we staan 2-1 achter Renéquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou zitten graven naar posts?
Wat kansloos
We gaan er gewoon voor maat!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we staan 2-1 achter René
geloof jij er nog in? ik wel!
Geen paniek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef KingRoland het volgende:
[..]
we staan 2-1 achter René
geloof jij er nog in? ik wel!
Wat is dit voor herriequote:
Dat weet ik!quote:
Ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou zitten graven naar posts?
Wat kansloos
Bijna net zo teleurstellend als z'n voetbalcarrière..quote:
jij mag nu ook voor deligtgod juichen hafcquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Ajax kan er bijzonder weinig van. De Ligtgod is niet te vervangen.
beetje dik ook, misschien kan hij weer gaan snuiven.quote:
Heb shirtje binnen maatquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jij mag nu ook voor deligtgod juichen hafc
en jellyquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos zou worden
ziggo appquote:
Ja, in maart en april.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:00 schreef Ramboetan het volgende:
Ik heb Ajax dit jaar beter zien voetballen.
Ik heb geen ziggo, maar omdat het op het open net te zien is, hoopte ik ook online ergensquote:
jammer dat je geen ziggo hebt, misschien even kopen bij de mediamarkt , ibood of bol.comquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb geen ziggo, maar omdat het op het open net te zien is, hoopte ik ook online ergens
Speciaal hiervoor naar dit topic gekomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:03 schreef Harlekien het volgende:
Het einde is wel nabij als Jack van Gelder grappig probeert te doen
Mwuah, niet zo kritisch als JR. Maar ik vond het (helaas) simpel vermaak en meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent doorgaans wel erg kritisch op series he.
Namen graag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:05 schreef KingRoland het volgende:
er zijn sommige users die mogen wat mij betreft echt van een brug springen
Waarom?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig houden?
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:05 schreef KingRoland het volgende:
er zijn sommige users die mogen wat mij betreft echt van een brug springen
De laatste aflevering is erg sterk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, niet zo kritisch als JR. Maar ik vond het (helaas) simpel vermaak en meer van hetzelfde.
Moest je huilen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste aflevering is erg sterk.
Joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mij ook uitstekend vermaakt met seizoen 3 van Casa de la Papel.
Goh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mij ook uitstekend vermaakt met seizoen 3 van Casa de la Papel.
Ja, hij heeft in de rust in verstaanbaar Nederlands zijn team toegesproken.quote:
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een vierde seizoen eigenlijk?
on topicquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een vierde seizoen eigenlijk?
Zal het even doorgevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax, ga gvd eens voetballen in plaats van in die duels te gaan DIE JE NIET GAAT WINNEN.
fax gestuurd naar de coachquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax, ga gvd eens voetballen in plaats van in die duels te gaan DIE JE NIET GAAT WINNEN.
Veltman is nog niet weg tochquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit krijg je als je je enige echt goede spelers verkoopt.
quote:
johquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef S0nic het volgende:
Stelling: vorig seizoen was een incident
Ziyech wil niet naar Sevilla, want dat is geen stap omhoog.quote:
je bent zelf een incidentquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef S0nic het volgende:
Jeetje, jij weet wel interessante stellingen te verzinnen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef S0nic het volgende:
Dankjewel GGMMquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje, jij weet wel interessante stellingen te verzinnen.
Beste speler van de eredivisiegenot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef Caland het volgende:
Ziyech blijft in ieder geval, zoveel is zeker
Dat was sarcasme beste jongen.quote:
Maar is wel een van de weinigen die ineens wel met een pass of schot beslissend kan zijn. Laat maar staan dus, je hebt vandaag dat soort momenten nodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:12 schreef Saekerhett het volgende:
Wissel Ziyech maar, die heeft het totaal niet.
Van wie niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik mocht dit de eerste helft nog niet zeggen
Klappen krijgen van je eigen supporters en dan mr Ajax worden. De ironie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:14 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Beste speler van de eredivisiegenot.
Ik schaterquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Klappen krijgen van je eigen supporters en dan mr Ajax worden. De ironie.
Ziyech en Tadic kan je niet wisselen genot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Slobeend het volgende:
Ajax mist de snelheid van een Neres of een Promes.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Caland het volgende:
Al heb ik bij Ziyech soms nog wel het idee dat hij het te vaak probeert met een schot buiten de 16
Meer de balvastheid, dribbels en passing van de Jong.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Slobeend het volgende:
Ajax mist de snelheid van een Neres of een Promes.
Dat zal wel komen omdat het een Marokkaan is en derhalve een zeer trotse jongen met een gekrenkt ego!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Caland het volgende:
Al heb ik bij Ziyech soms nog wel het idee dat hij het te vaak probeert met een schot buiten de 16
Net al joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zou trouwens zweren dat ik Huntelaar net in het veld zag komen.
Betekent dat dan over 50 jaar filmpjes van een seniele Ziyech die hoopt dat ploegen gaan degraderen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Klappen krijgen van je eigen supporters en dan mr Ajax worden. De ironie.
Beetje generaliserend dit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal wel komen omdat het een Marokkaan is en derhalve een zeer trotse jongen met een gekrenkt ego!
XDquote:
Op basis van wat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het staat gewoon 2-2, niks aan de hand
Komt er nu aan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel scoren.
Anders heb je er niks aan.
Blind die lang moet kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:17 schreef 3rr0r het volgende:
blind is langzaam, altijd 1 minuut kijken eer hij weet waar hij wil passen
Wow, waar kijk jij?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het staat gewoon 2-2, niks aan de hand
Live vanuit Macedonië waarschijnlijk.quote:
Die zou ‘m er gewoon zelf inschieten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik wist niet dat Van Beek een zwarte broer had
hou op hoorquote:
*Noord-Macedoniequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Live vanuit Macedonië waarschijnlijk.
Nee, sinds dit seizoen een iets andere modus operandiquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Die zou ‘m er gewoon zelf inschieten.
Hoeveel moet ie kosten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik wist niet dat Van Beek een zwarte broer had
screengrabquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe maak jij die gifjes altijd zo snel?
Bestaat er ook zinvol balverlies dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat balverlies moet echt ophouden, vooral dat zinloze
Als je Van Beek aanspeelt als hij met zijn hoofd naar z'n eigen goal staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat er ook zinvol balverlies dan?
Na een goal mag de tegenstander aftrappen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Bestaat er ook zinvol balverlies dan?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Van Beek aanspeelt als hij met zijn hoofd naar z'n eigen goal staat.
Teleurstellend.quote:
Zo danquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef Caland het volgende:
Ik blijf dat spandoek maar raar vinden
Misschien kan iemand die ook een erg slecht gevoel voor taal heeft het me uitleggen
@:doublepain
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je Van Beek aanspeelt als hij met zijn hoofd naar z'n eigen goal staat.
En tegelijk ook gewoon weer paar geweldige ballen die direct beslissend kunnen zijn.quote:
Aan het soppen en allesquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:25 schreef StarGazer het volgende:
@:powerloungen geniet momenteel volop van Veltman. Ik weet het zeker
Van achter genomen worden, daar houden die Grieken vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Niet achteruit lopen, daar houden die Grieken van
Of een spits die nooit omvalt, type Gabrich.quote:
Maggelanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:26 schreef RipCity het volgende:
Marin was toch die hele slechte.
De sainsbury van ajax?
Over één kamquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:28 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Van achter genomen worden, daar houden die Grieken van
Pas op voor huidkanker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zit nu in Milaan. Ben wel vies verbrand ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |