Speciaal hiervoor naar dit topic gekomenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:03 schreef Harlekien het volgende:
Het einde is wel nabij als Jack van Gelder grappig probeert te doen
Mwuah, niet zo kritisch als JR. Maar ik vond het (helaas) simpel vermaak en meer van hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij bent doorgaans wel erg kritisch op series he.
Namen graag.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:05 schreef KingRoland het volgende:
er zijn sommige users die mogen wat mij betreft echt van een brug springen
Waarom?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zullen we het gezellig houden?
nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:05 schreef KingRoland het volgende:
er zijn sommige users die mogen wat mij betreft echt van een brug springen
De laatste aflevering is erg sterk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mwuah, niet zo kritisch als JR. Maar ik vond het (helaas) simpel vermaak en meer van hetzelfde.
Moest je huilen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De laatste aflevering is erg sterk.
Joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mij ook uitstekend vermaakt met seizoen 3 van Casa de la Papel.
Goh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mij ook uitstekend vermaakt met seizoen 3 van Casa de la Papel.
Ja, hij heeft in de rust in verstaanbaar Nederlands zijn team toegesproken.quote:
Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een vierde seizoen eigenlijk?
on topicquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Komt er nog een vierde seizoen eigenlijk?
Zal het even doorgevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ajax, ga gvd eens voetballen in plaats van in die duels te gaan DIE JE NIET GAAT WINNEN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |