TD is overbodig.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Trouwens ook wel grappig hoe Feyenoord aan zijn spelers komt. Een aanbeveling van Dirk Kuyt, een cliënt van Rob Janssen, een oud-Feyenoorder die twee seizoenen weg is en een speler die al zijn hele leven supporter is
Ik snap die negativiteit rondom Larsson niet meer zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd ook nog dat Sam Larsson weggaat voor een bedrag van +/- 5 miljoen. Die gaat het ook niet meer worden.
op opquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
10 shots die ieder 3 keer herhaald worden op op 112 wedstrijd gepropt in een videootje van 3 minuten![]()
Ach, anderzijds is het natuurlijk geen wereldtopper waar uren bandmateriaal van zijn. Ik laat me graag verrassen.
Traag, voorspelbaar , scoort te weinigquote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:32 schreef satecl het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd ook nog dat Sam Larsson weggaat voor een bedrag van +/- 5 miljoen. Die gaat het ook niet meer worden.
Tete kan rechtsback en centraal. Met de blessuregevoeligheid van Karsdorp en je matige centrum zal hij voldoende speeltijd krijgen, zo niet direct in de basis staan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Tete gaat toch niet komen voor RB als Karsdorp er al is. Die is niet gek. En Feyenoord heeft natuurlijk niet de middelen om 2 RB's te halen van dat niveau.
Eens.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Traag, voorspelbaar , scoort te weinig
Hoop dat we een mooie club voor hem vinden , 5M is een prima bedrag
Is die goed genoeg dan?quote:
Ik vind 5 miljoen te weinig. Maar goed, ik vond 9 miljoen voor St Juste ook te weinig. Schijnbaar zijn dat nu eenmaal de bedragen waar Feyenoorders voor weggaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:40 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Traag, voorspelbaar , scoort te weinig
Hoop dat we een mooie club voor hem vinden , 5M is een prima bedrag
Volgend jaar kan je centraal Hendriks ook doorzetten, eigenlijk wat vreemd dat die nu al niet wat meer kansjes krijgt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel slim, ze huren een jaartje Karsdorp en dan kan volgend jaar Janmaat transfervrij komen. Er breekt voorlopig toch geen talent door op die positie.
Ben geneigd te hypen maar vond hem in de voorbereiding echt heerlijk spelen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:50 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Is die goed genoeg dan?
Als Larson talenten in de weg staat dan moeten we hem zsm loodsen
Denk het ook. Zit wel een doorverkoop % op schijnt, 15%. Volgens mij aangekocht voor 4, dus 750k naar Heerenveen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:51 schreef Dejannn het volgende:
9 miljoen voor St. Juste te weinig? Ik denk dat je daarmee echt wel het maximale er uit weet te halen.
Mist de snelheid en onvoorspelbaarheid. Straalt ook geen zelfvertrouwen uit. Dit huwelijk lijkt niet meer goed te komen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 12:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik snap die negativiteit rondom Larsson niet meer zo.
Die 15% gaat toch over de 9 mio?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Denk het ook. Zit wel een doorverkoop % op schijnt, 15%. Volgens mij aangekocht voor 4, dus 750k naar Heerenveen.
Het was 1 van je betere spelers vorig seizoen, en dan voornamelijk de 2e seizoenshelft. Ik heb Larsson in elk geval dingen zien doen die geen enkele andere speler, op Berghuis na, kan bij Feyenoord. En ik vind hem heerlijk samenspelen met Kokcu.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Mist de snelheid en onvoorspelbaarheid. Straalt ook geen zelfvertrouwen uit. Dit huwelijk lijkt niet meer goed te komen.
Normaal gesproken over de winst.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die 15% gaat toch over de 9 mio?
Ik ben ook van mening dat je niet met 2 buitenspelers kan samen spelen die geen diepte hebben. Zou je Narsingh rechts hebben staan, zou je Larsson kunnen laten staan. De afgelopen 2 seizoenen met zowel Berghuis en Larsson speelde je echt trechtervoetbal. Wat dat betreft was ik altijd groot fan van Elia. Die had diepte, maar kon ook binnendoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het was 1 van je betere spelers vorig seizoen, en dan voornamelijk de 2e seizoenshelft. Ik heb Larsson in elk geval dingen zien doen die geen enkele andere speler, op Berghuis na, kan bij Feyenoord. En ik vind hem heerlijk samenspelen met Kokcu.
dat maakt voor je winst niet uit, dus je pakt 4 - %quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
St Juste was toch nog niet afbetaald? Verder ben ik benieuwd naar dat doorverkoop percentage. Meestal is dat namelijk 30%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |