Is pas 29 en doet het prima bij Basel. Fantastische 2e spits man.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt vijf seizoenen geleden ofzo, net na Pelle had ik dat een leuke transfer gevonden
Feyenoord kan geen talenten halen helaas, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nee nee, helemaal niet leuk.
Vrees dat dat niet zo eenvoudig gaat. Hij is ook een middenvelder, dus snap (buiten zijn indrukwekkende fysiek) de hele behoefte ook niet om hem centraal achterin te willen posteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stiekem hoop je dat Stam dat er toch wel uit moet kunnen krijgen, dat achterlijke gedoe van hem?
Prima als stand in voor De Jorg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt vijf seizoenen geleden ofzo, net na Pelle had ik dat een leuke transfer gevonden
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrees dat dat niet zo eenvoudig gaat. Hij is ook een middenvelder, dus snap (buiten zijn indrukwekkende fysiek) de hele behoefte ook niet om hem centraal achterin te willen posteren.
Feit dat je een overschot aan middenvelders hebt kan toch niet berekenen dat je ze ze dan maar gaat inzetten op andere posities?
Zoiets kan echt alleen bij ons weer
Ons grote voorbeeldclub die ons op alle fronten voorbij is heeft ook met een middenvelder genaamd Koopmeiners als centrale verdediger gespeeld, behoorlijk lange tijd ook. Dus ik vind dat wij dit ook moeten doen, omdat we anders geen 3e worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..
Ik sta ook niet op de banken, maar Van Beek is geblesseerd en is kut, Botteghin is (half?) geblesseerd en kan amper nog draaien, V/d Heijden is kut en wil/moet weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.
Wat het meest pijnlijke aan dit verhaal is, is dat men het een paar jaar geleden gewoon al met De Taap geprobeerd heeft achterin. Iets met een ezel en een fucking steen
Van december tot april, overigens was dat zeker niet geheel probleemloos en dreigde hij op een gegeven moment ook met een vertrek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ons grote voorbeeldclub die ons op alle fronten voorbij is heeft ook met een middenvelder genaamd Koopmeiners als centrale verdediger gespeeld, behoorlijk lange tijd ook. Dus ik vind dat wij dit ook moeten doen, omdat we anders geen 3e worden.
Hij kan dat niet man. Zet dan liever nog Fer achterin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op de banken, maar Van Beek is geblesseerd en is kut, Botteghin is (half?) geblesseerd en kan amper nog draaien, V/d Heijden is kut en wil/moet weg.
Dan kom je naast Geertruida en een vertrekkende St Juste dus uit op een Tapia.
dat zou ik wel grappig vindenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O en de Taap tekent bij, wat is deze. Of neemt ie ons nou in de maling? Dat schijnt hij goed te kunnen.
Zijn fouten van destijds werden/worden enorm uitvergroot terwijl hij zonder wedstrijdritme achterin werd opgesteld in wedstrijden tegen City en Napoli, ik geef het je te doen. Hij had ook meer dan genoeg goede momenten, zoals z’n voetbal van achteruit en verdedigende ingrepen. Geef hem 30 wedstrijden en ik weet vrij zeker dat je er meer plezier van hebt dan aan Jan Arie, Botteghin of Beek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.
Wat het meest pijnlijke aan dit verhaal is, is dat men het een paar jaar geleden gewoon al met De Taap geprobeerd heeft achterin. Iets met een ezel en een fucking steen
Dit dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:50 schreef hhh38 het volgende:
We moeten nou ook weer niet overdrijven hoe slecht Tapia het deed als centrale verdediger. Het was vooral in de Champions League en in toppers geen beginnen aan, maar dat niveau komen we de komende weken helemaal niet tegen.
En hij is ook weer 2 jaar volwassener geworden zoals mensen al zeiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |