Ja jammer is dat.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat gewoon ingehaald worden, niks nagelbijt.
Wachten totdat Bottas de pit in gaat zodat die weer een plekje terugpaktquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:16 schreef franklop het volgende:
Max doet het liefst wat iedereen hier het liefst niet ziet. Een optocht rijden. Maar goed Max wint dan he
Bottas komt nog wel aan de bak bij een Force India ofzo.quote:
Zie Ham anders graag ingehaald worden door zo'n 10 andere coureurs.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:17 schreef RAVW het volgende:
van mij mag het van daag de saaiste race worden nu geen inhalen meer :-)
Nee(?)quote:
het liefst zie ik hem zo ziek worden dat hij moet uitstappenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zie Ham anders graag ingehaald worden door zo'n 10 andere coureurs.
Ja of Williams inderdaad maar dat beschouw ik ook als einde carrièrequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bottas komt nog wel aan de bak bij een Force India ofzo.
In de eerste ronde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef opgebaarde het volgende:
Zei Olav: als Verstappen aan de leiding ging van een GP dan wist hij hem altijd te winnen?
yepquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef opgebaarde het volgende:
Zei Olav: als Verstappen aan de leiding ging van een GP dan wist hij hem altijd te winnen?
Neus stond al naar rechts op de start, was mooi om te zien in de replay.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Hahaha, kijk Max afknijpen bij de start en niemand die er nu over valt zoals in Singapore 2017 toen Vettel hetzelfde deed.
De trollen zijn ook weer gearriveerdquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Hahaha, kijk Max afknijpen bij de start en niemand die er nu over valt zoals in Singapore 2017 toen Vettel hetzelfde deed.
Misschien omdat er nu niemand van de baan is getyfd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Maar nu kon het omdat er geen coureur achter zat die niet weet hoe hij zijn gas los moet laten om ongelukken te voorkomen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
hij stond niet eens recht bij de start , stond zelf met zijn neus al richting de binnen kant van de baanquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:19 schreef Gruj0 het volgende:
Lijk me meer dat jij er een bent. Ik kom hier al drie jaar.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:20 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
De trollen zijn ook weer gearriveerd
Ja gewoon Bottas er vol op laten rijden als die op een ronde wordt gezet, Ocon stijlquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Toto: we gaan Max bestrijden met 2 auto's
Prima, P1quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Gezicht het volgende:
Ik vrees wel dat dit weer een relatief saaie race gaat worden zoals we ze de afgelopen 3 races niet hebben gezien.
Was Bottas zelf tov Hamilton.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef Justevo het volgende:
Leclerc sloopte de neus van Bottas dus.
Dan is dit de ideale strategie!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Nee, het was Hamilton.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef Justevo het volgende:
Leclerc sloopte de neus van Bottas dus.
Bottas max 4 puntenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Greys het volgende:
Kon Max deze keer voorbij Bottas in klassement? Alleen indien Bottas buiten de punten en Max winnen en snelste ronde? Tel ik dan goed. Ik kan niet eens de vingers op m'n handen tellen na de startstress dus vergeef me.
22 punten achter. Dus bij winst en Bottas niet hoger dan 9e sowieso voorbijquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Greys het volgende:
Kon Max deze keer voorbij Bottas in klassement? Alleen indien Bottas buiten de punten en Max winnen en snelste ronde? Tel ik dan goed. Ik kan niet eens de vingers op m'n handen tellen na de startstress dus vergeef me.
22 punten verschil tussen de 2quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef Greys het volgende:
net zo als Renault die vertelde dat ze 1000 Pk hadden in de auto ... maar ze waren vergeten dat dit wel samen opgeteld was bij 2 auto'squote:Op zondag 4 augustus 2019 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
quote:
Plan Aquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef potjecreme het volgende:
Inb4 kloten van Ferrari met tactiek en Lec.
Max hoeft niet perse 1 sec per ronde te winnen. Liever dat hij wat zuiniger met zijn banden om gaat.quote:
Hup Kubicaquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nou, met de inhaalkwaliteiten van Bottas gaat ie laatste eindigen 🤣🤣🤣🤣
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
net zo als Renault die vertelde dat ze 1000 Pk hadden in de auto ... maar ze waren vergeten dat dit wel samen opgeteld was bij 2 auto's![]()
Omdat iemand zijn voorvleugel stukrijdt, gelijk baan kwijt bij Mercedes.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef SiGNe het volgende:
Nou Bottas kan alvast opzoek gaan naar een ander stoeltje lijkt me en Ocon hoeft niet meerr verder te zoeken.
Ham nam gelijk overquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Harde compounds zien er interessant uit dus!
Ja dus, under investigationquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef Justevo het volgende:
Leclerc maakte best en gevaarlijke move op Bottas eigenlijk
Wordt toch gespaard, zwaar overhypte gast, crasht meer in de eerste 11 races dan Max in 1 seizoen maar krijgt 0 kritiek.quote:
Nope, No futher investigationquote:
Water is nat..quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Mercedes zegt dat Bottas wel op P6 moet kunnen eindigen
Bottas kennende kan ie daar nog wel zware dobber aan hebbenquote:
En komt overal mee weg...quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef Justevo het volgende:
Leclerc maakte best en gevaarlijke move op Bottas eigenlijk
Mooi dat er er standaard al vanuit gaan dat hij voorbij Gasly komtquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Mercedes zegt dat Bottas wel op P6 moet kunnen eindigen
Het gebrek aan kritiek verbaast mij ook. Bij max was dat niet van de lucht en bij Leclerc is het er gewoon niet?! Like WTF?!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wordt toch gespaard, zwaar overhypte gast, crasht meer in de eerste 11 races dan Max in 1 seizoen maar krijgt 0 kritiek.
Gastquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Neus stond al naar rechts op de start, was mooi om te zien in de replay.
Jos in die auto! Slechter zal die het niet doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef Luppie0110 het volgende:
Gasly haha. Ik zou persoonlijk opstappen. Dit kan echt niet.
Gewoon Ferrari een boete gevenquote:
Tja, Toto had gezegd dat Bottas nog 2 races zou krijgen om zich te bewijzen en dit is race 2 en Bottas kreeg net over de radio te horen dat er maximaal een P6 in zit als ie een beetje door rijdt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:25 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Omdat iemand zijn voorvleugel stukrijdt, gelijk baan kwijt bij Mercedes.![]()
Met Ocon achter het stuurt zal er wel meer stuk gaan, bij hem of bij HAM.
Max kegelde meer andere coureurs mee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gebrek aan kritiek verbaast mij ook. Bij max was dat niet van de lucht en bij Leclerc is het er gewoon niet?! Like WTF?!
Er gaan straks wel een hoop softs naar binnen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef Gruj0 het volgende:
Bottas zijn race is verkloot. Dit maakt hij niet meer goed.
QFTquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gebrek aan kritiek verbaast mij ook. Bij max was dat niet van de lucht en bij Leclerc is het er gewoon niet?! Like WTF?!
Droog water bestaat ookquote:
Denk niet dat die nog past met zn dikke welvaartspens, wel?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:27 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Jos in die auto! Slechter zal die het niet doen.
Ik denk dat Leclerc hier wel redelijk goed wegkomt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:27 schreef Justevo het volgende:
Je kan dus kosteloos iemand z'n race verneuken
Gewoon die cockpit wat breder maken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Denk niet dat die nog past met zn dikke welvaartspens, wel?
En toch nog gewoon op +2.1quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:28 schreef Breekfast het volgende:
Hamilton is nu telkens iets sneller, dat wordt nog spannend.
Plan A verneukt pitstopquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:28 schreef Crazy-M het volgende:
Leclerc plan A en vettel Plan B... lekker op 1 lijn
Ghehequote:Op zondag 4 augustus 2019 15:29 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Plan A verneukt pitstop
Plan B Vettel voor Leclerc
Op het rechte stuk. Mercedes power. In de bochten kwam ie er niet langsquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:29 schreef Crazy-M het volgende:
Bottas voorbij Kubica... niet meegekregen
Toro Rosso heeft vermoedelijk een derde chassis ingezet dit seizoen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef zalkc het volgende:
Gasly rijd nog met een oude Renault motor uit het magazijn?
denk het die moet de restjes nog even opmakenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef zalkc het volgende:
Refurbished, zgan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef zalkc het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef zalkc het volgende:
Dat lukt bijna niemand. Hongarije is geen baan om in te halen in de bochtenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op het rechte stuk. Mercedes power. In de bochten kwam ie er niet langs
Alleen een SC (zonder gewonden) kan deze race nog redden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef potjecreme het volgende:
Nou het spannende moment is geweest.
Ditquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat lukt bijna niemand. Hongarije is geen baan om in te halen in de bochten
De spare parts waren op volgens Helmut Marko. Je moet toch wat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef zalkc het volgende:
Ric pakt ze wel in de bochtenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat lukt bijna niemand. Hongarije is geen baan om in te halen in de bochten
ja garantie tot de deurquote:
Voor de wedstrijd zag ik Zjek nog praten met Bernd, dus die is niet gewond.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Alleen een SC (zonder gewonden) kan deze race nog redden.
Of ploffende Honda motor en Ham die er met de winst vandoor gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik zou als ik max was nu een opmerking maken over de 2de merc en dat ie te ver weg is. Gewoon terug pakken voor de perscoquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ze hebben straks zelfs niks aan 'm om Hamilton op te houden na een pitstop....
Klopt, en ook 1000 miljard % betrouwbaarheid.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef LTVDK het volgende:
Hulkenberg mist vermogen op het rechte stuk, maar die Renaults hebben toch 1000 miljard pk?
22-30 voor medium naar hardquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Welke ronde zijn de verwachte pitstops?
Wil je iedereen uit dit topic over je heen krijgen!?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Of ploffende Honda motor en Ham die er met de winst vandoor gaat.
En nu moet ie Divebomb Ricciardo voorbij. Ik verheug mijquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef LTVDK het volgende:
Bottas die met veel pijn en moeite Stroll voorbij gaat
Doe dan maar met gewonden en een paar dooien erbijquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:31 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
afkorting waar Renault voor staatquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Refragmental het volgende:
Nieuwe slogan: Renault... No Power!
Ronde 25 tot 30quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:32 schreef Refragmental het volgende:
Welke ronde zijn de verwachte pitstops?
SC incomingquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En nu moet ie Divebomb Ricciardo voorbij. Ik verheug mij
Potjecreme is een vrouw. Benieuwd naar haar antwoordquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wil je iedereen uit dit topic over je heen krijgen!?
Honda Powerquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef Mansjester het volgende:
Best bizar dat Leclerc gewoon ongeveer een seconde per rondje op Max verliest...
Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:33 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wil je iedereen uit dit topic over je heen krijgen!?
Doe eens niet zo flauw, dat bedoelde ik helemaal niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Potjecreme is een vrouw. Benieuwd naar haar antwoord
Best bizar dat Gasly gewoon ongeveer eentwee seconde per rondje op Max verliest..quote:
Ik welquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo flauw, dat bedoelde ik helemaal niet.
Lolquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Potjecreme is een vrouw. Benieuwd naar haar antwoord
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Pitstop met vergunning van de gemeente.
Eentje die gepland is. Die van bottas was dat bv niet.quote:
Gewoon een fan en verslaggever, verder vooral niet al te serieus nemen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:37 schreef Gezicht het volgende:
"Gasly heeft wel een goeie pace te pakken"
Olav toch
Boh gruwelijk natquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:38 schreef EP3 het volgende:
Dit lijkt me n goed moment voor de sprinklers.
daar kan haas nog wat van lerenquote:
nee de bandjes van HAm gaan an het einde van de race toch snel achter uitquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:39 schreef Breekfast het volgende:
Max moet echt een tandje bij schakelen nu.
Er was geen grindbak, dus Albon liep weinig risico. Hij kon wel wat meer ruimte overlaten voor zijn collega, maar goed. Microseconden werk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind dat toch geen goede manier van inhalen door Kvyat. Zou niet moeten mogen, maar ja, de stewards wilden geen impopulaire beslissing nemen en nu zitten we er een tijdje aan vast.
ja maar gewoon elkaar laten leven en racen , trappen met dat hokquote:
Wat deed ie volgens jou dan verkeerd?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind dat toch geen goede manier van inhalen door Kvyat. Zou niet moeten mogen, maar ja, de stewards wilden geen impopulaire beslissing nemen en nu zitten we er een tijdje aan vast.
Dat zegt hij alleen maar om hamilton te verleiden tot harder rijden en fouten te makenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar gewoon elkaar laten leven en racen , trappen met dat hok
Vettel had er geen voordeel van, dan moet het natuurlijk bestraft wordenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:41 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat deed ie volgens jou dan verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |