Denk niet dat een verhuurperiode per se had geholpen als hij gewoon niet goed in de huidige speelstijl past ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Dolberg had je moeten verhuren aan een subtopper dit jaar. Nu nog een keer banken en het is einde oefening.
Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Dan kunnen we zien hoe hoog Martínez kan springen.quote:
Valentijn is de laatste tijd wel pijnlijk slecht bezig he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Lol Valentijn upload net een podcast met als titel: Dolberg op de bank, tadic in de spits.
Laatste tijd? Al jaren sinds fluwelen revolutie voorbij is bij Ajaxquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Valentijn is de laatste tijd wel pijnlijk slecht bezig he?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Lol Valentijn upload net een podcast met als titel: Dolberg op de bank, tadic in de spits.
Hoeveel mensen zullen daar nou naar luisteren?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Ze hebben de titel snel aangepast.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:07 schreef RipCity het volgende:
Oh jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben de titel snel aangepast.
Bedankt lieve jongen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
Succes jongens. Punten pakken voor Nederlandse voetbal.
Niet nodig ook. Die krijgt een basisplaats en 1,5 miljoen erbijquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet rustig opbouwen joh, komt goed.
Dat hoop ik maar. Dat die jongen straks geen eieren voor zijn geld kiest.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moet rustig opbouwen joh, komt goed.
Nee dat zal allemaal wel besproken zijn, hij is nog niet fit voor 90 minuten dus te risicovol om in de basis te zetten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Dat die jongen straks geen eieren voor zijn geld kiest.
Dolberg moet het nu laten zien anders hoop ik dat het klaar is.
Zit wel op de bank. Net als Huntelaar en Promes. Dat die laatste op de bank zit zegt in mijn ogen ook wel veel.quote:
Als je een mute knop op je afstandsbediening hebt ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als je de nieuwe Ziggokast hebt kan je het commentaar uitzetten
Ja, maar dan hoor je het voetbal nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je een mute knop op je afstandsbediening hebt ook.
Ziggyquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
Boys
Op welke zender kan ik jullie club bewonderen vanavond?
Die opstelling is in ieder geval minder lekker dan de ploeg waar we vorig jaar mee speelden.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Dolberg. 1x balcontact. 1x balverlies.
Wisselenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:01 schreef Elan het volgende:
Boys
Op welke zender kan ik jullie club bewonderen vanavond?
quote:Ziggo - kanaal 14
KPN - kanaal 233
Telfort - kanaal 233
XS4ALL - kanaal 233
OnsBrabantnet - kanaal 160
Solcon - kanaal 160
Canal Digital - kanaal 33
Delta - kanaal 631
Caiway - kanaal 311
Kabeltex - kanaal 301
TELE2 - kanaal 111
SKV - kanaal 581
Kabelnoord - kanaal 90
T-Mobile - kanaal 160
Plinq - kanaal 401
SKP - kanaal 254
Trined - kanaal 271
Youfone - kanaal 420
Joyne - kanaal 42
Breedband Helmond - kanaal 265
Af fluiten maar, dan heeft hij het best aardig gedaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:02 schreef Saekerhett het volgende:
Publiek is er inmiddels ook achter dat ze morgen naar de KNO-arts kunnen als ze elke keer als Ajax de bal heeft moeten fluiten.quote:
Nou ja, ik weet niet wat erger is een eigen doelpunt of een tegengoal door Veltman.quote:
Doelde meer op zijn kapsel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Goede redding juist, zat veel effect aan
Zonde van zo'n aanval weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:21 schreef Heeinz het volgende:
Zou toch fijn zijn als Dolberg niet alleen richting de bal gaat maar ook het duel aangaat
Komt vast wel een leuke boete aan. En ze hebben al zoveel geld over daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:30 schreef Yreal het volgende:
Ik maar denken dat politieke uitlatingen niet mochten van de UEFA...
Dat zag ik ook ja, onzekerheid is datquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef Vriezzer het volgende:
Man man Veltman.... had de kans om in te stappen en de bal te veroveren. Jammer dat hij alleen maar achteruit blijft lopen.
Er kwam nog een man buitenom, en dan instappen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:33 schreef Vriezzer het volgende:
Man man Veltman.... had de kans om in te stappen en de bal te veroveren. Jammer dat hij alleen maar achteruit blijft lopen.
Nee, dan had je de bal gehad Hans.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er kwam nog een man buitenom, en dan instappen?
Biseswar speelde de bal ca. 1,5 voor zich uit. Dat is de kans om de aanval te breken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Er kwam nog een man buitenom, en dan instappen?
Afgebluft op agressie en strijd. En een middenveld wat niet meeverdedigt.quote:
Terwijl 2 van de 3 vorig jaar achterin stonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:40 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Afgebluft op agressie en strijd. En een middenveld wat niet meeverdedigt.
Waanzinnige post ditquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:41 schreef TheJanitor het volgende:
Dat krijg je als je mokerslechte gierige aankopen doet.
Welneequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je duurste aankopen spelen niet eens. Zijn te slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |