Volgens mij is het zo dat als je de EL wint (en daarmee CL toegang krijgt) je een ander plekje van iemand inneemt die hem anders via de competitie zou hebben gekregen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:32 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Als je de halve finalisten automatisch toegang geeft zijn dat voornamelijk clubs uit Engeland/Spanje. Elk jaar hetzelfde. En het is al meer van hetzelfde.
Begrijp hier echt geen reet van tbh, ik vind je één van de betere posters normaal gesproken in het Feyenoord-topic en dan zonder enige argumentatie dit, doe normaal joh.quote:
Sorry, bedanktquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Begrijp hier echt geen reet van tbh, ik vind je één van de betere posters normaal gesproken in het Feyenoord-topic en dan zonder enige argumentatie dit, doe normaal joh.
Vanaf volgend jaar instant penalty bij hands, dus dat ga je alleen nog maar vaker zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
Verdedigen met de handen op de rug....dat vind ik zo'n onzin.
Feitelijk onjuistquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vanaf volgend jaar instant penalty bij hands, dus dat ga je alleen nog maar vaker zien.
Ah zo, akkoord.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als je de EL wint (en daarmee CL toegang krijgt) je een ander plekje van iemand inneemt die hem anders via de competitie zou hebben gekregen.
Dus er zit een limiet op.
Wat ben jij toch een kneusquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JALALALALALAAAAA AJAX ROTTERDAM
Oneens.quote:
Wij zoeken nog een spits toch.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
Dolberg moet je gewoon niet meer opstellen.
Eens. Helemaal niet als je een fitte Huntelaar hebtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
Wij ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wij zoeken nog een spits toch.
Dit mag op fok een mod zijn allen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JALALALALALAAAAA AJAX ROTTERDAM
Geldt alleen voor aanvallend hands, en vanaf dit seizoen al overigensquote:
Dus, stel dat Ajax nu de CL wint en derde wordt... Dan hebben we nog steeds maar twee plekken en is de nummer 2 van het huidige seizoen de lul als Ajax derde is.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:35 schreef Elan het volgende:
quote:
FC Den Bosch. Permanent op zoek naar n goede spits.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee op welke club je doelt als je over ‘wij’ praat. Ik ken je niet zo goed.
Oké, bedankt!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
FC Den Bosch. Permanent op zoek naar n goede spits.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Trek eens rood, kunnen we even lachen.
Ajax tegen Standard enz was ook vrij slechtquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:39 schreef fetX het volgende:
Het verschil tov vorig jaar is wel schrikbaren. Al is het niet helemaal eerlijk aangezien we nu pas aan het begin zitten.
Tot zover de open deuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |