Dus we helpen Rob Janssen weer even uit de brand. Top! Eigen kapitaal? Nee dat bouwen we liever niet op.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:27 schreef dopemin het volgende:
[..]
Iets met de hoeveelheid buitenlanders die Turkse clubs mogen hebben in hun selectie volgens mij.

Ié.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:25 schreef satecl het volgende:
Ik Le vind ik een prima speler als ik het zo zie. Maar wat ik niet snap. Waarom koopt een Turkse club zo'n speler om direct te verhuren? En volgend seizoen zijn wij hem weer kwijt...

Totaal ongezond die situatie met Rob Jansen (en in zijn kielzoog z’n maatje Kuijt).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus we helpen Rob Janssen weer even uit de brand. Top! Eigen kapitaal? Nee dat bouwen we liever niet op.

Wolves doet het ookquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:35 schreef alopio het volgende:
[..]
Totaal ongezond die situatie met Rob Jansen (en in zijn kielzoog z’n maatje Kuijt).
Hoe kan je als club je beleid laten bepalen door een zaakwaarnemer

Denk dat we toch wel mogen stellen dat hij significant beter is dan Vente. Lijkt me ook een prima versterking en hij kan volgens mij op meerdere posities voorin uit de voet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:36 schreef fetX het volgende:
Goed en dan ook nog even een rechtsback kopen aub.
Ben geen fan van vWolfswinkel, maar als back-up voor 1 à 2 miljoen; vooruit!

Waarom niet? Volgens mij wel toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:44 schreef fetX het volgende:
In de EL kan vWolfswinkel iig in de voorrondes niet meedoen.

hoe zit het met Jorgensen dan?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:44 schreef fetX het volgende:
In de EL kan vWolfswinkel iig in de voorrondes niet meedoen.

Volgend mij maakt het niet uit of je in de CL of EL uitkomt. Europees mag je dan niet meer voor een andere club uitkomen tot aan de groepsfase. Alleen ik weet het niet zeker. Kan het ook niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:53 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij wel toch?
Hij heeft alleen CL voorrondes meegedaan.

Volgens mij heb je gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 09:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgend mij maakt het niet uit of je in de CL of EL uitkomt. Europees mag je dan niet meer voor een andere club uitkomen tot aan de groepsfase. Alleen ik weet het niet zeker. Kan het ook niet zo snel vinden.

quote:In de jacht naar een verdediger lijkt op de korte termijn vooral alleen huur een optie. Met de verkoop van Jerry St. Juste en de blessures van Nieuwkoop, Botteghin en Van Beek lijkt de situatie achterin zelfs nijpend. Volgens voetbalnieuwssite Footballinsider247.com is Feyenoord echter hard op weg om verdediger George Johnston permanent over te nemen van Liverpool.
Omdat Liverpool ruim in de verdedigers zit zou Liverpool niet geheel onwelwillend tegenover een vertrek staan van de jongeling. Johnston speelt geregeld in het onder 23 elftal van Liverpool en is ook jeugdinternational van Schotland. Johnston is 20 jaar en speelde afgelopen seizoen 22 wedstrijden voor het tweede team van Liverpool. Daarin scoorde de verdediger maar liefst 2 keer.

Echt een zak zure appels te pakken gehad of niet? Eerst moeten we waken voor degradatie, zo zwak is de selectie, komt er versterking, is het weer niet goedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Dus we helpen Rob Janssen weer even uit de brand. Top! Eigen kapitaal? Nee dat bouwen we liever niet op.

)
 )  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |