quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt natuurlijk omdat ik niet kijk.
quote:
Marin is zo'n type.quote:
Bij Ronaldo in de jacuzziquote:
Doe dit maar nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow je hoeft niet gelijk zo te schelden.
Deze grap lukt niet echt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow je hoeft niet gelijk zo te schelden.
Die zijn normaliter VEEL beter dan Qara.quote:
Zei mijn moeder ook. Toch een prima tijd gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo'n verre reis naar Azië moet je niet willen...
Heb je beide ploegen vorig seizoen regelmatig zien spelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zijn normaliter VEEL beter dan Qara.
Betrokken bij beide doelpuntenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Diego speelde erg matig. Komt die niet van Feyenoord weg bedenk ik me nu?
Ik vraag er even een expert bij. Die blijkbaar elke random kutcompetitie volgt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je beide ploegen vorig seizoen regelmatig zien spelen?
Laten we even afwachten of dat uberhaupt gebeurt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt heel veel beter. Goed dat een Nederlandse ploeg in Europa de punten blijft pakken.
Lol, welke wedstrijd kijk jij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
t is een beetje met de uitwedstrijd tegen Tottenham. Als je over 2 wedstrijden verliest heb je toch het idee dat je het hier hebt laten liggen in de tweede helft.
eerste helft*quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
t is een beetje met de uitwedstrijd tegen Tottenham. Als je over 2 wedstrijden verliest heb je toch het idee dat je het hier hebt laten liggen in de tweede helft.
Die bal op de paal van Neresquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wedstrijd van een in de eerste helft ondermatig Ajax maar ook n Ajax dat in de tweede helft niet de in de problemen komt en genoeg ruimte krijgt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, welke wedstrijd kijk jij?
Als je dit thuis niet afmaakt heb je het thuis laten liggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je staat met enorm veel mazzel hier op 2-2. Maar prima hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wedstrijd van een in de eerste helft ondermatig Ajax maar ook n Ajax dat in de tweede helft niet de in de problemen komt en genoeg ruimte krijgt.
Wie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor iemand die heres zet.
Ja waar blijft die joh. Die had er allang een ingemikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor iemand die heres zet.
Die brengen ze rustig.quote:
Neres?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet.
Misschien iemand op de flank?
Die gaat toch weg, gaat niet spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee van jou!
Wat een domme post van jou.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die gaat toch weg, gaat niet spelen.
We gaan het weer even doorgevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Wat slecht....
TEMPO nu omhoog en maak die 2-3 nou maar...
Hij schoot naast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:41 schreef Saekerhett het volgende:
Gewoon pech, Huntelaar deed alles goed.
Ik zie Dolberg daar niet staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
Huntelaar kan tegenwoordig ook alleen maar scoren als de bal letterlijk tegen hem aangetrapt wordt he?
Had Vente dat probleem maar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:42 schreef Caland het volgende:
Huntelaar kan tegenwoordig ook alleen maar scoren als de bal letterlijk tegen hem aangetrapt wordt he?
Klopt, die is gewisseld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik zie Dolberg daar niet staan
Oei, domme post van mijn kantquote:
Waarom? 2-2 is wel best zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Je zou toch verwachten dat als Ajax een tempootje bijschakelt, dat de 2-3 mogelijk moet zijn...
KOLKENDE ArenAquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom? 2-2 is wel best zo.
Thuis appeltje eitje.
Bepaal jij niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Thuis appeltje eitje.
Nou, met een 2-3 wordt het wel een stuk makkelijker thuis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Thuis appeltje eitje.
Ja ja, ik ken al die kutwedstrijden tegen Kopenhagen, Dinamo Zagreb, Rosenborg en Rapid Wien nog wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:47 schreef Coco. het volgende:
[..]
Thuis appeltje eitje.
90 MINUTEN LANGquote:
Hmm, interessante analyse.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, met een 2-3 wordt het wel een stuk makkelijker thuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zijn toch dingen waar je snel overheen kijkt, dus ik deel het maar even.quote:
Hopelijk delen ze dan wel papiertjes met instructies uit zoals we gaan fluiten als de tegenstander aan de bal is en juichen als Ajax aan de bal is.quote:
Zo sneu is dat altijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk delen ze dan wel papiertjes met instructies uit zoals we gaan fluiten als de tegenstander aan de bal is en juichen als Ajax aan de bal is.
Maar dat zal vast goed komen
Bij 2-2 geef je ze nog hoop en dan trappen ze in de val!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, met een 2-3 wordt het wel een stuk makkelijker thuis.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:48 schreef Zipportal het volgende:
Die zit nog geen eens op 9.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg de melding binnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:50 schreef Themeparktommy het volgende:
oeps, volgens mij druk ik net per ongeluk op rapporteer
Misschien kunnen ze zelfs een wandeling organiseren (al hebben ze daar ook een kek Argentijns naampje voor) waarin ze stoppen onder een viaduct met maskers op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk delen ze dan wel papiertjes met instructies uit zoals we gaan fluiten als de tegenstander aan de bal is en juichen als Ajax aan de bal is.
Maar dat zal vast goed komen
Ze zijn allebei blondquote:
Dan zijn jij en Lex Immers ook de nieuwe De Ligtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn allebei blond
Daar houdt de vergelijking verder wel op
Dit sluit ik niet uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn jij en Lex Immers ook de nieuwe De Ligt
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Voor Youri neem je een abo op Ziggo.
Ik hoop dat daar nog wat puntjes bijkomen donderdag. Hup AZ en PSV.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Weer 0.1 punt erbij voor de heilige Europese ranking dankzij ons aller Ajax.
Ik mis zijn tablet analyses.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:00 schreef Tagliano het volgende:
LEKKER FEL
-Jan van Halst bij iedere willekeurige analyse
hehequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop dat daar nog wat puntjes bijkomen donderdag. Hup AZ en PSV.
Ik vind het wel aardig dat Ziggo een beetje goeie sier wil maken door het voor iedereen gratis te maken en wat reclame te maken voor die zender, om vervolgens Van Halst en Mulder daar neer te zettenquote:
Ach je leert het niet zonder het eerst fout te doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:06 schreef franske19 het volgende:
Neem aan dat Tadic wel nog een paar Nederlandse lessen krijgt.
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je leert het niet zonder het eerst fout te doen.
Verkeerde gaatje, Kees.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach je leert het niet zonder het eerst fout te doen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Dit interview doet me denken aan de tijden met Suarez als captain
Vind ik wel ja, Ajax had een hele slechte fase voor rust waarin ze 3-1 achter konden staan. 2e helft kregen ze geen kans meer tegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:18 schreef Gutanoth het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, is de uitslag terecht?
Daar verdenk ik eerder Perez vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Jij bent echt een keer tegen je zin in geblacked he
Ah zonde, oppakken en volgende week afmaken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind ik wel ja, Ajax had een hele slechte fase voor rust waarin ze 3-1 achter konden staan. 2e helft kregen ze geen kans meer tegen.
Dat lijkt mij wel ja, ik was niet erg onder de indruk van die Grieken verder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah zonde, oppakken en volgende week afmaken?
De fantastische FOX analist. Iedereen lijkt het vergeten dat hij ooit 'kankerneger' riep.quote:
Wat toevallig, ik had net een tr gezet.quote:Op maandag 12 augustus 2019 10:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
De TT mag aangepast worden @:onlogisch @:GGMM @:Tagliano
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Commentaar komt van El Sierd vanavond.
waarom zo witheet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 21:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar verdenk ik eerder Perez van
Walgelijke teksten van die man
JAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:58 schreef maxi-mus het volgende:
Commentaar komt van El Sierd vanavond.
WE DANKEN JE MOEDER!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAA
Nu moet PAOK er 100 maken.
twitter:FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 18:28:53Op naar Amsterdam, op de verjaardag van Lucas Moura, voor de return Ajax-PAOK Saloniki. Met Ajax, PSV, Feyenoord en AZ een belangrijke Europese week op komst. #Ajax reageer retweet
Hihi garpig manquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
twitter:FreekJansen_AD twitterde op dinsdag 13-08-2019 om 18:28:53Op naar Amsterdam, op de verjaardag van Lucas Moura, voor de return Ajax-PAOK Saloniki. Met Ajax, PSV, Feyenoord en AZ een belangrijke Europese week op komst. #Ajax reageer retweet
Al was het de verjaardag van Biseswar, zou het wat uitmaken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
tweet is al verwijderd, althans het stukje over Mouraquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:37 schreef Caland het volgende:
Wou een zelfde grapje maken over een speler van Trencin, maar die meeste loodgieters hebben geen wikiquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al was het de verjaardag van Biseswar, zou het wat uitmaken?
Jammer, gewoon een leuk grapje toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
tweet is al verwijderd, althans het stukje over Moura
Ik vond hem niet zo sterk om eerlijk te zijn, maar ik kan er ook niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer, gewoon een leuk grapje toch.
Zou ook wel erg raar zijn dat iemand die fan is van PSV er wakker van ligt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem niet zo sterk om eerlijk te zijn, maar ik kan er ook niet wakker van liggen.
Ik had het toch wel leuker gevonden als de mooie jongens van Ajax de finale hadden bereikt dan het saaie, zakelijke Tottenham Hotspur. Was gewoon een nederlaag voor alles dat van mooi voetbal houdt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou ook wel erg raar zijn dat iemand die fan is van PSV er wakker van ligt.
Dat zeker ja, hoewel ik natuurlijk niet neutraal ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het toch wel leuker gevonden als de mooie jongens van Ajax de finale hadden bereikt dan het saaie, zakelijke Tottenham Hotspur. Was gewoon een nederlaag voor alles dat van mooi voetbal houdt.
Dat is toch wel erg matigquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 18:55 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
tweet is al verwijderd, althans het stukje over Moura
Of geblesseerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dolberg zelfs op tribune. Dat is wel klaar dan
Ervan uitgaande dat je 2 verdedigers 2 middenvelders en 2 aanvallers op je bank wil snap ik wel dat Huntelaar en Promes voorgaan jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er ware ooit dagen dat de Deentjes zich rijk rekenden met twee toptalenten in de spits.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd dat ze bij de UEFA ook meer bankzitters toelaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je 2 verdedigers 2 middenvelders en 2 aanvallers op je bank wil snap ik wel dat Huntelaar en Promes voorgaan ja
"Oost-Europees"quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel stug, goede organisatie dit dat.
Had toch een goede periode bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben Biseswar als vedette rondlopen
Vieirinha lijkt me in principe hun 'vedette', maar die is natuurlijk geblesseerd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze hebben Biseswar als vedette rondlopen
Ja hij schoot er ooit per ongeluk een paar ballen in van afstand, dat was het welquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had toch een goede periode bij Feyenoord.
Niet 'achter het ijzeren gordijn'-Oost-Europa, maar het is toch een totaal ander land dan Spanje en Italië en ik zou het nu toch gewoon vergelijken met de Balkanlanden of Bulgarije, al zijn die er mogelijk nog iets slechter aan toe.quote:
Ah zo, ja heksenketel dit dat vind het op de één of andere manier altijd wel op Turkije lijken. Maar goed, dit ploegje moet je thuis gewoon oprollen in principe.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet 'achter het ijzeren gordijn'-Oost-Europa, maar het is toch een totaal ander land dan Spanje en Italië en ik zou het nu toch gewoon vergelijken met de Balkanlanden of Bulgarije, al zijn die er mogelijk nog iets slechter aan toe.
Qua voetbal wel iets anders en vooral bekender natuurlijk, al zijn die supporters ook wel weer 'bijzonder' natuurlijk.
Mazraoui, Ziyech en Tadic kun je toch makkelijk mee schuiven?quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Wit als enige middenvelder op de bank
Ja maar De Wit op de bank is gewoon treurnis.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mazraoui, Ziyech en Tadic kun je toch makkelijk mee schuiven?
Alvarez kan ook op het middenveld, en Promes zou op 10 kunnen. Al heb ik dan liever dat ze gaan schuiven inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:02 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mazraoui, Ziyech en Tadic kun je toch makkelijk mee schuiven?
Hoeft ook nietquote:
Ik snap dat echt niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Dani de Wit kan ook als 10"
brrrrr
Dit boeit niemand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 20:11 schreef RipCity het volgende:
Brugge 1-1. Goed voor onze zuiderbuurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |