Die proberen tenminste af en toe nog inhoudelijks over de wedstrijd te zeggen, ook al komen ze meestal niet verder dan 'die speler had gewoon hier moeten staan'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan van Halst en Youri Mulder zijn alleen niet veel beter.
open deuren tegenover zwakke satirequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die proberen tenminste af en toe nog inhoudelijks over de wedstrijd te zeggen, ook al komen ze meestal niet verder dan 'die speler had gewoon hier moeten staan'.
Johan komt niet verder dan een schijtlollige act. Leuk voor VI, dramatisch als analyse.
Heel veel van die spelers (Zoals El Maach) hoeven eigenlijk niet eens ingeschreven te worden omdat ze HOMEGROWN zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
stel je eerste keeper doet mee aan de africa cup ofzo, tweede keeper is bless, derde keeper moet bij jong meedoen, dan is het wel fijn dat je een vierde hebt met daarachter nog een back-up
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:22 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is gratis voor iedereen vanavond
Wat sommige mensen hebben met nagels over een krijtbord heb ik met slissende mensen, dus naar van Halst luisteren gaat niet lukken. Youri mag ik wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jan van Halst en Youri Mulder zijn alleen niet veel beter.
Wel mee eens hoor, maar bij de CL-voorrondes zitten dan vaker Gijp en Kieft voor de analyses en die heb ik dan weer liever (al komt daar ook een hoop onzin uit, die twee hebben Marin en Martinez al afgeschreven gisteren lol)quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Die proberen tenminste af en toe nog inhoudelijks over de wedstrijd te zeggen, ook al komen ze meestal niet verder dan 'die speler had gewoon hier moeten staan'.
Johan komt niet verder dan een schijtlollige act. Leuk voor VI, dramatisch als analyse.
Ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:36 schreef aTypisch het volgende:
Als Ajax er nu uitgeknikkerd wordt, moeten jullie dan nog EL voorrondes spelen?
Yepquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Als we deze ronde doorkomen en de volgende verliezen, spelen we dan sowieso EL?
familie met ziggo ?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
Echt nergens anders dan op Ziggo te zien vanavond? Ik heb wel FoxSports en NLZiet + zelfs Eurosport Player (online allemaal). Maar geen Ziggo kanaal. Ook niet gratis. Waardeloos
Wat voor kabelprovider heb je dan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
Echt nergens anders dan op Ziggo te zien vanavond? Ik heb wel FoxSports en NLZiet + zelfs Eurosport Player (online allemaal). Maar geen Ziggo kanaal. Ook niet gratis. Waardeloos
ook als je geen Ziggo in je pakket hebt, kun je de wedstrijd zien. De aanbieder gooit namelijk hun zogenaamde Ziggo Select-kanaal open. Hier wordt de pot gratis uitgezonden. De aftrap is om 19.00 uur. Om 18.30 uur begint de voorbeschouwing.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:45 schreef GwaiLow het volgende:
ziggo go appje installeren, inlog vragenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb wel familie met Ziggo, maar dan moet ik daarheen haha
Ziggo 401quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb wel familie met Ziggo, maar dan moet ik daarheen haha
Zolang je niet in België of Duitsland woont moet je gewoon bovenstaande lijstje aanhouden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ziggo go appje installeren, inlog vragen
laptopje op tv of chromecast via de tel. of smart tv linken natuurlijk.
edit: kan mij overigens niet voorstellen dat je het niet gewoon kan zien op een kanaal
Nee hoor, gewoon ziggogo.tvquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:30 schreef GwaiLow het volgende:
Thnx allemaal!
Nee ik heb atm geen tv. Heb allerlei online abonnementjes zodat ik alles kan zien wat ik wil zien. Heb NLziet. Dan heb je Ned 1, 2, 3. Rtl 4, 5, 7, veronica, sbs etc. Maar Ziggo dan weer niet. FoxSports, Netflix, EuroSport Player, Videoland. Heb het allemaal, de gratis ziggo zender te zien krijgen is niet zo eenvoudig heb ik het idee. Behalve als ik een Login van iemand heb misschien. Maar dan nog moet je op een ziggo netwerk zitten, toch? Dat was volgens mij voorheen zo toen ik zelf Ziggo had.
Kan je dan gewoon zonder account op die website of app kijken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon ziggogo.tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |