SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
valt nog weinig te bedenken. spelers moeten opstaan, dingen moeten gebeuren, balletje moet gaan rollen. dan komen wij ook weer in vorm.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waarom zou je de trainer eruit gooien met een goed resultaat?quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Dubbele cijfers vanavond.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
De Boer terugquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom zou je de trainer eruit gooien met een goed resultaat?![]()
Dat PAOK wint oke maar met minimaal 10-* ?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Omdat boerenkoolhoofd niet het niveau heeft wat je nu moet nastreven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:42 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom zou Ajax dat niet moeten willen?![]()
Ik ging even mee in de retoriek van Klaassen terughalen en Dani de Wit als vervangen vd Beek zien. Terug naar de middelmaat.quote:![]()
Ajax schrijft 40 spelers in voor Champions League
Keepers
1. Bruno Varela
24. Andre Onana
33. Dominik Kotarski
35. Kjell Scherpen
52. Issam El Maach
Verdedigers
2. Perr Schuurs
3. Joel Veltman
4. Edson Αlvarez (op de lijst van de UEFA staat hij als middenvelder)
5. Kik Pierie
16. Lisandro Magallαn
17. Daley Blind
21. Lisandro Martinez
28. Sergino Dest
31. Nico Tagliafico
45. Boy Kemper
46. Jasper ter Heide
Middenvelders
6. Donny van de Beek
8. Carel Eiting
12. Noussair Mazraoui
15. Siem de Jong
18. Razvan Marin
19. Zakaria Labyad
20. Lasse Schφne
22. Hakim Ziyech
26. Jurgen Ekkelenkamp
27. Noa Lang
29. Ryan Gravenberch
30. Dani de Wit
41. Jurriλn Timber
42. Quinten Timber
43. Victor Jensen
49. Kenneth Taylor
Aanvallers
7. David Neres
9. Klaas Jan Huntelaar
10. Dusan Tadic
11. Quincy Promes
23. Lassina Traorι
25. Kasper Dolberg
32. Hassane Bandι
39. Brian BrobbeyFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Redelijk brede selectie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:58 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax schrijft 40 spelers in voor Champions League
Keepers
1. Bruno Varela
24. Andre Onana
33. Dominik Kotarski
35. Kjell Scherpen
52. Issam El Maach
Verdedigers
2. Perr Schuurs
3. Joel Veltman
4. Edson Αlvarez (op de lijst van de UEFA staat hij als middenvelder)
5. Kik Pierie
16. Lisandro Magallαn
17. Daley Blind
21. Lisandro Martinez
28. Sergino Dest
31. Nico Tagliafico
45. Boy Kemper
46. Jasper ter Heide
Middenvelders
6. Donny van de Beek
8. Carel Eiting
12. Noussair Mazraoui
15. Siem de Jong
18. Razvan Marin
19. Zakaria Labyad
20. Lasse Schφne
22. Hakim Ziyech
26. Jurgen Ekkelenkamp
27. Noa Lang
29. Ryan Gravenberch
30. Dani de Wit
41. Jurriλn Timber
42. Quinten Timber
43. Victor Jensen
49. Kenneth Taylor
Aanvallers
7. David Neres
9. Klaas Jan Huntelaar
10. Dusan Tadic
11. Quincy Promes
23. Lassina Traorι
25. Kasper Dolberg
32. Hassane Bandι
39. Brian Brobbey![]()
5 keepers. Wat.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
stel je eerste keeper doet mee aan de africa cup ofzo, tweede keeper is bless, derde keeper moet bij jong meedoen, dan is het wel fijn dat je een vierde hebt met daarachter nog een back-upquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
omdat hier wel mensen naar gaan kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:18 schreef Ramboetan het volgende:
Hoezo wordt Ajax niet uitgezonden op Veronica? Basel - Psv werd ook op die zender uitgezonden toch?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Omdat Ajax de rechten in deze voorronde zelf mag verkopen en dan gaat die eer naar de hoofdsponsor blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:18 schreef Ramboetan het volgende:
Hoezo wordt Ajax niet uitgezonden op Veronica? Basel - Psv werd ook op die zender uitgezonden toch?Oh.![]()
Ik heb geen Ziggoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:19 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat hier wel mensen naar gaan kijken.![]()
![]()
Het Ziggo-kanaal is vanavond ook voor niet-abonnee's te bekijken, dus het is alleen maar pure winst dat je dan niet naar Derksens analyse hoeft te kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:18 schreef Ramboetan het volgende:
Hoezo wordt Ajax niet uitgezonden op Veronica? Basel - Psv werd ook op die zender uitgezonden toch?Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
is gratis voor iedereen vanavondquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jan van Halst en Youri Mulder zijn alleen niet veel beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het Ziggo-kanaal is vanavond ook voor niet-abonnee's te bekijken, dus het is alleen maar pure winst dat je dan niet naar Derksens analyse hoeft te kijken.Oh.![]()
Die proberen tenminste af en toe nog inhoudelijks over de wedstrijd te zeggen, ook al komen ze meestal niet verder dan 'die speler had gewoon hier moeten staan'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan van Halst en Youri Mulder zijn alleen niet veel beter.
Johan komt niet verder dan een schijtlollige act. Leuk voor VI, dramatisch als analyse.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
open deuren tegenover zwakke satirequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die proberen tenminste af en toe nog inhoudelijks over de wedstrijd te zeggen, ook al komen ze meestal niet verder dan 'die speler had gewoon hier moeten staan'.
Johan komt niet verder dan een schijtlollige act. Leuk voor VI, dramatisch als analyse.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heel veel van die spelers (Zoals El Maach) hoeven eigenlijk niet eens ingeschreven te worden omdat ze HOMEGROWN zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
stel je eerste keeper doet mee aan de africa cup ofzo, tweede keeper is bless, derde keeper moet bij jong meedoen, dan is het wel fijn dat je een vierde hebt met daarachter nog een back-up
FM-spelers weten dit ook.![]()
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is gratis voor iedereen vanavond![]()
Wat sommige mensen hebben met nagels over een krijtbord heb ik met slissende mensen, dus naar van Halst luisteren gaat niet lukken. Youri mag ik wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan van Halst en Youri Mulder zijn alleen niet veel beter.![]()
Wel mee eens hoor, maar bij de CL-voorrondes zitten dan vaker Gijp en Kieft voor de analyses en die heb ik dan weer liever (al komt daar ook een hoop onzin uit, die twee hebben Marin en Martinez al afgeschreven gisteren lol)quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die proberen tenminste af en toe nog inhoudelijks over de wedstrijd te zeggen, ook al komen ze meestal niet verder dan 'die speler had gewoon hier moeten staan'.
Johan komt niet verder dan een schijtlollige act. Leuk voor VI, dramatisch als analyse.Oh.![]()
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356644
![]()
Hoop wel echt op een mooi afscheid zaterdag voor Schφne aankomende zaterdag. Moet wel lukken toch?![]()
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:36 schreef aTypisch het volgende:
Als Ajax er nu uitgeknikkerd wordt, moeten jullie dan nog EL voorrondes spelen?
Nou ja, ιιn.![]()
Yepquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we deze ronde doorkomen en de volgende verliezen, spelen we dan sowieso EL?![]()
Ik had ook gewoon even moeten googlen, staat hier overduidelijk.
https://www.uefa.com/uefachampionsleague/news/newsid=2562658.html![]()
Echt nergens anders dan op Ziggo te zien vanavond? Ik heb wel FoxSports en NLZiet + zelfs Eurosport Player (online allemaal). Maar geen Ziggo kanaal. Ook niet gratis. Waardeloos![]()
familie met ziggo ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
Echt nergens anders dan op Ziggo te zien vanavond? Ik heb wel FoxSports en NLZiet + zelfs Eurosport Player (online allemaal). Maar geen Ziggo kanaal. Ook niet gratis. WaardeloosFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat voor kabelprovider heb je dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
Echt nergens anders dan op Ziggo te zien vanavond? Ik heb wel FoxSports en NLZiet + zelfs Eurosport Player (online allemaal). Maar geen Ziggo kanaal. Ook niet gratis. Waardeloos![]()
ook als je geen Ziggo in je pakket hebt, kun je de wedstrijd zien. De aanbieder gooit namelijk hun zogenaamde Ziggo Select-kanaal open. Hier wordt de pot gratis uitgezonden. De aftrap is om 19.00 uur. Om 18.30 uur begint de voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
Echt nergens anders dan op Ziggo te zien vanavond? Ik heb wel FoxSports en NLZiet + zelfs Eurosport Player (online allemaal). Maar geen Ziggo kanaal. Ook niet gratis. Waardeloos
Heb jij geen idee waar die Ziggo Select-zender te zien is op jouw tv. Geen probleem! Check hieronder gewoon even op welke zender je moet zijn bij jouw provider en alles komt goed.
Providers
Ziggo - kanaal 14
KPN - kanaal 233
Telfort - kanaal 233
XS4ALL - kanaal 233
OnsBrabantnet - kanaal 160
Solcon - kanaal 160
Canal Digital - kanaal 33
Delta - kanaal 631
Caiway - kanaal 311
Kabeltex - kanaal 301
TELE2 - kanaal 111
SKV - kanaal 581
Kabelnoord - kanaal 90
T-Mobile - kanaal 160
Plinq - kanaal 401
SKP - kanaal 254
Trined - kanaal 271
Youfone - kanaal 420
Joyne - kanaal 42
Breedband Helmond - kanaal 265Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ziggo go appje installeren, inlog vragenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb wel familie met Ziggo, maar dan moet ik daarheen haha
laptopje op tv of chromecast via de tel. of smart tv linken natuurlijk.
edit: kan mij overigens niet voorstellen dat je het niet gewoon kan zien op een kanaalFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziggo 401quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb wel familie met Ziggo, maar dan moet ik daarheen haha
KPN 233
Telfort 233
XS4ALL 233
OnsBrabantnet 160
Solcon 160
Canal Digital 33
Delta 631
Caiway 311
Kabeltex 301
TELE2 111
SKV 581
Kabelnoord 90
T-Mobile 160
Plinq 401
SKP 254
Trined 271
Youfone 420
Joyne 42![]()
Zolang je niet in Belgiλ of Duitsland woont moet je gewoon bovenstaande lijstje aanhouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ziggo go appje installeren, inlog vragen
laptopje op tv of chromecast via de tel. of smart tv linken natuurlijk.
edit: kan mij overigens niet voorstellen dat je het niet gewoon kan zien op een kanaal
Zelfs Plinq, wat echt werkelijk niemand kent, zendt het uit![]()
Thnx allemaal!
Nee ik heb atm geen tv. Heb allerlei online abonnementjes zodat ik alles kan zien wat ik wil zien. Heb NLziet. Dan heb je Ned 1, 2, 3. Rtl 4, 5, 7, veronica, sbs etc. Maar Ziggo dan weer niet. FoxSports, Netflix, EuroSport Player, Videoland. Heb het allemaal, de gratis ziggo zender te zien krijgen is niet zo eenvoudig heb ik het idee. Behalve als ik een Login van iemand heb misschien. Maar dan nog moet je op een ziggo netwerk zitten, toch? Dat was volgens mij voorheen zo toen ik zelf Ziggo had.![]()
Nee hoor, gewoon ziggogo.tvquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
Thnx allemaal!
Nee ik heb atm geen tv. Heb allerlei online abonnementjes zodat ik alles kan zien wat ik wil zien. Heb NLziet. Dan heb je Ned 1, 2, 3. Rtl 4, 5, 7, veronica, sbs etc. Maar Ziggo dan weer niet. FoxSports, Netflix, EuroSport Player, Videoland. Heb het allemaal, de gratis ziggo zender te zien krijgen is niet zo eenvoudig heb ik het idee. Behalve als ik een Login van iemand heb misschien. Maar dan nog moet je op een ziggo netwerk zitten, toch? Dat was volgens mij voorheen zo toen ik zelf Ziggo had.![]()
Kan je dan gewoon zonder account op die website of app kijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon ziggogo.tv![]()
Vliegt ie terug dan voor zaterdag?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:37 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=356644
![]()
Hoop wel echt op een mooi afscheid zaterdag voor Schφne aankomende zaterdag. Moet wel lukken toch?![]()
Kan trouwens ook met PAOK thuis, misschien wel mooier op zo'n Europese avond. Daarna is volgende thuiswedstrijd pas eind augustus wanneer ze in Italiλ ook alweer begonnen zijn.![]()
sport 247 live in googlequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan je dan gewoon zonder account op die website of app kijken?![]()
Wat betreft je laatste vraag, nee. Dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
Thnx allemaal!
Nee ik heb atm geen tv. Heb allerlei online abonnementjes zodat ik alles kan zien wat ik wil zien. Heb NLziet. Dan heb je Ned 1, 2, 3. Rtl 4, 5, 7, veronica, sbs etc. Maar Ziggo dan weer niet. FoxSports, Netflix, EuroSport Player, Videoland. Heb het allemaal, de gratis ziggo zender te zien krijgen is niet zo eenvoudig heb ik het idee. Behalve als ik een Login van iemand heb misschien. Maar dan nog moet je op een ziggo netwerk zitten, toch? Dat was volgens mij voorheen zo toen ik zelf Ziggo had.
Wat betreft je stelling dat het niet zo eenvoudig is, dat heb je zelf veroorzaakt door geen tv te nemen en allemaal losse apps te gebruiken. Voor mensen die tv hebben is het zo eenvoudig als maar kan.![]()
Nee, Ziggo-account nodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Kan je dan gewoon zonder account op die website of app kijken?![]()
Geen tv-abo hebben en klagen dat je geen tv kunt kijkenBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Dit dus!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:47 schreef fathank het volgende:
Geen tv-abo hebben en klagen dat je geen tv kunt kijken![]()
![]()
Blijkt maar weer dat een tv-abo wel belangrijk is voor het voetbal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:47 schreef fathank het volgende:
Geen tv-abo hebben en klagen dat je geen tv kunt kijkenOh.![]()
Voetbal en zo nu en dan het journaal zijn eigenlijk de enige twee dingen waarvoor ik nog tv kijk. Ik zal een netflix voor het voetbal dan ook enorm toejuichen.![]()
Idem. Kan de wedstrijden hier dan vaak wel zien maar ik ben dan ιιn van de weinigen die het (matige) commentaar kan verstaan en dat is toch niet helemaal je van het.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef Simmertje het volgende:
Voetbal en zo nu en dan het journaal zijn eigenlijk de enige twee dingen waarvoor ik nog tv kijk. Ik zal een netflix voor het voetbal dan ook enorm toejuichen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb ook "gewoon" FOX hoor, maar het is zo doodsimpel en goedkoop om alles live te kunnen zien. Ik mag uiteraard geen details geven, maar IPTV is een kleine hint.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Voor het journaal hoeft het toch ook niet? Dat nieuws de hele dag door kan je wel op andere manieren tot je krijgen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:05 schreef Simmertje het volgende:
Voetbal en zo nu en dan het journaal zijn eigenlijk de enige twee dingen waarvoor ik nog tv kijk. Ik zal een netflix voor het voetbal dan ook enorm toejuichen.Oh.![]()
Wel je mobiel uitzetten? Ik irriteer mij altijd enorm bij streams dat ik gigantisch achterloop op de televisie, met een aantal voetbal app groepen is dat schijt irritant.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:13 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook "gewoon" FOX hoor, maar het is zo doodsimpel en goedkoop om alles live te kunnen zien. Ik mag uiteraard geen details geven, maar IPTV is een kleine hint.
![]()
Klopt, maar soort routine na het koken. Bord op schoot en even journaal terugkijken, maar het is geen must nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor het journaal hoeft het toch ook niet? Dat nieuws de hele dag door kan je wel op andere manieren tot je krijgen.![]()
True, daar zit soms wel een vertraging in, van een paar seconde tot een minuut ofzo. Maar als je idd geen andere invloeden hebt is het niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:17 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wel je mobiel uitzetten? Ik irriteer mij altijd enorm bij streams dat ik gigantisch achterloop op de televisie, met een aantal voetbal app groepen is dat schijt irritant.
Maar ja, je kan geen topkwaliteit verwachten voor een paar dubbeltjes per maand.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ajax vanavond toch weer met Kasper Dolberg in de spits. En met Mazraoui naast Blind op middenveld. Marin, Promes en Neres op bank👇#Ajax
Dit is niet leuk.![]()
Opstelling Ajax: Onana; Veltman, Schuurs, Martνnez, Tagliafico; Mazraoui, Blind, Van de Beek; Ziyech, Dolberg, Tadic![]()
DolgodWel een van laatste kansen voor hem als hij niet wat meer inzet toont. Dit zeg ik met pijn in mijn hart.
Nou ja, hij zet zich vast voor 100% in maar hij zal meer meters moeten maken in verdedigend opzicht (druk zetten)![]()
Ik heb geen TV ABO en kijk vanavond van uit ierland mooi mee via de tv dankzij de kpn app,chromecast en log in van een maatjeEn zaterdag voor het eerst in twee jaar weer in de arena . toch een aardige eindje uit elkaar amsterdam en dundalk
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM![]()
Wat heeft Neres ten Hag toch eigenlijk misdaan?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denk niet dat dit de wedstrijd is om het nog een keer met Dolberg te proberen...Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
We starten al met drie half-fitte spelersquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:41 schreef Monolith het volgende:
Wat heeft Neres ten Hag toch eigenlijk misdaan?![]()
Seks gehad met zijn dochter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:41 schreef Monolith het volgende:
Wat heeft Neres ten Hag toch eigenlijk misdaan?![]()
Neres is net een week terug..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:41 schreef Monolith het volgende:
Wat heeft Neres ten Hag toch eigenlijk misdaan?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ziggo kanaal staat toch gratis open?
Ik zit hier voor werk in Houston, maar kan gewoon Ziggo sport 1 openen in mijn tv-app van Caiway/Delta![]()
Logische opstelling wel denk ik. Alvarez moet je nu niet voor de leeuwen gooien maar van het weekend lekker brengen tegen Emmen thuis. Marin lijkt de verdedigende instructies nog niet zo onder de knie te hebben bleek tegen Vitesse dus dan neem je spelers die bekend zijn met de speelwijze.
Dolberg nu weer passeren na twee potjes knakt die jongen definitief, dus hij mag nog wel een kans krijgen, maar het is wel 5 voor 12.
Als Donny gaat (waarvan ik telkens switch tussen ja en nee) dan zullen we Marin wel op die positie gaan gebruiken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Kan er niks vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:41 schreef Monolith het volgende:
Wat heeft Neres ten Hag toch eigenlijk misdaan?If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Mazraoui op het middenveld vind ik wel leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax vanavond toch weer met Kasper Dolberg in de spits. En met Mazraoui naast Blind op middenveld. Marin, Promes en Neres op bank👇#Ajax
Dit is niet leuk.
Dolberg zal wel weer vooral te laat komen om ballen in te tikken, wegglijden en daarna ergens in de tweede helft gewisseld worden met hangende schouders.Oh.![]()
Hmmz. Veltman in de basis. Dat voelt toch een beetje als een stap terug. Staat voor mij een beetje symbool voor de mindere jaren."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Wat ik van de analyse op VI las is dat dat PAOK zodanig met een handbalverdediging speelt en er niet of nauwelijks moeite voor doet om van de goal af te komen dat je niet meteen iets aan Promes of Neres hebt nu... die kun je prima brengen als je zelf toch weet te scoren en die gasten met hun plan B moeten komen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel wat weinig diepgang in de aanval zo.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Vraag me af of ten hag schuurs en veltman als zijn nieuwe basisspelers ziet of dat het slechts gaat om tijdelijke maatregelen.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Prima opstelling om mee te beginnen lijkt me.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ohja ik moet die analyse nog even lezen, maar had al gehoord dat die coach fan is van Mourinhoquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik van de analyse op VI las is dat dat PAOK zodanig met een handbalverdediging speelt en er niet of nauwelijks moeite voor doet om van de goal af te komen dat je niet meteen iets aan Promes of Neres hebt nu... die kun je prima brengen als je zelf toch weet te scoren en die gasten met hun plan B moeten komen..
Oh.![]()
Zondagsschotje wat mislukt maar waardoor iedereen het in hem blijft zien zittenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 17:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mazraoui op het middenveld vind ik wel leuk.
Dolberg zal wel weer vooral te laat komen om ballen in te tikken, wegglijden en daarna ergens in de tweede helft gewisseld worden met hangende schouders.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind het middenveld nu wel erg licht hoor, had liever Marin gezien en dan gewoon Mazraoui op rechts.![]()
De analyse is wel grotendeels gebaseerd op wedstrijden onder de vorige coach.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja ik moet die analyse nog even lezen, maar had al gehoord dat die coach fan is van Mourinho.
![]()
Dit is wel gebaseerd op het spel van vorig jaar en dit is een nieuwe coach, maar die zal de boel niet rigoureus omgooienquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja ik moet die analyse nog even lezen, maar had al gehoord dat die coach fan is van Mourinho.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Drie jaar geleden brak hij door met die goal tegen PAOK-thuis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Zondagsschotje wat mislukt maar waardoor iedereen het in hem blijft zien zitten
Wel jammer dat we dat vlammende afstandsschot nooit meer zien van hem, al las ik gisteren ook een aardige analyse dat Dolberg nu veel minder ruimte heeft omdat Ajax met een 10 speelt.Oh.![]()
Dolberg had je moeten verhuren aan een subtopper dit jaar. Nu nog een keer banken en het is einde oefening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Drie jaar geleden brak hij door met die goal tegen PAOK-thuis.
Wel jammer dat we dat vlammende afstandsschot nooit meer zien van hem, al las ik gisteren ook een aardige analyse dat Dolberg nu veel minder ruimte heeft omdat Ajax met een 10 speelt.
Maar goed, ik laat me graag verrassen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben die Grieken een lange, kopsterke spits trouwens?![]()
Lol Valentijn upload net een podcast met als titel: Dolberg op de bank, tadic in de spits.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Denk niet dat een verhuurperiode per se had geholpen als hij gewoon niet goed in de huidige speelstijl past ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dolberg had je moeten verhuren aan een subtopper dit jaar. Nu nog een keer banken en het is einde oefening.
Maar goed, ik laat me graag verrassen.Dan kunnen we zien hoe hoog Martνnez kan springen.quote:Oh.![]()
Valentijn is de laatste tijd wel pijnlijk slecht bezig he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Lol Valentijn upload net een podcast met als titel: Dolberg op de bank, tadic in de spits.Makkelijk eerste![]()
Laatste tijd? Al jaren sinds fluwelen revolutie voorbij is bij Ajaxquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valentijn is de laatste tijd wel pijnlijk slecht bezig he?![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Lol Valentijn upload net een podcast met als titel: Dolberg op de bank, tadic in de spits.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Hoeveel mensen zullen daar nou naar luisteren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Lol Valentijn upload net een podcast met als titel: Dolberg op de bank, tadic in de spits.Oh.![]()
Ze hebben de titel snel aangepast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Lol Valentijn upload net een podcast met als titel: Dolberg op de bank, tadic in de spits.![]()
Oh jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben de titel snel aangepast.Nu opeens 'ten Hag kiest voor gouden formule'
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Bedankt lieve jongen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
Succes jongens. Punten pakken voor Nederlandse voetbal.![]()
Niet nodig ook. Die krijgt een basisplaats en 1,5 miljoen erbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet rustig opbouwen joh, komt goed.![]()
Dat hoop ik maar. Dat die jongen straks geen eieren voor zijn geld kiest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet rustig opbouwen joh, komt goed.
Dolberg moet het nu laten zien anders hoop ik dat het klaar is.![]()
Nee dat zal allemaal wel besproken zijn, hij is nog niet fit voor 90 minuten dus te risicovol om in de basis te zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Dat die jongen straks geen eieren voor zijn geld kiest.
Dolberg moet het nu laten zien anders hoop ik dat het klaar is.Oh.![]()
Zit wel op de bank. Net als Huntelaar en Promes. Dat die laatste op de bank zit zegt in mijn ogen ook wel veel.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als ik de voorbeschouwing moet geloven hebben we echt een klote loting. Heb nog steeds een slecht voorgevoel, maar we gaan maar eens proberen het enigszins relaxed te ondergaan. Zal van de vorm van Ajax zelf afhangen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Als je een mute knop op je afstandsbediening hebt ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als je de nieuwe Ziggokast hebt kan je het commentaar uitzetten
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ja, maar dan hoor je het voetbal nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je een mute knop op je afstandsbediening hebt ook.![]()
![]()
Ziggyquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
Boys
Op welke zender kan ik jullie club bewonderen vanavond?![]()
Die opstelling is in ieder geval minder lekker dan de ploeg waar we vorig jaar mee speelden.quote:"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Dolberg. 1x balcontact. 1x balverlies.![]()
![]()
Wisselenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Dolberg. 1x balcontact. 1x balverlies.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
Boys
Op welke zender kan ik jullie club bewonderen vanavond?quote:Ziggo - kanaal 14
KPN - kanaal 233
Telfort - kanaal 233
XS4ALL - kanaal 233
OnsBrabantnet - kanaal 160
Solcon - kanaal 160
Canal Digital - kanaal 33
Delta - kanaal 631
Caiway - kanaal 311
Kabeltex - kanaal 301
TELE2 - kanaal 111
SKV - kanaal 581
Kabelnoord - kanaal 90
T-Mobile - kanaal 160
Plinq - kanaal 401
SKP - kanaal 254
Trined - kanaal 271
Youfone - kanaal 420
Joyne - kanaal 42
Breedband Helmond - kanaal 265.![]()
Af fluiten maar, dan heeft hij het best aardig gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Dolberg. 1x balcontact. 1x balverlies.
hardcoholic![]()
Publiek is er inmiddels ook achter dat ze morgen naar de KNO-arts kunnen als ze elke keer als Ajax de bal heeft moeten fluiten.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eigen doelpunt, lekker hoor."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Nou ja, ik weet niet wat erger is een eigen doelpunt of een tegengoal door Veltman.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Doelde meer op zijn kapsel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goede redding juist, zat veel effect aan![]()
Zonde van zo'n aanval weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Zou toch fijn zijn als Dolberg niet alleen richting de bal gaat maar ook het duel aangaatVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Komt vast wel een leuke boete aan. En ze hebben al zoveel geld over daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:30 schreef Yreal het volgende:
Ik maar denken dat politieke uitlatingen niet mochten van de UEFA....![]()
Man man Veltman.... had de kans om in te stappen en de bal te veroveren. Biseswar speelde de bal te ver voor zich uit. Jammer dat hij alleen maar achteruit blijft lopen.![]()
Dat zag ik ook ja, onzekerheid is datquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef Vriezzer het volgende:
Man man Veltman.... had de kans om in te stappen en de bal te veroveren. Jammer dat hij alleen maar achteruit blijft lopen.![]()
Er kwam nog een man buitenom, en dan instappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef Vriezzer het volgende:
Man man Veltman.... had de kans om in te stappen en de bal te veroveren. Jammer dat hij alleen maar achteruit blijft lopen.![]()
![]()
Nee, dan had je de bal gehad Hans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er kwam nog een man buitenom, en dan instappen?
Daarnaast stond het positioneel niet goed.![]()
Biseswar speelde de bal ca. 1,5 voor zich uit. Dat is de kans om de aanval te breken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er kwam nog een man buitenom, en dan instappen?![]()
Godskolere zeg dat was echt een kut goal uit het niks. Waardeloos...
Wel lekker dat Hunter er nu in staat.![]()
Afgebluft op agressie en strijd. En een middenveld wat niet meeverdedigt.quote:Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Het zijn ook wel gewoon goede goals van PAOK.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Terwijl 2 van de 3 vorig jaar achterin stonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Afgebluft op agressie en strijd. En een middenveld wat niet meeverdedigt.
Gvdhhhhh![]()
Waanzinnige post ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:41 schreef TheJanitor het volgende:
Dat krijg je als je mokerslechte gierige aankopen doet.![]()
Hoog tijd voor rustLege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Welneequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je duurste aankopen spelen niet eens. Zijn te slecht.![]()
Zeker. Hadden direct Messi moeten halen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:41 schreef TheJanitor het volgende:
Dat krijg je als je mokerslechte gierige aankopen doet..![]()
Yep. Voldoet aan mijn verwachting helaas.quote:
Maar laten we eerlijk zijn, Ajax speelt helemaal als een dweil."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ja, dat is echt de enige andere optie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef Timooon het volgende:
[..]
Zeker. Hadden direct Messi moeten halen.![]()
Ajax wordt weggetikt in deze fase
And what rough beast, its hour come round at last,
Zit al bij real met z'n bloemkool hoofd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:43 schreef BobW het volgende:
Komt Donny ook een keer terug naar eigen helft?![]()
Lul dan niet zo dom man. Prima aankopen gedaan, maar bijv. een Alvarez heeft net 1 keer meegetraind. Wat wil je dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:43 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja, dat is echt de enige andere optie..![]()
Promes die half geblesseerd is kan je ook prima opstellen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:44 schreef Timooon het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom man. Prima aankopen gedaan, maar bijv. een Alvarez heeft net 1 keer meegetraind. Wat wil je dan?![]()
Schuurs en Martinez kunnen niet echt mee. Blind en Alvarez maar daar. En Marin dan op middenveld. Mazra Rb.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Vooral Mazraoui speelt en staat steeds mokerslecht waardoor er gigantische gaten vallen. Iedereen is daardoor steeds gaten aan het dichtlopen.![]()
Je duurste aankopen Marin en Promes zijn niet goed genoeg voor de basis. Dat is wel een probleempje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:44 schreef Timooon het volgende:
[..]
Lul dan niet zo dom man. Prima aankopen gedaan, maar bijv. een Alvarez heeft net 1 keer meegetraind. Wat wil je dan?![]()
Veltman is gewoon een net niet speler. Soms zeer goed, maar zakt soms ook weer door de ondergrens.
En is ook al 27... dus hij zal het ook nooit meer leren.
Snapte sowieso niet dat hij in de basis bleef staan. Dacht dat het alleen in de voorbereiding was.![]()
Yep. Mazza RBquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:44 schreef TheArt het volgende:
Vooral Mazraoui speelt en staat steeds mokerslecht waardoor er gigantische gaten vallen. Iedereen is daardoor steeds gaten aan het dichtlopen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Beiden afgeschreven?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je duurste aankopen Marin en Promes zijn niet goed genoeg voor de basis. Dat is wel een probleempje.![]()
1 keer niet opstellen na een paar oefenwedstrijdjes = niet goed genoeg voor de basis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je duurste aankopen Marin en Promes zijn niet goed genoeg voor de basis. Dat is wel een probleempje..![]()
Neem even een pilletje..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je duurste aankopen Marin en Promes zijn niet goed genoeg voor de basis. Dat is wel een probleempje.![]()
Destquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:47 schreef Themeparktommy het volgende:
Kunnen we niet een vervanger voor Veltman zoeken en hem gewoon een jaartje eerder laten vertrekken![]()
Tja, wil natuurlijk niet geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef TheArt het volgende:
Donny is zowel aanvallend als verdedigend ook totaal onzichtbaar tot nu toe.
Vind sowieso dat Donnie weinig te zoeken heeft bij Real.
Maar ja, zal hij vast snel zelf wel achterkomen.![]()
"tot een half uur was er niets aan de hand"'???? Volgens mij was toen ook al meer dan zichtbaar dat de organisatie totaal niet klopt. Er is geen middenveld te bekennen."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Die eerste goalbeschamend slecht
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ja die is echt weggegeven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ajax begint in principe prima, maar tikt dan zichzelf in slaap. PAOK krijgt gaandeweg vertrouwen en dan kom je in een vervelende situatie. Ajax heeft zeker de kwaliteiten om dit om te draaien, maar als ze niet sneller weer beter gaan spelen zie ik het ook maar zo 4-1 worden en dan is het klaar met de CL voor dit seizoen.![]()
Het middenveld is inderdaad het grootste probleem. Dat staat voor geen meter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:50 schreef TAV74 het volgende:
"tot een half uur was er niets aan de hand"'???? Volgens mij was toen ook al meer dan zichtbaar dat de organisatie totaal niet klopt. Er is geen middenveld te bekennen.![]()
Ze hebben eigenlijk nergens ook maar iets gecreλerd. Eerste 5 minuten hooguit wat meer balbezit en een lucky goal uit een vast spelmoment.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:50 schreef TAV74 het volgende:
"tot een half uur was er niets aan de hand"'???? Volgens mij was toen ook al meer dan zichtbaar dat de organisatie totaal niet klopt.
Echt dramatisch eigenlijk, en ik vrees voor de tweede helft.
Nouja, de “Nederlandse Bayern” pessimisten kunnen in ieder geval ophouden met zeuren.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Ach ja, Tadic in de spits. Mazraoui rechtsback en Neres op de flanken.
2-2 maken en zo houden.
Dan zie ik het gewoon goed komen in de Arena.
Maar ja, Ten Hag kennende zal wel rond minuut 70 wisselen als het al te laat is..![]()
![]()
Jezus dit is toch weer krankzinnig.
Eerste half uur is het niet geweldig, maar gewoon solide. Niets te vrezen. En er hoeft maar iets te gebeuren en ineens gaat alles mis.![]()
Zowel meeverdedigend als in de opbouw gaat er daar veel mis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het middenveld is inderdaad het grootste probleem. Dat staat voor geen meter.And what rough beast, its hour come round at last,
Ik begrijp ook totaal niet waarom Marin uit de basis is gehaald, die wist toch zeker enige creativiteit toe te voegen![]()
![]()
Het hele middenveld staat voor geen meter.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat is typisch Ajax/Nederlands voetbalquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:52 schreef GwaiLow het volgende:
Jezus dit is toch weer krankzinnig.
Eerste half uur is het niet geweldig, maar gewoon solide. Niets te vrezen. En er hoeft maar iets te gebeuren en ineens gaat alles mis.![]()
Ik gok dat het meeverdedigen niet beviel, maar nu klopt er op de een of andere manier helemaal niets vanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:53 schreef Dejannn het volgende:
Ik begrijp ook totaal niet waarom Marin uit de basis is gehaald, die wist toch zeker enige creativiteit toe te voegenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Die laat zijn mannetje lopen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:53 schreef Dejannn het volgende:
Ik begrijp ook totaal niet waarom Marin uit de basis is gehaald, die wist toch zeker enige creativiteit toe te voegen
Aan de bal prima. Zonder de bal moet hij nog veel leren.
Maar idd. Als je zo'n jongen vertrouwen geeft. Moet je hem niet na 1 of 2 mindere potjes laten banken.![]()
Zeker in t begin van een seizoen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is typisch Ajax/Nederlands voetbal![]()
Lekker veel ruimte voor PAOK tussen onze verdediging en ons middenveld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het middenveld is inderdaad het grootste probleem. Dat staat voor geen meter.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
De hele as is verdedigend dramatisch.
Blind en mazza spelen ook veel meer tikkie breed en terug dan de jong en schone. Schuurs en Martinez vallen tegen.
Als iedereen fit is:
Obama
Mazza blind Alvarez, Nico
Marin, vd Beek, ?
Neres, tadic, ziyechKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Toen ik hier op mijn vakantieadres eindelijk verbinding had via de VPN stond het al 0-1.
Ik dacht er even lekker voor te gaan zitten. Helaas...
Maar gelukkig gaat ten Hag nu alles even oplossen met een donderpreek en een omzetting.Life is what you make it.![]()
Verdedigend heb je nog gewoon Blind, ik vond niet dat Marin zo slecht stond tegen PSV en Vitesse. Door hem nu te wisselen is het hele middenveld in elk geval los zand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:54 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Die laat zijn mannetje lopen.
Aan de bal prima. Zonder de bal moet hij nog veel leren.
Maar idd. Als je zo'n jongen vertrouwen geeft. Moet je hem niet na 1 of 2 mindere potjes laten banken.![]()
Hopelijk is het nu ook duidelijk voor iedereen dat Dolberg niet het probleem is. Kan die hetze ook weer de ijskast in.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Magallan en Labyad spelen ook niet. Er zit af een toe een meevalltertje tussen, maar eigenlijk is de scouting al 10 jaar waardeloos.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:46 schreef Timooon het volgende:
[..]
1 keer niet opstellen na een paar oefenwedstrijdjes = niet goed genoeg voor de basis.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Ik had met dit middenveld toch wel meer verwacht.
Blind is mokerslecht, Van de Beek is onzichtbaar, Mazraoui kan het ook niet zonder overtredingen. Er klopt niets van.
Tadic onzichtbaar, Ziyech doet weer z'n wedstrijdje balverlies, Dolberg deed niets.
Achterin is het ook alleen maar achteruit lopen. Alleen Martinez bevalt me tot nu toe.![]()
Denk dat Ten Hag juist hoopte met Mazraoui een middenveld neer te zetten dat meer ingespeeld is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:55 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Verdedigend heb je nog gewoon Blind, ik vond niet dat Marin zo slecht stond tegen PSV en Vitesse. Door hem nu te wisselen is het hele middenveld in elk geval los zand."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Niet het enige probleemquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk is het nu ook duidelijk voor iedereen dat Dolberg niet het probleem is. Kan die hetze ook weer de ijskast in.
Daar kunnen we alleen maar heel blij mee zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:56 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Magallan en Labyad spelen ook niet..![]()
#failedquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk dat Ten Hag juist hoopte met Mazraoui een middenveld neer te zetten dat meer ingespeeld is.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Er zit wel iets verkeerd, hij wordt niet bereikt maar dwingt dat ook niet af. Maar als Huntelaar niet een vaste basisplaats heeft is er altijd een hetze tegen zijn concurrent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:56 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hopelijk is het nu ook duidelijk voor iedereen dat Dolberg niet het probleem is. Kan die hetze ook weer de ijskast in.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Stinkboer Ten Hag wordt eindelijk ontmaskerd! Mazraoui op het middenveld is zelfmoord, die jongen heeft niet de techniek om daar te opereren.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Zo klote om na een goed gevoel, en eigenlijk zelfs het gevoel te hebben dat het niet echt mis zal gaan, naar een vreselijk gevoel te gaan in de rust. Mja, de rust kan Ajax soms wel helpen.![]()
Riep hier al dat dit gewoon een tussenjaar gaat worden.
Maradonny weg, Schone weg, Matta weg, Frenkie weg, Kristensenweg.
Neres zie ik ook nog wel weg gaan. En als we geen CL halen is het nog maar de vraag of Ziyech blijft.
Dan ben je gewoon 3 kwart van je basisploeg kwijt. Als je reeel bent, dan maak je met deze ploeg gewoon meer kans in de EL.
Niet dat PAOK CL niveau is ofzo.
Hoeveel geld je ook hebt. Je kunt geen hele ploeg bij elkaar kopen, die binnen een paar weken op elkaar is ingespeeld. Dat heeft tijd nodig. En je gaat sowieso geen speler kunnen kopen met vergelijkbare kwaliteiten als De Ligt en Frenkie.
Want zulke spelers spelen al in topcompetities. En komen niet naar Nederland.
Heb geen goed gevoel over dit seizoen.
Straks gewoon 400 mil op de bank. Maar wel achterblijven met een elftal... waar Siem de Jong gewoon basisspeler kan zijn.![]()
![]()
Daley maar terug als centrale verdediger zodat ie beter die verdediging kan organiseren, Marin erin voor Schuurs of Martinez en dan Mazra op de plek van BlindOp maandag voel ik me als Robinson Crusoλ: Op zoek naar Vrijdag!
Stond er een beetje vrijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
![]()
![]()
En terecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Als we geen CL halen dan gaan er nog wel een paar
Maar ik principe is er nog niets aan de hand als je de tweede helft gewoon 2-2 maakt.![]()
Speelt die Biseswar straks op zijn 31e nog gewoon CL. Die Biseswar die bij de Graafschap en Heracles speelde![]()
![]()
Daarom, er is nog niets verloren. Maar het moet de tweede helft wel een stuk beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En terecht.
Maar ik principe is er nog niets aan de hand als je de tweede helft gewoon 2-2 maakt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Precies, je moet gewoon 2-2 spelen of 2-3 winnen en dan heb je alsnog een heel goed resultaat, en eigenlijk moet dat ook gewoon kunnen. Tja als je met 2 goals verschil verliest maakt dat uit doelpunt ineens ook weinig meer uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En terecht.
Maar ik principe is er nog niets aan de hand als je de tweede helft gewoon 2-2 maakt.![]()
Wat een negativiteit hier ineens.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Niet zo raar. Na vorig jaar is het op voorhand al een matig seizoen als je de CL niet eens haalt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
Als we geen CL halen dan gaan er nog wel een paar"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Alleen maar vis op het middenveld, waar is die aanvallende flitser met een steekpass?Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Die keeper ziet er overigens uit alsof hij met zijn hoofd in het net is komen te zitten en er een deel van het net is blijven hangen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Een net kapselquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:06 schreef Monolith het volgende:
Die keeper ziet er overigens uit alsof hij met zijn hoofd in het net is komen te zitten en er een deel van het net is blijven hangen.![]()
Ik dacht nog voor de wedstrijd, je kunt toch niet van een team verliezen waar Biseswar basisspeler is...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:05 schreef duo-penotti het volgende:
Speelt die Biseswar straks op zijn 31e nog gewoon CL. Die Biseswar die bij de Graafschap en Heracles speeldeNo bitch to me![]()
Man, haal die skelet van een Mazraoui eruit stinkboer.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Ik beken ook schuld.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:09 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik dacht nog voor de wedstrijd, je kunt toch niet van een team verliezen waar Biseswar basisspeler is...![]()
Vorig jaar met De Jong en De Ligt was het instappen om de bal te veroveren. Nu is het alleen maar achteruit lopen. Daar komen problemen van...![]()
Dan komt hij niet van het bankje af. Dat zien ze op de training ook wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:14 schreef duo-penotti het volgende:
Als Donnie zo speelt in Madrid. Is hij na 2-3 wedstrijden verleden tijd net als Bale.![]()
De halve finalist van vorig jaar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:14 schreef LacosteUnited het volgende:
Waar ben ik in hemelsnaam naar aan het kijken ?![]()
Die jongen speelt op half kracht, blessurevrij de wedstrijd uitkomen is wat belangerijker dan een voorronde CL.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:14 schreef duo-penotti het volgende:
Als Donnie zo speelt in Madrid. Is hij na 2-3 wedstrijden verleden tijd net als Bale.Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
De helft van de halve finalist.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De halve finalist van vorig jaar.En niet de sterkste helft.
Ziyech goed bezig.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Daar issie!And what rough beast, its hour come round at last,
Een degelijke ploeg van een degelijke club was dan ook nooit in de halve finale gekomen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 20:15 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De halve finalist van vorig jaar.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: