdorp, had liever Tete gezien.
Rick Karsdorp is mij te blessuregevoelig.
Tete schrikt al als hij de middellijn oversteektquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens wel jammer wat betreft Rick Karsdorp, had liever Tete gezien.
Rick Karsdorp is mij te blessuregevoelig.
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 11:04:28He's had his medical early this morning and will be eligible to play against Dinamo Tbilisi tomorrow. Not sure if he's fit enough tbh. Hearing that it's a 1-year loan deal. reageer retweet
Met Karsdorp mag je blij zijn als hij 10 wedstrijden haalt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Tete schrikt al als hij de middellijn oversteekt
Kan er helemaal niks van
Kuytgod.twitter:neiljonesgoal twitterde op woensdag 07-08-2019 om 10:47:21Surprising, but very good, move for #LFC U23s defender George Johnston. He's off to Feyenoord on a permanent deal after @Kuyt called the Reds for a recommendation. Was into the last year of his deal. LFC will receive a small fee. reageer retweet
Karsdorp genot. Beter dan die reserve Jood.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
en Kuiptalk meldt een akkoord over Rick Karsdorp.
Het gaat nu snel ineens.
Kunnen we meteen zien hoe betrouwbaar beide bronnen zijn.
Had liever Tete onder contract dan Karsdorp jaartje huren thoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Karsdorp genot. Beter dan die reserve Jood.
Kan die gozer van Rijnmond de prullenbak in als betrouwbare bron.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
en Kuiptalk meldt een akkoord over Rick Karsdorp.
Het gaat nu snel ineens.
Kunnen we meteen zien hoe betrouwbaar beide bronnen zijn.
Zoals FetX hierboven al zei mag je blij zijn als Karsdorp 10 wedstrijden speelt in een seizoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Karsdorp genot. Beter dan die reserve Jood.
Van Wolfswinkel kan dus niet spelen deze ronde.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef satecl het volgende:
Morgen overleven in de Kuip. Gewoon winnen met Legioen erachter. Volgende week met Karsdorp en Johnston en van Wolfswinkel.
Als Feyenoord Europese Groepfase haalt is mijn seizoen toch al geslaagd.
Die spelers mogen dus volgende week ook niet meedoen volgens mij, omdat je per ronde inschrijft blijkbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef satecl het volgende:
Morgen overleven in de Kuip. Gewoon winnen met Legioen erachter. Volgende week met Karsdorp en Johnston en van Wolfswinkel.
Als Feyenoord Europese Groepfase haalt is mijn seizoen toch al geslaagd.
die Tete een beetje uit het oog verloren maar verdedigend was hij toch wel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Had liever Tete onder contract dan Karsdorp jaartje huren tho
Tot vanavond kan je inschrijven, zelfs voor morgen nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die spelers mogen dus volgende week ook niet meedoen volgens mij, omdat je per ronde inschrijft blijkbaar.
en schijnbaar mag van Wolfswinkel pas meedoen vanaf de groepsfase Europa League, als we die halen (zal wel weer niet).
Kijken we wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals FetX hierboven al zei mag je blij zijn als Karsdorp 10 wedstrijden speelt in een seizoen.
Ja eens wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Had liever Tete onder contract dan Karsdorp jaartje huren tho
Voor centraal dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens wel.
Misschien komt Tete ook nog wel. Zou geen overbodige luxe zijn.
Lijkt me niet. Ik verwacht dat daar die Lé voor komt.quote:
Ja of rechts. Afhankelijk van wat nodig is op dat moment. Volgens mij speelde hij bij Ajax op beide posities, op het laatst op rechts naast De Ligt.quote:
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
Gaat een beetje lijken op de zomer van 2007, toen was het ook een geweldige transfer zomer met elke dag aankopen. Iedereen broekje uit toen Makaay kwam.
We weten hoe dat is verlopen trouwens die periode
Wat een geweldige aankoop was dat ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws: Amrabat mag ook alweer weg bij Brugge
Tete gaat toch niet komen voor RB als Karsdorp er al is. Die is niet gek. En Feyenoord heeft natuurlijk niet de middelen om 2 RB's te halen van dat niveau.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of rechts. Afhankelijk van wat nodig is op dat moment. Volgens mij speelde hij bij Ajax op beide posities, op het laatst op rechts naast De Ligt.
Eens. De namen van toen waren veel groter.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar hoor.
Totaal niet te vergelijken maar oké prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
Gaat een beetje lijken op de zomer van 2007, toen was het ook een geweldige transfer zomer met elke dag aankopen. Iedereen broekje uit toen Makaay kwam.
Ja man, echt hetzelfde type spelers...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
Die hype toen dat hij voor Oranje moest kiezenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat een geweldige aankoop was dat ook
en nu wordt er geen onverantwoord grote bedragen uitgegeven zo ver wij weten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. De namen van toen waren veel groter.
Dat was heel erg belachelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hype toen dat hij voor Oranje moest kiezen
Waarom zonder hoofdletter?quote:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-terug-bij-feyenoordquote:Rick Karsdorp staat voor een rentree bij Feyenoord. De Rotterdammers zijn erin geslaagd hem op huurbasis over te nemen van AS Roma, dat de verdediger twee jaar geleden voor veertien miljoen euro ophaalde in De Kuip.
Karsdorp wordt woensdagochtend gekeurd en kan op korte termijn aansluiten bij de selectie van trainer Jaap Stam, wanneer de details in orde zijn gemaakt. Feyenoord neemt een deel van zijn salaris bij Roma over.
Met de komst van de 24-jarige rechtsback geeft Feyenoord de laatste linie een injectie. Met de aanstaande transfer van Jeremiah St. Juste en de vertrekwens van Jan-Arie van der Heijden in gedachten heeft Stam behoefte aan meer armslag achterin.
Wanneer Karsdorp speelklaar is, is nog onduidelijk. Door blessures speelde de verdediger in zijn twee seizoenen in Italië maar weinig wedstrijden. In zijn eerste periode bij Feyenoord speelde hij 79 wedstrijden. Hij won de landstitel en de TOTO KNVB-Beker met de Rotterdammers.
Ah, hij heet ié. Spreek uit iejeequote:
Blij mee.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:46 schreef Caland het volgende:
Die Schot is links, dan zal Baco ook wel snel weg zijn.
Karsdorp zal wel bij Feyenoord blijven mits fit. Anders heb je met Janmaat een gratis opvolger.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Blij mee.
Ik vind alleen twee huurlingen achterin wel kut
Hoe dan? Roma zal hem niet voor paar meer miljoentjes laten gaan als ie hier een goed seizoen draait?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:48 schreef satecl het volgende:
[..]
Karsdorp zal wel bij Feyenoord blijven mits fit. Anders heb je met Janmaat een gratis opvolger.
Bij AS Roma willen ze gewoon van hem af natuurlijk. Die nemen hun verlies en Feyenoord zal mits fit wel paar miljoen over hebben voor een stabiele RB.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hoe dan? Roma zal hem niet voor paar meer miljoentjes laten gaan als ie hier een goed seizoen draait?
Heb het niet over de spelers, meer over de geruchten en aankopen die bijna elk uur binnen lijken te komen. Dat meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja man, echt hetzelfde type spelers...
help het je hopenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij AS Roma willen ze gewoon van hem af natuurlijk. Die nemen hun verlies en Feyenoord zal mits fit wel paar miljoen over hebben voor een stabiele RB.
Daarna hebben de Telegraaf en VI het ook gemeld ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Zijn er andere bronnen dan die Turkse journalist die de komst van Ié melden?
ze zijn daar wel later begonnen met de voorbereiding dus dat is afwachtenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Is Karsdorp eigenlijk wel (wedstrijd)fit en dus meteen inzetbaar?
Volgens mij vergeet je dat heel Europa op zoek is naar versterkingen en er uit dezelfde vijver gevist wordt. Zonder geld ben je gewoon kansloos en moet je wel eens terugvallen op oude namen die toevallig beschikbaar zijn en ook direct van waarde zouden kunnen zijn. Niets mis mee, vooral niet op zeer korte termijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:01 schreef Dejannn het volgende:
Feyenoord kan echt weinig anders dan terugvallen op oude namen. Het scoutingsapparaat is compleet dood zo lijkt het.
KarsGod is natuurlijk wel een echte aanwinst, maar ik weet niet in hoeverre twee jaar amper spelen met flinke blessures hun sporen na zullen hebben gelaten. De terugkeer van bijvoorbeeld Clasie was nu ook niet bepaald een succes.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:11 schreef Tomatenboer het volgende:
https://www.instagram.com/p/B029uj0iYp6/
Karsdorp is binnen.
Sjaak hou je niet voor de gekquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Sjaak nou ineens drie verdedigers gehaald??
Als Ié en Johnston binnen zijn wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Sjaak nou ineens drie verdedigers gehaald??
Vreemd, volgens die LFC journalist een linkercentrale verdediger die ook linksback kan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:16 schreef satecl het volgende:
https://www.transfermarkt(...)rofil/spieler/318549
Is wel rechtsbenig ..
Kwaliteit moeten we nog maar afwachten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Ié en Johnston binnen zijn wel ja.
en 2 op huurbasis, en de ander kost maar 3 ton.
Spitsje erbij van pak 'm beet 1,6 miljoen en dan houden we zelfs geld over.
Sjaak haalt gewoon even 4 spelers voor +/- 2 miljoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Ié en Johnston binnen zijn wel ja.
en 2 op huurbasis, en de ander kost maar 3 ton.
Spitsje erbij van pak 'm beet 1,6 miljoen en dan houden we zelfs geld over.
Klopt, met name die Johnston. Wie weet kan ie er helemaal niks van.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwaliteit moeten we nog maar afwachten.
Puntquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Sjaak haalt gewoon even 4 spelers voor +/- 2 miljoen.
Niemand neemt Sjaak in de maling!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Das waar, voor hetzelfde geld begint Karsdorp al niet fit, speelt hij pas in oktober, en raakt hij in januari geblesseerd.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Kwaliteit moeten we nog maar afwachten.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:22 schreef satecl het volgende:
De Rotterdammers willen Karsdorp gratis huren en hoewel AS Roma Karsdorp liever kwijt dan rijk is, vindt de Italiaanse topclub dit te extreem.
Troost: Ik laat me niet in de maling nemen door die pastavreters!
A few days later:
[ afbeelding ]Dit is een oude foto volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft inmiddels zn hele kop volgekliederdVBL SC influencer
Left, right, behind
Als hij fit is wel ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Karsdorp ipv St. Juste is wel een vooruitgang.
En er komen nog 3 Argentijnen...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens ook wel grappig hoe Feyenoord aan zijn spelers komt. Een aanbeveling van Dirk Kuyt, een cliënt van Rob Janssen, een oud-Feyenoorder die twee seizoenen weg is en een speler die al zijn hele leven supporter is
Blijkbaar hebben ze die Schot al eerder gescoutquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens ook wel grappig hoe Feyenoord aan zijn spelers komt. Een aanbeveling van Dirk Kuyt, een cliënt van Rob Janssen, een oud-Feyenoorder die twee seizoenen weg is en een speler die al zijn hele leven supporter is
10 shots die ieder 3 keer herhaald worden op op 112 wedstrijd gepropt in een videootje van 3 minutenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als hij fit is wel ja.
Die Ié lijkt me ook wel een vooruitgang. Afgaande op de filmpjes dan.
van Wolfswinkel ten opzichte van Vente is uiteraard ook een vooruitgang, maar dat was vrijwel iedereen geweest natuurlijk.
TD is overbodig.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik snap die negativiteit rondom Larsson niet meer zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd ook nog dat Sam Larsson weggaat voor een bedrag van +/- 5 miljoen. Die gaat het ook niet meer worden.
op opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10 shots die ieder 3 keer herhaald worden op op 112 wedstrijd gepropt in een videootje van 3 minuten![]()
Ach, anderzijds is het natuurlijk geen wereldtopper waar uren bandmateriaal van zijn. Ik laat me graag verrassen.
Traag, voorspelbaar , scoort te weinigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd ook nog dat Sam Larsson weggaat voor een bedrag van +/- 5 miljoen. Die gaat het ook niet meer worden.
Tete kan rechtsback en centraal. Met de blessuregevoeligheid van Karsdorp en je matige centrum zal hij voldoende speeltijd krijgen, zo niet direct in de basis staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Tete gaat toch niet komen voor RB als Karsdorp er al is. Die is niet gek. En Feyenoord heeft natuurlijk niet de middelen om 2 RB's te halen van dat niveau.
Eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Traag, voorspelbaar , scoort te weinig
Hoop dat we een mooie club voor hem vinden , 5M is een prima bedrag
Is die goed genoeg dan?quote:
Ik vind 5 miljoen te weinig. Maar goed, ik vond 9 miljoen voor St Juste ook te weinig. Schijnbaar zijn dat nu eenmaal de bedragen waar Feyenoorders voor weggaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Traag, voorspelbaar , scoort te weinig
Hoop dat we een mooie club voor hem vinden , 5M is een prima bedrag
Volgend jaar kan je centraal Hendriks ook doorzetten, eigenlijk wat vreemd dat die nu al niet wat meer kansjes krijgt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel slim, ze huren een jaartje Karsdorp en dan kan volgend jaar Janmaat transfervrij komen. Er breekt voorlopig toch geen talent door op die positie.
Ben geneigd te hypen maar vond hem in de voorbereiding echt heerlijk spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is die goed genoeg dan?
Als Larson talenten in de weg staat dan moeten we hem zsm loodsen
Denk het ook. Zit wel een doorverkoop % op schijnt, 15%. Volgens mij aangekocht voor 4, dus 750k naar Heerenveen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:51 schreef Dejannn het volgende:
9 miljoen voor St. Juste te weinig? Ik denk dat je daarmee echt wel het maximale er uit weet te halen.
Mist de snelheid en onvoorspelbaarheid. Straalt ook geen zelfvertrouwen uit. Dit huwelijk lijkt niet meer goed te komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit rondom Larsson niet meer zo.
Die 15% gaat toch over de 9 mio?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Denk het ook. Zit wel een doorverkoop % op schijnt, 15%. Volgens mij aangekocht voor 4, dus 750k naar Heerenveen.
Het was 1 van je betere spelers vorig seizoen, en dan voornamelijk de 2e seizoenshelft. Ik heb Larsson in elk geval dingen zien doen die geen enkele andere speler, op Berghuis na, kan bij Feyenoord. En ik vind hem heerlijk samenspelen met Kokcu.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Mist de snelheid en onvoorspelbaarheid. Straalt ook geen zelfvertrouwen uit. Dit huwelijk lijkt niet meer goed te komen.
Normaal gesproken over de winst.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die 15% gaat toch over de 9 mio?
Ik ben ook van mening dat je niet met 2 buitenspelers kan samen spelen die geen diepte hebben. Zou je Narsingh rechts hebben staan, zou je Larsson kunnen laten staan. De afgelopen 2 seizoenen met zowel Berghuis en Larsson speelde je echt trechtervoetbal. Wat dat betreft was ik altijd groot fan van Elia. Die had diepte, maar kon ook binnendoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het was 1 van je betere spelers vorig seizoen, en dan voornamelijk de 2e seizoenshelft. Ik heb Larsson in elk geval dingen zien doen die geen enkele andere speler, op Berghuis na, kan bij Feyenoord. En ik vind hem heerlijk samenspelen met Kokcu.
dat maakt voor je winst niet uit, dus je pakt 4 - %quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
St Juste was toch nog niet afbetaald? Verder ben ik benieuwd naar dat doorverkoop percentage. Meestal is dat namelijk 30%.
Daar ben ik het wel mee eens, liever 1 buitenspeler met diepgang.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik ben ook van mening dat je niet met 2 buitenspelers kan samen spelen die geen diepte hebben. Zou je Narsingh rechts hebben staan, zou je Larsson kunnen laten staan. De afgelopen 2 seizoenen met zowel Berghuis en Larsson speelde je echt trechtervoetbal. Wat dat betreft was ik altijd groot fan van Elia. Die had diepte, maar kon ook binnendoor.
Held.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel grappig overigens. Ik was denk ik de eerste die Larsson als miskoop bestempelde in dit topic
Hopelijk wel met opties tot koop.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef Maastoren het volgende:
Johnston en Ié zullen allebei gehuurd worden volgens het AD. Transfer Ié komt wordt waarschijnlijk volgende week pas afgerond.
https://www.ad.nl/transfe(...)t-nog-even~a4c62b98/
Dat zou erg raar zijn in het geval van Ié, die is net gekocht door Trabzonspor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hopelijk wel met opties tot koop.
Lé lé kan niet met optie tot koop zijn. Die is net aangekocht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Hopelijk wel met opties tot koop.
Vreemd om een speler als Johnston dan te huren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:42 schreef Maastoren het volgende:
Johnston en Ié zullen allebei gehuurd worden volgens het AD. Transfer Ié komt wordt waarschijnlijk volgende week pas afgerond.
https://www.ad.nl/transfe(...)t-nog-even~a4c62b98/
Ja, eens. Geen probleem als je een speler huurt, zolang je deze maar wel kan overnemen en dat je wel iets hebt aan de ontwikkeling die ze eventueel doormaken.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:45 schreef satecl het volgende:
[..]
Lé lé kan niet met optie tot koop zijn. Die is net aangekocht.
Bij Johnston moet je hopen dat het optie tot koop is met terugkoop clausule van +/-10 miljoen.
Als hij nog maar een contract heeft voor 1 jaar lijkt me huur zeer sterk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:49 schreef Maastoren het volgende:
Die Engelse journalist zei enkele uren geleden dat het toch echt om een permanente overgang ging. Heeft ook een contract voor nog 1 jaar. Even afwachten dus.
Ja knap hoor, na Elia en Berghuis zekerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel grappig overigens. Ik was denk ik de eerste die Larsson als miskoop bestempelde in dit topic
Wat knap. Wil je nu een ritualspakket als beloning ofzo?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nee, ik wil dat ie blijft.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat knap. Wil je nu een ritualspakket als beloning ofzo?
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dan zijn die Amerikaantjes binnen hequote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef Maastoren het volgende:
Zou wel ruk zijn als je al die spelers huurt. Zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem. Geen spelers en geen geld.
Maar een klok is niet de weekwinnaar van de toto!quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een stilstaande klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
quote:ST. JUSTE OP WEG NAAR FSV MAINZ
Jeremiah St. Juste maakt vrijwel zeker per direct de overstap naar 1. FSV Mainz 05. Voor de 22-jarige verdediger ligt bij de club uit de Bundesliga een contract voor vier seizoenen klaar. St. Juste had in De Kuip nog een verbintenis tot medio 2021.
Feyenoord nam St. Juste in de zomer van 2017 over van sc Heerenveen, waar hij de jeugdopleiding doorliep en debuteerde in de Eredivisie. In zijn eerste jaar in Rotterdamse dienst speelde hij 23 wedstrijden, waaronder drie in het KNVB Bekertoernooi dat dat seizoen door Feyenoord gewonnen werd. Een schouderblessure stond tijdens de tweede helft van zijn eerste seizoen meer wedstrijden in de weg. In totaal droeg St. Juste in ruim twee jaar precies 50 keer het Feyenoord-shirt in een officiële wedstrijd. Daarin scoorde hij zes keer en leverde hij drie assists af.
Technisch directeur Sjaak Troost licht de aanstaande verkoop van St. Juste, die na dit seizoen zijn laatste contractjaar in zou gaan, als volgt toe: ‘St. Juste is een speler die over kwaliteiten beschikt die we graag voor de club hadden behouden. Echter is er voor Feyenoord sprake van een aanbod dat we gewoonweg niet konden weigeren. Over bedragen praten we nooit, maar de hoogte van de transfersom die we voor hem ontvangen is aanzienlijk meer dan we in de toekomst nog verwachten voor hem te kunnen krijgen. Zeker als de speler dan zelf ook aangeeft deze stap te willen maken, moet je dit als club gewoon doen.’
‘Bovendien wordt hiermee de ruimte gecreëerd om, na de komst van Liam Kelly, Leroy Fer en Luciano Narsingh en Nick Marsman en de belangrijke verlengingen van Steven Berghuis, Jens Toornstra en Nicolai Jørgensen, hopelijk op zeer korte termijn nog minimaal twee versterkingen te halen,’ vervolgt Troost. ‘Het beleid van de club is er nu en in de toekomst op gericht om zwaarder in te zetten op de eigen jeugd. We denken met versterkingen meer balans in het team te creëren qua leeftijd en ervaring, iets wat de doorontwikkeling van de jeugd ten goede komt.’
De timing van het vertrek van St. Juste, zo kort voor de eerste Europese wedstrijd, is verre van ideaal voor trainer Jaap Stam, realiseert de clubleiding zich. Troost: ‘Daar doen we niet lichtzinnig over. Het is op dit moment ontzettend puzzelen en zoeken voor de staf. Ook al omdat we te kampen hebben met dragende spelers die geblesseerd zijn. Om die reden zijn we dus op volle kracht bezig om het eerste elftal op meer plekken te versterken met het kopen of huren van spelers die snel komen, er direct kunnen staan en waar de eigen jeugd zich verder aan kan optrekken.’
https://www.feyenoord.com(...)p-weg-naar-fsv-mainz
Dit ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:55 schreef Maastoren het volgende:
Zou wel ruk zijn als je al die spelers huurt. Zit je volgend seizoen weer met hetzelfde probleem. Geen spelers en geen geld.
Vrijwel zeker per direct, hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Jeremiah St. Juste maakt vrijwel zeker per direct de overstap naar 1. FSV Mainz 05.
Lijkt wel alsof feyenoord.com een nepsite is? Nederlands en Engels door elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat officiële bericht van Feyenoord begint toch wel opmerkelijk:
[..]
Vrijwel zeker per direct, hoe moet ik me dat voorstellen?
Zodra Sjaak zijn punt heeft gezet gaat ie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krabby is dus persvoorlichter geworden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrijwel.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 07-08-2019 om 13:55:10Jeremiah St. Juste maakt vrijwel zeker per direct de overstap naar 1. FSV Mainz 05.Meer info en een toelichting van Sjaak Troost lees je hier:#Feyenoord reageer retweet
Ja wat is daarmee dan. Dat snap ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Vrijwel.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 07-08-2019 om 13:55:10Jeremiah St. Juste maakt vrijwel zeker per direct de overstap naar 1. FSV Mainz 05.Meer info en een toelichting van Sjaak Troost lees je hier:#Feyenoord reageer retweet
Zet dan een tweet als Feyenoord ZIJNDE als de deal gewoon rond is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja wat is daarmee dan. Dat snap ik niet
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet dan een tweet als Feyenoord ZIJNDE als de deal gewoon rond is.
Ja, het verified @Feyenoord account is fake.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dit is of een enorme blunder, of het zijn fake accounts.
Moet ook haast wel. George Johnston heeft nog een éénjarig contract en die zullen ze dan voor één jaar huren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef Maver24 het volgende:
Die Johnston wordt gewoon gekocht, Sky Sports en LFC Watchers zeggen allen koop.
AD heeft het weer mis. Geen idee waar ze huren vandaan halen
Weet ik het of dat het officiële Feyenoord account is joh. Ik volg dat verder nooit (op Twitter enz).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, het verified @:Feyenoord account is fake.
Het is gewoon nog niet 100% rond, maar zodra dat wel het geval is maakt hij per direct de overstap.
Karsdorp gaat morgen toch niet spelen!?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:16 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer
Karsdorp/Geertruida-Botteghin-VD Heijden-Haps
Kokcu-Fer-Burger
Narsingh-Berghuis-Sinisterra/Larsson
Dit zal het morgen wel worden. Larsson ipv Narsingh kan ook nog natuurlijk. Ik weet niet of Narsingh al kan starten.
Huren, salaris overnemen en aan het eind van het seizoen transfervrij laten overkomen een optie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Moet ook haast wel. George Johnston heeft nog een éénjarig contract en die zullen ze dan voor één jaar huren.
Ik vind het sowieso gek. Zou Liverpool zaken gaan doen om 300kquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Huren, salaris overnemen en aan het eind van het seizoen transfervrij laten overkomen een optie?
Zo bij Kuyt op de rugquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso gek. Zou Liverpool zaken gaan doen om 300k? Daar komen ze niet eens hun bed voor uit. 'Neem maar mee die jongen'.
Ja leuk, doet hij het goed kan die ergens anders meer verdienen en ben je hem kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Huren, salaris overnemen en aan het eind van het seizoen transfervrij laten overkomen een optie?
Ik dacht dat er veel vol zat toen ik gisteren keek bij tickets. Snap niet dat je deze laat passeren als ik eerlijk ben.quote:
Had graag heen gewild, maar kan helaas niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht dat er veel vol zat toen ik gisteren keek bij tickets. Snap niet dat je deze laat passeren als ik eerlijk ben.
Paar vakken ook dicht toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht dat er veel vol zat toen ik gisteren keek bij tickets. Snap niet dat je deze laat passeren als ik eerlijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |