Lijkt wel alsof feyenoord.com een nepsite is? Nederlands en Engels door elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat officiële bericht van Feyenoord begint toch wel opmerkelijk:
[..]
Vrijwel zeker per direct, hoe moet ik me dat voorstellen?
Zodra Sjaak zijn punt heeft gezet gaat ie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Krabby is dus persvoorlichter geworden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 13:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Vrijwel.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 07-08-2019 om 13:55:10Jeremiah St. Juste maakt vrijwel zeker per direct de overstap naar 1. FSV Mainz 05.Meer info en een toelichting van Sjaak Troost lees je hier:#Feyenoord reageer retweet
Ja wat is daarmee dan. Dat snap ik nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:09 schreef Zipportal het volgende:
Vrijwel.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 07-08-2019 om 13:55:10Jeremiah St. Juste maakt vrijwel zeker per direct de overstap naar 1. FSV Mainz 05.Meer info en een toelichting van Sjaak Troost lees je hier:#Feyenoord reageer retweet
Zet dan een tweet als Feyenoord ZIJNDE als de deal gewoon rond is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:10 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja wat is daarmee dan. Dat snap ik niet
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zet dan een tweet als Feyenoord ZIJNDE als de deal gewoon rond is.
Ja, het verified @Feyenoord account is fake.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Dit is of een enorme blunder, of het zijn fake accounts.
Moet ook haast wel. George Johnston heeft nog een éénjarig contract en die zullen ze dan voor één jaar huren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:04 schreef Maver24 het volgende:
Die Johnston wordt gewoon gekocht, Sky Sports en LFC Watchers zeggen allen koop.
AD heeft het weer mis. Geen idee waar ze huren vandaan halen
Weet ik het of dat het officiële Feyenoord account is joh. Ik volg dat verder nooit (op Twitter enz).quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:14 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, het verified @:Feyenoord account is fake.
Het is gewoon nog niet 100% rond, maar zodra dat wel het geval is maakt hij per direct de overstap.
Karsdorp gaat morgen toch niet spelen!?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:16 schreef Maastoren het volgende:
Vermeer
Karsdorp/Geertruida-Botteghin-VD Heijden-Haps
Kokcu-Fer-Burger
Narsingh-Berghuis-Sinisterra/Larsson
Dit zal het morgen wel worden. Larsson ipv Narsingh kan ook nog natuurlijk. Ik weet niet of Narsingh al kan starten.
Huren, salaris overnemen en aan het eind van het seizoen transfervrij laten overkomen een optie?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:15 schreef satecl het volgende:
[..]
Moet ook haast wel. George Johnston heeft nog een éénjarig contract en die zullen ze dan voor één jaar huren.
Ik vind het sowieso gek. Zou Liverpool zaken gaan doen om 300kquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Huren, salaris overnemen en aan het eind van het seizoen transfervrij laten overkomen een optie?
Zo bij Kuyt op de rugquote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:30 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso gek. Zou Liverpool zaken gaan doen om 300k? Daar komen ze niet eens hun bed voor uit. 'Neem maar mee die jongen'.
Ja leuk, doet hij het goed kan die ergens anders meer verdienen en ben je hem kwijt.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Huren, salaris overnemen en aan het eind van het seizoen transfervrij laten overkomen een optie?
Ik dacht dat er veel vol zat toen ik gisteren keek bij tickets. Snap niet dat je deze laat passeren als ik eerlijk ben.quote:
Had graag heen gewild, maar kan helaas niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht dat er veel vol zat toen ik gisteren keek bij tickets. Snap niet dat je deze laat passeren als ik eerlijk ben.
Paar vakken ook dicht toch?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:35 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik dacht dat er veel vol zat toen ik gisteren keek bij tickets. Snap niet dat je deze laat passeren als ik eerlijk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |