Kan die gozer van Rijnmond de prullenbak in als betrouwbare bron.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:06 schreef Tomatenboer het volgende:
en Kuiptalk meldt een akkoord over Rick Karsdorp.
Het gaat nu snel ineens.
Kunnen we meteen zien hoe betrouwbaar beide bronnen zijn.
Zoals FetX hierboven al zei mag je blij zijn als Karsdorp 10 wedstrijden speelt in een seizoen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Karsdorp genot. Beter dan die reserve Jood.
Van Wolfswinkel kan dus niet spelen deze ronde.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef satecl het volgende:
Morgen overleven in de Kuip. Gewoon winnen met Legioen erachter. Volgende week met Karsdorp en Johnston en van Wolfswinkel.
Als Feyenoord Europese Groepfase haalt is mijn seizoen toch al geslaagd.
Die spelers mogen dus volgende week ook niet meedoen volgens mij, omdat je per ronde inschrijft blijkbaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef satecl het volgende:
Morgen overleven in de Kuip. Gewoon winnen met Legioen erachter. Volgende week met Karsdorp en Johnston en van Wolfswinkel.
Als Feyenoord Europese Groepfase haalt is mijn seizoen toch al geslaagd.
die Tete een beetje uit het oog verloren maar verdedigend was hij toch wel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Had liever Tete onder contract dan Karsdorp jaartje huren tho
Tot vanavond kan je inschrijven, zelfs voor morgen nog.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Die spelers mogen dus volgende week ook niet meedoen volgens mij, omdat je per ronde inschrijft blijkbaar.
en schijnbaar mag van Wolfswinkel pas meedoen vanaf de groepsfase Europa League, als we die halen (zal wel weer niet).
Kijken we wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zoals FetX hierboven al zei mag je blij zijn als Karsdorp 10 wedstrijden speelt in een seizoen.
Ja eens wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Had liever Tete onder contract dan Karsdorp jaartje huren tho
Voor centraal dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens wel.
Misschien komt Tete ook nog wel. Zou geen overbodige luxe zijn.
Lijkt me niet. Ik verwacht dat daar die Lé voor komt.quote:
Ja of rechts. Afhankelijk van wat nodig is op dat moment. Volgens mij speelde hij bij Ajax op beide posities, op het laatst op rechts naast De Ligt.quote:
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
Gaat een beetje lijken op de zomer van 2007, toen was het ook een geweldige transfer zomer met elke dag aankopen. Iedereen broekje uit toen Makaay kwam.
We weten hoe dat is verlopen trouwens die periode
Wat een geweldige aankoop was dat ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws: Amrabat mag ook alweer weg bij Brugge
Tete gaat toch niet komen voor RB als Karsdorp er al is. Die is niet gek. En Feyenoord heeft natuurlijk niet de middelen om 2 RB's te halen van dat niveau.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of rechts. Afhankelijk van wat nodig is op dat moment. Volgens mij speelde hij bij Ajax op beide posities, op het laatst op rechts naast De Ligt.
Eens. De namen van toen waren veel groter.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vind ik niet helemaal vergelijkbaar hoor.
Totaal niet te vergelijken maar oké prima.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
Gaat een beetje lijken op de zomer van 2007, toen was het ook een geweldige transfer zomer met elke dag aankopen. Iedereen broekje uit toen Makaay kwam.
Ja man, echt hetzelfde type spelers...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:24 schreef alopio het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |