Beetje als zo'n zwoele jaren '90 r&b zangerquote:
Jups, Kimi was vroeger nog geheelonthouder zelfs!quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als Ferrari rijder word je volgens mij vanzelf alcoholist.
Goede sfeer in de cool down room.
Hema afdeling pantykousenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:02 schreef RamboDirk het volgende: Gaaf petje heeft Lewis, welke feestwinkel is dat petje te halen?
Ze zetten de auto helemaal uit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:02 schreef fietsie het volgende:
Waarom zetten ze eigenlijk geen actieve koeling op de luchtinlaat na de finish?
Ja aan Gasly heb je niets. Al had Ricciardo ook wel op 20+ seconden achterstand gereden na 50 ronden denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef Kyran het volgende: Deze overwinning komt ook gedeeltelijk door Ferrari, Bottas en Gasly die echt geen goede race hebben gereden. Daardoor kon Lewis met 2 handen in zijn neus een pitstop maken. Als daar een Vettel, Gasly of Leclerc tussen had gezeten was het ze niet gelukt.
En dan bereikt ie geen (potentieel schadelijke) piektemperaturen meer?quote:
Hij moet weer schaamhaar gaan oogsten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet iets gigantisch mis zijn met Lewis z'n haar. Toen hij van balaklava naar pet ging liet hij ook niets zien, ging seamless. En nu ook die badmuta. Vast groen uitgeslagen van de bleech ofzo.
Hongaarse ex-zwemsterquote:
Ice-Tquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje als zo'n zwoele jaren '90 r&b zanger
Over een aantal jaar een Agassi openbaring denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet iets gigantisch mis zijn met Lewis z'n haar. Toen hij van balaklava naar pet ging liet hij ook niets zien, ging seamless. En nu ook die badmuts. Vast groen uitgeslagen van de bleech ofzo.
Of hij wordt kaalquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet iets gigantisch mis zijn met Lewis z'n haar. Toen hij van balaklava naar pet ging liet hij ook niets zien, ging seamless. En nu ook die badmuts. Vast groen uitgeslagen van de bleech ofzo.
Blufquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ok thanks! Morgen gelijk eentje halen om dinsdag op te doen naar het werk.
Ik dacht meer aan Craig Davidquote:
Gasly blijft me maar weer tegenvallen. Start in ieder geval nog 6e, maar dan ligt ie gelijk alweer 9e. Vervolgens duurt het ook nog weer eens een ronde of 30-40 voordat ie een beetje voorbij gaat aan de F1.5 auto's voor hem. Echt, je rijdt in een Red Bull. Je teamgenoot ze Ferrari voor zijn stop op bijna een minuut, jij zit daar een minuut achter. Dan mag je teamgenoot samen met Hamilton wel de beste coureur van het veld zijn, maar zo ver mag je er echt niet achter liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef Kyran het volgende: Deze overwinning komt ook gedeeltelijk door Ferrari, Bottas en Gasly die echt geen goede race hebben gereden. Daardoor kon Lewis met 2 handen in zijn neus een pitstop maken. Als daar een Vettel, Gasly of Leclerc tussen had gezeten was het ze niet gelukt.
Kimi rijdt nog steeds, Max heeft nog 16 jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Zal Max Hamilton kunnen passeren qua overwinningen / WK's denken jullie ?
5x Wereldkampioen en 81 overwinningen....gaat lastig worden.
Ja dat gaat dit seizoen niet meer lukken denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Als zelfs jij je nu zo uitspreekt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gasly blijft me maar weer tegenvallen. Start in ieder geval nog 6e, maar dan ligt ie gelijk alweer 9e. Vervolgens duurt het ook nog weer eens een ronde of 30-40 voordat ie een beetje voorbij gaat aan de F1.5 auto's voor hem. Echt, je rijdt in een Red Bull. Je teamgenoot ze Ferrari voor zijn stop op bijna een minuut, jij zit daar een minuut achter. Dan mag je teamgenoot samen met Hamilton wel de beste coureur van het veld zijn, maar zo ver mag je er echt niet achter liggen.
Hij heeft zijn prio's gewoon op ordequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Vettel lurkt eerst die halve fles leeg voordat die er mee gaat spuiten
Ligt aan de auto waarin hij rijdt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Afgekeken van kimiquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij heeft zijn prio's gewoon op orde
Heeft ie geleerd van Kimiquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:06 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij heeft zijn prio's gewoon op orde
Bottas wil graag in elk geval de illusie kunnen blijven koesteren dat hij mag blijven. Als hij jouw scenario had gevolgd had hij dat kunnen vergetenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef VacaLoca het volgende:
Bottas had Hamilton er gewoon af moeten rijden in eerste ronde
Zou qua aantal jaren wel moeten lukken maar dan moet ie wel een langere periode in de beste auto zitten, dat is nu voorlopig nog niet het geval.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kimi rijdt nog steeds, Max heeft nog 16 jaar.
Ik kan me niet herinneren dat ik heel positief ben geweest over Gasly.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als zelfs jij je nu zo uitspreekt.
Kennelijk. Kijk maar naar de DNF's. Daar zetten ze de auto ook volledig uit en gaat de koeling er ook niet meer op. Er draait niks meer, dus er wordt niks warm, valt ook niks meer te koelen en afkoelen gaat vanzelf.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
En dan bereikt ie geen (potentieel schadelijke) piektemperaturen meer?
Op zich een prima actie, behalve dan dat ie de andere helft leeg spuitquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef LTVDK het volgende:
Vettel lurkt eerst die halve fles leeg voordat die er mee gaat spuiten
Nee, Bottas deed dat al 2x dit jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:06 schreef vosss het volgende:
Vraag: is Max de eerste die het podium deelt met 9 wereldtitels zonder er zelf 1 te hebben?
Ergo: is dat een record?
Max is momenteel 2 jaar jonger dan Lewis toen hij zijn debuut maakte in de Formule 1. Alles is nog mogelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Owja. Nou dan de jongste die dat heeftquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee, Bottas deed dat al 2x dit jaar.
Dit inderdaad.... mensen vergeten soms dat Max belachelijk vroeg is begonnnen in de F1...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max is momenteel 2 jaar jonger dan Lewis toen hij zijn debuut maakte in de Formule 1. Alles is nog mogelijk.
Ach, Hamilton won zijn eerste titel op zijn 23e, als Verstappen vorig seizoen wint, dan doet hij hetzelfde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ligt aan de auto waarin hij rijdt.
Als hij 10 jaar in de dominante auto rijdt, natuurlijk wel.
Ik vond er weinig pijnlijks aan. Ze hadden vooral de betere banden op het juiste moment.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Nattekat het volgende:
Mercedes nog altijd de beste auto helaas, dat werd wel pijnlijk duidelijk.
Ik verwacht eigenlijk niet dat een team na de grote veranderingen in 2021 minimaal 6+ jaar compleet dominant gaat zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Max is momenteel 2 jaar jonger dan Lewis toen hij zijn debuut maakte in de Formule 1. Alles is nog mogelijk.
Gasly is dat ab-so-luut niet waard.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:09 schreef THEFXR het volgende:
marko en Horner gaan ruzie krijgen over Gasly, dat idee heb ik zo
Dat wordt lastigquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Hamilton won zijn eerste titel op zijn 23e, als Verstappen vorig seizoen wint, dan doet hij hetzelfde.
Ja hoor, als hij in een team komt met dezelfde ongelooflijk superieure auto voor 6 seizoenen en dan ook nog 5 seizoenen in een WK waardige auto met matige tot aardige teamgenoten, dan haalt hij dat makkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Pedroso het volgende:
Vorig seizoen kan hij niet meer winnen!!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, Hamilton won zijn eerste titel op zijn 23e, als Verstappen vorig seizoen wint, dan doet hij hetzelfde.
Hulk in die auto volgend jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gasly is dat ab-so-luut niet waard.
Dit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef Mothzor het volgende:
Zie hier de reden waarom Red Bull een tweede rijder nodig heeft die wel het tempo kan volgen.
Als Gasly gewoon 10sec achter Max had gereden had Hamilton deze strategie nooit toegepast omdat hij dan tijd zou verliezen. Zoals ook Ferrari er vandaag gewoon tussen had moeten zitten.
Echt wel, gewoon even terug in de tijd in de DeLorean.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef vosss het volgende:
[..]
Vorig seizoen kan hij niet meer winnen!!!
Mercedes was gewoon een stuk sneller.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vond er weinig pijnlijks aan. Ze hadden vooral de betere banden op het juiste moment.
Bottas stond dit jaar ook al eens op een podium met Hamilton en Vettel hequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:06 schreef vosss het volgende:
Vraag: is Max de eerste die het podium deelt met 9 wereldtitels zonder er zelf 1 te hebben?
Ergo: is dat een record?
Er zijn maar weinig die in de buurt komen bij Max. Sainz, Norris en Ricciardo hebben bewezen snel te zijn, maar die zitten al elders vast. Hülk gaat het ook niet redden, maar wie wel?quote:
zeker, hebben ze gewoon goed gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mercedes was gewoon een stuk sneller.
Had weinig met de banden van doen.
Eerste stint was Hamilton al sneller.
Je hebt echt niks aan die gast. Geen enkele rugdekking en om strategies/banden uit te proberen is die ook kansloos.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gasly blijft me maar weer tegenvallen. Start in ieder geval nog 6e, maar dan ligt ie gelijk alweer 9e. Vervolgens duurt het ook nog weer eens een ronde of 30-40 voordat ie een beetje voorbij gaat aan de F1.5 auto's voor hem. Echt, je rijdt in een Red Bull. Je teamgenoot ze Ferrari voor zijn stop op bijna een minuut, jij zit daar een minuut achter. Dan mag je teamgenoot samen met Hamilton wel de beste coureur van het veld zijn, maar zo ver mag je er echt niet achter liggen.
Mja, hij hoeft Max niet te verslaan maar een type Bottas zou wel handig zijn voor Red Bull... hmmm, als Ocon naar Mercedes gaat...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig die in de buurt komen bij Max. Sainz, Norris en Ricciardo hebben bewezen snel te zijn, maar die zitten al elders vast. Hülk gaat het ook niet redden, maar wie wel?
die hadden Leclerc iets eerder aan de kant moet laten gaan voor Vettel denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef Tinos85 het volgende:
Hamilton en Verstappen reden wel echt hun eigen race, bizar hoe ver de Ferrari’s achter hun reden.
Hulk gaat het zeker niet redden, maar ook geen 8 tienden toegeven standaard.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig die in de buurt komen bij Max. Sainz, Norris en Ricciardo hebben bewezen snel te zijn, maar die zitten al elders vast. Hülk gaat het ook niet redden, maar wie wel?
Zucht....we willen toch dat ze racen...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bizar dat leclerc hiermee weg is gekomen...
Lijkt wel alsof ze Leclerc in bescherming nemen voor van alles waar ze bijvoorbeeld Max om alle kleine dingetjes al een straf gaven twee jaar terug.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Nee, niet alle gekke dingen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Leclerc in bescherming nemen voor van alles waar ze bijvoorbeeld Max om alle kleine dingetjes al een straf gaven twee jaar terug.
Leclerc doet alle gekke dingen die Max twee jaar geleden deed.
Het is gewoon gek dat hij overal mee weg komt. En nog een aai over de bol toe krijgt ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zucht....we willen toch dat ze racen...
Toch de Todt-familie connectie... *zet Alu hoedje op*quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Leclerc in bescherming nemen voor van alles waar ze bijvoorbeeld Max om alle kleine dingetjes al een straf gaven twee jaar terug.
Dat gevoel heb ik er wel bij ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
En ook weinig potentie, ik zou liever een Norris er bij zien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef THEFXR het volgende:
die gasly is gewoon niks waard als 2de rijder
Die wordt een beetje weggezet als ideale schoonzoon posterboy.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het was wel jammer dat de banden van Verstappen echt te versleten waren om het tweede gevecht nog aan te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hebt echt niks aan die gast. Geen enkele rugdekking en om strategies/banden uit te proberen is die ook kansloos.
Ik ben geen fan Hamilton, maar vandaag heeft die toch rondje na rondje strak gereden. Mercedes is gewoon nog steeds een tandje sneller dan de rest. Vanaf begin van de race al eigenlijk. Red Bull lijkt wel Ferrari gepakt te hebben in ieder geval.
Daarnaast had Hamilton het vandaag gewoon niet gered als er ook maar één iemand tussen had gezeten (binnen 15-18 seconden van Hamilton), dus jammer dat de Ferrari's en Gasly zo kansloos waren vandaag.
Mooie race, mooie resultaat hoe dan ook. Race nummer 4 op een rij waar we van genoten hebbenDaarnaast is het mooi om te zien dat Max met ongeveer gelijke banden in een langzamere auto Lewis achter zich kan houden
Daarom gebruiken wij ook woorden zoals "het lijkt" of "ik heb het gevoel dat". Anders hadden we wel gezegd "het is een feit dat FIA Leclerc in bescherming neemt". Beetje rare reactie dit.quote:
Enige wat ze misschien hadden kunnen doen (maar dit zuig ik echt even uit mijn duim) is dat toen Hamilton met 13 ronden te gaan nog steeds op 15.5 seconden zat een pitstop maken en rood eronder knallen, maar ook dan was het de vraag of je 4-5 seconden kon dichtrijden en er voorbij kon met banden die op beginnen te raken na 15 ronden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was wel jammer dat de banden van Verstappen echt te versleten waren om het tweede gevecht nog aan te gaan.
Maar inderdaad, waar het voor de punten van Verstappen an sich misschien gunstiger is dat Gasly er niet toe doet is het in dit soort races gewoon jammer dat je geen teamgenoot hebt die je strategisch kan ondersteunen. Al had Hamilton dat deze race ook niet.
Nee, er zat geen geluid bij. Hij stond iets te enthousiast te slijmen bij Max. Volgens Tung bood hij zijn excuses aan maar je weet het nietquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef fietsie het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van de manier waarop Ocon een ego / kapsones uitstraalt, dus zou het jammer vinden als die in zo'n snelle Mercedes kan instappen.
Gun hem eigenlijk alleen het golfwagentje waarmee baanvegers met hun bezem worden vervoerd
Had ie nog een setje verse rode banden dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ze misschien hadden kunnen doen (maar dit zuig ik echt even uit mijn duim) is dat toen Hamilton met 13 ronden te gaan nog steeds op 15.5 seconden zat een pitstop maken en rood eronder knallen, maar ook dan was het de vraag of je 4-5 seconden kon dichtrijden en er voorbij kon met banden die op beginnen te raken na 15 ronden.
Max had volgens mij ook alleen gebruikte rode banden, in hoeverre die zich goed houden voor 15 ronden is ook de vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ze misschien hadden kunnen doen (maar dit zuig ik echt even uit mijn duim) is dat toen Hamilton met 13 ronden te gaan nog steeds op 15.5 seconden zat een pitstop maken en rood eronder knallen, maar ook dan was het de vraag of je 4-5 seconden kon dichtrijden en er voorbij kon met banden die op beginnen te raken na 15 ronden.
Die laatste set die ze eronder knalden was nieuw toch? Of vergis ik me?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had ie nog een setje verse rode banden dan?
Hij reed er in ieder geval belachelijk snel opquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die laatste set die ze eronder knallen was nieuw toch? Of vergis ik me.
Dat had nooit gewerkt. Red Bull’s enige kans was gelijk na Hamilton ook een stop maken op het eind.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hij had alleen nog nieuwe mediums.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die laatste set die ze eronder knalden was nieuw toch? Of vergis ik me?
Laatste keer dat dat in hetzelfde team is...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef Tinos85 het volgende:
Tweede race dat Gasly gelapt wordt door Verstappen?
Dan was het sowieso kansloos.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee hij had alleen nog nieuwe mediums.
Of hopen dat Hamilton z'n banden zodanig sloopt dat hij niet dichtbij genoeg Max kan komen om er nog voorbij te gaan. En dat was de keus die ze maakten.. (of eigenlijk de enige keus die er nog over was als ze er bij Red Bull vanuit gingen dat Max het niet gehaald had als hij achter Lewis terecht gekomen was na de pitstop)quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat had nooit gewerkt. Red Bull’s enige kans was gelijk na Hamilton ook een stop maken op het eind.
Waarbij Bottas er in de kwalificatie gewoon voor zat..quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
Dat Bottas zo slecht is geeft mooie munitie voor de Britten zeg. Om te zeggen dat die auto helemaal niet zo bepalend is.
Vettel had hetzelfde tempo met veel minder slijtage, dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij die reserve zomaar omzet in snelheid.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
die hadden Leclerc iets eerder aan de kant moet laten gaan voor Vettel denk ik
Dat ook weer niet. Bottas stuurde ook weer naar het midden net op het moment dat Leclerc dat ook even kwam claimen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Was een catch 22. Ze hadden Max net vóór Hamilton naar binnen moeten/kunnen halen, maar dan liepen ze weer het risico dat Hamilton zou proberen wat Max nu probeerde: rustig doorrijden op dezelfde banden, en hopen dat die lang genoeg houden om eventueel te kunnen verdedigen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat had nooit gewerkt. Red Bull’s enige kans was gelijk na Hamilton ook een stop maken op het eind.
Ja die beginnen Hamilton wel als de GOAT te zien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:31 schreef Klopkoek het volgende:
Dat Bottas zo slecht is geeft mooie munitie voor de Britten zeg. Om te zeggen dat die auto helemaal niet zo bepalend is.
Dat had Merc ook gedaan. Hamilton had meer tempo over dan Max. Die paar tienden per ronde maakten net het verschilquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:33 schreef Loei het volgende:
[..]
Was een catch 22. Ze hadden Max net vóór Hamilton naar binnen moeten/kunnen halen, maar dan liepen ze weer het risico dat Hamilton zou proberen wat Max nu probeerde: rustig doorrijden op dezelfde banden, en hopen dat die lang genoeg houden om eventueel te kunnen verdedigen.
in die eerste stint zat hij er al kort op en was hij meen ik de snellerequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel had hetzelfde tempo met veel minder slijtage, dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij die reserve zomaar omzet in snelheid.
[..]
Dat ook weer niet. Bottas stuurde ook weer naar het midden net op het moment dat Leclerc dat ook even kwam claimen.
Duurt niet lang meer of Hamilton heeft meer haar aan zijn kin dan op zijn hoofdquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja die beginnen Hamilton wel als de GOAT te zien.
Konden ze die gok wel maken dan? Mercedes was al 1903x naar buiten gegaan zonder dat er een pitstop kwam, dan moet je als Red Bull wel heel goed gokken in welke ronde het alsnog gebeurtquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:33 schreef Loei het volgende:
[..]
Was een catch 22. Ze hadden Max net vóór Hamilton naar binnen moeten/kunnen halen, maar dan liepen ze weer het risico dat Hamilton zou proberen wat Max nu probeerde: rustig doorrijden op dezelfde banden, en hopen dat die lang genoeg houden om eventueel te kunnen verdedigen.
In het gunstigste geval waren ze inderdaad allebei tegelijk de pits ingegaan, en hadden ze het daarna ouderwets uitgevochten. Maar dat is dus de gok die RB niet durfde te maken, met dit als resultaat.
Ik had Max liever met gelijkwaardige banden in de spiegels van Lewis gezien dan Lewis met nieuwe zachtere banden achter Max.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:33 schreef Loei het volgende:
[..]
In het gunstigste geval waren ze inderdaad allebei tegelijk de pits ingegaan, en hadden ze het daarna ouderwets uitgevochten. Maar dat is dus de gok die RB niet durfde te maken, met dit als resultaat.
ik denk ook dat als Verstappen meteen naar binnen was gegaan hij ook 2e was gewordenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat had Merc ook gedaan. Hamilton had meer tempo over dan Max. Die paar tienden per ronde maakten net het verschil
Maar zodra Max er achter was gekomen, met wat voor banden dan ook, was Lewis weg. Mercedes was in iedere stint en ieder moment van de race gewoon sneller dan de RB.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik had Max liever met gelijkwaardige banden in de spiegels van Lewis gezien dan Lewis met nieuwe zachtere banden achter Max.
Zoals Ricciardo vaak voor Verstappen zat in de kwalificatie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij Bottas er in de kwalificatie gewoon voor zat..
Maar dat mag niet meer dus dat wordt voortaan bestraft!quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Konden ze die gok wel maken dan? Mercedes was al 1903x naar buiten gegaan zonder dat er een pitstop kwam, dan moet je als Red Bull wel heel goed gokken in welke ronde het alsnog gebeurt
Ik denk niet dat Max in de spiegels van Lewis had kunnen blijven. Voor de laatste stop leek Hamilton al duidelijk sneller dan Max.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ik had Max liever met gelijkwaardige banden in de spiegels van Lewis gezien dan Lewis met nieuwe zachtere banden achter Max.
Ja als je zag hoe makkelijk in het begin van de race Hamilton het gat op ongeveer 2-2,5 seconden hield.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar zodra Max er achter was gekomen, met wat voor banden dan ook, was Lewis weg. Mercedes was in iedere stint en ieder moment van de race gewoon sneller dan de RB.
Hebben negers eigenlijk ook kroeshaar op hun piemel?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer of Hamilton heeft meer haar aan zijn kin dan op zijn hoofd
DeLorean F1 racing teamquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verwen je vrouw met een blackednight en je weet het.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben negers eigenlijk ook kroeshaar op hun piemel?
#durftevragen
Nee, onder sluik haarquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Hebben negers eigenlijk ook kroeshaar op hun piemel?
#durftevragen
Sowieso ging de Mercedes al beter met de banden om dan de Red Bull idd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Max in de spiegels van Lewis had kunnen blijven. Voor de laatste stop leek Hamilton al duidelijk sneller dan Max.
En tòch mist Mercedes nèt dat ene puntje. Jammer hè?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Maar zodra Max er achter was gekomen, met wat voor banden dan ook, was Lewis weg. Mercedes was in iedere stint en ieder moment van de race gewoon sneller dan de RB.
Gio is middenmoot. Kimi is gewoon een eindbaasquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:41 schreef RamboDirk het volgende:
Is Giovinazi zo slecht of Kimi zo goed?
En toen liet hij zich 2 seconden zakken om banden te sparen. Het is natuurlijk niet gezegd dat hij dan meer had gewonnen door sneller en dan naar hard te wisselen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
in die eerste stint zat hij er al kort op en was hij meen ik de snellere
Wij maar zeuren hier op die oranje fans, maar ze brengen letterlijk en figuurlijk wat kleur op de circuits en zorgen voor kaartverkoop. F1 Twitter heeft het er ook constant over, dus het doet echt wel wat en dat is gewoon mooi om te zienquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Brundle: Max heeft al een paar GP's gered met zijn "orange army".
Wat een compliment
Ik weet niet waar jij op doelt, maar ik heb een hekel aan Lewis en Mercedesquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:42 schreef Loei het volgende:
[..]
En tòch mist Mercedes nèt dat ene puntje. Jammer hè?
Klopt, elke compound waren ze sneller. Maar vaak heeft Verstappen net dat beetje extra. Ingehaald zou hij sowieso worden dus dan kun je maar beter met nieuwe bandjes nog een poging wagen..quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Kan ook een setup kwestie zijn geweest. Gister pakte bij F2 de Vries ook pole, maar in de race was Latiffi veel sneller.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Sowieso ging de Mercedes al beter met de banden om dan de Red Bull idd.
Yup, kon je ook echt wel zien dit keer. Hij was veel minder "fake" dan alle andere keren na een race.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Mano_ het volgende:
Ja het is vaak een dramaqueen, maar ik geloof wel dat Lewis oprecht meent dat hij dit mooi racen vindt
De GP van Nederland is ook aan hem en zijn orange army te dankenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Wij maar zeuren hier op die oranje fans, maar ze brengen letterlijk en figuurlijk wat kleur op de circuits en zorgen voor kaartverkoop. F1 Twitter heeft het er ook constant over, dus het doet echt wel wat en dat is gewoon mooi om te zien
Alleen zolang hij maar wintquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Mano_ het volgende:
Ja het is vaak een dramaqueen, maar ik geloof wel dat Lewis oprecht meent dat hij dit mooi racen vindt
twitter:VanGamerenF1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 17:41:48Voor alle amateurstrategisten thuis: luister even naar de uitleg van Christian Horner over waarom Max geen tweede pitstop maakte. Hij preekt natuurlijk voor eigen parochie, maar ben het er helemaal mee eens. #F1 https://t.co/r23WUIXXoG reageer retweet
Wel jammer dat Gasly beter presteerde dan verwacht, nu staat hij nog steeds boven Sainzquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max staat trouwens een racewin aan punten voor op VET en -op 1 punt na- 2 racewins op LEC
Hij weet zich in het heetst van de strijd iig wel te bewijzen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Mano_ het volgende:
Met een normale coureur had Red Bull gewoon tweede gestaan in het constructeurskampioenschapquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wel jammer dat Gasly beter presteerde dan verwacht, nu staat hij nog steeds boven Sainz![]()
[ afbeelding ]
Enige wat Red Bull had kunnen helpen was een fatsoenlijke 2e coureur of een minder hard falende Ferrari.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:53 schreef Droopie het volgende:
Misschien al geposttwitter:VanGamerenF1 twitterde op zondag 04-08-2019 om 17:41:48Voor alle amateurstrategisten thuis: luister even naar de uitleg van Christian Horner over waarom Max geen tweede pitstop maakte. Hij preekt natuurlijk voor eigen parochie, maar ben het er helemaal mee eens. #F1 https://t.co/r23WUIXXoG reageer retweet
Hij was ook echt redelijk vermoeid, altijd fijn om te weten dat iemand alles geeftquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Mano_ het volgende:
Het verschil tussen Max en de Ferrari’s was vandaag schrikbarend groot, net als het gat tussen de Ferrari’s en Gasly.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:56 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Met een normale coureur had Red Bull gewoon tweede gestaan in het constructeurskampioenschap
Gasly doet het keurig: staat maar 1 plek onder Leclerc en heeft een dikke 5 punten voorsprong op Sainz.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:59 schreef VacaLoca het volgende:
Red Bull had al lang en breed P2 in kampioenschap kunnen hebben als Gasly ook een beetje mee zou doen
en heeft maar een derde van de punten van Max .....quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:00 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gasly doet het keurig: staat maar 1 plek onder Leclerc en heeft een dikke 5 punten voorsprong op Sainz.
dat vertekent wel iets, hij is bijvoorbeeld nooit meer dan 1 rondje gelapt door Max.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
en heeft maar een derde van de punten van Max .....
Helemaal omdat je dan tenminste goed zou kunnen zien waar RB nu echt staat. Dat was een perfect ijkpunt geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef beantherio het volgende:
Het blijft jammer dat Ricciardo vorig jaar vertrokken is.
Ferrari heeft werk aan de winkel over de zomerstop. En niet weinig.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Max en de Ferrari’s was vandaag schrikbarend groot, net als het gat tussen de Ferrari’s en Gasly.
True, al vind ik wel dat Ricciardo in de categorie met Hamilton en Leclerc valt... allemaal super gezellig totdat 't minder gaat... komt soms wat gemaakt overquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef beantherio het volgende:
Ik vind juist wel dat RIC een heel uitgebalanceerde en volwassen persoonlijkheid is Laid back, beschaafd, gunde Max ook zijn succes.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:06 schreef gbm het volgende:
[..]
True, al vind ik wel dat Ricciardo in de categorie met Hamilton en Leclerc valt... allemaal super gezellig totdat 't minder gaat... komt soms wat gemaakt over
Helemaal niet. Zijn ware aard komt steeds meer naar buiten. Eerst zeggen dat hij trots is dat hij Max van jongste polesitter afgehouden heeft en in hetzelfde weekend Max met opzet ophouden in de race en dan lachend zijn excuses makenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef beantherio het volgende:
nee joh, het is zo'n achterbaks figuurquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind juist wel dat RIC een heel uitgebalanceerde en volwassen persoonlijkheid is Laid back, beschaafd, gunde Max ook zijn succes.
Ditquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Zijn ware aard komt steeds meer naar buiten. Eerst zeggen dat hij trots is dat hij Max van jongste polesitter afgehouden heeft en in hetzelfde weekend Max met opzet ophouden in de race en dan lachend zijn excuses maken
Heeft al eerder glimpen daarvan laten zien. Zoals in Baku en Hongarije in eerdere seizoenen.
Werk aan de winkel in de zomerstop? Ze mogen toch niet aan de auto’s werken?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Ferrari heeft werk aan de winkel over de zomerstop. En niet weinig.
Vettel is de zoveelste die zich stuk bijt daar.
Kimi is nog altijd de laatste WDC bij Ferrari. Dat is wat, 12 jaar geleden?
Ondertussen hebben 6 wereldtitels het nog geprobeerd, maar niet gelukt. De eerstkomende kans voor die rooie is 2021. Als ze die ook niet pakken staan ze droog tot minimaal 2025.
Tja maar bij wie niet? Ik denk dat het ook niet bij een topsporter past dat alles gezellig is bij verlies.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:06 schreef gbm het volgende:
[..]
True, al vind ik wel dat Ricciardo in de categorie met Hamilton en Leclerc valt... allemaal super gezellig totdat 't minder gaat... komt soms wat gemaakt over
Mja, het is altijd lachen met Ricciardo maar soms komt er wat minder prettigs naar bovenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Hm, blijkbaar schort er dan toch wat aan mijn mensenkennis.
kom op, hij neemt een filmpje op dat hij bij rb blijft omdat hij blij is, 2 dagen erna tekent hij bij Renault met zijn onbetrouwbare arabieren neus, Marko heeft hem toen verrot gescholden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef -XOR- het volgende:
Hm, blijkbaar schort er dan toch wat aan mijn mensenkennis.
Absoluut niet. Je trapt in de lach..quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik vind juist wel dat RIC een heel uitgebalanceerde en volwassen persoonlijkheid is Laid back, beschaafd, gunde Max ook zijn succes.
Is echt spijkers op laag water zoeken inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die haten op Ricciardo![]()
Is gewoon een topgozer en de beste teammaat die je kunt hebben
Bij RIC heb je alleen dat gedweep met zijn lachquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tja maar bij wie niet? Ik denk dat het ook niet bij een topsporter past dat alles gezellig is bij verlies.
beste matennaaier, jaquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Breekfast het volgende:
Zo gaat dat in het grotemensenleven. Je geeft alles voor je werkgever, tot je weggaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kom op, hij neemt een filmpje op dat hij bij rb blijft omdat hij blij is, 2 dagen erna tekent hij bij Renault met zijn onbetrouwbare arabieren neus, Marko heeft hem toen verrot gescholden.
Raikkonen maakt van zijn hart ook geen moordkuil.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij RIC heb je alleen dat gedweep met zijn lach
Het is zo'n gezellige jongen, etc
Een Schumacher ging niet schuil achter zo'n facade en ook bij een Vettel is het allemaal wat duidelijker.
Alles moet twee weken dicht. Hebben ze dus nog 2 weken om aan iets te werkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Werk aan de winkel in de zomerstop? Ze mogen toch niet aan de auto’s werken?
Alleen de 1e twee weken niet..quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
ook zo'n lekkere topgozerquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Raikkonen maakt van zijn hart ook geen moordkuil.
Mensen verschillen. Het enige wat ik vrij cringe vond van Ricciardo was de schoen-ad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:15 schreef Adames het volgende:
[..]
Bij RIC heb je alleen dat gedweep met zijn lach
Het is zo'n gezellige jongen, etc
Een Schumacher ging niet schuil achter zo'n facade en ook bij een Vettel is het allemaal wat duidelijker.
Nopequote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Breekfast het volgende:
als dat gebeurt is RB geen top teamquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:17 schreef Breekfast het volgende:
Zou Gasly trouwens echt tot het einde van het seizoen mogen blijven zitten? Dit kan toch niet meer? Ook voor Gasly zelf, het begint een lijdensweg te worden.
ze gunnen elkaar geen van allen het licht in de ogen, wat ook heel normaal isquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Je trapt in de lach..
Zou die niet zelf op een wissel met Kvyat kunnen voorsorteren, dat scheelt hem in ieder geval veel gezichtsverlies.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:17 schreef Breekfast het volgende:
Zou Gasly trouwens echt tot het einde van het seizoen mogen blijven zitten? Dit kan toch niet meer? Ook voor Gasly zelf, het begint een lijdensweg te worden.
Eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Mensen verschillen. Het enige wat ik vrij cringe vond van Ricciardo was de schoen-ad.
Dat is het punt nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze gunnen elkaar geen van allen het licht in de ogen, wat ook heel normaal is
Over welke race gaat dit?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat hij trots is dat hij Max van jongste polesitter afgehouden heeft en in hetzelfde weekend Max met opzet ophouden in de race en dan lachend zijn excuses maken
.
F1 is kutquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ach
Ricciardo is kut
Leclerc is kut
Gasly is kut
Hamilton is kut
Vettel is kut
Sainz is kut
Vermoeiend
Over de zomerstop als in na zegmaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En Max is natuurlijk geweldig, de beste coureur die ooit bestaan heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ach
Ricciardo is kut
Leclerc is kut
Gasly is kut
Hamilton is kut
Vettel is kut
Sainz is kut
Vermoeiend
Mja, dit is gewoon geen circuit dat Ferrari ligt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het verschil tussen Max en de Ferrari’s was vandaag schrikbarend groot, net als het gat tussen de Ferrari’s en Gasly.
Ze mogen niet letterlijk aan de auto werken, maar ze mogen natuurlijk wel dingen analyseren, nieuwe dingen ontwerpen, etc.. En sowieso staat bij Honda de fabriek niet stil.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:13 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kvyat deed het in mijn ogen lang niet zo dramatisch als Gasly voordat hij vervangen werd. Maar ja, ze hebben bij RB op het moment ook weer geen talent van het kaliber Verstappen achter de hand.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:17 schreef Breekfast het volgende:
coureur wel, maar het is een kutjoch, wat logisch is met zo'n vaderquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Max is natuurlijk geweldig, de beste coureur die ooit bestaan heeft.
Jaa was ik ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef vosss het volgende: [..] Ow!! Wie zat dan daar? @:sjemmert ??
Whehehe hij heeft wel een of andere obsessie met z'n haar iedergeval.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Zeker, Hamilton pakte daarvoor (op de hard) ook al één seconde per ronde. Die auto is ongelofelijk snelquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jaa was ik ja.
Mooie race gezien. Puntje van mijn stoel tot ronde 67. Helaas geen win maarja gegokt en verloren. Denk dat alsMax grlijk gepit had dat ie ook achter Hamilton was geëindigd. Iig nog puntje extra voor snelste ronde.
ik zou liever nick de vries een stoeltje geven ipv dat stokbroodquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kvyat deed het in mijn ogen lang niet zo dramatisch als Gasly voordat hij vervangen werd. Maar ja, ze hebben bij RB op het moment ook weer geen talent van het kaliber Verstappen achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Nattekat op 04-08-2019 18:57:05 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Die van vandaag, waarvoor hij na de race zijn excuses maakte bij Verstappen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het staat mij gewoon niet zo bij. In welke race heeft RIC expres Verstappen opgehouden?
hoezo dat?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
coureur wel, maar het is een kutjoch, wat logisch is met zo'n vader
Mogen ze wel. Alleen de 1e 2 weken niet 😉quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze mogen niet letterlijk aan de auto werken, maar ze mogen natuurlijk wel dingen analyseren, nieuwe dingen ontwerpen, etc.. En sowieso staat bij Honda de fabriek niet stil.
zou wat zijn "mate I thought you were gasly and was never going to overtake me anyways"quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die van vandaag, waarvoor hij na de race zijn excuses maakte bij Verstappen.
Waar blijkt dat precies uit?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Opa is in orde, maar Jos heeft echt een slechte reputatie van mensen/familie in elkaar te rammenquote:
Hoe maakt dat Max een kutjoch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Opa is in orde, maar Jos heeft echt een slechte reputatie van mensen/familie in elkaar te rammen
Je weet dat ook in een spoiler, die dingen toch in de achtergrond al ingeladen worden?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Je weet dat ook in een spoiler, die dingen toch in de achtergrond al ingeladen worden?
305MB in 1 post is misschien een beetje teveel van het goede
Jammer dat Nattekat hier nu niet is...quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Je weet dat ook in een spoiler, die dingen toch in de achtergrond al ingeladen worden?
305MB in 1 post is misschien een beetje teveel van het goede
Als hij er wel was, waren we nu iig de rest van de maand van hem afquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat Nattekat hier nu niet is...
Die kan niet meer op Fok! komen vanwege een lege bundelquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat Nattekat hier nu niet is...
Kvyat pakte af en toe een podium, Gasly komt niet eens in de buurt. Maar ja, wie zetten ze dan bij Toro Rosso in die auto?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kvyat deed het in mijn ogen lang niet zo dramatisch als Gasly voordat hij vervangen werd. Maar ja, ze hebben bij RB op het moment ook weer geen talent van het kaliber Verstappen achter de hand.
Daarom..quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Als hij er wel was, waren we nu iig de rest van de maand van hem af
@Nattekat ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hoe klein denk je dat mijn bundel is?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
450 MBquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe klein denk je dat mijn bundel is?
Miniscuulquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
50 kBquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij Kvyat was de snelheid er in ieder geval nog wel. Gasly doet gewoon niet eens mee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kvyat pakte af en toe een podium, Gasly komt niet eens in de buurt. Maar ja, wie zetten ze dan bij Toro Rosso in die auto?
Ah dat heb ik gemist, thanks en ik kan nergens beelden van vinden. Neem aan dat die er niet (nog) zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu wel wifi?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen bundel dit keer, anders had iemand nu ruzie
Ziggoquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist, thanks en ik kan nergens beelden van vinden. Neem aan dat die er niet (nog) zijn?
En er stond bij de originele poster "expres", klopt dat wel?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Spannende race..beetje jammer van het eind........
Hier nog wat gifjesVolgende keer zonder spoilers posten aub! Die mod gaat maar praten met danny over betere secundaire arbeidsvoorwaarden zodat ie een fatsoenlijk abo kan nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
wie weet heeft Gasly wel bedongen dat hij minimaal een jaar de kans krijgt bij Red Bull, uiteindelijk wist iedereen dat het eigenlijk te vroeg voor hem wasquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij Kvyat was de snelheid er in ieder geval nog wel. Gasly doet gewoon niet eens mee.
Je neemt maar een fatsoenlijke bundelquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen bundel dit keer, anders had iemand nu ruzie
Ik denk niet dat we na dit jaar Gasly ooit nog terug zien in de Formule 1.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet heeft Gasly wel bedongen dat hij minimaal een jaar de kans krijgt bij Red Bull, uiteindelijk wist iedereen dat het eigenlijk te vroeg voor hem was
ik weet het niet, hij zal er wel hard voor moeten werken de rest van het jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we na volgend jaar Gasly ooit nog terug zien in de Formule 1.
Mja, ik denk niet dat hij heel veel te eisen had.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet heeft Gasly wel bedongen dat hij minimaal een jaar de kans krijgt bij Red Bull, uiteindelijk wist iedereen dat het eigenlijk te vroeg voor hem was
Zeker wist iedereen dat, hijzelf ook, maar wat ga je dan zeggen als ze komen kloppen? Niemand gaat zeggen het is te vroeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik. Als ik een sms krijg met 80% waarschuwing is er al wat mis gegaanquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Je neemt maar een fatsoenlijke bundel
waarom niet? zoveel keus had Red Bull ook weer nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat hij heel veel te eisen had.
Heb je niet. Neem gewoon een onbeperkte. Zo duur is dat niet...quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik. Als ik een sms krijg met 80% waarschuwing is er al wat mis gegaan
Bovendien deed je dat zelf. Door races te kijken op je telefoon op vakantiequote:Op zondag 4 augustus 2019 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik. Als ik een sms krijg met 80% waarschuwing is er al wat mis gegaan
Keus zat. Tenzij je persé iemand uit de eigen opleiding wil...quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom niet? zoveel keus had Red Bull ook weer niet
Dit. Ik ben 30 piek kwijt voor 20 gieg en daar zitten toestelkosten al bij in.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je niet. Neem gewoon een onbeperkte. Zo duur is dat niet...
Ferrari heeft een rukchassis, maar in Spa en Monza zitten ze er echt wel weer bij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:17 schreef THEFXR het volgende:
morgen wordt Ferrari door de gehaktmolen gehaald in de Italiaanse pers
Om me toch even in deze discussie te mengen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ach
Ricciardo is kut
Leclerc is kut
Gasly is kut
Hamilton is kut
Vettel is kut
Sainz is kut
Vermoeiend
Gewoon een vrijwel onbeperkte bundel van werk. Ik merk toch wel dat de GBs hard gaan als je een GP en wat voetbalwedstrijdjes streamt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Ik ben 30 piek kwijt voor 20 gieg en daar zitten toestelkosten al bij in.
Wifi staat alleen thuis automatisch aan. Voor de rest nooit en kijk ik nergens naar. Is nog nooit op geweest.
Ah ik zie het nu, dat RIC zijn excuses aan Verstappen aanbiedt.quote:
Ah ben het prima met je eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Om me toch even in deze discussie te mengen.
Nee, natuurlijk zijn die niet allemaal kut en iedereen wil winnen. Echter, wat me wel tegenstaat aan Ricciardo en Leclerc (bij de rest heb ik dat gevoel niet zo) is dat schijnheilige. Daar kan ik slecht tegen. Maar dat komt ongetwijfeld omdat ik Nederlands ben. Wij zijn pure recht-voor-z'n-raap types en we houden ook van mensen die zo zijn. Prima dat je vuile trucs uithaalt, maar geef het ook toe. Maar ja, 'onze' manier wordt dan in bv de UK weer als 'rude' gezien. Ach ja...
Als ie eerste rijdt en hij kan het tempo bepalen dan rijdt hij vaak ook gewoon in spaarstand. Nu moest ie wel echt stampen en dan wil je wel weten of de banden, remmen en andere aan slijtage onderhevige onderdelen het gaan volhouden. En dat je genoeg brandstof overhoudt natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:23 schreef Jane het volgende:
Btw, Lewis ging supersnel natuurlijk, maar volgens mij heeft Mercedes er wel z'n party mode voor aan moeten zetten. Vooral gezien Lewis' vraag of de motor het wel vol zou houden. Volgens mij doen ze dat normaal zelden tijdens races.
Gasly, gewoon ruilen. Gasly deed het bij Torro Rosso wel prima. Auto zal hem wel beter liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kvyat pakte af en toe een podium, Gasly komt niet eens in de buurt. Maar ja, wie zetten ze dan bij Toro Rosso in die auto?
Ja precues daarom hij moest het wel proberen denk ik. Gegokt en verloren. Maar mooie voorbode voor de rest van hrt seizoen hoop en denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker, Hamilton pakte daarvoor (op de hard) ook al één seconde per ronde. Die auto is ongelofelijk snel
Precies.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef Mothzor het volgende:
Zie hier de reden waarom Red Bull een tweede rijder nodig heeft die wel het tempo kan volgen.
Als Gasly gewoon 10sec achter Max had gereden had Hamilton deze strategie nooit toegepast omdat hij dan tijd zou verliezen. Zoals ook Ferrari er vandaag gewoon tussen had moeten zitten.
Ferrari was de F1.3 vandaag. De rest F1.6quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat elke teamgenoot helemaal zoekgereden was vandaag. Kijk dan naar dat gat met Ferrari en de F1.5, het tempo lag gigantisch hoog.
Klopt, maar Gasly laat zich door drie van F1.5 coureurs passeren bij de start en heeft vervolgens 20-30 ronden nodig om de eerste weer in te halen geloof ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat elke teamgenoot helemaal zoekgereden was vandaag. Kijk dan naar dat gat met Ferrari en de F1.5, het tempo lag gigantisch hoog.
Maar gelapt worden door je teammate zonder incidenten/puur op pace is gewoon te slecht. En is niet eens de eerste keer dat het gebeurd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ook Bottas gewoon op pitstop afstand was gereden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar Gasly laat zich door drie van F1.5 coureurs passeren bij de start en heeft vervolgens 20-30 ronden nodig om de eerste weer in te halen geloof ik.
Je mist ook bij Mercedes het vergelijkingsmateriaal omdat de race voor Bottas na één ronde ook al wel voorbij was.
Dat lijkt me goed mogelijk, maar we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ook Bottas gewoon op pitstop afstand was gereden.
Dit ja Ferrari was echt nergensquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari was de F1.3 vandaag. De rest F1.6
Gebeurde een wereldkampioen (Hill) ooit ook tegen zijn teamgenoot (Senna).quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar gelapt worden door je teammate zonder incidenten/puur op pace is gewoon te slecht. En is niet eens de eerste keer dat het gebeurd.
Ferrari mist het hele seizoen al downforce door hun aparte voorvleugel. Daarom verloren ze hier vooral tijd in sector 3, juist de sector waar de RBR zo goed was.quote:
Ferrari heeft de auto speciaal voor hun thuisrace gemaakt. Dat ding kan alleen rechtdoor rijden. Win je het wk niet mee, wel je thuisrace. Is ook wat waard.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari mist het hele seizoen al downforce door hun aparte voorvleugel. Daarom verloren ze hier vooral tijd in sector 3, juist de sector waar de RBR zo goed was.
Spa en Monza zijn betere circuits voor hun auto, dus hopelijk zitten ze er dan dichter bij.
Is dit nodig?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze waren nog wel zo verbaasd dat RBR en Merc voor deze normale simpele vleugel waren gegaan..quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari mist het hele seizoen al downforce door hun aparte voorvleugel. Daarom verloren ze hier vooral tijd in sector 3, juist de sector waar de RBR zo goed was.
Spa en Monza zijn betere circuits voor hun auto, dus hopelijk zitten ze er dan dichter bij.
Als het echt warm wordt op Monza kunnen de oververhittingsproblemen bij Merc interessant worden met zo veel vol gas.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:56 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ferrari heeft de auto speciaal voor hun thuisrace gemaakt. Dat ding kan alleen rechtdoor rijden. Win je het wk niet mee, wel je thuisrace. Is ook wat waard.
Het slaat vooral nergens op..quote:
Modjes weer eingeslafen?quote:
Hij wordt groter dan Schumi. En dan God.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Max is natuurlijk geweldig, de beste coureur die ooit bestaan heeft.
Maar chev blijft de grootstequote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij wordt groter dan Schumi. En dan God.
God is hooguit niveau Gaslyquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij wordt groter dan Schumi. En dan God.
Al het hele seizoen de regerende kampioen van F1.25quote:
En niet eens altijd (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:56 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ferrari heeft de auto speciaal voor hun thuisrace gemaakt. Dat ding kan alleen rechtdoor rijden. Win je het wk niet mee, wel je thuisrace.
32 euro voor 100 gb en onbeperkt bellen hier (kpn compleet verdubbelt het aantal gb's).quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Ik ben 30 piek kwijt voor 20 gieg en daar zitten toestelkosten al bij in.
Wifi staat alleen thuis automatisch aan. Voor de rest nooit en kijk ik nergens naar. Is nog nooit op geweest.
Max moet even terug in de tijd.quote:
Gewoon Tele2. 25 euro per maand voor onbeperkt alles. Incl tussentijds kunnen opzeggen, zonder dat 20 euro meen ik. Wel eigen toestel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef Mothzor het volgende:
[..]
32 euro voor 100 gb en onbeperkt bellen hier (kpn compleet verdubbelt het aantal gb's).
-Ontopic- Mooie tweet van Alonso
quote:
Niet heel netjes natuurlijk om dat zo te zeggenquote:
noem er een paar die vrij warenquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keus zat. Tenzij je persé iemand uit de eigen opleiding wil...
auw auw auwquote:
Als in zonder contract of met een aflopend contract? Al is dat echt niet nodig in de F1?quote:
ja daarom zeg ik niet zoveel keusquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als in zonder contract of met een aflopend contract? Al is dat echt niet nodig in de F1?
Alonsoquote:
Ja 😂quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Alonso
Al mag die wel eerst op zijn knietjes met een schaaltje sushi door de Honda fabriek
quote:
Ik wel. Heb hier tig x geschreven dat GAS niet doorgeschoven moest worden. Maar luisteren, ho maarquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:30 schreef Tarado het volgende:
[..]OK en achteraf is het wel makkelijk, ik denk niet dat er iemand had verwacht dat hij het zo slecht zou doen
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Heb hier tig x geschreven dat GAS niet doorgeschoven moest worden. Maar luisteren, ho maar
Nee, die staat een racewin voor op hemquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Vettel kan in Spa Verstappen niet voorbij in het kampioenschap
Zeer slechte keus. En Ocon was het sowieso nooit gewordenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Adames het volgende:
Alleen Ocon was een optie, maar Mercedes wilde hem niet laten gaan.
Verder was er niemand beschikbaar.
Sowieso was Gasly echt geen slechte keus
Ja 😂quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:38 schreef Lola69 het volgende:
Ook mooi hoe Toro Rosso nog steeds boven Renault staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |