Is pas 29 en doet het prima bij Basel. Fantastische 2e spits man.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt vijf seizoenen geleden ofzo, net na Pelle had ik dat een leuke transfer gevonden
Feyenoord kan geen talenten halen helaas, dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nee nee, helemaal niet leuk.
Vrees dat dat niet zo eenvoudig gaat. Hij is ook een middenvelder, dus snap (buiten zijn indrukwekkende fysiek) de hele behoefte ook niet om hem centraal achterin te willen posteren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 23:54 schreef PIETR het volgende:
[..]
Stiekem hoop je dat Stam dat er toch wel uit moet kunnen krijgen, dat achterlijke gedoe van hem?
Prima als stand in voor De Jorg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
echt vijf seizoenen geleden ofzo, net na Pelle had ik dat een leuke transfer gevonden
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Vrees dat dat niet zo eenvoudig gaat. Hij is ook een middenvelder, dus snap (buiten zijn indrukwekkende fysiek) de hele behoefte ook niet om hem centraal achterin te willen posteren.
Feit dat je een overschot aan middenvelders hebt kan toch niet berekenen dat je ze ze dan maar gaat inzetten op andere posities?
Zoiets kan echt alleen bij ons weer
Ons grote voorbeeldclub die ons op alle fronten voorbij is heeft ook met een middenvelder genaamd Koopmeiners als centrale verdediger gespeeld, behoorlijk lange tijd ook. Dus ik vind dat wij dit ook moeten doen, omdat we anders geen 3e worden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, er is geen andere club waar een CVM soms wel eens centraal achterin wordt geposteerd..
Ik sta ook niet op de banken, maar Van Beek is geblesseerd en is kut, Botteghin is (half?) geblesseerd en kan amper nog draaien, V/d Heijden is kut en wil/moet weg.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.
Wat het meest pijnlijke aan dit verhaal is, is dat men het een paar jaar geleden gewoon al met De Taap geprobeerd heeft achterin. Iets met een ezel en een fucking steen
Van december tot april, overigens was dat zeker niet geheel probleemloos en dreigde hij op een gegeven moment ook met een vertrek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:30 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Ons grote voorbeeldclub die ons op alle fronten voorbij is heeft ook met een middenvelder genaamd Koopmeiners als centrale verdediger gespeeld, behoorlijk lange tijd ook. Dus ik vind dat wij dit ook moeten doen, omdat we anders geen 3e worden.
Hij kan dat niet man. Zet dan liever nog Fer achterin.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik sta ook niet op de banken, maar Van Beek is geblesseerd en is kut, Botteghin is (half?) geblesseerd en kan amper nog draaien, V/d Heijden is kut en wil/moet weg.
Dan kom je naast Geertruida en een vertrekkende St Juste dus uit op een Tapia.
dat zou ik wel grappig vindenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
O en de Taap tekent bij, wat is deze. Of neemt ie ons nou in de maling? Dat schijnt hij goed te kunnen.
Zijn fouten van destijds werden/worden enorm uitvergroot terwijl hij zonder wedstrijdritme achterin werd opgesteld in wedstrijden tegen City en Napoli, ik geef het je te doen. Hij had ook meer dan genoeg goede momenten, zoals z’n voetbal van achteruit en verdedigende ingrepen. Geef hem 30 wedstrijden en ik weet vrij zeker dat je er meer plezier van hebt dan aan Jan Arie, Botteghin of Beek.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vertel me meer! Welke gerenommeerde clubs doen dat zoal? En dan ook graag voorbeelden van mindere goden die erin slagen dat daadwerkelijk goed in te vullen zonder persoonlijke fouten.
Wat het meest pijnlijke aan dit verhaal is, is dat men het een paar jaar geleden gewoon al met De Taap geprobeerd heeft achterin. Iets met een ezel en een fucking steen
Dit dus.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:50 schreef hhh38 het volgende:
We moeten nou ook weer niet overdrijven hoe slecht Tapia het deed als centrale verdediger. Het was vooral in de Champions League en in toppers geen beginnen aan, maar dat niveau komen we de komende weken helemaal niet tegen.
En hij is ook weer 2 jaar volwassener geworden zoals mensen al zeiden.
Ik denk dat er nog een rechtsback wordt gehuurd en er nog een centrale verdediger bijkomt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maar goed, buiten de linksbackpositie, waar overduidelijk Haps en Malacia de opties zijn, is de hele verdediging nu wel een raadsel. Denk dat vdHeijden met dit alles nu ook wel mag vertrekken. Doet mij een beetje denken aan 14/15, toen er ook steeds nieuwe spelers bij kwamen en de hele ploeg werd omgegooid.
Die hele voorbereiding is dus wel enigszins nutteloos geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een rechtsback wordt gehuurd en er nog een centrale verdediger bijkomt.
Dan speel je dus bijvoorbeeld zo:
Tete - Le - Aankoop (bijv Senesi) - Haps.
Compleet andere defensie dus.
Van Wolfswinkel is toch een prima spits voor Feyenoord in de prijsklasse waar ze het moeten zoeken? Maakte er een paar seizoenen geleden bij Vitesse gewoon 20.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee nee nee, helemaal niet leuk.
Zijn grootste fouten maakte hij juist uit tegen VVV (doorgebroken speler neerhalen in de 16 met een tackle die niet eens in de buurt kwam van de bal) tegen Heerenveen (balletje in de voeten spelen van Henk Veerman) en ik kan me er ook nog een paar herinneren tegen Utrecht en Sparta. Die jongen heeft Feyenoord al ontzettend veel punten gekost, maar blijkbaar zijn de meeste hier dat alweer vergeten. Tapia verlengen en achterin zetten zou totaal debiel zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn fouten van destijds werden/worden enorm uitvergroot terwijl hij zonder wedstrijdritme achterin werd opgesteld in wedstrijden tegen City en Napoli, ik geef het je te doen. Hij had ook meer dan genoeg goede momenten, zoals z’n voetbal van achteruit en verdedigende ingrepen. Geef hem 30 wedstrijden en ik weet vrij zeker dat je er meer plezier van hebt dan aan Jan Arie, Botteghin of Beek.
Dat nonchalante blijft wel een groot minpunt maar het is niet alsof de Beekjes en Botteghienen van deze wereld altijd foutloos zijn.
Niet persé voor onze middenvelders en aanvallers toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die hele voorbereiding is dus wel enigszins nutteloos geweest.
Het was toch de bedoeling dat Kelly voor de verdediging ging spelen? Gelukkig hebben ze daar Fer voor gehaald, maar als ze ook nog Tapia gaan verlengen dan kun je netzogoed het contract van Kelly direct weer ontbinden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia is een prima cvm als hij daar mag spelen.
Ook primaquote:Op woensdag 7 augustus 2019 01:13 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het was toch de bedoeling dat Kelly voor de verdediging ging spelen? Gelukkig hebben ze daar Fer voor gehaald, maar als ze ook nog Tapia gaan verlengen dan kun je netzogoed het contract van Kelly direct weer ontbinden.
Guardiola deed dit ook altijd, bij Barca met Marcharano, bij Bayern met Martinez, bij City deed hij het met de linksback: Delph & Zintsjenko.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarom zou hij basel verlaten? Prima club om te zitten lijkt mij...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Van Wolfswinkel. Dikke prima.
Voor 1-2 miljoen ga je ze niet veel beter vinden.
Wordt inderdaad echt enorm overdreven. Vond hem in de Champions League namelijk erg sterk spelen, los van die capriolen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 00:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zijn fouten van destijds werden/worden enorm uitvergroot terwijl hij zonder wedstrijdritme achterin werd opgesteld in wedstrijden tegen City en Napoli, ik geef het je te doen. Hij had ook meer dan genoeg goede momenten, zoals z’n voetbal van achteruit en verdedigende ingrepen. Geef hem 30 wedstrijden en ik weet vrij zeker dat je er meer plezier van hebt dan aan Jan Arie, Botteghin of Beek.
Dat nonchalante blijft wel een groot minpunt maar het is niet alsof de Beekjes en Botteghienen van deze wereld altijd foutloos zijn.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:51 schreef Oldground het volgende:
Eerst even PSV uitschaken en daarna in De Kuip tekenen. Van Wolfswinkelgod.
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:48:44Can confirm that Feyenoord is very close to signing Portuguese defender Edgar Ié on a 1-year loan deal. Club is hoping (and expecting) to finish the deal today and register him for tomorrow's Europa League game against Dinamo Tbilisi. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:50:02RE: Van Wolfswinkel. Feyenoord and the 30-year old striker reached a personal agreement more than a week ago and he was very close to signing, but club had to pull out last week because they couldn't come close to Basel's asking price. reageer retweet
Dit zijn echt tiltende berichten. Feyenoord wil 1 miljoen betalen Basel wil 2. Couldnt come close to asking price?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 07:56 schreef Caland het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:48:44Can confirm that Feyenoord is very close to signing Portuguese defender Edgar Ié on a 1-year loan deal. Club is hoping (and expecting) to finish the deal today and register him for tomorrow's Europa League game against Dinamo Tbilisi. reageer retweet
twitter:KuipTalk twitterde op woensdag 07-08-2019 om 07:50:02RE: Van Wolfswinkel. Feyenoord and the 30-year old striker reached a personal agreement more than a week ago and he was very close to signing, but club had to pull out last week because they couldn't come close to Basel's asking price. reageer retweet
Heel treurig inderdaad. Sjaak laat zich natuurlijk niet in de maling nemen. Maar dit soort bedragen....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:09 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dit zijn echt tiltende berichten. Feyenoord wil 1 miljoen betalen Basel wil 2. Couldnt come close to asking price?
Nee, vorige week had Feyenoord het geld gewoon niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:09 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Dit zijn echt tiltende berichten. Feyenoord wil 1 miljoen betalen Basel wil 2. Couldnt come close to asking price?
Je gaat me niet vertellen dat ze geen 2 miljoen hebben liggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, vorige week had Feyenoord het geld gewoon niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Iets met de hoeveelheid buitenlanders die Turkse clubs mogen hebben in hun selectie volgens mij.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 08:25 schreef satecl het volgende:
Ik Le vind ik een prima speler als ik het zo zie. Maar wat ik niet snap. Waarom koopt een Turkse club zo'n speler om direct te verhuren? En volgend seizoen zijn wij hem weer kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |