Kvyat deed het in mijn ogen lang niet zo dramatisch als Gasly voordat hij vervangen werd. Maar ja, ze hebben bij RB op het moment ook weer geen talent van het kaliber Verstappen achter de hand.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:17 schreef Breekfast het volgende:
Zou Gasly trouwens echt tot het einde van het seizoen mogen blijven zitten? Dit kan toch niet meer? Ook voor Gasly zelf, het begint een lijdensweg te worden.
coureur wel, maar het is een kutjoch, wat logisch is met zo'n vaderquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Max is natuurlijk geweldig, de beste coureur die ooit bestaan heeft.
Jaa was ik ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:58 schreef vosss het volgende: [..] Ow!! Wie zat dan daar? @:sjemmert ??
Whehehe hij heeft wel een of andere obsessie met z'n haar iedergeval.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er moet iets gigantisch mis zijn met Lewis z'n haar. Toen hij van balaklava naar pet ging liet hij ook niets zien, ging seamless. En nu ook die badmuts. Vast groen uitgeslagen van de bleech ofzo.
Zeker, Hamilton pakte daarvoor (op de hard) ook al één seconde per ronde. Die auto is ongelofelijk snelquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Jaa was ik ja.
Mooie race gezien. Puntje van mijn stoel tot ronde 67. Helaas geen win maarja gegokt en verloren. Denk dat alsMax grlijk gepit had dat ie ook achter Hamilton was geëindigd. Iig nog puntje extra voor snelste ronde.
ik zou liever nick de vries een stoeltje geven ipv dat stokbroodquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kvyat deed het in mijn ogen lang niet zo dramatisch als Gasly voordat hij vervangen werd. Maar ja, ze hebben bij RB op het moment ook weer geen talent van het kaliber Verstappen achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Nattekat op 04-08-2019 18:57:05 ]Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Die van vandaag, waarvoor hij na de race zijn excuses maakte bij Verstappen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het staat mij gewoon niet zo bij. In welke race heeft RIC expres Verstappen opgehouden?
hoezo dat?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
coureur wel, maar het is een kutjoch, wat logisch is met zo'n vader
Mogen ze wel. Alleen de 1e 2 weken niet 😉quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze mogen niet letterlijk aan de auto werken, maar ze mogen natuurlijk wel dingen analyseren, nieuwe dingen ontwerpen, etc.. En sowieso staat bij Honda de fabriek niet stil.
zou wat zijn "mate I thought you were gasly and was never going to overtake me anyways"quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die van vandaag, waarvoor hij na de race zijn excuses maakte bij Verstappen.
Waar blijkt dat precies uit?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Opa is in orde, maar Jos heeft echt een slechte reputatie van mensen/familie in elkaar te rammenquote:
Hoe maakt dat Max een kutjoch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Opa is in orde, maar Jos heeft echt een slechte reputatie van mensen/familie in elkaar te rammen
Je weet dat ook in een spoiler, die dingen toch in de achtergrond al ingeladen worden?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Je weet dat ook in een spoiler, die dingen toch in de achtergrond al ingeladen worden?
305MB in 1 post is misschien een beetje teveel van het goede
Jammer dat Nattekat hier nu niet is...quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:53 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Je weet dat ook in een spoiler, die dingen toch in de achtergrond al ingeladen worden?
305MB in 1 post is misschien een beetje teveel van het goede
Als hij er wel was, waren we nu iig de rest van de maand van hem afquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat Nattekat hier nu niet is...
Die kan niet meer op Fok! komen vanwege een lege bundelquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dat Nattekat hier nu niet is...
Kvyat pakte af en toe een podium, Gasly komt niet eens in de buurt. Maar ja, wie zetten ze dan bij Toro Rosso in die auto?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kvyat deed het in mijn ogen lang niet zo dramatisch als Gasly voordat hij vervangen werd. Maar ja, ze hebben bij RB op het moment ook weer geen talent van het kaliber Verstappen achter de hand.
Daarom..quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Als hij er wel was, waren we nu iig de rest van de maand van hem af
@Nattekat ?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Hoe klein denk je dat mijn bundel is?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:55 schreef Lola69 het volgende:
[..]
450 MBquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe klein denk je dat mijn bundel is?
Miniscuulquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
50 kBquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij Kvyat was de snelheid er in ieder geval nog wel. Gasly doet gewoon niet eens mee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kvyat pakte af en toe een podium, Gasly komt niet eens in de buurt. Maar ja, wie zetten ze dan bij Toro Rosso in die auto?
Ah dat heb ik gemist, thanks en ik kan nergens beelden van vinden. Neem aan dat die er niet (nog) zijn?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:49 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nu wel wifi?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen bundel dit keer, anders had iemand nu ruzie
Ziggoquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah dat heb ik gemist, thanks en ik kan nergens beelden van vinden. Neem aan dat die er niet (nog) zijn?
En er stond bij de originele poster "expres", klopt dat wel?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Spannende race..beetje jammer van het eind........
Hier nog wat gifjesVolgende keer zonder spoilers posten aub! Die mod gaat maar praten met danny over betere secundaire arbeidsvoorwaarden zodat ie een fatsoenlijk abo kan nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
wie weet heeft Gasly wel bedongen dat hij minimaal een jaar de kans krijgt bij Red Bull, uiteindelijk wist iedereen dat het eigenlijk te vroeg voor hem wasquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, bij Kvyat was de snelheid er in ieder geval nog wel. Gasly doet gewoon niet eens mee.
Je neemt maar een fatsoenlijke bundelquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar geen bundel dit keer, anders had iemand nu ruzie
Ik denk niet dat we na dit jaar Gasly ooit nog terug zien in de Formule 1.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet heeft Gasly wel bedongen dat hij minimaal een jaar de kans krijgt bij Red Bull, uiteindelijk wist iedereen dat het eigenlijk te vroeg voor hem was
ik weet het niet, hij zal er wel hard voor moeten werken de rest van het jaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we na volgend jaar Gasly ooit nog terug zien in de Formule 1.
Mja, ik denk niet dat hij heel veel te eisen had.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
wie weet heeft Gasly wel bedongen dat hij minimaal een jaar de kans krijgt bij Red Bull, uiteindelijk wist iedereen dat het eigenlijk te vroeg voor hem was
Zeker wist iedereen dat, hijzelf ook, maar wat ga je dan zeggen als ze komen kloppen? Niemand gaat zeggen het is te vroeg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik. Als ik een sms krijg met 80% waarschuwing is er al wat mis gegaanquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Je neemt maar een fatsoenlijke bundel
waarom niet? zoveel keus had Red Bull ook weer nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat hij heel veel te eisen had.
Heb je niet. Neem gewoon een onbeperkte. Zo duur is dat niet...quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik. Als ik een sms krijg met 80% waarschuwing is er al wat mis gegaan
Bovendien deed je dat zelf. Door races te kijken op je telefoon op vakantiequote:Op zondag 4 augustus 2019 19:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik. Als ik een sms krijg met 80% waarschuwing is er al wat mis gegaan
Keus zat. Tenzij je persé iemand uit de eigen opleiding wil...quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom niet? zoveel keus had Red Bull ook weer niet
Dit. Ik ben 30 piek kwijt voor 20 gieg en daar zitten toestelkosten al bij in.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je niet. Neem gewoon een onbeperkte. Zo duur is dat niet...
Ferrari heeft een rukchassis, maar in Spa en Monza zitten ze er echt wel weer bij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:17 schreef THEFXR het volgende:
morgen wordt Ferrari door de gehaktmolen gehaald in de Italiaanse pers
Om me toch even in deze discussie te mengen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:24 schreef opgebaarde het volgende:
Ach
Ricciardo is kut
Leclerc is kut
Gasly is kut
Hamilton is kut
Vettel is kut
Sainz is kut
Vermoeiend
Gewoon een vrijwel onbeperkte bundel van werk. Ik merk toch wel dat de GBs hard gaan als je een GP en wat voetbalwedstrijdjes streamt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Ik ben 30 piek kwijt voor 20 gieg en daar zitten toestelkosten al bij in.
Wifi staat alleen thuis automatisch aan. Voor de rest nooit en kijk ik nergens naar. Is nog nooit op geweest.
Ah ik zie het nu, dat RIC zijn excuses aan Verstappen aanbiedt.quote:
Ah ben het prima met je eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:19 schreef Jane het volgende:
[..]
Om me toch even in deze discussie te mengen.
Nee, natuurlijk zijn die niet allemaal kut en iedereen wil winnen. Echter, wat me wel tegenstaat aan Ricciardo en Leclerc (bij de rest heb ik dat gevoel niet zo) is dat schijnheilige. Daar kan ik slecht tegen. Maar dat komt ongetwijfeld omdat ik Nederlands ben. Wij zijn pure recht-voor-z'n-raap types en we houden ook van mensen die zo zijn. Prima dat je vuile trucs uithaalt, maar geef het ook toe. Maar ja, 'onze' manier wordt dan in bv de UK weer als 'rude' gezien. Ach ja...
Als ie eerste rijdt en hij kan het tempo bepalen dan rijdt hij vaak ook gewoon in spaarstand. Nu moest ie wel echt stampen en dan wil je wel weten of de banden, remmen en andere aan slijtage onderhevige onderdelen het gaan volhouden. En dat je genoeg brandstof overhoudt natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:23 schreef Jane het volgende:
Btw, Lewis ging supersnel natuurlijk, maar volgens mij heeft Mercedes er wel z'n party mode voor aan moeten zetten. Vooral gezien Lewis' vraag of de motor het wel vol zou houden. Volgens mij doen ze dat normaal zelden tijdens races.
Gasly, gewoon ruilen. Gasly deed het bij Torro Rosso wel prima. Auto zal hem wel beter liggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Kvyat pakte af en toe een podium, Gasly komt niet eens in de buurt. Maar ja, wie zetten ze dan bij Toro Rosso in die auto?
Ja precues daarom hij moest het wel proberen denk ik. Gegokt en verloren. Maar mooie voorbode voor de rest van hrt seizoen hoop en denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zeker, Hamilton pakte daarvoor (op de hard) ook al één seconde per ronde. Die auto is ongelofelijk snel
Precies.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef Mothzor het volgende:
Zie hier de reden waarom Red Bull een tweede rijder nodig heeft die wel het tempo kan volgen.
Als Gasly gewoon 10sec achter Max had gereden had Hamilton deze strategie nooit toegepast omdat hij dan tijd zou verliezen. Zoals ook Ferrari er vandaag gewoon tussen had moeten zitten.
Ferrari was de F1.3 vandaag. De rest F1.6quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat elke teamgenoot helemaal zoekgereden was vandaag. Kijk dan naar dat gat met Ferrari en de F1.5, het tempo lag gigantisch hoog.
Klopt, maar Gasly laat zich door drie van F1.5 coureurs passeren bij de start en heeft vervolgens 20-30 ronden nodig om de eerste weer in te halen geloof ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat elke teamgenoot helemaal zoekgereden was vandaag. Kijk dan naar dat gat met Ferrari en de F1.5, het tempo lag gigantisch hoog.
Maar gelapt worden door je teammate zonder incidenten/puur op pace is gewoon te slecht. En is niet eens de eerste keer dat het gebeurd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Nattekat het volgende:
Denk dat ook Bottas gewoon op pitstop afstand was gereden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt, maar Gasly laat zich door drie van F1.5 coureurs passeren bij de start en heeft vervolgens 20-30 ronden nodig om de eerste weer in te halen geloof ik.
Je mist ook bij Mercedes het vergelijkingsmateriaal omdat de race voor Bottas na één ronde ook al wel voorbij was.
Dat lijkt me goed mogelijk, maar we zullen het nooit weten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat ook Bottas gewoon op pitstop afstand was gereden.
Dit ja Ferrari was echt nergensquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari was de F1.3 vandaag. De rest F1.6
Gebeurde een wereldkampioen (Hill) ooit ook tegen zijn teamgenoot (Senna).quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:44 schreef opreis het volgende:
[..]
Maar gelapt worden door je teammate zonder incidenten/puur op pace is gewoon te slecht. En is niet eens de eerste keer dat het gebeurd.
Ferrari mist het hele seizoen al downforce door hun aparte voorvleugel. Daarom verloren ze hier vooral tijd in sector 3, juist de sector waar de RBR zo goed was.quote:
Ferrari heeft de auto speciaal voor hun thuisrace gemaakt. Dat ding kan alleen rechtdoor rijden. Win je het wk niet mee, wel je thuisrace. Is ook wat waard.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari mist het hele seizoen al downforce door hun aparte voorvleugel. Daarom verloren ze hier vooral tijd in sector 3, juist de sector waar de RBR zo goed was.
Spa en Monza zijn betere circuits voor hun auto, dus hopelijk zitten ze er dan dichter bij.
Is dit nodig?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ze waren nog wel zo verbaasd dat RBR en Merc voor deze normale simpele vleugel waren gegaan..quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ferrari mist het hele seizoen al downforce door hun aparte voorvleugel. Daarom verloren ze hier vooral tijd in sector 3, juist de sector waar de RBR zo goed was.
Spa en Monza zijn betere circuits voor hun auto, dus hopelijk zitten ze er dan dichter bij.
Als het echt warm wordt op Monza kunnen de oververhittingsproblemen bij Merc interessant worden met zo veel vol gas.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:56 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ferrari heeft de auto speciaal voor hun thuisrace gemaakt. Dat ding kan alleen rechtdoor rijden. Win je het wk niet mee, wel je thuisrace. Is ook wat waard.
Het slaat vooral nergens op..quote:
Modjes weer eingeslafen?quote:
Hij wordt groter dan Schumi. En dan God.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:29 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Max is natuurlijk geweldig, de beste coureur die ooit bestaan heeft.
Maar chev blijft de grootstequote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij wordt groter dan Schumi. En dan God.
God is hooguit niveau Gaslyquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij wordt groter dan Schumi. En dan God.
Al het hele seizoen de regerende kampioen van F1.25quote:
En niet eens altijd (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:56 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Ferrari heeft de auto speciaal voor hun thuisrace gemaakt. Dat ding kan alleen rechtdoor rijden. Win je het wk niet mee, wel je thuisrace.
32 euro voor 100 gb en onbeperkt bellen hier (kpn compleet verdubbelt het aantal gb's).quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Ik ben 30 piek kwijt voor 20 gieg en daar zitten toestelkosten al bij in.
Wifi staat alleen thuis automatisch aan. Voor de rest nooit en kijk ik nergens naar. Is nog nooit op geweest.
Max moet even terug in de tijd.quote:
Gewoon Tele2. 25 euro per maand voor onbeperkt alles. Incl tussentijds kunnen opzeggen, zonder dat 20 euro meen ik. Wel eigen toestel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef Mothzor het volgende:
[..]
32 euro voor 100 gb en onbeperkt bellen hier (kpn compleet verdubbelt het aantal gb's).
-Ontopic- Mooie tweet van Alonso
quote:
Niet heel netjes natuurlijk om dat zo te zeggenquote:
noem er een paar die vrij warenquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Keus zat. Tenzij je persé iemand uit de eigen opleiding wil...
auw auw auwquote:
Als in zonder contract of met een aflopend contract? Al is dat echt niet nodig in de F1?quote:
ja daarom zeg ik niet zoveel keusquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als in zonder contract of met een aflopend contract? Al is dat echt niet nodig in de F1?
Alonsoquote:
Ja 😂quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Alonso
Al mag die wel eerst op zijn knietjes met een schaaltje sushi door de Honda fabriek
quote:
Ik wel. Heb hier tig x geschreven dat GAS niet doorgeschoven moest worden. Maar luisteren, ho maarquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:30 schreef Tarado het volgende:
[..]OK en achteraf is het wel makkelijk, ik denk niet dat er iemand had verwacht dat hij het zo slecht zou doen
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Heb hier tig x geschreven dat GAS niet doorgeschoven moest worden. Maar luisteren, ho maar
Nee, die staat een racewin voor op hemquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:35 schreef Nattekat het volgende:
Vettel kan in Spa Verstappen niet voorbij in het kampioenschap
Zeer slechte keus. En Ocon was het sowieso nooit gewordenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Adames het volgende:
Alleen Ocon was een optie, maar Mercedes wilde hem niet laten gaan.
Verder was er niemand beschikbaar.
Sowieso was Gasly echt geen slechte keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |