Nee, niet alle gekke dingen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Leclerc in bescherming nemen voor van alles waar ze bijvoorbeeld Max om alle kleine dingetjes al een straf gaven twee jaar terug.
Leclerc doet alle gekke dingen die Max twee jaar geleden deed.
Het is gewoon gek dat hij overal mee weg komt. En nog een aai over de bol toe krijgt ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zucht....we willen toch dat ze racen...
Toch de Todt-familie connectie... *zet Alu hoedje op*quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof ze Leclerc in bescherming nemen voor van alles waar ze bijvoorbeeld Max om alle kleine dingetjes al een straf gaven twee jaar terug.
Dat gevoel heb ik er wel bij ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
En ook weinig potentie, ik zou liever een Norris er bij zien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:12 schreef THEFXR het volgende:
die gasly is gewoon niks waard als 2de rijder
Die wordt een beetje weggezet als ideale schoonzoon posterboy.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:16 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het was wel jammer dat de banden van Verstappen echt te versleten waren om het tweede gevecht nog aan te gaan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je hebt echt niks aan die gast. Geen enkele rugdekking en om strategies/banden uit te proberen is die ook kansloos.
Ik ben geen fan Hamilton, maar vandaag heeft die toch rondje na rondje strak gereden. Mercedes is gewoon nog steeds een tandje sneller dan de rest. Vanaf begin van de race al eigenlijk. Red Bull lijkt wel Ferrari gepakt te hebben in ieder geval.
Daarnaast had Hamilton het vandaag gewoon niet gered als er ook maar één iemand tussen had gezeten (binnen 15-18 seconden van Hamilton), dus jammer dat de Ferrari's en Gasly zo kansloos waren vandaag.
Mooie race, mooie resultaat hoe dan ook. Race nummer 4 op een rij waar we van genoten hebbenDaarnaast is het mooi om te zien dat Max met ongeveer gelijke banden in een langzamere auto Lewis achter zich kan houden
Daarom gebruiken wij ook woorden zoals "het lijkt" of "ik heb het gevoel dat". Anders hadden we wel gezegd "het is een feit dat FIA Leclerc in bescherming neemt". Beetje rare reactie dit.quote:
Enige wat ze misschien hadden kunnen doen (maar dit zuig ik echt even uit mijn duim) is dat toen Hamilton met 13 ronden te gaan nog steeds op 15.5 seconden zat een pitstop maken en rood eronder knallen, maar ook dan was het de vraag of je 4-5 seconden kon dichtrijden en er voorbij kon met banden die op beginnen te raken na 15 ronden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het was wel jammer dat de banden van Verstappen echt te versleten waren om het tweede gevecht nog aan te gaan.
Maar inderdaad, waar het voor de punten van Verstappen an sich misschien gunstiger is dat Gasly er niet toe doet is het in dit soort races gewoon jammer dat je geen teamgenoot hebt die je strategisch kan ondersteunen. Al had Hamilton dat deze race ook niet.
Nee, er zat geen geluid bij. Hij stond iets te enthousiast te slijmen bij Max. Volgens Tung bood hij zijn excuses aan maar je weet het nietquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef fietsie het volgende:
Ik ben zelf niet zo'n liefhebber van de manier waarop Ocon een ego / kapsones uitstraalt, dus zou het jammer vinden als die in zo'n snelle Mercedes kan instappen.
Gun hem eigenlijk alleen het golfwagentje waarmee baanvegers met hun bezem worden vervoerd
Had ie nog een setje verse rode banden dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ze misschien hadden kunnen doen (maar dit zuig ik echt even uit mijn duim) is dat toen Hamilton met 13 ronden te gaan nog steeds op 15.5 seconden zat een pitstop maken en rood eronder knallen, maar ook dan was het de vraag of je 4-5 seconden kon dichtrijden en er voorbij kon met banden die op beginnen te raken na 15 ronden.
Max had volgens mij ook alleen gebruikte rode banden, in hoeverre die zich goed houden voor 15 ronden is ook de vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Enige wat ze misschien hadden kunnen doen (maar dit zuig ik echt even uit mijn duim) is dat toen Hamilton met 13 ronden te gaan nog steeds op 15.5 seconden zat een pitstop maken en rood eronder knallen, maar ook dan was het de vraag of je 4-5 seconden kon dichtrijden en er voorbij kon met banden die op beginnen te raken na 15 ronden.
Die laatste set die ze eronder knalden was nieuw toch? Of vergis ik me?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Had ie nog een setje verse rode banden dan?
Hij reed er in ieder geval belachelijk snel opquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die laatste set die ze eronder knallen was nieuw toch? Of vergis ik me.
Dat had nooit gewerkt. Red Bull’s enige kans was gelijk na Hamilton ook een stop maken op het eind.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee hij had alleen nog nieuwe mediums.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:24 schreef Kyran het volgende:
[..]
Die laatste set die ze eronder knalden was nieuw toch? Of vergis ik me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |