Zei mijn moeder ook. Toch een prima tijd gehad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo'n verre reis naar Azië moet je niet willen...
Heb je beide ploegen vorig seizoen regelmatig zien spelen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die zijn normaliter VEEL beter dan Qara.
Betrokken bij beide doelpuntenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
Diego speelde erg matig. Komt die niet van Feyenoord weg bedenk ik me nu?
Ik vraag er even een expert bij. Die blijkbaar elke random kutcompetitie volgt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je beide ploegen vorig seizoen regelmatig zien spelen?
Laten we even afwachten of dat uberhaupt gebeurt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ajax is echt heel veel beter. Goed dat een Nederlandse ploeg in Europa de punten blijft pakken.
Lol, welke wedstrijd kijk jij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
t is een beetje met de uitwedstrijd tegen Tottenham. Als je over 2 wedstrijden verliest heb je toch het idee dat je het hier hebt laten liggen in de tweede helft.
eerste helft*quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
t is een beetje met de uitwedstrijd tegen Tottenham. Als je over 2 wedstrijden verliest heb je toch het idee dat je het hier hebt laten liggen in de tweede helft.
Die bal op de paal van Neresquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wedstrijd van een in de eerste helft ondermatig Ajax maar ook n Ajax dat in de tweede helft niet de in de problemen komt en genoeg ruimte krijgt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, welke wedstrijd kijk jij?
Als je dit thuis niet afmaakt heb je het thuis laten liggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je staat met enorm veel mazzel hier op 2-2. Maar prima hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wedstrijd van een in de eerste helft ondermatig Ajax maar ook n Ajax dat in de tweede helft niet de in de problemen komt en genoeg ruimte krijgt.
Wie?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor iemand die heres zet.
Ja waar blijft die joh. Die had er allang een ingemikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
Het wordt tijd voor iemand die heres zet.
Die brengen ze rustig.quote:
Neres?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook niet.
Misschien iemand op de flank?
Die gaat toch weg, gaat niet spelen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een verdomd goed idee van jou!
Wat een domme post van jou.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die gaat toch weg, gaat niet spelen.
We gaan het weer even doorgevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:40 schreef Saekerhett het volgende:
Wat slecht....
TEMPO nu omhoog en maak die 2-3 nou maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |